Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, ik ben ook op 7 november geopereerd! Lig as we speak wakker want heb gisteren de hele dag in bed gelegen, dus nu niet meer zo moe haha. Ga snel naar je foto's kijken. Goed herstel gewenst!

PS: ik had ook een lege 75B en heb 320 dualplane gekregen. Vind het nu al een hele mooie maat (zie album).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden! Zoals beloofd hier mijn verslag...

Vrijdag 7 nov 2014 was mijn dag. Vanaf mijn huis was het 2,5 uur rijden naar Genk, ik woon in Leiden zuid-Holland. Ik moest me om 11:00 uur melden en we waren er netjes op tijd om 10:30 uur. Samen met mijn vriend mocht ik plaats nemen in de wachtkamer. Pijn in mn buik van de spanning...

Om 11:00 uur werd ik naar de balie geroepen en kreeg ik mijn betalingsbewijs. Rapport van de echo hadden ze netjes doorgestuurd gekregen van het zkh. Netjes, al had ik wel een kopie bij me voor de zekerheid. Verdonck doet namelijk niks als hij deze niet heeft.

Ik mocht toen gelijk met de gastvrouw(?) mee naar mn kamer. Een mooie goed verzorgde en schone (meiden) kamer met roze muren, tv, en een zitje waar mn vriend plaats nam. Ik mocht me gelijk uitkleden en mn boxer aanhouden. Ik kreeg een badjas, slippertjes, en zo'n schattig operatiemutsje op pfff. Toen een vragenlijst invullen over allergieën, medicijnen e.d

Om 12:30 uur werd ik gehaald door een verpleegster. Dit lijkt lang, maar ik vond de tijd vliegen. De verpleegster was jong en heel lief. Ze stelde me op mn gemak en ik mocht met haar meelopen. Een snelle kus voor mn vriend en daar ging ik, door de gangen een lift in naar de ok.

Het was daar koud, en ze wees me een ruimte waar ik mocht gaan zitten op een operatiebed. Ik dacht wat een puinhoop hier. Papieren matjes waar ik op zat met stift beklad, een warmteblower uit het jaar van Nero, en een oude cassetterecorder. Het leek een oude operatieruimte. Ik dacht OMG word ik hier geopereerd? Ik had aangegeven op de vragenlijst dat de dr. nog even wilde spreken over de cc's.

Na ongeveer 5 lange minuten en ik me ondertussen afvroeg waar ik in hemelsnaam mee bezig was, zag ik ineens het vriendelijk hoofd van Verdonck om de deur steken. Een soort Frans Bauer als hij lacht haha. Hey meisje! zei hij (en dat op mn 44ste) jij had nog wat vragen. Ik vroeg inderdaad of 380 cc ook kon. Hij zei ja maar dat is wel je max voor een natuurlijk resultaat, ik zei oke dan ga ik daarvoor. Hij veranderde wat in het formulier, even tekenen, high profile gecheckt, een mooie tekening op mn lichaam gemaakt en hij ging zich klaarmaken zei hij. Ik zei is dit de kamer waar ik word geopereerd (achteraf denk ik nee natuurlijk niet, maar van bangheid kan je niet meer normaal nadenken lijkt het) Hij zei neeee dit is mn tekenkamer haha

Na weer 5 minuten werd ik gehaald door de verpleegster, ik stapte een ok in die er prima uitzag. Alles was schoon steriel, en netjes. Ik nam plaats op de tafel. Zij prikte het infuus in m'n arm en die zat gelijk goed. Ze vertelde duidelijk wat ze deed. Ze plakte alles met steriele doeken af. Daarna gaf ze mij al een shot antibiotica en een pijnstiller waardoor ik me al wat suffer ging voelen zei ze. en dat het koud op mn borst werd omdat ze me met jodium ging besmeren. Ik vond het allemaal best. ik had onderhand het gevoel dat ik 5 wijn ophad en toen ik dat zei moest de verpleegster lachen, klopt zei ze. Ik zag de anesthesist binnenkomen. Ik kreeg een zuurstofkapje op en probeerde nog vriendelijk naar hem te lachen zo van, hey vriend je zorgt toch wel dat ik weer wakker word hé? Hij keek chacharijnig naar me. De verpleegster zei je gaat slapen nu. Ik keek schuin achter me, en zag nog net dat er een goedje mn infuus in werd gedaan door hem.13:00 uur moest het nu zijn. Oke dacht ik nu moet ik aan iets fijns denken anders word ik naar wakker. En weg was ik al....

