Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo daizy : hoe gaat het met jou ondertussen? Nog pijn? Al terug aan het werk dacht ik.. Lukt het een beetje? Ben je nog voorzichtig en durf jij je armen al eens boven je schouders te tillen of doe je dit echt nog niet? Ik ga na 3weken terug werken als poetsvrouw maar als ik 6weken geen armen hoger mag doen als mijn schouders hoe kan ik dan een spiegel afkuisen of ramen of ergens hoog op een kast? Das zo lastig je gaat wel werken maar doet niet alles kan ik toch niet maken? Of zo is even kan geen kwaad of ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo daizy : hoe gaat het met jou ondertussen? Nog pijn? Al terug aan het werk dacht ik.. Lukt het een beetje? Ben je nog voorzichtig en durf jij je armen al eens boven je schouders te tillen of doe je dit echt nog niet? Ik ga na 3weken terug werken als poetsvrouw maar als ik 6weken geen armen hoger mag doen als mijn schouders hoe kan ik dan een spiegel afkuisen of ramen of ergens hoog op een kast? Das zo lastig je gaat wel werken maar doet niet alles kan ik toch niet maken? Of zo is even kan geen kwaad of ...

Ja.. dat is wel een probleem dan... Want poetsen behoort ook tot de werkzaamheden die eigenlijk de eerste zes weken niet mogen.. Vooral stofzuigen, ramen zemen, dweilen, strijken enz.. Dat is tenminste de algemeen geldende regel... Je kunt beter even aan Verdonck vragen wat hij adviseert.. Het zou jammer zijn als je je herstel om zeep helpt, toch? :)

Repeterende bewegingen (die je dus maakt bij bovenstaande werkzaamheden, worden meestal afgeraden) en idd.. je ellebogen hoger dan je schouders.. Let daar heel erg mee op.. HEt gaat om de aanmaak van kapsel.. Als dat beschadigt raakt, kun je daar naderhand problemen door krijgen..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je fijne reactie! Ik ga het zeker mer Verdonck erover hebben. Tijdens het consult zei hij dat hij veel vrouwen kent die na 3weken terug gaan werken als poetsvrouw. Marja hoe is het met die boobies intussen :) zeker een vraag voor hem:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Even een berichtje over hoe het nu gaat!

Ik ben inmiddels 20 dagen po alweer

Het gaat heel erg goed, en de littekens zijn zo klein en mooi!

Ik werk inderdaad weer en dat gaat prima, maar ik heb administratief werk dus ik hoef me niet zo druk te maken.

Wel vind ik het slapen nog steeds een ramp. Ik slaap nog steeds op mn rug, want mn borsten zijn ook nog best gevoelig dus als ik in mn slaap op mn zij draai dan schiet ik wakker. Dus de nachten zijn geen feest zeg maar.

Verder gloeien mn borsten de hele dag, alsof ze erg verbrand zijn door de zon je weet wel... Dat als je shirt erlangs schuurt het een naar gevoel is. En mn tepels zijn overgevoelig omg als ik er naar kijk dan voel ik ze al! Ze lijken wel kokendheet. Dus... Geen pijn maar wel een akelig gevoel de hele dag.

Het wordt vast met de tijd minder dus ik klaag verder niet hoor, ben er nog steeds superblij mee! Ik heb me voorgenomen met de kerst een nieuw setje te kopen en daar kijk ik naar uit!

Met het huishouden gaat het ook wel goed hoor, maar ik let wel op dat ik het niet overbelast. Je bent snel geneigd om even die vuilniszak weg te gooien maar nee denk ik dan niet doen! Wel strijk ik al, maar dan doe ik het rustig aan en in gedeeltes, het is niet anders. De kids zijn onderhand gewend aan zelf hun bed opmaken dus dat scheelt ook en de ramen zemen doe ik over een paar weken wel, dat boeit me niet zo. Alles met mate en ik neem mn rust tussendoor al vind ik dat moeilijk hoor! Maar ik wil geen misvormde borsten omdat ik eigenwijs was dus... Even volhouden nog maar.

Ik zal vandaag weer een foto plaatsen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat bij jou ook nog alles goed gaat!

Het is toch allemaal snel gegaan he al bijna 3weken kan het haast niet geloven

Heb ook nog lijk je zegt een raar gevoel zeg maar

Wel geen pijn maar moeilijk te beschrijven

Ach over 3 maanden zal alles wel in orde zijn en zeker tegen dat bikini tijd is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels 22 dagen po

Het gevoelige nare gevoel lijkt wel ietsje minder al is het nog lange na niet weg hoor.. Ik heb sinds gisteren een andere sportbh aan. Deze heb ik geleend van een vriendin die vorig jaar een borstvergroting heeft laten doen. Toen ik 'm te leen kreeg voor mn operatie en ik paste lag ik in een deuk dat mijn kleine tietjes verzopen in die grote cupmaat. Nu maar weer uit de kast getrokken. Het is een 75E en hij zit perfect!

