Ga naar inhoud

Vicky1993 : 15 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi iedereen!☺

Ik ben 21 jaar, en heb 1 december een consult bij dr.Nio. Op dit forum heb ik al heel veel positieve ervaringen gelezen over dr.Nio! Vanaf mijn 15e ben ik al onzeker over de grootte van mijn borsten. Ik ben 1.70m, weeg 58kg en heb cupmaat A75. Wil graag wel borsten die er zo natuurlijk mogelijk uitzien en zat zelf te denken aan een grote C cup/ kleine D. Ik heb super veel zin in het consult en ben erg benieuwd wat voor cupmaat Nio mij gaat adviseren.

Wel zit ik zelf nog te twijfelen over ronde of anatomische protheses.. ik lees dat anatomische het meest natuurlijk is. Is dat zo? En zal iemand mij misschien wat tips kunnen geven?😶

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom!

Goed dat je naar Nio gaat, hele goede pc idd. Ik heb al veel mooie resultaten gezien van hem.

Als je anatomische prothesen zou willen, dan hoef je niet eens op consult bij Nio, want daar werkt hij eigenlijk niet mee. (heb nog niemand gezien die anatomische implantaten bij hem gekregen heeft.) Wel werkt hij met ronde prothesen, en het meest plaatst hij die van Eurosilicone. Die van eurosilicone hebben een soort prothese, de high profile, die is 85% gevuld, in plaats van 100%. Deze prothese, die 85% gevulde prothese, 'valt' als een anatomische prothese. Deze geeft dus een natuurlijk resultaat, zeker als je genoeg eigen weefsel hebt bij een plaatsing voor de spier, of als je niet genoeg eigen weefsel hebt, bij een plaatsing achter de spier :) Nio zal het ook uitleggen als dat deze prothese als anatomisch valt (Van wat ik hier gelezen heb)

Ik denk, dat hij je deze dus ook zal adviseren. Om op een C, kleine D qua zicht uit komen, zul je van deze prothese ongeveer 350-400 cc nodig gaan hebben. Maar afhankelijk van je borstbreedte, in combinatie met je wens, zal Nio hier een inschatting van maken. Je bent redelijk smal als ik je lengte en gewicht zo bekijk, maar misschien heb je wel brede schouders? Dan heb je vaak, dat Nio net ietsje breder gaat met zn prothese, omdat het er dan natuurlijker uit ziet :)

Ga gewoon eens op consult, Nio zal het je goed kunnen uitleggen :)

Heel veel succes over een week!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik ga het inderdaad gewoon afwachten wat Nio gaat zeggen. Wel heb ik 2 mensen in mijn omgeving die ronde protheses hebben en bij hun zie je nu na een paar jaar de randen van de protheses zitten (misschien omdat ze maar een kleine cupmaat omhoog zijn gegaan). Vandaar dat dat mij een beetje bang heeft gemaakt en dat ik aan anatomische dacht. Zelf wil ik graag wel volume aan de bovenkant en dat er niet teveel afstand tussen mn borsten gaat zitten. Ik ben erg benieuwd naar de eurosilicone. En ik ben ervan overtuigd dat ik goed zit bij Nio! Erg spannend allemaal, en kijk erg uit naar volgende week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii wat leuk dat je naar Nio gaat! Ik ben zelf ook door hem geopereerd en ben super blij met het resultaat! Ik heb die ronde protheses 85% gevuld voor de spier. Ben van 80a naar 80D gegaan :) als je benieuwd ben moet je me maar even toevoegen als vriendje.

Nio is heel duidelijk duidelijk in zn uitleg en neemt de tijd voor vragen. Anatomische heeft hij wel hoor maar raadde mij wel de ronde aan zodat ik bolling zou krijgen :)

Meid veel plezier met alle voor pret ;) komt helemaal goed met hem als arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij Nio in het SLAZ. Een hele spontane en professionele man! Het voelde goed en heb gelijk de operatie gepland! 15 januari wordt het en heb er nu al heel veel zin in! Nu zit ik alleen met een soort van dilemma..

Ik ben 1.70m en weeg 58kg. Ik wil heel graag uitkomen op een volle C/kleine D, niet te groot voor mijn lichaam en niet te klein aangezien ik heel smal ben. Mijn probleem is alleen dat ik een bepaalde angst heb dat ze te klein gaan uitvallen.

Ik heb een 2 protheses gepast van Eurosilicone 85% gevuld. De 325cc en de 375cc. Wel moet ik zeggen dat ik niet echt een goed beeld heb kunnen krijgen bij het passen. De 375cc vond ik te groot en de 325cc oogde klein voor mij, dus heb ik gekozen voor de 350cc 85% gevuld voor de spier.

Nio heeft mij verteld dat ik met de 325cc de volle C/kleine D zou bereiken. En aangezien ik dat wilde bereiken twijfel ik nu over het feit dat ik 350cc heb gekozen.

Nu wil ik aan jullie vragen of jullie denken dat ik toch voor de 325 moet gaan? Zal het heel veel uitmaken?

Bedankt alvast voor jullie advies!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet kleiner nemen, ze vallen vaak iets kleiner uit dan zoals de pasprothese.

Zou sowieso de 350 aanhouden.

Gefeliciteerd met je datum.

Nio vind ik ook een erg aardige man.

Ik ga donderdag bij hem onder het mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik dus ook al inderdaad, wil het alleen graag zo natuurlijk mogelijk en dat het niet te groot wordt voor bij mijn lichaam, vandaar mijn twijfel.