Ik werd wakker op de ok en voelde me wel goed. Hallo riep de verpleegster, goed geslapen? Het is gebeurd hoor! Ze gaf me een zetje rechtop en zei kijk maar naar je nieuwe borsten. Ik keek en het beviel me wat ik zag al weet ik mijn god niet meer hoe het eruit zag ik was nog zo suf.

Het jodium was al weggewassen zei ze en ik verbind je nu. Dat vond ik wel prettig, het gaf steun. Ik vroeg of ik naar de kamer werd gereden. Nee zei ze je moet hier even bijkomen. En toen....KOUD!!! klappertanden deed ik. Lichte pijn, maar was te dragen, maar die kou!! Ik had mn slippers aan maar mn lichaam jeetje alsof ik in een vrieskast lag in mn bikini. Het was toen 14:10 uur.

Hallo Meisje hoorde ik, daar was Verdonck weer. Alles was goed gegaan en het was prachtig geworden zei hij, past precies bij je lichaam, je zal tevreden zijn. Hij legde nog wat uit over de nazorg.

Om 14:30 uur werd ik naar mn kamer gereden. Mijn vriend zat daar en was uiteraard blij me te zien. Trots schoof ik de dekens opzij en toonde m'n ingepakte heuvel. Hij stak z'n duim omhoog en lachte.

Hij weet hoe lang ik dit al wilde dus was waarschijnlijk nog trotser dan mij dat ik het heb gedurft.

Klappertanden nog steeds. Een andere verpleegster kwam, ook een aardige, en nam m'n bloeddruk op. Die was top. Ik kreeg een glas cola met rietje, en een extra deken en zei me nog even met rust te laten zodat ik kon bijkomen van alles. De kou komt ook door de protheses die ingebracht zijn, die zijn gekoeld dus moeten de temperatuur van je lichaam aannemen zei ze. Lekker nog een half uur liggen suffen en om 15:15 uur met hulp van mn vriend aangekleed. De verpleegster kwam met een map, recept voor medicatie en wees ons de weg naar de auto. Zelf naar de auto gelopen. Gelukkig hebben we stoelverwarming in de auto en dat was zooooo lekker. Toen naar huis gereden, de bochten waren naar maar het was te doen want ik had nog een tramadol pilletje gekregen voor de terugweg.

Ik ga zo weer verder met de rest van de afgelopen 2 dagen.

Sorry dat ik zo uitgebreid schrijf maar ik ben agent dus ik kan waarschijnlijk niet ongedetailleerder schrijven haha. Maar ook wel fijn toch als je leest hoe het precies is gegaan...rest volgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh daizy wat een super leuk verslag ! heb echt met een smile gelezen :D en dat over je bangheid dat je daar je bv zou moeten laten uitvoeren tussen de papieren moest ik echt lachen, zoiets zou ik nog denken en vragen van de zenuwen :D toen ik op consult was en ze vroegen men post code kon ik amper antwoorden en keek ik naar men vriend van' huhhhhh waarom weet ik het niet ' toen heeft hij het maar ge zegt hahahaa :D

kijk al uit naar de volgende ! spoedig herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daizy, wat een herkenbaarheid in je verhaal! Ik heb het in mijn eigen verhaal vergeten te vermelden, maar ik heb het ook zo koud gehad. Ik was zo aan het bibberen en klappertanden, echt vreselijk. En pijn dat dat deed aan mijn borstkas! Ik was echt helemaal aan het schudden en shaken. Dacht dat dat een reactie was op de operatie/narcose, of gewoon door de kou buiten. Maar dat dat door de protheses zou zijn gekomen heeft niemand tegen me gezegd.