Wat heerlijk om even iets anders aan te hebben dan de lipoelastic. Het is een Anita active staat op het merkje. Ik weet dat ze het bij een goede lingeriewinkel heeft gekocht hier in de stad en hij zit als gegoten! 75E Poeh hey dat had ik ook niet gedacht. Maar ja, en gewone bh kan wel weer anders vallen. Ik heb ook het idee dat mn borsten wat zachter worden, en dat ze iets meer zijn gezakt.

Ik zal er nu een foto opzetten in mn nieuwe sportbh, en morgen nog even hoe ze nu zijn zonder bh.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat bij jou ook nog alles goed gaat!

Het is toch allemaal snel gegaan he al bijna 3weken kan het haast niet geloven

Heb ook nog lijk je zegt een raar gevoel zeg maar

Wel geen pijn maar moeilijk te beschrijven

Ach over 3 maanden zal alles wel in orde zijn en zeker tegen dat bikini tijd is ;)

Heb jij ook nog het branderige gevoel Ruitje? En ook van die overgevoelige tepels?

Ook heb ik in mn rechterborst aan de onderkant nog een dood gevoel. Maar bij de andere is het gevoel al helemaal terug. Waar ik me wel over verwonder is hoe klein en mooi mn littekens zijn. Ik zal daar morgen ook een foto van maken. Ben nu lekker qaan het smeren met bio-oil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh tis niet echt een branderig gevoel maar eerder een raar gevoel zeg maar

Bvb (ik slaap snachts al zonder bh) als mijn vriend de deken naar zich toe trekt en in de deken voel schuiven over m'n borsten geeft dat een vervelend gevoel

Wel zijn mijn tepels ook heel snel stijf echt gek had ik vroeger nooit

Kom ik ergens binnen waar het halve graad kouder is hop daar zijn ze haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik herken dat wel van die tepels. Slaap je zonder bh? Oooow dat kan ik echt niet hoor, dat is nog best gevoelig. Ik vind het fijn ze even bloot te gooien maar toch altijd weer blij als ik ze weer veilig kan opsluiten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 24 dagen po

Ik liep vanmiddag de laatste sinterklaasinkopen te doen en kwam langs de hunkemoller. Ik kon het niet laten naar binnen te gaan...

Ineens viel mn oog op een prachtig setje, een kanten bh zwart zonder vulling maar met beugel. Zal ik dacht ik... Ik nam een aantal maten mee het pashokje in. Lukt het? Zei de verkoopster. Ik stond toen net met de 75E aan en...het was prachtig zo mooi sloot het aan. Toch de verkoopster even laten kijken en ze zei dat ie perfect zat!

Dus... Mn eerste setje is een feit!

Met de kerst mag ik 'm van mezelf aan... Happy!!!

Foto uit pashokje geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : wauw mooie bh! Ik was daarstraks ook in Hunkemöller en ik had al ne big smile bij de gedachten dat ik achtereen mij volledig kan laten gaan :) laat staan dat het dan werkelijk zo is.. Kan je alleen maar blij van worden! Hij staat je. Prachtig!!! Mooie keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : wauw mooie bh! Ik was daarstraks ook in Hunkemöller en ik had al ne big smile bij de gedachten dat ik achtereen mij volledig kan laten gaan :) laat staan dat het dan werkelijk zo is.. Kan je alleen maar blij van worden! Hij staat je. Prachtig!!! Mooie keuze!

Dank je wel!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze nou aan het veranderen of niet? Dalen ze in? Ploppen ze naar voren? Is er verschil? Iedere dag kijk ik natuurlijk in de spiegel naar mn boobies en ik ga er langzaam aan wennen dat ze er zijn. Trouw smeer ik ze na het douchen in met bio-oil en ik merk echt dat mn huid er zachter van word, en mn littekens zijn bijna al niet te zien (maak ik morgen in het licht een foto van)

Maar ja... Veranderen ze nou? Nou wel degelijk... Net de foto's erbij gehaald van week 1 en 2. De onderste zijn 3 weken po. Best al een verandering toch? Wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit idd perfect!!

Prachtig zeg.. wat kan dat een mens blij maken he hihi :)

xx BB

Ja heel erg blij BB! Dank je wel!

Ik heb er nog geen minuut spijt van dat ik het heb gedaan!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit!

