Ga naar inhoud

Je BV verbergen voor je directe omgeving


Aanbevolen berichten

Vind het geen onbelangrijk onderwerp, sommige mensen hebben er gewoon geen oor aan. Dat ik een gastric bypass heb weet heel de wereld behalve mijn tante...

Omdat ik weet dat ik dan een super roddelonderwerp word en heb geen zin om ze extra voer te geven.

Dus snap het zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je een 'gewone' cupmaat er voor terug krijgt, zien mensen het misschien ook niet eens.

Een cup Pamela valt veel meer op als een gewone maat. Misschien vallen de reacties erg mee.

En ik weet dat jullie het niet willen horen, maar: 'wat dan nog' als anderen het zien? Want je mag er best wel een beetje mee pronken zodra je ze hebt hoor :)

Het zou jammer zijn als je een BV neemt en het moet verstoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ik snap ergens wel dat je het wilt verbergen, maar waarom? Praten doen mensen toch wel vinden ze namelijk erg leuk om het vooral niet over hun zelf te hebben. Helaas zijn de meeste erg triest met dit soort dingen en vooral ook erg bekrompen. Waarom zou je het verbergen het is toch iets waar je trots op mag zijn het is jou ding en andere hebben er geen reet mee te maken. En je zal altijd wel negatieve reacties krijgen hoe dan ook zeker als ze het vermoeden hebben. Omdat iets dan geheim is, is het ineens interessant! En ook al praat je er wel over zal het even zijn en dat houd het meestal vanzelf weer op. Als je aan een vrouw vraagt of ze het zouden willen roepen ze allemaal nee, maar ik denk dat als ze het geld en het lef er voor hadden ze het zeker wel zouden doen. Er zijn gemiddeld 6000 vrouwen per jaar die een bv laten uitvoeren dus alleen ben je niet hoor en ook geen uitzondering.

Geniet er lekker van!! En voor al die lullen een dikke vinger.

Weet niet of je dit spreekwoord kent, Het ware te wensen dat alle mensen met al hun gebreken eerst zichzelf eens bekeken zouden ze het praten over andere wel laten :P en zo is het!!!!

Groetjes Bloodelf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta voor de klas en ik had ook liever niet dat iemand het wist.

Ik had gewoon ook eens een paar dagen vrij en na afloop last van mijn schouder en mocht van de dokter niks tillen.

De kinderen hadden het vooral druk met mij helpen als ik iets moest tillen en hadden niks door.

Zwemmen kon ik in de laatste weken van het warme schooljaar niet. Ik kon 4 weken po simpelweg niet het risico nemen en dus bleef ik op de kant.

Toen heb ik wel wat moeders in moeten lichten maar die reageerden heel positief.

Nu valt het eigenlijk niemand op.

Ja ik heb wel eens van een van de kinderen gehoord dat ik grote borsten heb, maar dat is meer een constatering.

Net als meisjes van 12 precies weten wat een Saphh bh is.

"Juf, heb je nou een blauwe Saphh aan?" "Die wil ik ook wel."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het dus voornamelijk voor mijn familie verborgen houden ten eerste omdat het gewoon prive is en ten tweede omdat ze gewoonweg te conservatief zijn. Ik zou een rariteit zijn. Nu ben ben ik al een buitenbeentje omdat ik weg ben bij de kerk en in de grote stad samenwoon. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand in mijn omgeving ken die een bv heeft gehad. Ja mijn beste vriendin maar die is Amerikaanse en woont in NYC! Verder ken ik dus niemand in mijn omgeving die een borstvergroting heeft gehad en ik denk dat dat voor mijn conservatieve familie/dorp net zo is. Ik draag altijd flinke bh's waardoor (neem ik aan) iedereen denkt dat ik niks te klagen heb. Een nieuwtje is zo rondverteld en ik moet er niet aan denken dat ze op onze jaarlijkse familiedag bij me gaan informeren/staren!

Ik heb liever dat ze op een andere manier over me praten ipv over mijn plastische ingreep. Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Het liefst zou ik het wel willen delen maaja, het forum is hiervoor dan natuurlijk een fantastisch medium!!