Wat heb jij trouwens nog een prachtig figuur voor je 44e zeg! Wow! Ziet er echt veel jonger uit. Ben heel benieuwd naar het resultaat bij jou. Hoe lang ben je als ik vragen mag?

Sterkte met het herstel! Ik ben nu ook 2 dagen PO en het gaat boven verwachting goed. Ik voel me echt super en de pijn is nu al minder. Geen last van vocht of andere ongemakken. Wel nog strakke borsten uiteraard. Heb jij dat verband al af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus!

Nou he wat een kou na de operatie. Ik maakte er een mooi orkest van met dat klappertanden. En ja dan verkramp je ook zo, en dat is echt niet fijn!

Ik ben 1.70 m en 62 kg. Dank je voor het compliment over mn figuur :119: Ik hoor dat wel vaker...ik hoef er niets voor te doen genetisch bepaald denk ik dus gewoon een mazzelaar. En dat na 2 zwangerschappen met de keizersnede.Maar jij hebt zelf ook niet te klagen hoor.

Over 12 dagen mag het verband er pas af. Verdonck is 1 van de weinige pc's die zo verbind. Het zal wel ergens goed voor zijn denk ik dan maar...al halen volgens mij maar weinig meiden de 2 weken met het verband en halen ze het er eerder af. Kijken hoever ik kom...

Jij ook een goed herstel...het zijn beauty's jouw borsten! Gefeliciteerd daarmee!

En Kimmmv, ik weet dat jou hetzelfde te wachten staat 18 nov, dus ik ga snel mn vervolg voor je schrijven! Ik heb al net een foto geplaatst van vandaag :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervolg verslag...

We waren de dag van de operatie om 18:30 uur thuis. Lekker op de bank gaan zitten, want de kinderen zouden door opa en oma gebracht worden dus we hadden nog even een moment met zn twee.

De pijn was gering en ik was totaal niet misselijk. Dat was fijn want ik had me erop ingesteld dat ik dat wel zou zijn omdat ik na vorige narcoses tijdens mij keizersnedes de hele boel onder kotste.

Na een uurtje kwamen de kinderen thuis. Mijn vader zei: Hey Marilyn Monroe! echt wat voor hem om dat te roepen haha. Hij komt uit een generatie die helemaal niet begrijpt dat je jezelf dit aandoet, en tja ik ben toch nog altijd zijn kleine meid. Maar toen ik zei waarom ik het deed kon hij zich er wel in vinden.

De dag nog even doorgesproken met elkaar en toen was ik het wel zat.

Om 23:00 uur zijn we naar bed gegaan. En toen kreeg ik al wat meer pijn, Dus met een ibuprofen, paracetamol en heeeeel veel kussens het bed in. Ik leek wel een soort prinses op de erwt maar heerlijk al die kussens, daar had ik veel aan.

Ik ben die nacht 3x wakker geweest om te plassen. Mn vriend duwde me dan in mn nek omhoog, want ik kon met geen mogelijkheid zelf omhoog komen. Om 07.00 was ik klaarwakker.

Ik ben die eerste dag lekker in bed gebleven. Ik viel ook iedere keer even weg, en nam trouw iedere 4 uur mn medicijnen in. Af en toe de trap af naar de wc, het was te doen als iemand me maar even een zetje gaf in mn nek, Daarna ging het dan wel weer.

Wat ik voelde? Spierpijn onder mn oksels, bovenkant van mn rug, een trekkerige gevoel onderaan mijn borsten, en alsof mijn borsten in de fik stonden. Maar als ik me rustig hield nog steeds goed te dragen.

'Smiddags moest mijn zoontje voetballen dus mn vriend met hem mee en afgesproken dat Donna mn puberdochter dan beneden zou blijven om me te helpen.

