Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Daizy : je spleetje ziet er nu al mooi uit. En nog even volhouden en dat kan je u cadeautje open maken :) volhouden :)!

Zetpil is dat dan in je poep steken :)? Sorry voor de rare vraag :) haha en de antibiotica zijn dat grote pillen? Ook te verkrijgen in bruistabletten ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel CupAtje! haha ja cadeautje dat lijkt het zo wel he. Ik weet wat erin zit, maar hoe zal het eruit zien? Ik word met het uur nieuwsgieriger. En geduld hebben is niet mn sterkste punt zeg maar...

Ja zetpillen die steek je in je achterste haha en niet in je poep dan heb je er niet veel aan.

De antibiotica die je van Verdonck krijgt zijn grote pillen maar wel doormidden te breken. Ik heb namelijk moeite met die dingen doorslikken als ze zo groot zijn. Maar gebroken is het te doen.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha volgens mij is "je poep" Belgisch voor je kont hahahaha :45::45::45::45::45::45: dus we bedoelen allemaal hetzelfde. In je anus dus. Even gek (en zorg dat je ervoor "bent geweest" want het geeft wat aandrang en anders ligt 'ie alweer snel in de WC *ik spreek uit ervaring*). Maar als je maagproblemen hebt zoals ik, dan is zo'n zetpilvariant van Diclofenac echt veel beter want die zijn slecht voor je maag. En paracetamol heb ik ook altijd in huis als zetpil. Ik heb geen slikproblemen (ik neem 's morgens een heel handje vol met pillen, vitamine multi, B, C, E en Omeprazol) allemaal in een keer in, met 2 slokken water), maar als je nou heel erg hoofdpijn hebt bijvoorbeeld en/of misselijk bent, dan is een zetpil ook een uitkomst. Bovendien werken ze sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Daizy wat fijn dat het zo goed met je gaat! En wat een mooi spleetje al :)

Met mij gaat het ook goed. Ik voel bijna niets meer en ben vandaag alleen nog maar aan de paracetamol gegaan. Kijken hoe dat gaat. Drukgevoel en spierpijn zijn eigenlijk wel weg. Hooguit nog een wat trekkerig gevoel (logisch, het staat strak) en als ik eraan zit een beetje beurs. Maar het is helemaal niet blauw ofzo.

Wat jij schrijft over dat op de plaats houden van de borsten door dat verband, datzelfde wordt bereikt met zo'n Lipo Elastic BH, dat weet ik zeker. Zo voelt het bij mij. Die zit lekker strak, en stevig, het voelt echt alsof ze continue keurig in dezelfde positie worden geduwd en dat voelt heel erg fijn. Met lopen enzo voel ik ze totaal niet wiebelen ook. Dus ik denk dat het effect van deze BH hetzelfde is. Maar idd ik zag ook iemand in het ziekenhuis met een sport BH en daarvan dacht ik wel dat hij te groot was. Slap ding vond ik het (wel aanbevolen door dr. Nio, maar ben blij dat ik die niet heb genomen).

Ik ga nu eindelijk uitgebreid douchen, met de borsten bloot, en dan aankleden, opmaken en een wandeling maken. Het niks doen valt niet mee, dat ben ik niet gewend. Maar ik moet het er maar ff van nemen!

Succes vrijdag bij het afdoen van het verband, ben er benieuwd! Hoop dat je net zo blij verrast bent als ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En pillen kun je ook altijd nog fijnstampen met een vijzel en dan in water doen, volgens mij, als het echt niet lukt met doorslikken. Capsules kun je openmaken en oplossen in water. Er is altijd een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45:

Suus, dat is precies wat ik dacht idd. Een Belgische 'poep' is idd de 'kont' haha. Geweldig Daizy!! Die spraakverwarringen zijn hilarisch :45: :45:

En pillen kun je ook altijd nog fijnstampen met een vijzel en dan in water doen, volgens mij, als het echt niet lukt met doorslikken. Capsules kun je openmaken en oplossen in water. Er is altijd een oplossing.