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja hier lullen ze ook over mij hoor van die heeft dr tieten laten vergroten. NOU EN!!!! Beter dat ze over mij lullen dan helemaal niet hahah ben ik tenminste interessant zullen we maar zeggen. Maar ik moet je na geven dat het soms wel irritant is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je het moeilijk vind om te vertellen, rust bij sommige mensen toch een soort taboe op. Bij mij was het heel anders dan bij jou. Mijn ouders en vriend en goeie vriendinnen weten wel van mij dat ik onzeker ben over mijn borsten. Natuurlijk heb ik het hun vertelt en ik kreeg alleen maar reacties als: Oo..wat goed dat je dit doorzet en dat je zo zeker van je zaak bent. Iedereen was juist heel blij voor me dat ik die stap had gezet. Op mijn werk moest ik het wel aan mijn baas en nog een enkeling vertellen, werk in de horeca, dus zwaar tillen gaat aan het begin niet. Die namen het ook prima op, gewoon van: oo.. wat goed van je. En verder wordt er niet over gesproken. Als het eenmaal zo ver is, vertel ik het alleen nog aan mensen die het vragen. Waarom zou ik iets ontkennen waar ik zelf ontzettend trots op ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mensen iets over mijn borsten zeggen of een opmerking maken (wat niet zo vaak gebeurd, meestal denken mensen wel maar zeggen ze het niet) zeg ik altijd 'een goede bh doet wonderen' alsof ik gewoon een flinke push up aanheb. ;-)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

ik heb het hele topic gelezen en ik moet er een reactie bij plaatsen, ik ga zelf ook een borstvergroting plannen en ben op zoek naar de beste chirurg voor mij op dit moment en ik verheug me er zo erg op dat ik het het liefst aan iedereen zou willen vertellen

alleen denken andere mensen hier heel anders over...

ze zitten niet in jouw schoenen en zullen je erop af willen rekenen maar zullen doen alsof ze blij voor je zijn, daarom wou ik jullie adviseren, dat ALS iemand naar je borsten vraagt, dat je diegene eerst daarop moet aanspreken, want het is toch hartstikke onbeleefd toe te geven dat je iemands borsten zojuist hebt opgemeten??!! daar ga je dan toch niet ook eerlijk op in dan neem ik aan, sowieso dat diegene al over die drempel is gegaan om er ook nog naar te VRAGEN vind ik echt onbeschoft, dus ik zou kwaad reageren of me gewoon omdraaien en weglopen

boeit hun het hoe je eraan komt! zoiets prive vraag je niet! ik zeg toch ook niet zomaar aan jan alleman OO wat is je lul opeens groter vandaag heb je em vergroot?

familie en hechte vrienden ok... maar een collega die over je borsten gaat vragen is toch niet goed bij zn hoofd :s dus wijs die mensen gewoon maar op hun positie in jouw leven

laat je niet in hokjes stoppen <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het tegenovergestelde gedaan!! ik heb het van te voren aan iedereen verteld!! ik heb het zelfs op facebook gezet! ik moet me nog steeds beheersen om het niet gewoon aan iedereen op straat te vertellen hahahahaaa, ik heb het echt van de daken geschreeuwd, nog van niemand een vervelende opmerking gehad, maar ik ben dan ook rap van tong dus ze zullen er wel twee keer over nadenken haha

vooral de leuke reactie van mijn schoonmoeder heeft mij heel goed gedaan!

verder zijn er ook nogal wat bezorgde mensen op mij afgestapt of ik geen pip implantaten heb, echt fijn om te merken dat mensen zo begaan zijn!

ik heb het er een paar keer in de winkel of bij de nagelstyliste uitgeflapt om er vervolgens achter te komen dat zowel de nagelstyliste ze had en de verkoopster ze had, o ja en mijn kapster bleek ze ook al te hebben hahahahaa

natuurlijk respecteer ik iedereen die er niet over wil vertellen, dat is een ieder zijn goed recht!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden

Me vriend, me ouders en schoonouders weten het en verder niemand... Ik heb een kindje en had oppas nodig dus daarom moest ik het hun vertellen.

Me zus en beste vrienden weten het niet!

ik voel me hier heel prettig bij... Geen vragen of 'als' er complicaties komen; van zie je wel met die implantaten!

In de media zie je de negatieve kant en heb wel eens meegemaakt dat mensen die geen bv hebben ondergaan daar allemaal blindelings van uit gaan.

Ik heb altijd Puch up gedragen en als ze nou kijken, is er gewoon wat meer blijven zitten na me zwangerschap!! Weten hun veel! Haha ;)

Laat ze maar denken... En zolang je niks zegt weten ze het ook niet zeker... Ik voel me hier prettig bij maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eentje die het zoveel mogelijk voor zichzelf heeft gehouden.

Ik ben nu bijna 2 maanden PO en ben van een AA naar een D gegaan en het is nog niemand opgevallen.

(of ze zeggen er iig niets over.)

Mijn man, ouders + schoonouders, beste vriendin en 2 zussen + zwagers weten het wel en hebben ook goed met me meegeleefd vóór, tijdens en na de operatie, dus dat was wel fijn.

Bovendien kon ik ze aan mijn fam. tenminste 'showen', want ik ben echt trots op mijn boezem nu!

Maar ik ben blij dat verder niemand er vanaf weet, ik wilde echt niet de dorpsroddel worden hier.

