Ga naar inhoud

Je BV verbergen voor je directe omgeving


Aanbevolen berichten

Ik heb besloten mijn BV zo veel mogelijk geheim te houden. Mijn collega's, familie en veel vrienden hoeven het van mij niet te weten; is gewoon 'mijn ding'. Ik verwacht ook veel onbegrip van bepaalde mensen, dus dit is een bewuste keuze van mij.

Wat zijn jullie ervaringen? Viel jullie BV op bij mensen?

Ik ga van een A (maar met opgevulde BH's is het een goeie B denk ik) naar een D waarschijnlijk. Ik hoop dat ik deze overgang onopvallend kan laten gaan! Ik heb nu van die kipfilets in m'n push-up BH's, maar dan bereik ik nog lang geen Dcup.

Alle tips zijn welkom! Ook ervaringen van mensen die al een BV hebben laten doen en het ook geheim wilden houden hoor ik graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring, D is een vrij grote cup denk dat je het moeilijk gaat kunnen verbergen

Ik denk bij de mensen waar je het echt niet wilt laten zien, heel losse kleding dragen

O o...... Ik hoop dit toch echt te kunnen doen. Heb serieus een leugentje moeten verspreiden bij collega's en (schoon)familie over een operatie aan m'n schouder (moet ook echt, maar ander keer ;)). Ook bij familie. Als dit uitkomt sta ik dus direct bekend als leugenaar... Terwijl ik daar echt een enorme hekel aan heb! Heb nu dus ook echt last van m'n geweten...

Maar goed, de komende weken probeer ik dus kleding aan te trekken waar het in lijkt alsof ik een flinke cup heb. De eerste weken na m'n BV trek ik dan juist kleding aan waarin het niet zo opvalt, en zo probeer ik dat rustig weer op te bouwen. Ik hoop dat de mensen daar dan intrappen... Alleen dat eerste lukt dus niet echt. Zat net al te denken om een push up BH aan te doen en daaroverheen nóg een BH waarin ik die kipfilet's stop!

Thuis ff uitproberen... Nou ja, je moet er wat voor over hebben he... Liever zou ik het gewoon vertellen, maar daar zijn het nou net de verkeerde mensen voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik heb het voor mijn bv ook aan zo'n min mogelijk mensen verteld. zelfs mijn schoonouders wisten het niet terwijl ik schoonmama elke week in de salon zie. van haar had ik ook vreemde reactie verwacht en zij reageerde dus wel positief. of het nu gespeeld was of niet maakt me niet uit haha.

maar nadien heb ik het wel tegen bepaalde mensen/klanten verteld en stond toch raar te kijken dat de meeste (allemaal wel eigenlijk) positief reageerden. dus you never know hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het niet kunt verbergen eerlijk gezegd. Maar ik snap ook wel dat je wilt dat het jouw ding is. Ik heb dat met mijn borstverkleining. Oke ik ben er heel open in hoor en ik vertel het ook wel aan andere mensen maar liever niet aan mijn cliënten. Mijn cliënten denken dat ik vakantie heb 3 weken en daarna nog spul voor school ga doen. Maar ik vind het ook wel weer spannend als ik eraan denk als ik naar ze toe ga. Ik kan bijv niet tillen en dan moet ik toch wel even iets gaan bedenken waardoor ik niet kan gaan tillen. Ik zat te denken aan zeggen dat ik last van mijn rug heb. Er zal vast wel een leugentje uit komen rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BV viel niemand echt op. Ik ging van een A/B naar een D. 1 collega heeft een opmerking gemaakt maar verder niemand.

Als ik had gezegd dat ik een operatie aan de schouder zou krijgen zou ik pas door de mand vallen. Heb jij niet van die nieuwsgierige collega's en familie? Bij mij hadden ze allemaal het litteken willen zien, of hoe groot ie is, waar die zit etc. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn hoor. ze gaan het toch wel zien.. en waarom zou je liegen over dit? het is jouw beslissing en dat kunnen andere gewoon accepteren! zker als ze van je houden, toch??? na je operatie als alles goed is wil je toch trots, mooie truitjes aan? je kwelt jezelf zo alleen maar...(denk ik)

dit is mijn mening hoor... dus vat het niet persoonlijk op!!!