De meeste pillen zijn altijd fijn te stampen idd, maar volgens mij mag dat niet bij de antibiotica... Dat moet je eerst ff navragen, durf dat niet met zekerheid te zeggen..

Echter, volgens mij bestaan er ook antibiotica in drankvorm, dus dat zou evt een oplossing zijn voor Acupje, als dit idd zo is OF ze moet vragen of ze AB per infuus geven tijdens de operatie. Dit wordt ook vaak gedaan, en dan hoef je niet daarna nog dagen antibiotica te slikken.

Dus Acupje, vraag het ff na, er is vast wel een oplossing :)

En Daizy, wat super zo een spleetje. Kan me voorstellen dat je geduld dan wel opraakt haha. De nieuwsgierigheid zou het bij mij ook winnen :P

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen gebeld met Dr. Verdonck en hij nam gelijk zelf op. Hij wist gelijk met wie hij sprak (geeft je toch een gevoel dat je geen nummer bij hem bent) en vroeg hoe het ging. Ik vertelde hem dat het heel erg goed gaat en ik alleen nog paracetamol gebruik en geen complicaties heb. Wel dat ik zo'n last heb van het verband, de warmte, jeuk, het opkrullen van het verband in de plooien. Ik ben er echt klaar mee. Hij zei mij dat ik het het vandaag mag afhalen HALELUJHA!! en daarna een stevige bh moet dragen. Dus mn vriend komt zo thuis en dan gaat het eraf. Ik ben zo blij dat ik nu het resultaat ga zien. OMG :rolleyes:

Ik ga daarna iets eten en dan laat ik jullie weten hoe het is gegaan, en natuurlijk hoe het eruit ziet! Ik zal dan een foto plaatsen. Tot zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen gebeld met Dr. Verdonck en hij nam gelijk zelf op. Hij wist gelijk met wie hij sprak (geeft je toch een gevoel dat je geen nummer bij hem bent) en vroeg hoe het ging. Ik vertelde hem dat het heel erg goed gaat en ik alleen nog paracetamol gebruik en geen complicaties heb. Wel dat ik zo'n last heb van het verband, de warmte, jeuk, het opkrullen van het verband in de plooien. Ik ben er echt klaar mee. Hij zei mij dat ik het het vandaag mag afhalen HALELUJHA!! en daarna een stevige bh moet dragen. Dus mn vriend komt zo thuis en dan gaat het eraf. Ik ben zo blij dat ik nu het resultaat ga zien. OMG :rolleyes:

Ik ga daarna iets eten en dan laat ik jullie weten hoe het is gegaan, en natuurlijk hoe het eruit ziet! Ik zal dan een foto plaatsen. Tot zo!

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat en dat je eindelijk van je verband gaat verlost zijn. Ik heb gezien dat wij nog geen vriendinnetjes zijn. Mag ik jou toevoegen als vriendinnetje zodat ik ook jouw fotootjes kan zien :)? Ik ben 11 december aan de beurt! Het wachten duurt lang :P.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vriend kwam thuis en ik vertelde hem dat het verband eraf mocht. Hij net zo blij als ik natuurlijk. Hij werd het jeuken op mn rug vast zat haha. Ik ben in de slaapkamer voor een spiegel gaan zitten en hij heeft met een schaar het verband tussen mn borsten doorgeknipt. Toen het los was heb ik heel voorzichtig het verband opzij gedaan en....wooooow wat een grote boobies hahaha en wat zijn ze prachtig. Wat bizar raar was dat. Ik kon er alleen maar naar blijven kijken, Het leek helemaal niet meer op het lichaam waar ik al 44 jaar tegenaan keek! Heeeel erg raar. En wat heerlijk!! Lucht, en even lekker kriebelen, en ooow wat zijn ze nog hard en mn huid heel gespannen.

