Ga naar inhoud

Consult gehad dr. Visser Wellnesskliniek.. Wat vraagjes voor jullie!


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben Marlies, ik ben 22 jaar en woon in Amsterdam.

Ik lees al een paar maandjes mee op dit forum maar nu ik gister op consult ben geweest wordt het tijd om zelf ook iets te plaatsen! :-)

Al een aantal jaar wil ik super graag een borstvergroting, maar (zoals de meesten van jullie vast wel herkennen) vind ik het niet zomaar ''iets'' en ben ik erg bezig met het afwegen van de voor- en nadelen.. Gister ben ik dus op consult geweest bij dr. Visser in de Wellnesskliniek en daar wil ik graag nog wat vragen over stellen.. Ik ga nu op zoek in welk deel van dit forum ik dit kan doen!

Groetjes Marlies :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Gister ben ik dan eindelijk op consult geweest, bij dr. Visser in de Wellnesskliniek in Genk. Ik vond er heel aardig, direct en grappig! Het voelde dus goed, maar ondanks dat vraag ik mezelf toch nog wat dingetjes af.

Ik heb momenteel cup A en wil graag een volle C cup. Dit was mogelijk zei dr Visser. We zijn samen op 330 cc gekomen dual plane,

Ik heb aan de hand van het schriftelijk verslag van de arts nog wat vragen waar ik zelf niet goed uitkom.

Er staat bijvoorbeeld bij 'volume en projectie': 330 cc XP. Wat is dat XP? Ik vermoed zelf dat het extra high profile is, maar betekent dit niet dat m'n borsten ontzettend naar voren komen te staan? We hebben het tijdens het consult helemaal niet over projectie gehad en dit heeft ze dus zelf besloten.

Ook heb ik tijdens het consult gezegd dat ik liever anatomische prothesen heb dan ronde, maar Visser vertelde mij dat ze hier niet meer mee werkt omdat ze een keer heeft meegemaakt dat de anatomische prothesen zijn gaan kantelen en draaien. Toch lees ik op internet nog veel over anatomische prothesen en dat als de arts dit niet wil uitvoeren, dit meer zegt over de arts zelf dan over de anatomische prothese.. Dit is een beetje tegenstrijdig met alle goede recensies die ik hier lees over dr Visser! :100:

Verder zei ze dat waar ik al een beetje bang voor was: ik heb een lichte vorm (''een idee van'') tubulaire borstvorming en hierdoor gaat ze klieven en het verlagen van de borstplooien, omdat het stukje tussen de onderkant van mijn tepelhof en de plooi te klein was. Ik heb al gezocht op dit forum maar kon niet veel vinden over klieven en wat dit nou precies inhoudt. Ik ben heel benieuwd naar iemand hier op dit forum waarbij ze ook hebben gekliefd en de borstplooi hebben verlaagd en hoe het uiteindelijke resultaat geworden is! :56: Ik ben namelijk toch nog een beetje bang dat mijn borsten (ook niet na een borstvergroting) gewoon een mooie, volle natuurlijke vorm krijgen (jullie weten denk ik wel precies wat ik bedoel..) en dat ik dan uiteindelijk nóg niet tevreden ben.. Stom he?!

Waar ik me ook een beetje zorgen om maakte is dat je de siliconen sowieso wel een beetje ging voelen (randjes etc) aan bijvoorbeeld de zijkant of onderkant van de borst. Je ziet het niet, maar kan het wel voelen is wat dr Visser me vertelde. Is dat altijd zo bij een borstvergroting? Ik wist dat niet en denk nu dat dat komt omdat mijn eigen borsten zelf maar weinig weefsel hebben?

Ik hoop dat ik wat wijzer word van jullie reacties! Tnx alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik trouwens vragen waarom je naar Genk gaat terwijl je uit Amsterdam komt?

Er zijn zo veel goede ziekenhuizen en klinieken bij ons in de buurt!

Over de wellness kliniek in Genk zijn ook niet de aller beste berichten.

Als je Genk in typt rechts boven in de zoekbalk zul je dat zien.

Ga echt nog even ergens anders op consult, als ik je dit mag aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je berichtje! Ik heb juist wel goede berichten gelezen over de Wellnesskliniek, en dan helemaal over Dokter Visser.. Verder is het natuurlijk wat goedkoper dan de meeste klinieken in Nederland en aangezien ik weet dat het natuurlijk niet slim is om bij zo'n grote ingreep enkel af te gaan op het goedkoopste, is door de combinatie van deze twee dingen mijn oog gevallen op de Wellnesskliniek. Wat heb jij dan voor mindere berichten gelezen over deze kliniek? En wat vinden andere daarvan? Mijn gevoel is opzich wel goed namelijk over deze kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marlies,

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier genoeg dames bij Visser geweest. Je kunt via de zoekbalk hier rechtsboven wel zoeken dan kom je vast wel operatieverslagen tegen van meiden.

Ga je nog bij andere pc's op consult?

