Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja klopt denk ik ook, denk ook wel dat hij het zal zeggen als het niet mooi word bij 350.

Ja misschien wel maar jij ziet ook nog uit als een van 20 dus :D

Ja klopt hij was er snel bij om te zeggen ik neem verlof hahaa, ja hij is er denk ik ook aan aan het wennen dat ik grote borsten gaat krijgen want lacht hij toch als ik zeg binnen een paar dagen heb ik dikke boobiesss haha !

Dankjewel , hou je op de hoogte ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Is ook weer bij iedereen anders hoor, ik heb niet een keer hulp nodig gehad bij het omhoog komen. Buikspieren gebruiken (en dan heb ik ook nog niet mega buikspieren). Maar hoor van anderen ook weer dat ze een duwtje nodig hebben.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi!!! wow zeg...of ik naar mijn borsten kijk..bijna dan...maar je mag zo trots zijn op je borsten!!! Prachtig

Dank je wel Sylleke :119:

Ik heb er lang op moeten wachten hoor! Ik wilde ze al vanaf mn 20e, maar eindelijk heb ik ze dan, en ik ben er superblij mee! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : ik ga eens een foto plaatsen van mijn situatie nu.. Verdonck zei dat 330cc het max voor me was al,wat daarboven is gaat niet meer natuurlijk ogen. Toch wil ik graag voor de 380cc gaan als Verdonck het oké vindt. Mag je van Verdonck de martelband uit laten? En je draadjes vergan die vanzelf ? Ga je nog op controle of gewoon je huisarts ? Sorry voor al mijn vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 11 dagen po en het gaat een stuk beter met me. Ik gebruik nu ook geen paracetamol meer en dat is best te doen, al blijf ik nog zo nu en dan een steek voelen met bewegen, en wat druk van de zwaarte van mn borsten op de wondjes wat ook niet prettig aanvoelt, zeker niet als ik 'smorgens mn bed uit moet komen. Ben ik eenmaal in beweging dan went mn lijf wel weer aan de zwaarte en gaat het beter. Waar ik wel heel veel last van heb is slapeloosheid! Jeetje wat is dat ellendig. Ik moet wel zeggen dat ik 'smiddags nog steeds een tukkie doe hoor, gewoon omdat ik daar echt even behoefte aan heb. Vanaf morgen ga ik daarmee stoppen want ik kom 'savonds maar niet in slaap. Het op mn rug slapen vond ik niet erg, maar gaat me met de dag meer tegen staan. Pffff mn rug doet soms zo pijn en dan ben ik maar in de weer met kussentjes, even naar beneden wat drinken, hup weer naar boven weer proberen, naar beneden bakkie thee....zo gaat het de hele nacht door en ik val pas tegen de ochtend in slaap.

Verder gaat het met mn boobies super! Ik vind ze prachtig en ik betrap me erop dat ik geen spiegel in mn huis voorbij kan lopen zonder er even mn boobies in bewonderd te hebben. Ze zijn precies de grote wat ik wilde, en ze zijn al iets aan het veranderen. De bovenkant word al wat zachter en er komt meer gevoel in mn vel. Ik ben er tot op heden heel tevreden mee al weet ik dat ze nog gaan veranderen. Ik wacht geduldig op het moment dat ze gaan indalen. Ik heb daar veel over gelezen op dit forum, dus ik ben benieuwd.

Verder pak ik langzaam de huishouding weer op, al helpt mn vriend me super hoor! En ik ben best een beetje verwend door mensen om me heen, met bloemen, lieve kaartjes en hunkemöllerbonnen.

Niet iedereen weet het, maar de mensen die dichtbij zijn wel en die zijn heel lief voor me.

Vandaag zijn mn nageltjes er weer op gegaan, en komt woensdag de kapper aan huis dus langzaam komt de oude nieuwe ik weer terug.

Voor CupAtje...Ik heb de martelband 3 dagen dag en nacht gedragen. Maar ik vind mijn borsten niet zo hoog zitten, dus ik heb besloten 'm af te doen en te kijken wat het uit zichzelf doet.