liefsss jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mn werk weten het er een paar, maar heb k nooit super strakke of felle dingen aan, want dan lijken ze behoorlijk groot.. in mn vriendenkring weet bijna iedereen het, maar vertel het nu niet meer graag wanneer iemand me iets vraagt.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij weet familie het, mijn vrienden en een paar directe collega's waarmee ik hele dagen samenwerk, maar had gewild dat ik het ook niet tegen hun had verteld. Ze vragen er nooit meer naar, maar ik zou nu net hebben gedaan alsof ik geboren was met deze cup :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat een gedoe :blink: , Ik zou natuurlijk het liefst gewoon alles open gooien. Want ja, ik heb júist van die nieuwsgierige collega's / familieleden die vast gaan vragen naar een litteken. En tja, ik hou juist ook van strakke shirtjes en felle kleuren. Dus hoe wil ik dat nou eigenlijk gaan aanpakken... :unsure:

Vooralsnog wil ik het gewoon weg'bluffen'. Dus vanaf nu alles wat groter laten lijken. En mocht het echt niet lukken dan zal ik het nadien toch aan de mensen die echt doorvragen moeten vertellen. Maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd voor mezelf te houden! Wie niet waagt die niet wint...

Zat zelf te denken dat ik het ook wel op 'nieuwe BH's' kan gooien... Niet iedereen zal daar intrappen, maar die mensen die er niet intrappen zal ik het dan wel vertellen.

Hmm... Maar Lesilla's idee van die chronische aandoening sprak me ook wel aan :4:;):59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel bang voor de reactie van m'n ma en m'n schoonma. Ik heb niet zo'n heel erg grote vergroting gehad en het was winter, maar toch hebben ze het gezien...ook al droeg ik daarvoor grote kipfilets... :106:

En ze waren dolenthousiast, wat ik al helemaal niet verwacht had! Het zijn nochtans twee heel verschillende types, maar ze vonden het beiden gaaf. Er viel wel een last van m'n schouder toen ze het wisten.

In de vriendenkring ben ik eerlijk tegen wie het vraagt, en op het werk heeft (gelukkig) niemand erachter gevraagd...

Ondertussen zal het me worst wezen wat mensen ervan denken! :15:

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Kan je ook heel goed begrijpen, heb het dus ook aan niemand verteld, ook omdat ik weet dat velen in m'n omgeving er moeite mee zouden hebben. Heb enkele maanden voor m'n bv een bh van wel 2 maten groter gekocht (dus iplv 70A een 70C) en 2 paar kipfilets erin gedaan, en eerst keken sommigen wel maar ze konden toch niet goed duiden wat er aan me was verandert en nu na de bv zijn ze nog ietsje groter als met die kipfilets en niemand merkt het op, zelfs m'n eigen ouders niet. Weet niet of dat ook zou lukken met een D-cup, misschien wel als je ze voordien ook al tot een C-cup kunt krijgen, dan zal dat maatje meer als ze daar eenmaal aan gewent zijn ook wel niet meer zo opvallen denk ik. Succes in ieder geval.

Liefs,:53:

Ps: ja misschien zou je nog kunnen bluffen dat er tegenwoordig wel hele goeie push-ups bestaan.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Kan je ook heel goed begrijpen, heb het dus ook aan niemand verteld, ook omdat ik weet dat velen in m'n omgeving er moeite mee zouden hebben. Heb enkele maanden voor m'n bv een bh van wel 2 maten groter gekocht (dus iplv 70A een 70C) en 2 paar kipfilets erin gedaan, en eerst keken sommigen wel maar ze konden toch niet goed duiden wat er aan me was verandert en nu na de bv zijn ze nog ietsje groter als met die kipfilets en niemand merkt het op, zelfs m'n eigen ouders niet. Weet niet of dat ook zou lukken met een D-cup, misschien wel als je ze voordien ook al tot een C-cup kunt krijgen, dan zal dat maatje meer als ze daar eenmaal aan gewent zijn ook wel niet meer zo opvallen denk ik. Succes in ieder geval.

