Ga naar inhoud

Vicky1993 : 15 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Je krijgt ze voor de spier, dus dat valt iets groter uit dan dual plane. Ik heb zelf 320/305 dual plane, maar ik ben kleiner dan jij (1.58 en 53 kg). Ik vind de maat mooi geworden, maar het komt totaal niet overeen met die pasprotheses. Die leken veel groter. Ook thuis nog zitten rommelen met zakjes water maar dat leek allemaal ook veel groter. Nu zitten ze erin en ziet het er veel kleiner uit. Ik ben nog steeds blij met de maat nu hoor, maar zelfs ik heb nu zoiets van .... had nog best iets groter gemogen. Het ziet er hetzelfde uit als toen ik met mijn oude cupmaat een flinke pushup BH aan had. Aan de andere kant ook wel weer fijn, het valt dus totaal niet op. Maar voor mijn gevoel had het verschil toch nog wel iets groter mogen zijn haha. En dat tewrijl ik vooraf ook zo vreselijk twijfelde over de maat. Had bijna 280 genomen. Het bekende verhaal dus! Je went zo snel aan je nieuwe cupmaat. Ik denk dat 350 ook mooi was geweest bij mij. Maar ik ben tevreden hoor.

Misschien kun je aan BB vragen of ze deze twee topics samenvoegt, dan kan straks je operatieverslag er ook in, en staat alles overzichtelijk bij elkaar :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die twijfelt! Had al zoiets naar mezelf toe van: je krijgt eindelijk tieten wat zit je nou te zeiken! Maarja, je betaald er tenslotte best veel geld voor dus dan wil je natuurlijk dat ze perfect worden. Misschien is het voor mij ook een idee om nog een keertje te gaan passen zodat ik er straks echt zeker van kan zijn dat ze worden zoals ik wil.

Suus mag ik je toevoegen als vriendje? Ben heel benieuwd hoe je boobs eruit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben ook bij Nio geweest.

Ik heb 450 , 100% gevuld, en heb nu een 80 D , had eerst 75a

als je mn foto s wilt zien moet je me even een vriendschapverzoekje doen. ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die twijfelt! Had al zoiets naar mezelf toe van: je krijgt eindelijk tieten wat zit je nou te zeiken! Maarja, je betaald er tenslotte best veel geld voor dus dan wil je natuurlijk dat ze perfect worden. Misschien is het voor mij ook een idee om nog een keertje te gaan passen zodat ik er straks echt zeker van kan zijn dat ze worden zoals ik wil.

Suus mag ik je toevoegen als vriendje? Ben heel benieuwd hoe je boobs eruit zien!

Ik heb je toegevoegd hoor! Ben benieuwd hoe je ze vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben ook bij Nio geweest.

Ik heb 450 , 100% gevuld, en heb nu een 80 D , had eerst 75a

als je mn foto s wilt zien moet je me even een vriendschapverzoekje doen. ;)

Succes!

Heey! Thanks voor je reactie. Oh 450cc klinkt weer heel veel vergeleken met 350cc. Hoop dan dat ik niet op een B-cup uit kom ofzo. Haha nee hoor ik weet dat het goed gaat komen, ieder lichaam is natuurlijk anders en elke prothese valt anders.

Ik heb je toegevoegd als vriend!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik zou zeker voor die 350 gaan als ik jou was! Ik heb zelf ook de 85% gevulde protheses voor de spier. Ik heb 375 en 400cc gekregen omdat ik zelf een klein verschil had in mn borsten. Dit geeft wel aan hoe klein het verschil is van 25cc ;) Ik ben van een 80A naar 80D gegaan dus ik denk dat jij met je 350cc ook zeker wel uit komt op wat je wilt hebben :)

Goede keus om naar Nio te gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Wonka! Haha ja dat is ook zo, valt natuurlijk bij iedereen anders. Hoeveel cc's krijg jij? En bij welke pc ga je?

Tja... Ik twijfel nog ;-) V selms 240cc of Nio 305cc. Neig wel meer naar de 305cc nu... lijkt gewoon zo groot omdat ik nu plat ben.... maar je leeft maar 1x nietwaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik zou zeker voor die 350 gaan als ik jou was! Ik heb zelf ook de 85% gevulde protheses voor de spier. Ik heb 375 en 400cc gekregen omdat ik zelf een klein verschil had in mn borsten. Dit geeft wel aan hoe klein het verschil is van 25cc ;) Ik ben van een 80A naar 80D gegaan dus ik denk dat jij met je 350cc ook zeker wel uit komt op wat je wilt hebben :)

Goede keus om naar Nio te gaan ;)

Dat is inderdaad een goed voorbeeld! Thnx! Hoe ging je herstel? Nio vertelde dat het voor de spier minder pijnlijk is klopt dat? Heb er hier ook wel het 1 en ander over gelezen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... Ik twijfel nog ;-) V selms 240cc of Nio 305cc. Neig wel meer naar de 305cc nu... lijkt gewoon zo groot omdat ik nu plat ben.... maar je leeft maar 1x nietwaar!