Pfff even bijkomen, want ik werd een beetje duizelig want het leek wel of mn doorbloeding ook gelijk beter werd, en nog maar eens kijken...jeetje wat zijn ze mooi...vind ik tenminste....mooier dan ik had verwacht. Ik heb 2 verschillende tepels maar ook dat valt eigenlijk helemaal niet zo erg op nu.

Mijn vriend vind ze ook heel mooi, en voor het eerst had ik na de operatie dat ik er helemaal blij mee was. Na al die pijn en nare momentjes nu weet je waar je het voor hebt gedaan!

Ik heb me gedoucht en toen mn nieuwe lipoelastic aangedaan. Wat een heerlijkheid is dat, maar ik was wel blij dat ik weer iets om mn borsten had, want het voelde best eng zo zonder iets eromheen.

Daarna wat foto's gemaakt, met BH en zonder. Ik ben ook blij met de maat. Ze zullen nog gaan veranderen maar ik ben nu wel blij dat ik 380 cc heb genomen. Staat goed bij mn lichaam vind mn vriend ook, en hij heeft gelijk. Eigenlijk best raar om zo over jezelf te praten, dat je iets mooi vind, net of je opschept. Maar dat mogen we allemaal wel een beetje hier toch? We hebben er genoeg voor over gehad!

Ik ga nu mijn foto's plaatsen. Ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden...

BLIJ! :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel mooi geworden meid, kan me je ontlading helemaal voorstellen! Alsof je een prachtig kado uitpakt. Tuurlijk mag je zo over jezelf schrijven, al voelt dat wel gek, snap wat je bedoelt. Wij vrouwen zijn dat gewoon niet gewend. Klagen over je zelf komt vaker voor en is daarom ''normaal'' maar eigenlijk is dat van de zotte natuurlijk. Hou dit gevoel lekker vast meid, geniet ervan! Doe ik ook! Over een paar maanden weten we niet beter meer dan dat we borsten hebben ;)

Ik had het al gezegd een x maar wat heb jij een mooi lichaam joh, voor 44 en met kinderen. Je lijkt wel 25, echt! Wees er maar trots op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel mooi geworden meid, kan me je ontlading helemaal voorstellen! Alsof je een prachtig kado uitpakt. Tuurlijk mag je zo over jezelf schrijven, al voelt dat wel gek, snap wat je bedoelt. Wij vrouwen zijn dat gewoon niet gewend. Klagen over je zelf komt vaker voor en is daarom ''normaal'' maar eigenlijk is dat van de zotte natuurlijk. Hou dit gevoel lekker vast meid, geniet ervan! Doe ik ook! Over een paar maanden weten we niet beter meer dan dat we borsten hebben ;)

Ik had het al gezegd een x maar wat heb jij een mooi lichaam joh, voor 44 en met kinderen. Je lijkt wel 25, echt! Wees er maar trots op!

Hahaha ja Suus ik denk ook dat het over een tijdje heel normaal is en ze bij je lichaam horen. Maar inderdaad nu nog maar even genieten van het feit dat ze telkens als cadeautjes voelen als je ernaar kijkt. Wat kan je dan trots zijn he! En dan is het nog niet eens zomer en zitten ze de hele winter nog een beetje verstopt onder dikke truien haha.

Oooow dank je wel (Bloos) 25 jaar goh hihi mocht ik willen. Nee ik ben toch echt 44... leuk om te horen. Dit forum is wel heel goed voor je zelfvertrouwen, wat een complimentjes. Maar op je foto's zag ik dat jij ook een hele hippe jonge moeder bent, Leuk! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig daizy ! Kan niks anders zeggen zooooo mooi ! Hoop dat verdonckske mij ook zo mooie geeft !

Dank je wel Kimmmv, ik ben er ook erg blij mee, en zeer tevreden. Het is eigenlijk precies zo geworden als hoe ik wilde. Niet te klein en niet te groot. Het hoort wel bij me zo, dus ik heb geen spijt van de 380cc. Ben jij er al uit hoeveel je gaat nemen?

