Ga naar inhoud

Aankomen of afvallen


Aanbevolen berichten

Hey,

Nu kom ik de laatste tijd best wel een beetje aan. Ik heb al zolang ik een bh draag 75 nu is dat ondertussen 80 geworden. Bij de bv zat ik nog steeds op een 75. De bovenkant war 96 en is nu 101 geworden. Zit ik straks met het probleem dat mijn bh's niet meer passen. Ik merk wel als ik mijn bh s' avonds uitdoe dat heerlijk is pff wat zit die toch best strak aan de onderkant maar de cup is gewoon goed. ook die tabellen kloppen bij mij van geen meter meer snap er niet meer van. Ik heb een G en dan volgens die tabellen een E Grrr lekker allemaal. Moet ik nu weer andere bh's gaan kopen of toch maar een beetje minder snoepen :( Ik ben zelf 1.72 en weeg ondertussen 67 kilo voor mij is dat vind ik echt te veel :( andere zeggen juist weer dat ik er beter uitzie. Maar zelf wil ik er toch wel wat af. Maar het snoepen is zo lekker.

En eten is soms bij mij ook wel eens vluchten or als ik mij niet zo lekker in mij vel voel zitten is eten een uitlaat klep. Vroeger had ik ook anorexia hoewel ik daar zelf anders over dacht woog ik nog maar 47 kilo niet echt gezond maar aan anorexia kon ik dat niet koppelen vond ik.

Wat een gesprek zeg ik heb het over verschil in maten van bh's en begin ik over eten te lullen (hahah)

Wat zouden jullie er mee doen gewoon toch een paar kilo er af of het gewoon laten en het gewoon accepteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat jij dat alleen kan beslissen, Als je een beetje kwijt wil zou ik niet beginnen met diëten maar gewoon iets minder snoepen.

Belangrijk is dat je wel blijft snoepen maar gewoon met maten en een beetje bewegen.

Alhoewel dat het met een eetstoornis me moeilijk lijkt om niet weer door te slaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorgen dat je niet aankomt...........gezond eten..........minder snoepen.

Wie weet val je vanzelf wat af. Maar ga het niet bewust doen. Ik denk niet dat dat nodig is.

Als er eenmaal te veel af is krijg je het er maar moeilijk aan.

Nou ja dat is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dr heb je misschien idd wel gelijk in maar het probleem is dat mijn buik zo'n flubber geval is dan :( maar ja 4 kids is ook niet echt lekker voor het buikje . Misschien een buik correctie maar dan weer een operatie blijf ik strak bezig hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flubber krijg je inderdaad niet weg met diëten, natuurlijk voor speciale gelegenheden kan je correctie dragen.

Heb in mijn album een voorbeeld van wat correctie doet (foto zonder kleding en foto met correctie alleen)

Maar goed dat is geen oplossing, maar het laat je wel soms beter voelen

Nu moet ik wel zeggen uit eigen ervaring dat overschot en losse spieren serieus vertekenen. Je lijkt snel breder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloodelf,ik heb ook een flubberbuikje hoor,na 3kids

kreeg ook de tip corectie broekjes te gaan halen,ga ik dan zeker ook is uitproberen,maar moet nog ff ondervinden welke goed zijn.

jammer he,dat dat buikje maar blijft,terwijl je vaak met de rest mega blij bent hoe het eruit ziet

dus we kunnen elkaar een handje geven ,snoep ook iets te graag hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Bloodelf!

Hier nog een 1.72 lange, 67 kilo wegende mama! Haha!

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij. Wat mij betreft 'moet' er 2 tot 3 kilo af en dan ben ik tevreden. In de winter vind ik 67 kilo prima, maar nu de zomer eraan komt is het nét iets teveel. Maak je niet druk: wat er snel aankomt is er ook zó weer af! Gewoon twee weekjes veel water drinken en wat meer groente opscheppen (en dus minder aardappelen o.i.d.!) en je bent het zo weer kwijt! En dan stoppen! Want ik ben het eens met Moontje: iets vollere vrouwen vind ik persoonlijk mooier dan te dunne vrouwen!

