Ga naar inhoud

Janet : 13 april 2010 : Dr. Freundlig : OMC Sittard/Geleen


Aanbevolen berichten

Heeej

Ja Natas! Precies die steken houden zo'n 1 a 2 sec aan... weet ook niet hoe ik precies omschrijven moet. Jeuk word ook minder en raak me boobs al steeds meer aan, voelt steeds meer eigen zeg maar hihi alleen het is nog steeds niet het gevoel zoals het was, beetje doof, tepel is rondom gevoelig maar middenin voel ik niet veel, ze worden wel stijf hahaha

Mijn rechterborst is nog gevoeliger als de linker, met name als ik er zachtjes in knijp. Voel nog wat harde dingen.. zullen wel zwellingen zijn ofzo wat nog genezen moet.. het wordt iig minder dat scheelt.

Maar me boobs moeten niet kleiner worden, als ik de foto's bekijk vond ik me boobs het mooist toen de pleisters er nog op zaten, ze waren zo mooi rond, van de zwelling en vocht ook nog. Dat is nu ver weg hihi maar ja volgende week ga ik voor eerste nieuwe BH, kijken hoe het dan zit haha

Slapen gaat ook beter, ik kan al meer naar me zij bewegen. Heb even op de buik geprobeerd maar dat voelde nog wat gek dus meteen maar weer omgedraaid..

oh en heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album..

Eergister verjaardag gehad, vrienden vonden al dat ik alweer flexibeler beweeg haha een vriend van me wilde ff voelen en dat ging zo spontaan, ik oh oooh hahaha

En qua intiem zijn met mijn vriend gaat ook alweer hihi wel geen rare houdingen gewoon de missionaris nog :152:;)

Wie van jullie rijd al auto en hoe snel hebben jullie dat gedaan na de operatie?

xxx en (alvast) welterusten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hahahahahahahha, grappig, over dat intiem zijn, hahaha!!!

heb net je fotos gezien, ze zien er goed uit hoor, de wonden zijn ook al mooi dicht, de bobbelige onderkant wordt ook steeds minder, ook bij mij, dat trekt echt helemaal weg straks. Mooi hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf rij ik niet auto maar zit wel zo nu en dan bij iemand anders in de auto. Wat mijn ervaring is is dat het soms nog wat pijnlijk is als je te hard een drempel overgaat. Bij mij stond in het boekje het advies om 2 weken te wachten met auto rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rijd zelf ook nog geen auto, ik wilde t van de week gaan proberen, maar toen kwam t er weer niet van. Ik zit wel regelmatig in de auto, en dat vind ik nogsteeds bij drempels, pijnlijk, net als Patries, hahahaha!!!!! Maar ik bedoel ...kom op zeg, hoelang gaat dit nog duren??? als jij er ook nog last van hebt Patries?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm eerlijk gezegd heb ik daar geen last van als ik naast mijn vriend in de auto zit... Tot een dag of 5 geleden wel nog, toen was het echt nog gevoelig aan mijn boobs maar vandaag heb ik het eigenlijk niets meer gemerkt. Toen we over het spoor heen gingen ook niet want ook dat voelde ik zo erg.. Ik ga morgen ochtend proberen met mijn moeder.. Ik houd jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa Dames! Heb auto gereden en het ging prima! Maar omdat ik met me moeder van de ene winkel naar de andere winkel reed werd de deur me wel op een gegeven moment wat zwaar.

M'n bovenlijf voelt nu 'moe' en ga zo even een uurtje rusten voordat ik de kleine ga ophalen.. Dan hebben we weer genoeg te doen hihi

Maar het voelt fijn, nu heb ik alweer een beetje meer vrijheid hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zeg, je bent alweer een stapje verder, raar he, dat die normale dingen nu opeens een mijlpaal zijn. Ik wil ook weer gaan rijden, ik verveel me dood thuis, de kids gaan naar school, me vriend naar zijn werk,tis echt saai thuis, en savonds gaat iedereen sporten, behalve ik natuurlijk ...blehhhh!!!!!!!

nou ja, binnenkort ga ik ook lekker een stukje rijden, hihihi!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Noortje moet je even aan je PC vragen t.z.t. Ik had na 5 weken pas het gevoel dat ik het weer aan zou durven, wie weet jij misschien eerder...

En ooooooh ik heb vandaag mijn eerste BH gekocht!! Ik kon niet meer wachten! Heb een hoop gepast maar vele drukte toch wel erg op de littekens.. Maar heb d'r ene gevonden!! Zo blij! Het lijkt wel alsof ik gene aanheb, zo lekker zit de BH.

Ik kom op een volle C uit, zoals de chirurg al zei!!

En de BH die ik gekocht heb is zelf 75D woehoeee ik ben er wel blij mee! hihi

:1bouncingboobs::1big_boobs::1bouncingboobs:

En zal zo een foto uploaden!!

hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde net zeggen, foto's..foto's...foto's!!!!

ik ben erg benieuwd naar je bh, waar heb je m gekocht? ik wil ook gaan kijken, maar ik moet echt nog even wachten, straks kan ik ook lekker shoppen, net als jullie hahahhaha!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de BH trouwens gekocht in een lingeriezaakje bij ons in de buurt..

Ik had daar de sportbh gekocht voor eigenlijk na de operatie, maar heb deze niet aangehad. Ik ben daarom terug gegaan en geruild voor een gewone BH.

Ik heb m'n ogen uitgekeken zoveel was er te zien haha en ook van die strapless en bandjes die verstellen kunt in allerlei. Maar die bh's vond ik nog niet lekker zitten, echt een verschil nu ik die speciale BH's gewend ben. Ik voel nu niks om me boobies heen en met zo'n beugelbh voelt zo drukkend (nog) ik mag hopen dat dat ook over gaat hihi maar die BH wat ik dus gekocht heb is van het merk Loveable, Invisible Lift. Deze BH heeft ook geen naden (wel beugel) maar is zo ontzetten zacht dat ie bijna net zo lekker voelt als zo'n speciale BH! Vanaf dinsdag gaat ie aan! hahahaha

Nou dat was mijn BH verhaal-ervaring hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Patries, sinds wanneer ben jij de (gewone) BH's gaan dragen? Ik ben nu 5 weken en 2 dagen na operatie, zou ik bijvoorbeeld zaterdag al de (gewone) BH aankunnen?

En wie van jullie slaapt 'snachts al zonder BH en na hoelang heb je dat gedaan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi J,

Ik heb voor de operatie, behalve de sportbh's ook 2 chirurgische BH's van pink ribbon bij de HEMA gekocht.Dat zijn van die BH's die eigenlijk gemaakt zijn,zodat je er een protese in kan stoppen,ofzo iets, maar die zijn mooi van vorm en heel zacht. Het lijkt op een beugelbh, maar dat is t niet, en heeeerlijk zacht. Die draag ik soms ook. Maar goed, ik ben morgen pas 5 weken, dus ik slaap zowiezo voorlopig nog met mijn sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi Dames,

Ik weet natuurlijk niet wat je pc zegt over het 's nachts niet dragen van je bh,

en vanaf wanneer dat kan. Maar mijn zus, die ook flinke boobs heeft 4 jaar ouder is

dan ik, draagt standaard 's nachts haar bh!

Dat is dan een oude bh, waar ze de beugels uithaalt en daar 's nachts mee slaapt,

zodat de 'jongens' niet zo gaan hangen. Ik heb 't gezien bij haar: ze hangen echt niet

zo als de mijne!!!!

Dus misschien is dat een idee voor de toekomst?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.