Ga naar inhoud

Vicky1993 : 15 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Heee Vicky,

Heel erg veel succes vandaag!

Herken het wel hoor, die angst voor de operatie en narcose....blijft toch iets raars, maar je moet maar zo denken, er worden dagelijks duizenden mensen geopereerd!

Ben benieuwd naar je verslag als je er aan toe bent!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooh succes meis!

En vraagje, staan de de aantal cc ook op je borst?

en noemt hij de aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

De dag is omgevlogen en ik lig al weer lekker thuis op bed. Heb best wel pijn en nog niet echt de kracht om een verslag te typen. Maar alles gaat goed en voor zover ik kan zien is het erg mooi!

Als ik me vanavond of morgen beter voel dan zal ik het wat uitgebreider vertellen:D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh succes meis!

En vraagje, staan de de aantal cc ook op je borst?

en noemt hij de aantal cc?

hihi, wel belangrijk om te weten he :P

Hoop dat vicky je vraag kan beantwoorden hihi

Vicky van harte gefeliciteerd met je boobs!!!

Doe maar rustig aan en neem je pijnstillers op tijd :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de lieve reacties.

Zal even mijn verslagje typen:

Vanmorgen rond 7 uur opgestaan, een heerlijk lange douche genomen. En omdat ik nu mn makeup enzo niet hoefde te doen was ik heel snel klaar haha! Toen maar rond 8 uur uit huis gegaan en was ik er rond 10 voor half 9. Gemeld bij de receptie en moest ik even wachten op de verpleegster. Ondertussen had ik al contact met Philou van het forum, en die heb ik vandaag ontmoet! Nog aardig mee gelachen haha! Hoe zenuwachtig ik gister was, was ik vandaag heel kalm.

Toen mocht ik mee om te gaan aftekenen, nog gemeten en al, en toen kwam Nio erachter dat mijn rechterborst toch een stukje kleiner was doordat mijn borstkas daar dieper viel. Hij zou tijdens de operatie kijken wat mooier zou zijn, of 375cc in die borst of 400cc.

Ik vond het echt heel snel gaan allemaal! Mocht om half 11 al naar de operatiekamer (wat een rotgevoel was dat infuus zeg!!) en om 11 uur mocht ik al naar de OK. Werdt mij door Nio gevraagd wie ik ben en waar ik voor kom. Ik zei ja voor grote tieten natuurlijk! Haha. Narcose werdt gegeven en voor ik het wist was ik weg...

En voor ik het wist was ik ook weer wakker. Begon te huilen toen ik uit de narcose kwam (wat ik zelf daarna pas besefte), maar voor de rest voelde ik me prima, alleen aardig wat druk op mijn borst.

Kwartiertje later mocht ik weer naar boven en heb daar nog ongeveer anderhalfuur gelegen. Kreeg paracetamol via infuus, mocht ik even wat eten en daarna nog naproxen genomen. Afscheid genomen van mn boobie-friend Philou. En toen op naar huis!! De reis ging prima, thuis ging allemaal prima, nog even wat gegeten. En nu komt de pijn toch wel een beetje. Vooral met omhoog komen doet het erg pijn, krijg wel heel veel hulp met alles wat erg fijn is!

Net eventjes gespiekt, voelde niet echt prettig zonder bh maar ze zijn zooooo mooi! Ben er echt onwijs gelukkig mee! Alles staat nog wel erg strak en mn tepels staan nog een beetje raar, en heb amper gevoel in mn borsten maar dat zal wel komen doordat het zo strak staat. Komt allemaal goed moet GEDULD hebben hahah.

nou dit was het zon beetje, als jullie eventueel tips hebben waardoor het overeind komen minder pijnlijk is hoor ik dat graag!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahah Gefelciteerd Vicky!!!

Whhahaha je hebt precies hetzelfde gezegd als ik! Ik kom voor grote tieten!! Funny!

Doe maar lekker rusten heb je nodig! Ik heb niet veel pijn, maar komt omdat ik precies op tijd mijn paracetamol neem. En ik slaap gedurende dag best veel! Ik hoop dat aankomende nacht wel iets beter zal gaan!!

Succes!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou helemaal goed om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan!! Super veel plezier ervan gewenst maar dat gaat wel goedkomen zo te lezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht doorkomen gaat erg moeilijk, weet niet hoe ik moet liggen, maar dat wordt vast met de dag beter. Alleen ik merk dat mn huid zó enorm strak staat, als ik op mn borsten druk zit er echt bijna geen gevoel in,dit is wel normaal toch? Heb echt het gevoel dat er het maximale in is gegaan. Als ik het zo voel kan ik me niet voorstellen dat er meer in had gepast hahah!

Hoop dat dit allemaal oke is en het snel beter wordt, had de pijn toch een beetje onderschat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb bij deze de man maar ff verteld,

anders zou het het aantal cc letterlijk van mijn borst aflezen. :P

Maar super je hebt ze!!

Echte Nio's!

Ben echt super benieuwd naar je borsten!

Leuk verslag om te lezen,

helemaal omdat mij dat over 6 dgn ga beleven.

En erg he die rot pijn!

Maar je bent op zijn ergst vond ik toen,

2 dgn goed afzien en na dag 3 gelukkig stuk beter,

En die pijnstillend schema werkt echt als een trein!

Goed tip trouwens van dat touw!

Ga ik proberen, heb nog wel een roze hello kitty springtouw liggen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.