Ga naar inhoud

Janet : 13 april 2010 : Dr. Freundlig : OMC Sittard/Geleen


Aanbevolen berichten

hier mijn nieuwe foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=VCMAIWJV

al weer veranderd hé, toch weer heel anders van vorm vind ik zelf.

wat vinden jullie ervan? Alleen die rot wondjes, gaat nog wel even duren.

wat fijn voor je janet dat bij jouw geen wond vocht meer is, ik blijf in de weer met vette gaasjes en gaasjes, ik denk jij ook nog steeds patricia.

Dat moeilijk nar toilet gaan ken ik en koud zijn ook.Denk ook omdat je inderdaad minder beweegt, heb de verwarming steeds op 22 graden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

He Patricia, Gelukkig gaat het goed!

Ik heb ff een vraag aan ieder...

Mijn borsten voelen zo raar, ze steken wat en natuurlijk veel jeuk maar ook alsof er een mobieltje afgaat, dat trillend gevoel in mijn borsten, alsof er allemaal bloed stroomt. Een beetje moeilijk uit te leggen maar herkent iemand dit?

Vanmiddag was ik trouwens even een klein stukje door het bos gaan wandelen met mijn gezinnetje. Nou was kapot en blij dat ik weer in me bed lag. Nou zeg :( heeft wel ff inmpac...

Maar goed nog ff geduld (minstens 4,5 week) haha

Ik kijk er zo naar uit naar de truitjes en nieuwe bh's en vooral dan de zomer woehoeeeeeeeee ;):43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi janet,

dat gevoel ken ik dat had ik dus ook.

het gekke was dat ik het maar in 1 borst had, daar had ik later wel die hematoom in.

even in de gaten houden, weet niet f het met elkaar te maken had?

ik zei dat steeds tegen mijn vriend maar het is moeilijk uit te leggen, precies zoals jij het zegt.

dat steken is normaal dat blijft ook wel even , vooral als je teveel gedaan hebt, volgens mij is dat ook een teken dat je te veel gedaan hebt.

want als ik daarna ga liggen trekt het weg.

Ik heb alleen erg jeuk en is 1 kant van mijn borst super gevoelig maar niet in de tepel maar er om heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J.!

Thnx! Ik heb even wikipedia geraadpleegd wat betreft de hematoom... hihi

Ik ga mijn borst zeker in de gaten houden! Ik voel nog geen rare bulten of dergelijke zover ik voelen kan... en op de wonden zitten nog de pleisters. KOmende dinsdag ga ik op controle, dn laat de arts ff onderzoeken haha wil geen gekke dingen aan me lijf ;) alleen dat het goed geneest.. rust neem ik meer dan wat ook.. 2 x 2 uur per dag naar bed en zitten op de bank, een half uurtje achter de pc en that's it.. pfff ben benieuwd...

Ik ga weer verder film kijken... tot straks ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat steken heb ik volgens mij wel gehad en heb ik nu nog steeds wel eens. Ik heb nog dagelijks dat ik denk dat er bloed uit stroomt. Maar dat heeft misschien ook wel met de bloeding te maken en de angst dat het gaat gebeuren. Meestal lost het bloed vanzelf op maar soms niet en daar komt dan dus die hematoom door (heb ik begrepen van de arts assistent).

Zo'n operatie heeft inderdaad een hele impact op je conditie. Vooral in het begin dacht ik damn dat ik dit niet eens kan. Maar je moet vooral rust nemen en ik heb heel veel op de bank gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het herstel goed, heb geen pijn, gelukkig ook niet echt gehad (behalve de eerste dag) en de jeuk begint ook af te nemen. Of ik begin er aan te wennen haha want ik blijf ervan af met de gedachte; jeuk is genezen zeggen ze ;)

Het trillerig gevoel heb ik ook niet meer dus alleen maar goeds te vermelden. Maar het is nu wel verleidelijker om dingen te gaan doen, ik doe het niet maar merk dat ik mijn middagslaap vanmiddag heb uitgesteld en toen ik een uur later er toch maar inging viel ik als een blok in slaap. hahaha

Mijn borsten zijn wel gevoelig, het gevoel is raar maar als ik voorzichtig op mijn borsten duw zijn ze gevoelig, tot pijnlijk toe. Ik moet dan wel aan mijn maandelijkse worden en dan zijn ze normaal ontzetten gevoel, of het hiermee te maken...?

Ik voel dat mijn rechterborst harder aanvoelt, weet niet of dit met het weefsel of zwellingen te maken heeft wat nog zakken moet.. Dinsdag controle dus zal alles eens vragen hihi moet gaan opschrijven denk ik want heb wel wat vragen haha

Ik ben afgelopen vrijdag uiteten geweest, ging allemaal prima, heb zelfs cocktails gedronken, had wel ff naar de assistent gebeld van de huisarts, het was geen probleem, ik heb geen medicatie en ook geen wondvocht in de gazen. Het was een gezellige avond, moest af en toe mijn boobs vasthouden zodat ze even 'rusten' konden hahaha vriendinnen deden maar mee anders zag het er ook zo raar uit haha wat een lol;)

En mijn zoontje gaat ontzettend lief met de situatie om, ongelofelijk dat voor een kind van bijna 3!!! Hij is zo lief voor me, knuffelt en kust me hihi en is ook heel voorzichtig met me.