Lingerie kopen is nu heel anders geworden vind je ook niet :D

Voelde me net een kind in de speelgoedwinkel in het begin haha

Jazeker Esmiralda! Hiervoor kwam ik alleen in een lingerie winkel als mn oude bh's versleten waren en dan hup naar de hoek van de maximisers maar dat hoeft nu niet meer! Wat geweldig!:) xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze nou aan het veranderen of niet? Dalen ze in? Ploppen ze naar voren? Is er verschil? Iedere dag kijk ik natuurlijk in de spiegel naar mn boobies en ik ga er langzaam aan wennen dat ze er zijn. Trouw smeer ik ze na het douchen in met bio-oil en ik merk echt dat mn huid er zachter van word, en mn littekens zijn bijna al niet te zien (maak ik morgen in het licht een foto van)

Maar ja... Veranderen ze nou? Nou wel degelijk... Net de foto's erbij gehaald van week 1 en 2. De onderste zijn 3 weken po. Best al een verandering toch? Wat vinden jullie?

Wow, nou!!

Dat kun je wel zeggen he, dat er verschil tussen zit hihi

Je hebt ook wel goede foto's om het te vergelijken. Ze zijn trouwens echt supermooi geworden en goed geplopt he!! :35:

Geniet van je boobies meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, nou!!

Dat kun je wel zeggen he, dat er verschil tussen zit hihi

Je hebt ook wel goede foto's om het te vergelijken. Ze zijn trouwens echt supermooi geworden en goed geplopt he!! :35:

Geniet van je boobies meid!!

xxx BB

Hahaha ja goed he BB! Dank je wel, wat krijgt je zelfvertrouwen toch een booster van dit! En dan is het nog niet eens zomer!! Ben er heel blij mee nu ze ook een beetje eigen gaan voelen xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het verschil is duidelijk te zien!

Prachtige voorgevel hoor

Dank je wel Esmiralda, jij hebt ook beauty's hoor ;) x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen alweer 5 weken po! Wat vliegt de tijd. Ik kan me nig herinneren toen ik pijn had van was het maar al zover. Nou wat ik nu voel? Ze zijn nog een klein beetje gevoelig met aanraken. Als ik het koud heb en mn tepels worden hard dan is het ook gevoelig, maar verder gaat het super! Langzaam doe ik eigenlijk alles wel weer thuis alleen extreme dingen zoals de kerstspullen van de bovenste plank in de schuur pakken laat ik aan mn vriend over. Sinds drie dagen ben ik langzaam in bed op mn zij gaan liggen en omg wat is dat heeeeerlijk dat dat weer kan! Ik slaap een stuk beter en iedere nacht verdwijnt er wel een kussentje ( ik had er 8 om me heen haha).

Mn littekens zijn al mooi vind ik zelf ( zie foto geplaatst) en mn huid word zacht en soepel van de bio-oil. Ik heb nog steeds trouw mn sportbh anita aan, maar stiekem ben ik al meerdere keren lingerie gaan passen. Wat is dat leuk on te doen!!

Nog iets... Ik vind de sex ook beter geworden! Waarschijnlijk omdat ik me nu zekerder voel en ik mezelf laat zien als je begrijpt wat ik bedoel. Ik voel me vrijer en dat is heel fijn, dat merkt mn vriend ook. Hij is alleen nog wat voorzichtig omdat hij bang is ze pijn te doen en tja mannen hebben nou eenmaal ruwere handen dus... Maar hij doet het met beleid!

Ik vind ze de laatste week niet erg veranderd dus volgende week maar weer eens vergelijken. Ik ben blij dat de hoogte hetzelfde blijft want daar had ik een verschil in. Top gedaan door Verdonck! Dus...het gaat goed met me dames, geen klagen dus hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy, heb is eens vraagje, jij het de martelband nooit gedragen dacht ik ? Mocht dit van Verdonck en waarom droeg je hem nu juist weer niet? Ik vindt mijn boobies qua hoogte goed waar ze zitten heb bang dat die martelband ze not harder naar beneneden duwt en vindt ze goed nu. Hij vertelde me dat het dient voor de prothese op hun plaats te houden ... Hoe zat dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CupAtje, ik heb de martelband 2 dagen gedragen. Mijn bovenlichaam is best lang dus ik vond mn borsten eigenlijk wel prima van hoogte. Daarbij deed de zwaartekracht ook wel zn werk en ik heb net als jij 380cc dus dat zakt wel hoor. Ik heb 'm dus niet lang gedragen maar wel voorzichtig geweest om ze netjes op zn plek te houden. Ik heb nergens spijt van, voor mij zitten ze prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 350cc achter de spier. Op zich heb geen last van de martelband ik voel me er veilig mee en het geeft stevigheid. Maar vindt gewoon dat ze al prima hangen en dat ze niet 5cm moeten zakken. Maar Verdonck zei dat het dient voor de prothese op hun plaats te houden. Niet voor ze te doen zakken. Dus ik weet niet goed wat doe . Ik zal hm erover eens bellen en zien wat hij zegt. De jouwe zijn trouwens prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.