Ik lag heerlijk in mn bedje met de tv aan, en iphone in bereik. Ineens moest ik plassen!! dus ik dacht hup even Donna bellen,,,telefoon leeg :39: ik 20x geroepen, op mn allerhardst en ja zoveel volume komt er nu nog niet uit want dat is pijnlijk...ik hield het niet meer, mn blaas knapte bijna :63: Ik proberen om overeind te komen, op alle mogelijke manieren maar het lukte me gewoon niet, nog harder roepen...bleek dat ze haar oortjes in had :44: Ineens stond ze naast me, ik zeg snelllll, ik moet plassen!! Zij hup hand in mn nek en omhoog, ik de trap af gaat ze keihard staan lachen.. :4: tja...ik ook...gang vol gepist :( moest ze me wassen en dweilen...muts! pubers grrrrr

De avond was wat rustiger. Ik vond het te druk beneden met de kinderen en 2 hondjes dus ik trok me nog lekker terug op mn slaapkamer. Die nacht was niet fijn. Ik werd vannacht om 02:30 wakker en had zo'n rugpijn. Ik ben eruit gegaan en heb tot 6:00 beneden op een stoel gezeten. Ik was blij dat de vogeltjes gingen fluiten en er weer een nacht om was.

Vanaf vanmiddag gaat het beter. De pijn is nog steeds te dragen en ik neem de pillen op tijd in. Ik heb wel wat vocht in mn buik want dat is opgezet. Me lekker gewassen en schoon ondergoed en hempje aangedaan. Heerlijk op de bank en bediend worden, en af en toe heen en weer lopen. Frisse neus in de tuin halen.

Dus...het is allemaal wel te doen.

Tip: zorg voor veel kussens, die hebben me er echt doorheen geholpen in de nachten.

Ik denk dat ik het ergste nu gehad heb (hoop ik)

Ik heb een foto geplaatst van vanmiddag. Kijk maar even hoe het er nu uitziet in mn hempje

en nu...ga ik lekker chinees eten want daar heb ik zo'n trek in!!! En ik mag het zeggen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daizy

Wat een superuitgebreid verslag, en heel leuk geschreven! Moest zo lachen toen je je plas-verhaal schreef. Ik probeerde me voor te stellen hoe dat geweest moet zijn, en heb een aardig visualisatie-vermogen. Voelde het zelfs warm worden tussen mijn benen :45:

Zó grappig!!!

Je puberdochter zal het lachen daarna wel vergaan zijn, niet? ;)

Fijn dat het goed met je gaat, nu rustig aan herstellen!

Gefeliciteerd met je boobs!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha :lol: BB Dat zal vast!

Tja hoe pubers reageren he...mokkend heeft ze gedweild om me vervolgens een hele dikke knuffel te geven en te zeggen hoeveel het haar speet dat ze me niet had gehoord.

Dank je wel BB! ga ik zeker doen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd leuk verslagje!

Zie nu pas dat je zelfde dag als mij geopereerd bent!

Heftig dat klappertanden he, heb het de dag zelf niet gehad ma nu soms wel en doet geen goed! Au au au!

Oei wat erg dat je dochter je niet hoorde! Nu zolang jullie er mee konden lachen ;)

Veel herstel geluk meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke uitgebreide verslagen Daizy, lag idd ook in een deuk bij dat plasverhaal! Oh oh oh haha.

Ja jij, Ruitje en ik allemaal op dezelfde dag dus.

Dat klappertanden had ik ook na mijn bevallingen trouwens, dat was echt een reactie na zo'n grote inspanning. Maar nu had ik het dus ook.

