Ga naar inhoud

Vicky1993 : 15 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Oja en dat dove gespannen gevoel herken ik ook nog heel goed.

Ik dacht toen ook dat ze uit m'n velletje zouden knappen,

vond doodeng.

Gelukkig gaat dit snel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha gelukkig wordt het herkend. Je wordt toch al gauw bang bij de dingen die je voelt, en het ziet er zo strak uit dat je denkt is dit wel goed? Maar ik weet dat het allemaal goedkomt. Daarom ben ik zo blij met dit forum! Wordt toch gerustgesteld door jullie.

En voelt inderdaad alsof er vrachtwagens over je heen is gereden!

@Moeder heel veel succes! Je bent in goede handen en de verpleging is ook super aardig! Ik mag zondag douchen dus zal dan ook foto's maken en posten. Zit nu nog onder de stiftresten van het aftekenen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vicky

Het zal elke dag beter gaan meis, wel op tijd je medicijnen nemen zo bouw een spiegel op.Ik ben na een week op mijn zij gaan slapen omdat de pijn in mijn rug niet te harde was.

Met opstaan was het wel een raar gevoel aan mijn borsten,maar het inkapselen is prima verlopen.

Ik wens je een voorspoedig herstel.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes!

De pijn wordt inderdaad elke dag iets minder, ik kan nu omhoog komen dmv mn buikspieren te gebruiken. Alleen vannacht ging dat een beetje mis en moest ik me afweren met mn armen (was niet met mn volle gewicht) had daarna wel steken bij mn littekens dus hoop niet dat er nu iets is? Was een automatische reactie..

@Spekkie, in principe moet je het doen met alleen paracetamol 3x 1000mg per dag. Maar je krijgt wel 2 pilletjes naproxen mee voor de zekerheid. Bij mij ging het al gauw goed in het ziekenhuis en ik kwam half 1 uit de narcose en mocht rond 3uur naar huis. Dus is erg snel gegaan allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien begin ik vast woensdag met PCM dan, ff spiegeltje opbouwen :-)

Je krijgt voor de operatie PCM en tijdens de operatie morfine en na ook nog PCM.

Ik zou niet van te voren al medicatie gaan slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh lees ik diclofenac en diazepam!

Die wil Moeder wel hebben!

Lees nu al dat mij herstel wel eens pijnvrij kon worden :P

En hoe was het douchen?

Ik zag net je foto, mooi zeg!

En hoe gaat het verder nu met de pijn?

Fijn om te lezen dat ze een beetje lief zijn daar in het slaz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de eerste paar dagen had ik het ook wel gewild! Helaas moet ik het wel alleen met paracetamol doen. Maar is dus anders als je ze DP krijgt.

Vandaag dus inderdaad gedoucht, wat was dat heerlijk zeg! Ben er zo van opgeknapt. Had wel een krukje mee in de douche en mn sportbh aangehouden, wordt niet helemaal lekker van de zwaartekracht die ik niet gewend ben haha.

Voor de rest gaat het stukken beter dan voorheen, soms even een vervelend momentje maar neem dan gauw weer paracetamol. Thanks voor het vragen!!@Moeder

en misschien een handige tip voor degene die nog moeten, haal laxeerpilletjes in huis.

Ik kon sowieso pas 2 dagen na de operatie, maar had enorm veel last! Dus heb ze ook gelijk in huis gehaald nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Leuk verslag! Ik ben nieuw hier krijg volgende maand nieuwe borsten van Dr. Nio :-). Na zwangerschap kleine hangende A75 overgehouden krijg nu 300cc en 325cc dual plane . Benieuwd ook naar je foto's hoe kan ik die kijken?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Leuk verslag! Ik ben nieuw hier krijg volgende maand nieuwe borsten van Dr. Nio :-). Na zwangerschap kleine hangende A75 overgehouden krijg nu 300cc en 325cc dual plane . Benieuwd ook naar je foto's hoe kan ik die kijken?

Groetjes!

Hoi Semi!

Wat spannend! Heb alles heel goed ervaren bij Nio dus gaat helemaal goedkomen! Gaat vast heel mooi worden bij je.

Ik zal je even een vriendschapsverzoekje versturen dan kan je bij mn foto's kijken.

Ben benieuwd wat je ervan vindt. Heel veel succes met alles!

X Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top,dat je er zo bij mee bent.en dat het zo goed gaat .

Ga ook consult bij nio plannen.

Heb jij een verwijzing moeten halen ?

Heb je consult betaald ivm ziekenhuis ? Eigen risico

Ben ook benieuwd hoe het geworden is.

Heb je al uitgenodigd

Groetjes.

Hey Ellie

Ik kan je zeker aanraden om bij Nio op consult te gaan! Moest inderdaad ook een verwijsbrief meenemen, zodat je consultkosten worden vergoed mocht je je niet door hem willen laten opereren.

Voor de rest krijg je voor zover ik weet geen eigen risico kosten, omdat het buiten de verzekering valt.

Sorry heb er omheen gekeken, zal je even accepteren!

X Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel mooi geworden Vicky! Kan me nog niet voorstellen dat ik over een maand ook eindelijk borsten heb. Verwachting is een grote C! Beetje rare vraag misschien maar hebben jullie van te voren een sportbh gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met je Vicky?

Al een beetje gewend aan je nieuwe lijf?

Weet jij hoe lang je op je rug moet blijven slapen? Das namelijk het enige wat ik lastig vind!

Hey Spekkie!

Sorry lees je berichtje nu pas.

Met mij gaat het allemaal een stuk beter nu, neem ook bijna geen paracetamol meer. Ben er inderdaad al aan gewend haha! Ik bewonder ze elke dag, ben er zo blij mee en heel apart om te zien hoe ze elke keer veranderen!

Hoe is het met jou?? Las dat de pijn meevalt bij je, ben blij voor je! Heb je al gespiekt naar het resultaat?

Wat betreft het rugslapen, volgens mij mag dat zodra je het kan? Ik vraag het me ook af, want ik heb geen rug meer over! Ik heb maandag mn controle bij Nio dus zal het dan ook even navragen. Voedingskussens schijnen ook erg goed te helpen! (Je kan erdoor op je zij slapen heb ik gehoord/gelezen) dus misschien is dat ook een optie?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.