Vrijdag moet ik eigenlijk op controle bij Verdonck, maar aangezien het 2,5 uur rijden is, en het allemaal zo goed gaat twijfel ik of ik zal gaan of dat ik de huisarts mijn knoopjes door laat knippen. De hechtingen lossen vanzelf op. Ik wil wel nog wat vragen stellen aan Verdonck, maar dit kan ook telefonisch denk ik dan...ik moet nog maar even kijken wat ik doe.

Mijn vragen zijn nog:

-Ik ga over 1 week weer werken, ik heb administratief werk dus dat gaat vast goed. Maar daarnaast heb ik ook een nagelsalon. Ik moet dan veel vijlen, en dit zijn repeterende bewegingen. Mag dat al?

-Mag ik mijn martelband af laten?

-Is het nu de bedoeling dat de Lipoelastic strak zit of gewoon, ivm het indalen mag het geloof ik weer niet te strak, maar wel zo strak dat de borsten niet heen en weer gaan....verwarrend...

-Kan de stand van de borsten nog veranderen door de bh die je draagt? Ik heb een lipoelastic M en een L.

De L zit een stuk lekkerder en gewoon mooi gesloten maar niet heel strak. De M zit best stevig waardoor mn borsten wat meer naar elkaar worden gedrukt. Dit vind ik wel erg mooi, maar mag dat wel, en heeft dit nut voor de stand? Of is dit juist beter?

Wat een vragen he? Pffff het is soms ook zo raar dat de ene pc dit zegt en de andere weer dat.

Kunnen jullie me wat meer wijs maken?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat!!!

En dat slapeloze is vreselijk he hihi.. Maar je zult idd ook weer een ritme moeten vinden.

Heb dat ook een tijd gehad, maar het went wel. OP een gegeven moment slaap je gewoon in en wordt je nog maar 1 keer wakker of zo om wat te gaan verliggen.. Of slaap je gewoon helemaal door :)

Wat je vragen betreft.. Die zou ik gewoon aan Verdonck stellen. Dan hoor je het van je eigen pc, dat is altijd beter. Zeker omdat ik vind dat je vragen nogal specifiek zijn :)

Knoopjes knippen kan idd ook bij huisarts, maar overleg het even met verdonck! Hoor je meteen wat ie zegt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop inderdaad dat als ik overdag niet meer slaap dat ik wat meer mn ritme terug krijg. Ik doe nu ook niet echt veel op een dag dus moe word ik ook niet. Normaal ben ik net een tornado met een baan, salon, 2 kids en 2 honden haha maar ik word hier gewoon lui van en herken mezelf niet!

Gelukkig is het fijn lekker op dit forum te kunnen lezen als ik de slaap niet kan vatten.

Ja ga ik ook doen hoor BB, ik bel hem morgen even, en misschien ga ik gewoon wel naar hem toe. Dan maak ik er maar een dagje Genk van.

Ik zal weer een nieuwe foto posten. Dank je wel voor je reactie BB xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar allemaal hoor, wat je schrijft! Alleen ik slaap dan wel goed s nachts.

Die vragen over die BH heb ik precies hetzelfde! Nio zei dat het niet uitmaakte. Maar vroeg me exact hetzelfde af als jij. Hoor graag het antwoord van jouw PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed Suus, als ik wat weet zal ik het posten zodat je het kan nalezen.

Soms weet ik niet meer waar ik goed aan doe, en dan rommel je maar wat hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken po

Vanmorgen naar de huisarts gegaan en hij heeft de hechtingen verwijderd en de wondjes nagekeken. Hij pakte zelfs een spiegel om het te laten zien. Ik denk dat ze 2 cm zijn zo klein. En wat ziet het er al prachtig uit! Mooier dan ik had verwacht. Geen verdikkingen of roodheid. Alleen een beetje gerimpled door de pleisters, maar het ziet er heel rustig uit!. Weer een stapje verder. Mn huisarts gaf me een compliment (bloos).