Het gaat nu echt opschieten he meis...spannend hoor! Maar geloof me het is zo voorbij. Ik heb nu alleen nog maar paracetamol, en ik voel me met de dag beter.

Ik heb me voorgenomen me morgen nog lekker rustig te houden. Ik krijg iedere dag wel iemand op de thee dus dat is erg gezellig en daarna doe ik in de middag een tukkie. Dat heeft me echt goed gedaan de rust. Zaterdag ga ik er dan voor het eerst op uit naar de voetbal van mn zoontje, dus iedere dag een beetje meer. Ik wil geen terugslag krijgen dus ik bouw het op zodat ik over anderhalve week als ik weer moet werken fit ben. Lekker veel kiwi's en ander fruit eten, en iedere dag perst mn vriend sap voor me (bofkont ben ik want hij is groenteman). Ik ben altijd druk met 2 kinderen, mn baan, en eigen salon dus ik geniet nu echt even van de rust en het niksdoen.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : amai je borsten zijn echt zoooo mooi! En 44j? Je lichaam prachtig echt! Ik hoop echt dat Verdonck mij ook zo een mooie geeft. We hebben 330cc afgesproken maar ga ook voor 380cc als hij akkoord gaat. Je mag er echt fier op zijn!

Vraagje : hoe voel je u nu? Kan je al wat rondlopen of lig je nog vaak ? Ik wordt 8dec geopeerd maar de feestdagen staan dan voor de deur en ik vraag ma af of ik in de 2de week kan shoppen of gaat dit echt nog niet? En hoe bestel je uw sportbh? Zit die lekker? Duur? Ik vindt belangrijk dat hij van goede kwaliteit is. En hoe zit dat met de cupmaat? Draag je geen extra band erboven op? En schijnt het door als je koud hebt :) (stijve tepels) :) sorry voor al mijn vragen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : amai je borsten zijn echt zoooo mooi! En 44j? Je lichaam prachtig echt! Ik hoop echt dat Verdonck mij ook zo een mooie geeft. We hebben 330cc afgesproken maar ga ook voor 380cc als hij akkoord gaat. Je mag er echt fier op zijn!

Vraagje : hoe voel je u nu? Kan je al wat rondlopen of lig je nog vaak ? Ik wordt 8dec geopeerd maar de feestdagen staan dan voor de deur en ik vraag ma af of ik in de 2de week kan shoppen of gaat dit echt nog niet? En hoe bestel je uw sportbh? Zit die lekker? Duur? Ik vindt belangrijk dat hij van goede kwaliteit is. En hoe zit dat met de cupmaat? Draag je geen extra band erboven op? En schijnt het door als je koud hebt :) (stijve tepels) :) sorry voor al mijn vragen ...

Geeft niks hoor CupAtje, je mag vragen wat je wilt...

Dank je wel voor je lieve complimentjes, dat doet me echt goed. Ik twijfelde ook tussen 350 en 380. Ik wilde niet te grote borsten omdat (maar dat is puur persoonlijk) je dan ook gelijk zo grof toont in truitjes aan de bovenkant, en ik ben met mn bouw best fijntjes. Aan de andere kant wilde ik ook niet dat ik later spijt zou krijgen en groter had gewild. Ik ben maar op mn gevoel afgegaan, ook naar aanleiding van alle verhalen hier. Er komt telkens naar voren dat bijna iedereen zegt dat het kleiner uitvalt dan ze dachten, dus ik dacht ik ga voor 380, en dat kon. Verdonck zei wel dat ik het daarbij moest houden. Ik wilde natuurlijk niet dat mn vel gaat scheuren. En weet je, wil je een keer een nog grotere boezem creëren dan zijn daar genoeg mogelijkheden voor met bh's. maar...kleiner kan echt niet.Ik ben tevreden met hoe het is geworden, Had het niet anders gewild.

