Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb 350cc achter de spier. Op zich heb geen last van de martelband ik voel me er veilig mee en het geeft stevigheid. Maar vindt gewoon dat ze al prima hangen en dat ze niet 5cm moeten zakken. Maar Verdonck zei dat het dient voor de prothese op hun plaats te houden. Niet voor ze te doen zakken. Dus ik weet niet goed wat doe . Ik zal hm erover eens bellen en zien wat hij zegt. De jouwe zijn trouwens prachtig!

Ik zou hem inderdaad even bellen. Dank je wel voor het compliment, die van jou zijn ook prachtig geworden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

9 weken po afgelope vrijdag

Ik ben niet meer zo vaak op dit forum, maar af en toe vind ik het nog steeds leuk even te spieken en een foto te plaatsen van mn boobies.

Het gaat heel goed met me. Mn borsten zijn zachter aan het worden en bewegen wat meer. Ik slaap nu eindelijk iedere nacht zonder bh al vind ik dat nog steeds een beetje raar aanvoelen. Ik heb geen pijn meer en ook het branderige gevoel op mn huid is weg maar toch zijn ze op sommige plekjes nog gevoelig bij aanraking, beetje moeilijk uit te leggen.

Nog steeds smeer ik iedere dag trouw met bio-oil en mn littekens zijn nauwelijks nog te zien! De vorm is niet zoveel veranderd maar ze zijn wel iets gezakt.

Natuurlijk ben ik in de uitverkoop nu wat lingerie gaan kopen. Wat is dat een feestje om te doen. Alleen jammer dat je in 75E minder keus hebt. Als ik naar rechts kijk naar B75 dan hangen er nog rijen! Maar goed ik ben toch leuk geslaagd en het staat prachtig al zeg ik het zelf! Ben heel benieuwd hoe het met andere meiden nu is die 9 weken po zijn. Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer? Het valt volgens mij best tegen een bikini te kopen, in de kleine maatjes lukt dat een stuk makkelijker. Nou ja, veel passen dan maar... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is snel gegaan he die 9w

Leek nog of we gisteren uit de ok kwamen half kreupel haha

Fijn dat alles goed met je gaat ;)

En ben gisteren zelf ook in de solden naar lingerie winkel geweest

Was 50% korting dan moet ik er wel 2 nemen he haha

Zomer hoeft voor mij nog niet haha heb graag winter en ga straks ook nog even naar het hoge noorden naar de sneeuw :D

Bij mij zijn ze de laatste tijd niet meer echt veranderd. Wel wat last gehad maar dit is gelukkig terug in orde!

Ben jij al terug aan het sporten?

Ik ben deze week 2x geweest ik heb immense spierpijn haha

Het ging goed (met m'n boobs dan conditie 0,0) met spinnen maar erna voelde ik toch Wel wat spanningen in m'n boobs maar geen pijn dus is goed he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : leuk je nog eens te horen en je foto's te kunnen zien. Je boobs zien er nog altijd prachtig uit! Vanaf wanneer droeg jij je eerste bh's? 6weken po of 8weke ? En vanaf wanneer waren jullie intiem zonder sportbh aan? En ondertussen gaan zwemmen met de kids? Was het niet vreemd met je nieuwe boobies in het water? Ik heb ontzettend veel zin in de zomer :) laat de topjes en bikini's maar komen :) ik merk ook dat bh's shoppen moeilijker is .. Ik vindt alle push up bh's kei mooi bh's zonder push up zijn meeste' niet zo uitgesneden naar benenden toe.. En is meestal rechter als je snapt wat ok bedoel.. D75cup zijn er ook niet altijd a en b c en genoeg maar daarboven wordt soms moeilijker :) ik heb eral paar gekocht maar de echte wauw bh's heb ik nog niet in men kast liggen.. Waar kun je zo mooie uitgesneden geen push up vinden? Iemand een idee? En slapen zonder sportbh zou me ook vreemd zijn.. En qua het huishouden doen lukt dat bij jou terug zoals voordien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

9 weken po afgelope vrijdag

Ik ben niet meer zo vaak op dit forum, maar af en toe vind ik het nog steeds leuk even te spieken en een foto te plaatsen van mn boobies.

Het gaat heel goed met me. Mn borsten zijn zachter aan het worden en bewegen wat meer. Ik slaap nu eindelijk iedere nacht zonder bh al vind ik dat nog steeds een beetje raar aanvoelen. Ik heb geen pijn meer en ook het branderige gevoel op mn huid is weg maar toch zijn ze op sommige plekjes nog gevoelig bij aanraking, beetje moeilijk uit te leggen.

Nog steeds smeer ik iedere dag trouw met bio-oil en mn littekens zijn nauwelijks nog te zien! De vorm is niet zoveel veranderd maar ze zijn wel iets gezakt.

Natuurlijk ben ik in de uitverkoop nu wat lingerie gaan kopen. Wat is dat een feestje om te doen. Alleen jammer dat je in 75E minder keus hebt. Als ik naar rechts kijk naar B75 dan hangen er nog rijen! Maar goed ik ben toch leuk geslaagd en het staat prachtig al zeg ik het zelf! Ben heel benieuwd hoe het met andere meiden nu is die 9 weken po zijn. Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer? Het valt volgens mij best tegen een bikini te kopen, in de kleine maatjes lukt dat een stuk makkelijker. Nou ja, veel passen dan maar... Xx

Morgen alweer 5 weken po! Wat vliegt de tijd. Ik kan me nig herinneren toen ik pijn had van was het maar al zover. Nou wat ik nu voel? Ze zijn nog een klein beetje gevoelig met aanraken. Als ik het koud heb en mn tepels worden hard dan is het ook gevoelig, maar verder gaat het super! Langzaam doe ik eigenlijk alles wel weer thuis alleen extreme dingen zoals de kerstspullen van de bovenste plank in de schuur pakken laat ik aan mn vriend over. Sinds drie dagen ben ik langzaam in bed op mn zij gaan liggen en omg wat is dat heeeeerlijk dat dat weer kan! Ik slaap een stuk beter en iedere nacht verdwijnt er wel een kussentje ( ik had er 8 om me heen haha).

Mn littekens zijn al mooi vind ik zelf ( zie foto geplaatst) en mn huid word zacht en soepel van de bio-oil. Ik heb nog steeds trouw mn sportbh anita aan, maar stiekem ben ik al meerdere keren lingerie gaan passen. Wat is dat leuk on te doen!!

Nog iets... Ik vind de sex ook beter geworden! Waarschijnlijk omdat ik me nu zekerder voel en ik mezelf laat zien als je begrijpt wat ik bedoel. Ik voel me vrijer en dat is heel fijn, dat merkt mn vriend ook. Hij is alleen nog wat voorzichtig omdat hij bang is ze pijn te doen en tja mannen hebben nou eenmaal ruwere handen dus... Maar hij doet het met beleid!

Ik vind ze de laatste week niet erg veranderd dus volgende week maar weer eens vergelijken. Ik ben blij dat de hoogte hetzelfde blijft want daar had ik een verschil in. Top gedaan door Verdonck! Dus...het gaat goed met me dames, geen klagen dus hier :)

Ik vind je borsten echt heel mooi geworden hoor dat t bij mij ook zo word ik ben 10 maart aan de beurt bij dr Verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.