Ik ben ook al heel wat heen en weer ge-jojo't. Ben een paar jaar geleden van ergens ver in de 80 kilo naar 64 kilo gegaan. Mijn uiteindelijke doel was 63 kilo, maar dat heb ik nooit gehaald. Vond het ook net een kilo'tje teveel (ik paste al goed in maatje 36), en die laatste kilo ging er ook gewoon niet af! Mijn eerste 'streefgewicht' was destijds 65 kilo, en dat zou ik dus nu weer willen. Het zijn nu gelukkig maar 2 kilo's in plaats van 20! Maar net die 2/3 kilo maakt het verschil tussen maat 36 en maat 38, en voor de zomer vind ik dat wel mooier. Die twee kilo's zitten namelijk vooral aan m'n buik en bovenbenen...

Dus: ik doe met je mee! Twee weken goed veel water en niet teveel snoepen! Volgende week weer op de weegschaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Lesilla! Volgensmij zit je in het verkeerde topic te typen! :4:

Nenee, was een reactie op mootje welke goede waren en had al lang beloofd om te gaan zien welk merk het was. En nam dan maar ineens de gelegenheid :blush:

Nu ja, hoeveel beweeg je eigenlijk bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk ik ben veel te lui. Ik was 25 toen ik mijn rijbewijs haalde daarvoor fietste ik heel veel nu zit ik alleen met mijn luie reet in de auto. Fietsen, lopen en sporten zit er niet veel in. Maar idd het is niet echt vet wat ik heb daar ik in dec bij de sportschool ben geweest maar het is echt overtollig wel en dat is niet weg te trainen dat zeiden ze mij daar ook al. Het probleem gebied zit op mijn buik benen en billen, ja de 3 bs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar idd het is niet echt vet wat ik heb daar ik in dec bij de sportschool ben geweest maar het is echt overtollig wel en dat is niet weg te trainen dat zeiden ze mij daar ook al. Het probleem gebied zit op mijn buik benen en billen, ja de 3 bs

Prima kandidaat voor een mommy make-over ;)!

Of toch gewoon die correctiebroekjes :P

Hé, heb ik me er tóch mee bemoeid! :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloodelf,ik sporten ook nooit,ben ...nou ja was...ook echt lui

maar sinds ik sport,ga ik er echt voor,en val je goed af,en je zit beter in je vel,beetje spieren erbij,kan ooknooit kwaad hahahaha

je moet jezelf ff ertoe aan zetten,maar als je eenmaal ziet,dat je kilo,s kwijt raakt en er spier voor terug krijgt,ga je vanzelf met een lach naar de sportschool,spieren zorgen voor meer mooie vormen in je lichaam.

dus tip,naar de sportschool en tussendoor corectiebroekjes dragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha,

Als je er iets mee inzit zou ik het doen.. uiteindelijk is het een afweging van hoeveel last heb ik er van, hoeveel geld heb ik te besteden, en gaat het mijn leven positief veranderen.

En dan vind ik het dat het niet uitmaakt of je al operaties hebt gehad.

Maar misschien toch beetje proberen bewegen, is ook gewoon lekker gezond... En je kan zeggen als ik 30 minuten wandel mag ik een snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff zin in sporten moet bij mij nog worden uitgevonden haha.. Wil zooo graag weer eens graag.. Maar heb zoiets.. ben nu bezig met weight watchers (Zit nu al op 64, eerst op 66,5, wil naar hopelijk ooit weer 58, eerste streef is nu eerst eens 62)..en das echt goed vol te houden.. maar mn buikje moet ook wat strakker.. en mn binnenkant van mn benen.. maar als dat niet lukt met sporten (als k echt weer goed ga beginnen) dan laat k dat wegzuigen.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw verhaal , daar ken ik mezelf in , Bloodelf .

Ben zelf een jojo van 3kg : en dat is idd het verschil tussen die 2 maatjes hé .

Ik ben ook ooit onder de 50 gedoken (komende van 64) en weeg ondertussen terug 56(ben wel maar 1m66)wat mijn 'ideale gewicht' is .

Je bent dus ook een emo-eetster ... je moet 'de bron' aanpakken > waarom snoep je ? Als je dàt beseft en iets anders zoekt om je beter in je vel te voelen op die 'down-momenten' dan kun je een klik maken .