Veel sterkte verder en idd, volgens mij hebben wij het ergste wel gehad nu. Welke medicijnen heb jij gekregen Daizy? En jij Ruitje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy :proficiat met je boobies! ik vind je verhaal en verslagje geweldig! Ik wordt ook geholpen door Verdonck op 8dec. 330cc afgesproken maar wil ook graag 380cc als Verdonck het oké vindt ga ik voor de 380cc. Ben benieuwd hoe je 380cc eruit zien.. Ga je even toevoegen als vriend :) Suus : jou heb ik ook toegevoegd als vriend. Proficiat trouwens met je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke uitgebreide verslagen Daizy, lag idd ook in een deuk bij dat plasverhaal! Oh oh oh haha.

Ja jij, Ruitje en ik allemaal op dezelfde dag dus.

Dat klappertanden had ik ook na mijn bevallingen trouwens, dat was echt een reactie na zo'n grote inspanning. Maar nu had ik het dus ook.

Veel sterkte verder en idd, volgens mij hebben wij het ergste wel gehad nu. Welke medicijnen heb jij gekregen Daizy? En jij Ruitje?

Ik had voor 3 dagen antibiotica, te beginnen op donderdag dus dies op en weet de naam niet

Nu heb ik nog de celebrex en paracetamol

Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de eerste 3 dagen antibiotica gekregen Ruitje en Suus en nu nog ibuprofen en paracetamol 1000 mg en dat heb ik echt wel nodig!

Ik voelde me vannacht echt niet goed en heb volgens mij nog nooit zoveel Fuck achter elkaar geroepen.

Ik heb echt heel veel last van het drukverband! Het voelt beurs en ben kortademig erdoor. Net een stukje het verband opgetilt en het ziet eronder net zo uit als hoe ik me voel BEURS!

Ik zou het er wel af willen scheuren! Maar...weer een pijnstiller en rustig houden maar...

Waarom gebruikt Verdonck deze methode? En krijgen meiden bij andere pc's gelijk een sportbh aan. Kan iemand me een verklaring geven? Dan heb ik iets om me aan vast te houden. Ik plaats een foto...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik me er wat bij voorstellen hoe je je voelt met dat verband!

Poh de dag zelf had ik een sportbh aan met daarover ook een verband en zat ook zo strak dat ik amper lucht kreeg!

Gelukkig mocht ik dat de volgende ochtend uit doen!

Bh heb ik gisteren ook een standje opener gezet en moet zeggen nu krijg eindelijk pas te goei terug lucht!

Dus als je zo nog hoeveel dagen is het 10-12 moeten lopen ik zou gek worden!!

Veel moed alleszins!

In het waarom kan ik je geen antwoord geven!

Manier vn werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow dus niet echt een verklaring voor BB?

Ik heb net maar een diclofenac erbij ingenomen wellicht helpt dat een beetje want die druk is killing. Een sportbh heb ik al klaarliggen dus ik probeer nog vol te houden anders ga ik inderdaad Verdonck bellen.

Dank je wel voor je advies! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me hel, zo'n strak verband. Volgens mijn arts was een sport BH voldoende. Wat het allerbelangrijkste was was dat je je vooral heel rustig houdt de eerste dagen. Niet zwaaien duwen trekken etc, alle bewegingen als een robot, dus met ellebogen zo laag mogelijk. Het maakte volgens hem dan niet veel uit wat er om je borsten zat. Maar ik heb dus die Lipo BH en die geeft veel steun en zit ook nog eens heerlijk! Die kan ik iedereen aanraden. Heb ook het idee dat dat wel voldoende is.

Ik heb 3 x daags Diclofenac 50, Diazepam 2 en Paracetamol 1000 Mg. En Omeprazol (maagbeschermer vwb de Diclofenac). Vraag me af wanneer ik dat moet gaan minderen, ben al pijnvrij eigenlijk (met die medicijnen dan). Antibiotica alleen in m'n infuus gehad voor de operatie, een dosis dus maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow wat heerlijk voor je Suus dat het zo goed met je gaat! Ik neem nu smorgens omeprazol maagbeschermer, antibiotica is nu op, 3x een diclofenac en paracetamol erbij. Ik kan nog niet zonder hoor!