Ook nog even naar Verdonck gebeld om te vertellen dat het er goed uitzag. Eindelijk kon ik hem ook vertellen hoe blij ik ben met het resultaat, en het is mooi om van hem de enthousiasme in zijn stem te horen dat hij gemeend blij is voor mij. Ik heb hem een flinke pluim gegeven!

Ik twijfelde nog wat over de lipoelastic en de maat. Hij heeft me gezegd dat de bh niet te los moet zitten, maar zeker ook niet te strak. De borsten moeten kunnen indalen, maar moeten ook weer niet teveel bewegen met lopen. Dus een kwestie van gevoel. Martelband mag af als ik ze niet overdreven hoog vind zitten. Uiteindelijk doet de zwaartekracht ook wel zn werk.. Over een weekje ga ik beginnen met bio oil te smeren op de littekens, en mn borsten inwrijven voor de soepelheid van mn huid.

Ik mag volgende week ook weer gewoon autorijden/ werken. Dan begint het "gewone" leven weer.

Wat een geluk dat ik geen complicaties heb en dat alles goed is gegaan, want ik ben me er wel degelijk van bewust dat er meiden zijn die dat wel hebben en dan krijgt zo'n vergroting wel een andere demensie, het blijft toch best een risico aan je gezonde lijf te laten sleutelen.

Ik heb net nog even wat foto's gemaakt welke ik zal plaatsen.

Wat ben ik blij en het doet wel degelijk iets met je, ook in je koppie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat alles goed is. Wat een geruststellend gevoel is dat he? Ik weet er alles van hoor :D

Ik ga eens kijken bij je foto's. Leuk om te zien hoe alles ontwikkeld. Heb jij nu al je Lipoe bh's? en weet je welke maat je nodig hebt? Ik heb nog een witte en een zwarte maat M.

Voor mij zijn ze te klein en amper gedragen, juist omdat hij ook naar boven kroop.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat alles goed is. Wat een geruststellend gevoel is dat he? Ik weet er alles van hoor :D

Ik ga eens kijken bij je foto's. Leuk om te zien hoe alles ontwikkeld. Heb jij nu al je Lipoe bh's? en weet je welke maat je nodig hebt? Ik heb nog een witte en een zwarte maat M.

Voor mij zijn ze te klein en amper gedragen, juist omdat hij ook naar boven kroop.

Xxx

Ja heel erg fijn Sylleke! Ik heb ook even bij jouw foto's gekeken en omg wat heb jij mooie borsten. Ik vind de vorm prachtig, maar ook je tepels zijn niet zo groot. Die van mij zijn niet zo klein, en dat vind ik eigenlijk wel jammer, maar goed je kunt niet alles hebben en ik ben supertevreden!

Ik heb al de lipoelastics besteld. Ik had een M en een L maar de L zit mij toch ook wel lekkerder. Maar lief dat je het vraagt anders had ik ze van je overgekocht.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh maar de tepels waren in het begin wel groot hoor hahaha

Maar ze slinken weer bijna naar hoe ze waren.

Maar die van jou zijn ook supermooi!! Be proud girl! :D

Ohh ik krijg ze wel verkocht hoor. Zo niet, pech gehad hahahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn bericht Daizy, dat alles goed is en dat je littekens er zo mooi uit zien. Je verhaal lijkt heel erg op het mijne, ik ben ook zo dankbaar dat het bij mij allemaal goed en zonder complicaties is verlopen. Daar hoopte ik nog het meeste op. Je leest idd wel eens anders.

Vwb die BH, nou weet ik nog niks haha. Ja, dat die Lipo’s maat M mij prima zitten. Maar of het nou te strak is (en de borsten te weinig ruimte hebben om in te dalen) dat weet ik nu niet. Ik zou hem een standje losser kunnen doen, van voren. Als ik de BH uit doe, heb ik wel het idee dat ze dichter op elkaar staan, dan wanneer hij een poosje uit is, bijvoorbeeld na een douchebeurt. Met andere woorden, de BH duwt ze wel degelijk in een bepaalde positie. Maar dat lijkt me juist goed toch? Of zal ik ze toch iets meer de ruimte geven?