Ik heb trouwens een foto van me'n dikkere en dunnere zelf op de 'snoepkast' plakken . Als ik ze dan bekijk weet ik hoe ik 'wil' zijn en dan lukt het me ook om die kast dicht te houden . De eerste 4 dagen zijn moeilijk maar eens die doorsgesparteld gaat het wel weer de goeie richting uit .

Dat je moet sporten om af te vallen is flauwekul : je moet gewoon minder/gezonder eten en van 't snoep afblijven en genoeg water (of light drank) drinken .

Je moet wél sporten om een strak lijf te bekomen , je kweekt spieren en spieren wegen meer dan vet ! Deze opmerking er even bij voor de sportieve dames die zich aangesproken voelen , het is niet kwaad bedoeld . Integendeel : één en al bewondring hoor . Ik ben dus ook te lui om te sporten : ik begin meestal vol overgave aan iets maar geef er al snel de brui aan .

'k Ga wel dagelijks een half uur een ommetje met de hond maken en ik fiets naar't werk (wwar ik de hele dag moet rondlopen , heb zelfs geen stoel) : beweging genoeg voor mij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind sporten heerlijk.................. :blush:

Was eigenlijk vergeten dat ik het lekker vond tot ik na de geboorte van de tweede ging hardlopen.

Uit mezelf, in mijn dooie uppie, conditie nul, cupje 70F vol melk stevig verstopt in twee bh's, keihard afzien.

Na een week of drie wist ik weer dat t eigenlijk fijn was, dat je er energie van krijgt, dat je hoofd zo lekker leegt wordt.

Ik ben er mee moeten stoppen omdat ik bleef afvallen.

Later weer begonnen, weer moeten stoppen.

Nu sport ik in de sportschool, let op mijn eten, en mijn gewicht. Dat er wat controle op is, is wel lekker. Ik sport met name voor de energie en de conditie. Ik rijd met de auto naar t werk, fiets zelden en heb een redelijk actief beroep.

Je eten aanpakken, maar ook sporten is een kwestie van de knop om.

En ach, een keertje geen zin hebben mag best.

Voor een strak buikje schijnen de hemdjes van de Hema ook te werken. Klein kopen en niet over je hoofd aan willen trekken.

Nee ik heb er zelf geen.............maar mijn omgeving zweert erbij en ik vind dat je het verschil echt ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een strak buikje schijnen de hemdjes van de Hema ook te werken. Klein kopen en niet over je hoofd aan willen trekken.

Nee ik heb er zelf geen.............maar mijn omgeving zweert erbij en ik vind dat je het verschil echt ziet.

Wélke hemdjes???? Hébbuh! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast lizverdinha

Ik zit met een andere vraag: Ik heb eergister mijn BV gehad en wil graag nog wat aankomen (zo rond de 7 kilo) om op een mooier gewicht te komen. Ik vroeg me echter af of dat geen lelijke vervormingen op mijn borsten gaat geven? Of dat het lelijk wordt? Of kom je niet meer aan bij je borsten? Misschien rare vragen maar ik vroeg me af wat het effect is als je aankomt.. Misschien omdat ik zo dun ben dat het juist mooier wordt?

Je ne sais pas..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lizverdinha

Haha ja maar dat zijn ook wel de gebieden waar er wat bij mag.. mag wel wat meer benen en armen krijgen (en billen?!) want het is nu allemaal nog een beetje kippig.. kutte is dat ik al zo lang bezig ben met aankomen.. werkelijk alles geprobeerd heb.. drink nu weight gainer shakes, overgevlogen vanuit Canada maar tot mijn grote teleurstelling werkt het nog weinig..:(

Maar ff afwachten dus.. maar je kunt wel aankomen bij je borsten? Grotere borsten krijgen door aankomen na een BV? Heeft iemand hier ervaring mee? Vraag me af of ze dan gewoon groter worden of dat het gaat vervormen of wat dan ook.. Als iemand tips heeft om aan te komen hoor ik het ook wel ;)

Eet me vol met vezels, onbijtkoeken en brood, volle melk, veel spaghetti en rijst en snoep en taartjes en ijs en ga maar door maar ik blijf een beetje hangen op hetzelfde gewicht...

Wil nu met mijn nieuwe borsten graag ook wat meer overall-volume haha! Oogt toch wat natuurlijker.

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.