Ga naar inhoud

Vicky1993 : 15 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Vind het heel fijn om je berichtjes te lezen, ik vond mezelf (23) eerst vrij jong als ik de gemiddelde leeftijden zag. En ook blij dat meer mensen bij dr Nio consultant/BV hebben. :)

Ik snap wat je bedoelt, ben al sinds mijn 16e onzeker, dus heb zoiets van waarom nog 10 jaar wachten als het nu ook kan? Nu mn datum gepland staat heb ik er onwijs veel zin in!!

hoe zijn je consulten gegaan? En heb je al een datum?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoelt, ben al sinds mijn 16e onzeker, dus heb zoiets van waarom nog 10 jaar wachten als het nu ook kan? Nu mn datum gepland staat heb ik er onwijs veel zin in!!

hoe zijn je consulten gegaan? En heb je al een datum?

Xxx

Ja precies, ik had dat ik in het eerste jaar van de uni ontzettend veel afviel, toen was ik 17. En nu is het nou gewoon tijd, waarom van 5 jaar half gelukkig 10 jaar maken. :121:

De eerste was bij Boerhaave, maar dat was best spannend en overwhelming. Ik wilde vooral ook de kliniek, de dokter, de werkhouding, werksfeer en voorkeuren voor protheses leren kennen. Het was bij dr. Schuringa, waarvan ik eigenlijk 0 reviews vindt.. Boerhaave was heel fijn want je hebt een gesprek met een PC en een consultant die je daarna nog eens rustig overal doorheen loopt. Ik heb 3 januari nog een keer passen, maar dan met een hele waslijst aan vragen extra weer.

Hij raadde mij 250cc mentor, rond, aan. Boven de spier.

De tweede PC waar ik ben geweest is dr Corion bij Bergman Clinics, maar gelijk 1700 euro prijziger. Ik had heel erg het idee dat het bijna routine werk was voor hem. Wel nog heel vriendelijk, maar misschien gaat het voor mij net ietsjes te snel eigenlijk. Maar daar ga ik 6 januari nog langs met mijn vriend.

Hij raadde mij 320cc Natrelle, anatomisch, dual aan.

Ze hebben wel hele andere dingen aangeraden, dus ik moet er nog heel goed over nadenken. De laatste PC (voorlopig) waar ik langs ga is dr. Nio in SLAZ.

Ik heb nog geen datum hoor, haha, ik lees het nu terug en misschien klinkt het zo doordat ik zei "meer mensen bij dr Nio..", maar ik bedoelde dat hij zoveel mensen op dit forum al onder handen heeft genomen! :56:

Heel spannend voor je, het gaat vast heel mooi worden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar had je het beste gevoel bij?

Ik raad natuurlijk Nio aan haha. Had een heel goed gevoel bij hem. En is ook niet heel duur €3100. Ook vind ik het fijn dat het in het ziekenhuis is, en lekker dichtbij huis.

Plan inderdaad gewoon even een consult bij Nio, weet zeker dat het gaat bevallen! Succes met alles en hoor graag waar je voor hebt gekozen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi meiden!

Nog 10 dagen en dan is het voor mij eindelijk zover! Had eerst nog wat twijfels over het aantal cc. Maar weet nu dat 375cc een goede keuze is!

Nu ook sinds nieuwjaarsdag gestopt met roken dus ben er helemaal klaar voor!

Ik had alleen nog wat vraagjes,

Mag ik gewoon met makeup op naar de operatie? Nu bedoel ik niet vol geschminkt maar gewoon wat mascara?

En ik krijg ze voor de spier, nu had ik hier ergens gelezen (als ik het me goed herinner), dat als je ze voor de spier krijgt, je al eerder mag tillen en evt huishoudelijke dingen mag doen. Klopt dat?

Niet dat dat voor mij heel belangrijk is, maar vroeg het mij gewoon even af.

Liefs Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Vicky

Nee je mag geen make-up, en ook geen mascara op doen! Ook geen bodylotion gebruiken in de buurt van je borsten.

En inderdaad op de spier kan je al sneller wat, al mag ik dan ook 4 weken niet je ellebogen boven schouders reiken, niet bukken.

Maar dit is bij iedere dokter verschillend.

Wel zul je minder pijn hebben.

Succes de 15e

Liefs Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Nog 10 dagen en dan is het voor mij eindelijk zover! Had eerst nog wat twijfels over het aantal cc. Maar weet nu dat 375cc een goede keuze is!

Nu ook sinds nieuwjaarsdag gestopt met roken dus ben er helemaal klaar voor!

Ik had alleen nog wat vraagjes,

Mag ik gewoon met makeup op naar de operatie? Nu bedoel ik niet vol geschminkt maar gewoon wat mascara?

En ik krijg ze voor de spier, nu had ik hier ergens gelezen (als ik het me goed herinner), dat als je ze voor de spier krijgt, je al eerder mag tillen en evt huishoudelijke dingen mag doen. Klopt dat?

Niet dat dat voor mij heel belangrijk is, maar vroeg het mij gewoon even af.

Liefs Vicky

Hoi hoi, nee geen make up naar de ok.

Als je onderweg wel make up op wil neem dan reininging middel mee en haal je make up er af na aankomst.

Verder ook geen sierraden (ik heb ze thuis gelaten).

Advies verschilt per pc, je krijgt een nazorg brief mee vanuit het Slaz.

Ik moest mij om 9 uur melden, rond 09:30 was Nio er om af te tekenen.

Om 11:30 werd ik naar beneden gebracht waar infuus en alles werd aangesloten.

Zo rond 12 naar de OK, daar wacht Nio op je en zal nog wat vragen, wie je bent en waarvoor je komt.

En dan krijg je de narcose.

Na je operatie kan je een heerlijk waterijsje krijgen (aanrader!) was echt wel even lekker voor mijn keel.

Verder verschilt de pijn per persoon, je kan niet met definitie zeggen dat als hij voor de spier geplaatst word je minder pijn hebt.

Ik heb ze nu dp gekregen en een stuk minder pijn gehad als voor de spier.

Ik kreeg diclofinac, antibiotica en diazapam mee vanuit het Slaz.

Mijn tip, slik je pijnstillers op tijd, echter vervang de diclofinac voor ibruprofen.

En neem ze met een schema dan zal je minder pijn hebben.

De diazapam nam ik alleen voor het slapen aangezien je daar echt erg duf/stoned van kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden.

Morgen is het zover!! De zenuwen vallen nog mee, heb meer angst voor de narcose en de operatie zelf (ben nog nooit geopereerd).

Maargoed, ik kijk erg naar uit en ben er van overtuigd dat het heel mooi gaat worden!

Zodra ik kan zal ik mn verslag hier typen.

Liefs Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag consult gehad bij nio en ik wou dat ik met je kon ruilen ipv nog 3 maanden wachten haha.

Super veel succes en plezier :D ben heel benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.