Ik heb het idee dat 'vreemden' ook niet echt op je borsten letten, dus een maatje meer zal niet zo gauw opvallen.

Bij mijn schoonzusjes (die dus van niets weten) voel ik me soms nog wel ongemakkelijk, die lijken er wel eens naar te kijken.

Maar die weten wel dat ik af en toe aan het lijnen ben (ben zeker niet dik, maar altijd mager geweest en nu ik ouder wordt blijven de kilootjes er wat makkelijker aanzitten),

dus die zullen vast denken dat ik gewoon wat aangekomen ben.

Wat ik hier eerder las, dat mensen soms heel anders reageren dan je verwacht had, klopt wel.

Ik was heel bang om het tegen mijn schoomoeder te vertellen, maar moest wel ivm oppas, maar dat viel reuze mee.

Die had zoiets van, meid, als jij dat wilt, doe je dat toch gewoon!

Maar ik ben achteraf blij dat ik het niet open en bloot op 'straat' heb gegooid, ik vind het prima zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niemand kwetsen met mijn commentaar. Ik spreek over niemand persoonlijk en alleen maar in het algemeen.

Mijn levensmotto is dat enkel jijzelf verantwoordelijk bent voor je eigen geluk en dat niemand anders kan je gelukkig kan maken als je zelf niet gelukkig bent!

Vanuit dit standpunt gezien, is het voor mij totaal onbelangrijk wat mijn omgeving ervan vind. Iedereen mag het weten van mij, want het is mijn lichaam,mijn borsten en mijn leven. ik heb geen afkeuring nodig van niemand,en verwacht ook geen goedkeuring van niemand.

Daarnaast ben ik ook nog eens zo ingesteld dat ik zenuwachtig word van opmerkingen zoals 'wat zullen de mensen wel niet denken' en 'wat zeggen ze wel niet achter mijn rug om'.

Geroddel is iets waar ik ziek van word,en ik kan er niet tegen als mensen achter mijn rug dingen slechte dingen zeggen over mij en mijn leven, alleen maar omdat het volgens hun niet in hun plaatje van een 'fatsoenlijk meisje' past.

Geroddel is het resultaat van jaloezie,afgunst, gebrek aan intelligentie en een zwak karakter.

Iemand met een sterk karakter,een goede persoonlijkheid en een flinke dosis intelligentie zal jou misschien zijn / haar persoonlijke mening vertellen,maar zal altijd jouw keuzes accepteren en daar vrede mee hebben omdat het jouw keuze is geweest en het jou gelukkig maakt.

Dus als je het mij vraagt, en ik heb dit al eens ergens hier neergeschreven, niemand heeft er iets mee te maken. als je van jezelf uit niet wilt vertellen vanwege privacy redenen,kan ik dit best begrijpen,uiteindelijk is het niemands zijn zaak wat je met je borsten doet.

Maar als je er trots op bent, en je bent dol gelukkig met je borsten,en als het voor jou een bewuste en doordachte keuze is geweest waar je volledig achterstaat en het liefst zou je het aan iedereen willen vertellen......dan zou je het aan iedereen moeten kunnen vertellen,want uiteindelijk is het jouw leven en jouw beslissing en niemand heeft daar iets mee te maken.

Ze hebben het te accepteren.

Ze hebben het goed te keuren.

Het is niet aan hun om er negatieve commentaren op te geven of je te beoordelen.

Ze hebben geen recht om slecht achter je rug te praten en ze zijn niet bevoegd om te oordelen over jouw lichaam.

Dus als deze mensen achteraf je met andere ogen bekijken alleen maar vanwege een esthetische ingreep die je hebt laten doen,nou, dan denk ik eerlijk gezegd dat deze mensen zelf ontzettend slecht bezig zijn en dat ze eens eerst een spiegel voor zich moeten houden en eens moeten stilstaan over hoe ze mensen beoordelen en in een hokje stoppen. Hun gedrag vertelt meer over hun dan over jou.

Jij moet sterker zijn dan dit, hun zijn op dit moment de zwakkere, want eigenlijk zou iedereen je moeten nemen zoals je bent en accepteren wie je bent vanwege je karakter en je persoonlijkheid en ook met de keuzes die je voor jezelf maakt.

En het is verkeerd om je als slecht en verkeerd af te stempelen omdat je siliconen in je borsten hebt 'gestopt'.

Ik wil hiermee niemand kwetsen,want ik accepteer iedereen zijn keuze, ik laat iedereen in zijn waarde,maar als je mijn eerlijke mening vraagt,dan is het dus dit.

Iedereen mag een eigen mening hebben,de kunst is juist om de mening van een ander ook te accepteren,ook als je het niet altijd eens bent. ;-)

En als afsluiter,hele wijze woorden.... :

*ACCEPTANCE IS THE KEY TO LOVE, PEACE AND HAPPINESS*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.