Ik voel me op het moment goed. Ik neem nog 3x paracetamol en doe iedere middag een tukkie van een uurtje want ik ben nog best moe. Ik ben een bedrijvig type, maar ik hou me rustig omdat ik wil dat het goed heelt en ik niet later met de gebakken peren zit omdat ik nu te hard van stapel ben gelopen.

Ik denk dat ik volgende week al best de stad in zou kunnen, maar alles met mate en niet gelijk een hele dag. Dus als je je shoppen verspreid moet dat best kunnen natuurlijk, en niet teveel tillen. En wellicht een idee...online shoppen. Het scheelt je tillen, en is een leuk tijdverdrijf voor de eerste week als je echt nog niet veel kan. en je bent thuis om de pakketjes aan te pakken haha.

Ik heb veel sportbh's vergeleken en over gelezen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat meiden heel tevreden waren over de lipoelastic. Geen sportbh, maar een compresbh speciaal gemaakt voor na operaties de lipoelastic new pi. Als je googled op deze naam zie de site van online-care. Hij is 23 euro en wel wat verzendkosten en in zwart en wit verkrijgbaar. De tabel hoe je de maat op moet nemen staat op de site.

Ik draag niet de "martelband" Ik heb 'm 2 dagen omgehad, maar ik vond mijn borsten eigenlijk helemaal niet zo hoog zitten, dus ik vind ze wel goed zo, en ze zakken uit zichzelf toch nog wel. Ik heb 'm dus afgedaan.

Ik heb nog niet zoveel gevoel in mn tepels, het lijkt wel of het branderig is nu en soms kleine steekjes erdoorheen, maar dat komt omdat alles aan het helen is natuurlijk. Ik durf ze eigenlijk ook nog niet aan te raken. Het is allemaal nog zo gespannen.

Hoop dat je vragen beantwoord zijn... :)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy ik ga toch maar het max dat hij mij heeft aangeraden namelijk de 350cc :) ik wil ze gewoon mooi vol hebben hihi :)

Ga wel nog extra vragen of het echt wel kan en als hij er ook echt achter staat en er van overtuigd is dat het mooi word en goed kan genezen. Gelukkig dat het zo snel beter met je gaat, en die sapjes heerlijk ! Mijn vriend heeft ook een weekje verlof genomen om voor me te zorgen :) ik maak hem helemaal gek met m'n verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy ik ga toch maar het max dat hij mij heeft aangeraden namelijk de 350cc :) ik wil ze gewoon mooi vol hebben hihi :)

Ga wel nog extra vragen of het echt wel kan en als hij er ook echt achter staat en er van overtuigd is dat het mooi word en goed kan genezen. Gelukkig dat het zo snel beter met je gaat, en die sapjes heerlijk ! Mijn vriend heeft ook een weekje verlof genomen om voor me te zorgen :) ik maak hem helemaal gek met m'n verhalen.

Ik denk dat je er goed aan doet voor de grootste maat te gaan die je in je gedachte hebt, dat is bij mij ook goed uitgevallen ander zou ik het je echt eerlijk zeggen. En natuurlijk moet hij het met je eens zijn. Hij is eerlijk en zal geen onnodige risico''s nemen.

Ja het gaat echt goed, de eerste 3 dagen zijn het zwaarst vond ik. Maar jij bent een stuk jonger dan mij dus wie weet draag je het makkelijk dat dit oude gebouw haha

Fijn dat je vriend een week vrij is. Heel verstandig! Je hebt de eerste dagen echt wel iemand nodig, al is het maar om rechtop te komen. Ik dacht van nou ik vind wel een manier om rechtop te komen, ik heb mn benen toch en mn buikspieren? Nou NO WAY je bent echt afhankelijk.

Dus laat je maar lekker verwennen, uiteindelijk heeft je vriend er ook profijt van ;) want al zeggen de mannen ik vind je mooi hoe je bent de meeste vinden grote borsten prachtig, en ik zag ook zn oogjes gaan glinsteren hoor toen hij die van mij zag haha.

Ik ga je zeker volgen Kimmmv, ben heel benieuwd!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.