Heel veel leesplezier op het forum!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ja ik had inderdaad al veel (positiefs) gelezen over Visser. Eigenlijk wilde ik niet bij andere pc's en klinieken op consult gaan, maar naar aanleiding van de reactie van flow88 in mijn andere topic (http://www.borstenforum.com/topic/11363-consult-gehad-dr-visser-wellnesskliniek-wat-vraagjes-voor-jullie/) begin ik nu toch een beetje te twijfelen of het misschien niet verstandig is om het wel te doen.. :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mukkie, wat fijn dat je tevreden bent! Ben je ook door dr Visser geopereerd? Ik wilde liever anatomische protheses omdat ik druppelvormige borsten erg mooi vind en bang dat als ik ronde protheses neem het echt van die 'ballen' worden... Maar nu dr Visser dus enkel met ronde werkt ga ik toch daarvoor! Ze zei namelijk dat ronde protheses ook gewoon naar de zijkant vallen als je op je rug ligt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door dr. Damen maar de dag erna door dr. Visser nagekeken omdat mijn verband veel te strak zat. Ik heb ook ronde protheses maar zie heel natuurlijk uit ziet niet uit als 2 bollen. Bij mij zitten ze wel compleet achter de spier. Ik heb dotos staan kun je kijken als je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

De ronde implantaten van tegenwoordig zijn geen "ronde ballen" meer hoor.. Ik heb ook ronde implantaten en vind het echt geen ballen. Als je toch in Amsterdam woont kun je beter naar dr. Nio gaan in het SLAZ in Amsterdam. Hij heeft mij ook geopereerd en hij heeft hele goede recensies.

P.s. En niet duur!!! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door Dr. Verdonck in de Wellness kliniek en erg tevreden tot nu toe!

Nu ruim 7 weken po en voel ook geen randen vd prothese. Wel heb ik borsten van iemand gevoeld die ze dual plane geplaatst heeft en daar kon je de randen wel voelen aan de onderkant als je stevig duwde.

Bij extra high profile komen ze idd meer naar voren dan naar de breedte

Dr Verdonck vertelde mij dat als je ronde protheses achter de borstspier plaatst dat de spier op de prothese drukt waardoor je ook min of meer een anatomisch effect krijgt. Kan me voorstellen dat dit met dual plane nog meer is..
Terwijl als je het voor de spier zou doen dat het dan idd iets meer een "bal effect" zou zijn, maar volgens mij ook echt niet meer zoals je vroeger weleens zag...

Maar als er idd in de buurt ook goede chirurgen zijn, zou ik toch nog ergens anders op consult gaan, kwaad kan het niet, je wordt er alleen maar wijzer van toch?

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marlly ikzelf ben door dr visser vorige week geopereerd en tot nu toe is alles goed verlopen, ik ben natuurlijk nog maar in mijn prille herstelperiode. ik zou in jou plaats op verschillende plaatsen een consult planne, misschien ook korterbij jou thuis want vergeet niet dat het in de wellneskliniek opereren is en die dag nog naar huis, ikzelf moest maar een half uurtje rijden maar ik kan me voorstellen als je uren moet (mee)rijden dat dit niet prettig is :( en volg je gevoel waar je je het best bij voelde, leg uit aan de PC naar welke cupmaat je wil en vergelijk wat ze zeggen. en tenslotte kan je veel op forums en internet (ervaringen van andere) opzoeken en dan kom je wel tot een beslissing, succes (y)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je zelf gewoon kiezen wat voor jouw het fijnste voelt.

Ik ben zelf met een aantal vriendinnen mee gegaan op consult, dus ik was al naar een aantal pc's geweest!

Heel veel succes met het vinden van jouw pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marrlyy

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een PC en vorm en ben ook bang voor het "ballen effect uitzicht".

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ze jou zeiden dat bij op de rug liggen ze nog steeds naar buiten vallen. Ik heb al zo vaak gezien op strand of in de sauna dat die altijd zo rechtop blijven staan, das vroeger altijd de reden geweest dat ik geen BV wou voor dat onnatuurlijk uitzicht.

Maar als ik het goed begrijp en hier kunnen de meiden die reeds een vergroting hebben ondergaan mss in bijtreden kunnen ze bij het liggen toch nog "natuurlijk vallen"?

zou alweer een pluspunt zijn in mijn lijstje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben ook in de wellness geopereerd, bij dr Verdonck wel. Moet zeggen dat ik best tevreden ben met mijn borstjes! Wel een klein minpuntje, dat eventueel verholpen kon worden..

Nuuu, er werd daar ook gesproken over 'klieven'. Dus ik vroeg me af of je al wat wijzer bent geworden wat dat net inhoudt? Want was op men consult wel fijn aan het volgen maar helaas niet echt genoeg info over gevraagd ..

Wat betreft jouw vragen:

Ik heb ook xp, en zelf getwijfeld en gezeurd bij de pc of gewoon hp te krijgen uit angst dat ze te ver naar voren zouden staan. Gelukkig heeft hij me dit steeds uit men hoofd gepraat want ben heel tevreden met de xp, echt helemaal niet onnatuurlijk en ondank dat de verhouding naar voren/in de breedte anders is vind ik ze dicht genoeg bij elkaar staan (wel natuurlijk, er is spatie tussen de borsten, ong 2cm, maar veronderstel dat gezien je natuurlijk wilt dit goed is voor jou).

Daarnaast vind ik de ronde protheses er ook niet natuurlijk uitzien, zelfs niet indien je zelf weinig weefsel hebt.

Ik voel ook geen randen, maar dat van natuurlijk opzij vallen daar ben ik het niet echt mee eens. Als ik lig vallen ze inderdaad wat opzij, maar wat opzij valt is men eige weefsel die 'over' de prothese zit, waardoor je aan de binnenzijde echt wel een hard gevoel hebt bij aanraken. Slechts een klein minpuntje, waar helaas niet echt iets aan te doen valt.

Hopelijk word je er wat wijzer van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor alle reacties dames!

Kaaii, fijn dat alles goed is verlopen! Wat is het kleine minpuntje dan? Nee, ik heb op google en op dit forum gezocht maar ben nog steeds niet wijzer over wat 'klieven' nou precies is, ze heeft het mij idd ook uitgelegd maar dit ging zo snel dat k het nu echt niet meer weet!

En je zegt dat je de ronde protheses er niet natuurlijk uit vind zien, jij hebt dus anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.