Liefs,:53:

Ps: ja misschien zou je nog kunnen bluffen dat er tegenwoordig wel hele goeie push-ups bestaan.:D

Precies; dat is nou juist hoe ik het wil aanpakken. Ik heb vroeger ook altijd een goede C gehad, dus zou het niet ineens heel 'raar' moeten staan. Helaas heb ik net een half jaar geleden al die veel te grote BH's weggegooid :mellow:. Toch nog voor die 3 weken een nieuwe BH, C cup kopen en die opvullen met kipfilet's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

Als de overgang echt te opvallend is dat zou ik er toch maar voor uit komen maar wacht eerst maar eens af hoe je vergroting eruit komt te zien.

Ik krijg zelf grotere borsten van de Diane pil, zeker 1 cupmaat groter en met een push-up bh met wat extra vulling ga ik zo van een A naar een C als ik daarbij ook nog een paar kilo aankom (altijd buik, borst en onderkin) dan heb ik een fantastisch decolete!

Mijn borstomvang is 80cm dus daardoor ook minder opvallend als het wat gevulder wordt van voren. Ik denk als je borstomvang 70 is dat het dan eerder op zal vallen.

Ik ben ook van plan om mijn voorgenomen borstvergroting geheim te houden. Mijn familie woont niet in de buurt en als ik ze zie dan is dat altijd op afspraak ong 1x in de 6 weken! Mijn schoonouders etc. hebben me nog nooit in een hemdje gezien en we zijn pas verhuist dus voor de buren hoef ik me ook niet te verbergen :-). Mijn beste vriendin weet het verder ben ik niet zo sociaal haha. De meeste contacten die ik onderhoud wonen in het buitenland en die mogen het best weten als ze er naar vragen!

Ik draag nu flinke bh's met flinke vullingen en expres af en toe een strak koltruitje en gooi mn schouders naar achteren, lekker puh!!

Ik moet zeggen dat ik me soms ook kan verbazen over boezems van collega's die me nog niet eerder opgevallen waren en dat ligt voornamelijk aan het soort kleding wat ze dragen. Je kan er een hoop mee verbloemen maar ook mee onthullen, aan jou de keus... De laatste maanden let ik op alle boezems die voorbij komen en mijn conclusie is dat je door kleding een hoop kan verbergen maar de zomerse kleding vraagt wat extra aandacht!!

Mijn zussen kennen me het beste en we hebben dezelfde cupmaat maar ons figuur is anders. Zij hebben me ook gezien ten tijde van de Diane pil dus ik denk dat ik ze wel voor het lapje kan houden. Maar als ik mijn familie ontmoet dan zal ik zeker mijn boezem bedekken dmv een jasje, colbertje, sjaaltjes, v-truitjes, bloesjes en dragen van hoge hakken, schouders iets laten hangen. Ik ben van plan dan geen bh te dragen en op mijn tepels een tepelpleister te plakken zodat ze niet door de stof prikken!

Als je naar het strand gaat in je bikini dan val je wel door de mand denk ik maar ik zou eerst het resultaat afwachten en ik denk dat je familie je wel vergeeft als je er voor uit komt, het is toch een leugentje om bestwil!? Je wilde ze niet ongerust maken.

Succes, groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aerial!

Precies; ik wacht eerst weleens af hoe opvallend de vergroting is. Dan kijk ik wel verder. Ik hoop alleen dat het in mei/juni nog niet al te warm is (met zomerse kleding is het inderdaad wat moeilijker verbergen ;)).

Tjonge, dat gaat best ver zeg, dat je zelfs je tepels wilt afplakken. Ik ben niet van plan zóver te gaan.

Ik heb het ook vooral over mijn collega's, want een aantal collega's is ook directe (schoon)familie van mij. Dat is het hele 'probleem'; als iemand op mijn werk het weet dan weet binnen no-time het hele kantoor + mijn hele (schoon)familie het. Daar heb ik weinig trek in. Wordt zo'n roddel-onderwerp dan :ph34r:. Van m'n vrienden kan het me weinig schelen als ze het weten, ook al snappen ze het misschien niet allemaal, ze zullen me er niet voor 'veroordelen'. Bij mijn schoonfamilie ben ik daar wel wat bang voor.

Maar ik ben niet van plan voor altijd mijn (dan) mooie decolleté te verbergen! :rolleyes: Dus op een dag zullen ze het vast allemaal te weten komen. Maar dan heb ik ze lekker al een poosje! :P:46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.