Wel ben ik erachter wat zo zeer deed. Ik had op het drukverband boven en onder een groot stuk tape (zie foto 1 uur na operatie) de bovenste zat goed dat is immers hard en borstbeen. Maar zoals je in mn verslag las ben ik verbonden toen ik zat. Ik was toen nog suf dus heb niet gemerkt dat toen ook het tape is geplakt terwijl ik zat.

Als ik ging lopen had ik zoveel pijn en druk, tja dan trok de tape op mn buik natuurlijk het verband plat via mn vel pffff. En ik denken dat de wonden trokken natuurlijk, ik liep als een oud vrouwtje. Mn vriend heeft net het onderste tape losgemaakt en afgeknipt!

OMG wat een verademing!!

Dus Verdonckmeiden let erop dat ze plakken terwijl je plat ligt, scheelt je heel veel pijn...(foto geplaatst)

Vandaag een lipoelastic new besteld en die komt morgen! Heb ik 'm maar dus mocht ik het zat zijn dan overleg ik met Verdonck en dan gaat ie aan!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daizy : hoe zit het met de medicatie ? Zijn dat grote pillen? Ik kan geen pillen slikken vandaar die rare vraag... Hopelijk is er een alternatief voor mij :) vergeten vragen bij het concult :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd om Diclofenac in zetpilvorm. Omdat ik maagproblemen en deze zijn slecht voor je maag. En paracetamol 1000 kun je ook in zetpil krijgen. De Diazepam zijn hele kleine pilletjes en de Omeprazol capsules, kun je ook in vloeistof oplossen. Gewoon vragen naar de mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa het gaat vandaag een stuk beter!

Ik heb vannacht heerlijk geslapen en ben maar 1x wakker geweest. Net mn maagbeschermer (omeprazol) en mn diclofenacje weer ingenomen en het gaat top!

Het enige wat ik nu nog voel is een beetje drukkend gevoel bij de wondjes als ik opsta en af en toe een steekje als ik een bepaalde beweging maak. Maar jeetje wat een verschil met gisteren. Ik ben er doorheen, dus vanaf nu iedere dag wat beter :35:

Ik heb toen ik uit bed kwam even het tape aan de bovenkant losgehaald. Het heeft geen functie, en de plakrand ging omkrullen, en ...nu kon ik even spieken. En wat zag ik...???

IK HEB EEN SPLEETJE! Yeahhhh

Nu kan ik helemaal niet meer wachten om ze te zien. Ik heb met mezelf afgesproken het verband er in ieder geval tot vrijdag om te houden. Als ik het dan niet meer trek vanwege de jeuk ( want dat lees ik hier van andere meiden) dan haal ik het eraf. Maar als ik langer volhou doe ik dat natuurlijk!

Ik heb gisteren nog even naar de WK kliniek gebeld om te vragen waarom Verdonck met 2 weken drukverband werkt. Volgens hem is het goed voor de inkapseling en de acceptatie door het lichaam als de protheses zo min mogelijk bewegen in de eerste 2 weken. Dit kan ook met een sportbh, maar hij zegt dat er ook sportbh's worden aangeschaft die niet stevig zijn door patienten, en dat er dan alsnog complicaties kunnen optreden. Het drukverband is steviger en houd de boel beter op z'n plaats waardoor de stand van de borsten uiteindelijk mooier word en er minder risico is dat er complicaties zijn na de herstelperiode.

Tja...zijn de woorden van hem....dus probeer ik het maar zo lang mogelijk vol te houden. Wel zei hij me dat wel meer meiden het eerder afdoen. Een paar dagen eerder vind hij oke, maar even volhouden meisje zei hij, het komt goed!

Ik ga nu mezelf opfrissen en straks even lekker naar buiten met de hondjes. Zo heb ik afleiding en ben ook wel weer toe aan een beetje buitenlucht. Langzaam back to normal life! :36:

ik plaats zo weer een fotootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.