Ik ben heel benieuwd naar je foto’s, ga zo meteen even spieken. Voelen ze bij jou ook nog gespannen aan, of zijn ze al wat zachter? Ik hoop dat ze bij mij nog wel een stuk natuurlijker gaan aanvoelen. Op zich ziet het er al goed uit bij mij, maar je ziet wel meteen dat ze nep zijn en ze bewegen ook nog van geen kanten mee met mijn lijf :) Is dat bij jou al wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn bericht Daizy, dat alles goed is en dat je littekens er zo mooi uit zien. Je verhaal lijkt heel erg op het mijne, ik ben ook zo dankbaar dat het bij mij allemaal goed en zonder complicaties is verlopen. Daar hoopte ik nog het meeste op. Je leest idd wel eens anders.

Vwb die BH, nou weet ik nog niks haha. Ja, dat die Lipo’s maat M mij prima zitten. Maar of het nou te strak is (en de borsten te weinig ruimte hebben om in te dalen) dat weet ik nu niet. Ik zou hem een standje losser kunnen doen, van voren. Als ik de BH uit doe, heb ik wel het idee dat ze dichter op elkaar staan, dan wanneer hij een poosje uit is, bijvoorbeeld na een douchebeurt. Met andere woorden, de BH duwt ze wel degelijk in een bepaalde positie. Maar dat lijkt me juist goed toch? Of zal ik ze toch iets meer de ruimte geven?

Ik ben heel benieuwd naar je foto’s, ga zo meteen even spieken. Voelen ze bij jou ook nog gespannen aan, of zijn ze al wat zachter? Ik hoop dat ze bij mij nog wel een stuk natuurlijker gaan aanvoelen. Op zich ziet het er al goed uit bij mij, maar je ziet wel meteen dat ze nep zijn en ze bewegen ook nog van geen kanten mee met mijn lijf :) Is dat bij jou al wel?

Ja ik vind inderdaad dat onze verhalen op elkaar lijken, We hebben echt heel veel mazzel gehad dat het zo verlopen is.

Ik heb nu de lipoelastic L om maar dat doe ik als ik in huis ben en in rustmodus ben. Als ik wat meer ga lopen op een dag, en straks als ik naar werk ben dan doe ik de M om. Ik zit er een beetje tussenin qua maat, dus de L staat op de kleinste stand, en de M op de grootste stand. Ja inderdaad ik laat bij die M dan gewoon de schouderbanden 2 haakjes zakken. Dan zit ie aan de zijkanten stevig voor het bewegen maar kunnen ze wel naar bendeden haha. Slapen doe ik ook met de L, dan zit de M me net ff te strak.

Ze zijn bij mij ook nog gespannen hoor. Soms denk ik wel eens dat het een wonder is dat mn huid nog niet is geknapt, en ben ik blij dat ik bij 380cc ben gebleven, of misschien is dit verbeelding. Ze zijn aan de bovenkant wel wat zachter geworden. maar de rest is nog behoorlijk hard hoor. Ze zijn wat dat betreft ook nog niet natuurlijk, maar ja wat willen we 2 weken po. Over 3 maanden zal het vast zachter zijn en tegen de tijd dat we in bikini gaan is het ook alweer wat verder.

Mijn tepels zijn nu heeeel erg gevoelig. en de huid van mn borsten voelt net alsof ik hevig verbrand ben door de zon. Herken je dit? Dit is natuurlijk het vel wat gespannen staat en het helen van de zenuwen en zo. Nou ja geduld hebben maar Suus, maar we rollen er zo aardig doorheen! top!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : ik vind ze echt prachtig! Ik hoop echt dat de mijne er ook zo gaan uitzien.. Want sols heb ik bang dat ze te klein gaan uitvallen, 380cc is qua cc veel maar bij sommige valt dat niet zo groot uit. Vandaar... Ik ben al jaren aan het zeggen als ik het geld had deed ik een bv en nu jaren later gaat het finacieel wel en heb ik de knoop doorgehakt ! Ik kan nog jaren twijfelen en bang hebben.. Blijft toch een hele ingreep maar heb gezegd nu of nooit :) ik wil er ook nog jong van genieten :) haha ale je bent ook nog jong eh daar niet van.. Ik vindt ze echt prachtig!