Dat is zeker zo! Ik zou voor de 305cc gaan. Als je het doet moet je het goed doen!(zegt degene die twijfelt hahah). Nee maar als hij zou vinden dat het niet bij je lichaam past had ie het ook niet voorgesteld toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zie nu dat je een tweede topic hebt (en zie net dat Suus al voorstelde het samen te voegen met je andere topic :) ) Zal ik dat meteen ff gaan doen zometeen..

Het verschil tussen de 325, de 350 en de 375, zal ik even onder elkaar zetten voor je: (dit geldt dus enkel voor de eurosilicone, high profile (dus 85% gevulde prothese) dus niet voor een ander merk of profile :) )

325 cc is 11,4 cm breed met een projectie van 4,5 cm

350 cc is 11,7 cm breed met een projectie van 4,7 cm

375 cc is 11,7 cm breed met een projectie van 4,9 cm

Je ziet dat de verschillen dus echt minimaal zijn..

Zal niet echt helpen bij het wel of niet twijfelen haha, maar zo heb je een beeld wat nou écht de verschillen zijn :)

0,2 cm verschil zie je niet met het blote oog.. 0,4 cm wel, maar dan is de prothese ook ietsje breder, dus is de verhouding ook meteen weer goed/rechtgetrokken.

Succes!!!

En zal idd je topics samenvoegen, en je titel wat aanpassen, zodat je alles, ook na de operatie gewoon in dit topic kunt zetten. Heb je alles lekker bij elkaar staan :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een goed voorbeeld! Thnx! Hoe ging je herstel? Nio vertelde dat het voor de spier minder pijnlijk is klopt dat? Heb er hier ook wel het 1 en ander over gelezen.

Xx

Het herstel ging goed hoor! de eerste 5 dagen vond ik rot omdat ik toen best veel bijwerkingen had van de narcose enzo.. dag 6 kon ik al zonder pijnstillers :) Voor de spier is idd wel minder pijnlijk en je spier heeft minder te verwerken. Maar het herstel is bij iedereen anders dus dat is voor iedereen afwachten hoe het loopt. Als ik er zo op terug kijk mag ik niet klagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik adviseer altijd de grootste :45:

Je hebt nu een 75A he? Nou.. ik denk dat je zowel met de 350 als met de 375 op een D/E qua bh-maat gaat uitkomen....

Heb je de foto's van _ikketje wel eens bekeken? Is dat een vergelijkbare voorsituatie met de jouwe? En dat eindresultaat, is dat wat jij ook wel ongeveer wilt?

http://www.borstenforum.com/gallery/album/1311-mn-boobs-i-love-them/

Kijk ff door haar album heen... Als dit is wat je wilt.. Zij heeft 4,9 cm projectie gehad ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet zelf de beslissiing nemen, dat kan ik, of niemand hier, voor je doen.. Echter, als ik mag adviseren? Neem dan die 375 :)

Je zult jezelf nooit voor het hoofd slaan dat je ze te klein genomen hebt, en wat betreft of je je eventueel voor het hoofd zou kunnen slaan dat je ze te groot genomen hebt, denk ik dat je jezelf geen schuldgevoel aan kunt praten. De verschillen zijn zó klein.. Het had dan echt niet veel uitgemaakt of je 350 of 325 genomen had. Groot waren ze dan sowieso geweest..

Of is dit alleen maar wat omgekeerde psychologie? ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een update:

Vandaag nog maar een keertje gepast bij Nio, dit keer was mijn vriend mee,en had de voorbeeldfoto's meegenomen die ik eerder hier had geplaatst. Na bespreken/passen en meten zijn we nu uitgekomen op de 375cc! Klonk voor mij in eerste instantie groot, maar Nio zei zelf: Tussen de 350 en 375cc zit maar 1 eetlepel verschil. Nio vondt het mooi en mijn vriend ook, en ik natuurlijk ook! Ben een stuk gerustgestelder nu en kijk nog meer uit naar mn operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.