Dat is nu het enigste waarin ik geduldig moet zijn, ik wil hem graag zelf weer verzorgen! Lekker knuffelen, dat deden we zoveel, nu mag hij niet tegen me bovenlijf komen en kan hem niet tillen... maar ja als mama beter is en geen pleisters meer heeft dan mag het weer zeggen we maar...

Dames fijne avond en welterusten of goedemorgen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo lekker op uit eten bent geweest. Als het heel erg gaat opzwellen kan het zijn dat het bloed niet weg kan of dat je een infectie erbij hebt (dat had ik dus) Maar het kan ook te maken hebben met littekenweefsel. Als je controle hebt gewoon even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg, dat je zo snel herstelt!

En wat fijn dat je zoontje zo lief is... Beter als zo eentje die elke keer weer bovenop je springt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en te bedenken dat mijn zoontje eerst altijd over me heen kroop en sprong, we deden echt gek en wild hahaha maar nu is hij zo voorzichtig. Heel lief, dat was het enige waar ik me voorheen zorgen over maakte...

Morgen heb ik controle!!! Ik ben zoooooooo beniewd haha en dan maak ik weer foto's! ;) En Patries, ik zal het zeker navragen :) Ik heb geen verkleuring of zo maar ja wie weet onderhuids...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi J,

Zeker goed dat je zo snel hersteld. Ik weet helemaal wat je voelt, want ik heb zelf ook geen pijn en geen medicatie. Het lijkt een beetje too good to be true, hihihi. Alleen moet ik je zeggen dat ik geen gevoelige borsten heb, en ook niet pijnlijk als ik erop druk, dus vraag indd maar even na. ben erg benieuwd naar je foto's na morgen.

ik heb donderdag controle, k zal dan ook fotos maken.

we horen van je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en te bedenken dat mijn zoontje eerst altijd over me heen kroop en sprong, we deden echt gek en wild hahaha maar nu is hij zo voorzichtig. Heel lief, dat was het enige waar ik me voorheen zorgen over maakte...

Morgen heb ik controle!!! Ik ben zoooooooo beniewd haha en dan maak ik weer foto's! ;) En Patries, ik zal het zeker navragen :) Ik heb geen verkleuring of zo maar ja wie weet onderhuids...

xxx

Oooo spannend die controle!! Ben benieuwd naar de foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jahoeee vandaag op controle geweest.. pleisters eraf gehaald en de hechtingen afgeknipt. Voelde wel raar aan m'n huid, m'n huid voelt nog zo 'doof'... Hoop dat dat wel overgaat eigenlijk maar ja we zijn pas twee weken verder.

Goed de verpleegster vond dat het erg mooi uitzag, het genezen gaat goed! Ze was meer als tevreden! Ze zag echt dat ik rust had genomen! Als ik dat nog twee weken zo volhield dan is de kans groot dat er bijna geen littekens zichtbaar is, zo schijnt mijn huid erop te reageren! Leuk om te horen natuurlijk hihi

Want als je veel beweegt krijg het litteken ruimte en zo kan het dan breed worden gaf ze me aan...

Ik vind nu wel ff gek eruit zien zo die aan mekaar genaaide huid.. je ziet nog een beetje de watervaste stift waar de PC me aangetekent had, ja en mag niet schuren dus dat moet vanzelf wegslijten hihi maar nu zie je die lijnen zo en lijkt de onderkant niet zo rond als de bovenkant van mijn borst. Foto's komen er snel op, morgen na de douche maak ik de nieuwe foto's!

Wanneer zijn jullie gaan smeren met littekenzalf? Ik moet de 28ste mei terug voor de eindcontrole bij de PC zelf, dan krijg ik pas een recept voorgeschreven...

Verder gaat alles goed, oh ja dat gevoelige in mijn borst kon weefsel zijn, in de gaten houden, vertrouwde ik het niet moest ik toch maar bellen.

En ben aan het lezen geslagen, in het weekend al 3 boeken uitgelezen! Lees normaal echt nooit haha Het is nu wel een lekker tijdverdrijf hihi

Heb alweer een boek klaarliggen (van vriendinnen geleend)

Fijne avond!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey J,

goed zeg dat alles prima verloopt, ben blij voor je. ik ben ook erg benieuwd naar je fotos,

ik ga vanaf nu ook meer rust nemen, hahahah,

fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat fijn dat het goed is gegaan. Dan zie je maar hoe goed het is om de rust te nemen. Ik ben na 2 weken gaan smeren met bio oil bij de tepelhof. Nu inmiddels doe ik links helemaal en rechts doe ik alleen bij de 3 landenpunt niet. Ik ben erg benieuwd naar je foto´s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaatst in mijn album!!!

Ben benieuwd wat jullie van mijn Boobies vinden :blush: hihi met de pleisters vond ik ze ronder nu lijkt het alsof ze onderbroken worden door die strepen.. Me boobs zijn ook nog erg stijf en bobbelig aan de onderkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er hartstikke goed uit meid!!!

snap wel wat je bedoeld met bobbelig aan de onderkant, maar dat moet echt nog wegtrekken, desalniettemin zijn ze erg mooi geworden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Natas!

Thnx!! hihi ben ongeduldig haha wil meteen het eindresultaat zien maar goed dat duurt echt nog wel even hihi

Hoe is het met jou? Wanneer mogen jou pleistertjes eraf? Dan ben ik ook wel benieuwd, ik vind jou boobs nu ook al zo mooi :125: haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.