Sylleke : wat zijn die van jou ook mooi! En de grote is ook zo mooi!

Suus : van jou zijn ook prachtig ! Hoeveel cc?

Verdonck zei dat 330cc het max was voor natuurlijk effect als jij akkoord ga wil ik voor 380cc gaan.. Liever 380 dan 330cc ik hoop dat hij toestemd :) wat zoude julie doen als hij bv zegt het gaat te groot zijn voor jou lichaam maar jij beslist ? Doen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is zo lastig te bepalen hoe groot het bij jou uit gaat vallen cup A-tje. Al denk ik niet dat er heel veel verschil tussen 330 en 380 zal zitten.

Ik heb 320 en 305, ivm een verschil. Maar ik ben maar een klein vrouwtje, 1.58 en 52 kg, dus ik wilde wel graag dat het natuurlijk zou blijven ogen. De maat die er nu in zit vind ik hartstikke mooi, lekker rond en nog behoorlijk nep haha, maar dat komt nog wel goed hoop ik. En dat terwijl ik ook een poos heb getwijfeld over de grootte. Iedereen raadde mij toen die grootste aan (ik twijfelde tussen 280 en 320) en ik ben blij dat ik dat advies heb gevolgd. Nu ik ze eenmaal heb zou ik ze niet kleiner gehad willen hebben. Er is nog steeds een verschil tussen links en rechts trouwens. Eerst zat rechts altijd wat lager, maar nu zit links iets lager. Kan zijn dat die wat meer gezakt is al, ze zaten na de operatie namelijk exact gelijk. Ook dat komt hopelijk goed. Met het blote oog trouwens niet goed te zien hoor. Maar als ik een foto maak wel.

Geduld is het toverwoord!

Bedankt voor je reactie Daizy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : ik vind ze echt prachtig! Ik hoop echt dat de mijne er ook zo gaan uitzien.. Want sols heb ik bang dat ze te klein gaan uitvallen, 380cc is qua cc veel maar bij sommige valt dat niet zo groot uit. Vandaar... Ik ben al jaren aan het zeggen als ik het geld had deed ik een bv en nu jaren later gaat het finacieel wel en heb ik de knoop doorgehakt ! Ik kan nog jaren twijfelen en bang hebben.. Blijft toch een hele ingreep maar heb gezegd nu of nooit :) ik wil er ook nog jong van genieten :) haha ale je bent ook nog jong eh daar niet van.. Ik vindt ze echt prachtig!

Sylleke : wat zijn die van jou ook mooi! En de grote is ook zo mooi!

Suus : van jou zijn ook prachtig ! Hoeveel cc?

Verdonck zei dat 330cc het max was voor natuurlijk effect als jij akkoord ga wil ik voor 380cc gaan.. Liever 380 dan 330cc ik hoop dat hij toestemd :) wat zoude julie doen als hij bv zegt het gaat te groot zijn voor jou lichaam maar jij beslist ? Doen of niet?

Tja CupAtje ik zou ten alle tijden de raad van de pc opvolgen.

Ook ik twijfelde... Eerst was het 300 toen 350 en uiteindelijk om 380 gevraagd. Verdonck vond dit nog oke maar als jij had gezegd beter van niet, dan had ik het niet gedaan. Hij is erg ervaren en als hij zegt dat het echt niet erin gaat ( ivm huidscheuren of ruimte) dan gaat het niet. Doe je het dan toch en er komen complicaties dan heb je eeuwig spijt. Groter is misschien mooier in jouw ogen maar als je straks met grote borsten met scheurtjes in je huid loopt ben je ook niet blij.

Antwoord: ik zou het dan dus niet doen! Maar ja jij bent de baas over je eigen lijf

Veel wijsheid in je keuze!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké heel ingewikkeld maar ik heb terug mijn oud profiel :) ga deze ook gewoon terug gebruiken ... Snap je nog? Bekijk foto's in mijn album .. Sorry voor het ongemak en ingewikkeld gedoe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.