Heel spannend dat je donderdag wordt geopereerd! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik graag wil volgen hoe het is gegaan en hoe je herstel verloopt als dat mag? Ik wens je heel veel succes voor donderdag! Gaat vast supermooi worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel L-girl! Ja ben ik inderdaad ook van overtuigd☺ wat is jouw mening over die 25cc meer/minder? Wil graag meerdere meningen horen.

Heb je toegevoegd als vriendje, zie dat je ook bent geopereerd door Nio. Hoe voel je je? Is het allemaal goed bevallen (de operatie en erna?)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel L-girl! Ja ben ik inderdaad ook van overtuigd☺ wat is jouw mening over die 25cc meer/minder? Wil graag meerdere meningen horen.

Heb je toegevoegd als vriendje, zie dat je ook bent geopereerd door Nio. Hoe voel je je? Is het allemaal goed bevallen (de operatie en erna?)

Xx

25cc maakt uiteindelijk niet zoveel uit, zou voor de grootste gaan ;) het valt altijd kleiner uit dan je verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Vicky1993! Ik heb gisteren ook mijn consult gehad bij Nio en heb ook de 15e mijn operatie! Ik krijg 400 cc voor de spier, ik heb nu een kleine B cup en Nio zei dat ik op een volle C uit zou komen... Ik heb ook de 325 cc gepast maar ik zag niet echt een heel erg groot verschil met de 400cc.. daarom toch maar voor de 400cc gegaan! Anders zou ik misschien spijt krijgen als ik ze toch te klein vind... succes met je keuze! Mag ik je toevoegen als vriend, dan kan ik je volgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis

ikzelf ben 1.72 en weeg 59 kilo

Heb 6 weken geleden 400cc laten plaatsen van eurosilicone ook de high profiel 85% gevuld en had de zelfde wensen als jou

Heb vorige week bh's gesopt en zit op 70e maar zeg eerlijk dat het niet Op oogt.

Hoi meis

ikzelf ben 1.72 en weeg 59 kilo

Heb 6 weken geleden 400cc laten plaatsen van eurosilicone ook de high profiel 85% gevuld en had de zelfde wensen als jou

Heb vorige week bh's gesopt en zit op 70e maar zeg eerlijk dat het niet zo oogt. Kan van.sommige de 70d aan

Ben er.persoonlijk echt heel blij.mee.. spiek anders even bij mijn fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij Nio in het SLAZ. Een hele spontane en professionele man! Het voelde goed en heb gelijk de operatie gepland! 15 januari wordt het en heb er nu al heel veel zin in! Nu zit ik alleen met een soort van dilemma..

Ik ben 1.70m en weeg 58kg. Ik wil heel graag uitkomen op een volle C/kleine D, niet te groot voor mijn lichaam en niet te klein aangezien ik heel smal ben. Mijn probleem is alleen dat ik een bepaalde angst heb dat ze te klein gaan uitvallen.

Ik heb een 2 protheses gepast van Eurosilicone 85% gevuld. De 325cc en de 375cc. Wel moet ik zeggen dat ik niet echt een goed beeld heb kunnen krijgen bij het passen. De 375cc vond ik te groot en de 325cc oogde klein voor mij, dus heb ik gekozen voor de 350cc 85% gevuld voor de spier.

Nio heeft mij verteld dat ik met de 325cc de volle C/kleine D zou bereiken. En aangezien ik dat wilde bereiken twijfel ik nu over het feit dat ik 350cc heb gekozen.

Nu wil ik aan jullie vragen of jullie denken dat ik toch voor de 325 moet gaan? Zal het heel veel uitmaken?

Bedankt alvast voor jullie advies!

Xx

Hoi Meis.

Ik zou zeker gaan voor 350 cc of misschien toch voor 375 cc het verschil is weinig .

Volgens Dr.Nio is 150 cc een cup maat meer.

Naar dat ik voor een wissel ging in 2004 ,was mijn lengte 169 bij 55 kg en 300 cc ik ben toen ook naar een kleine C/D voor de spier gegaan.

Dit geeft zeker geen ballen effect omdat het de prothese voor de spier geplaatst worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor jullie reactie's, heel fijn dit forum! Wat spannend Philou! Misschien komen we elkaar wel tegen dan haha, en ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd!

Denk dat ik dan toch voor de 350cc ga, Nio had gezegd dat ik met de 325 wel al een volle C/kleine D bereik. En dat als ik de 350cc neem dat ik een sport bh in 75D moet kopen, blijft dit dan mijn maat of wordt het dan toch nog kleiner? Sorry hoor voor al mijn vragen, wordt ook een beetje gek van mezelf door al dat getwijfel. Maar heel fijn dat jullie de moeite nemen om te reageren!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die cc twijfels heeft iedereen

Toen ik eerste consult had had ik 325 en 375 gepast. 325 net te klein en 375 te groot

Dus hup 350 cc besteld

Toen nog een keer terug gegaan.om te passen met mijn moeder en die vond net als mijn vriend de 375 erg mooi staan

Toen begon ik te twijfelen

Nou nog een consult ingepland en het verschil in 350 en 375 is zo nihil dat ik maar voor de 375 ging.

Nou helemaal rust.. en 2 weken later sloegen de twijfels weer toe!

Heb laatste week nog geswitcht naar 400;)

Je kan jezelf helemaal gek maken haha

350 en 375 cc zijn van eurosilicone even breed scheelt alleen 0.2 projectie . Zal je in een bh niet echt zien.. dat kleine verschil.

Ik zou lekker voor de 350 gaan dan zit je sowieso goed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.