Ga naar inhoud

Janet : 13 april 2010 : Dr. Freundlig : OMC Sittard/Geleen


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi allemaal,

Via een kennis op deze site terecht gekomen en omdat ik mijn operatoe datum al weet, stel ik me meteen hier voor.

Ik ben Janet, woon samen met mijn vriend in het zuiden. Samen trots Papa en Mama van ons zoontje. Hij wordt in juli 3 jaar. Erg leuk zo'n klein ondernemend pubertje! hihi

Werk in de zorg, heel afwisselend en dankbaar werk. Ik doe het graag. Net zoals ik graag met vrienden omga. Mensen om me heen vind ik prettig alhoewel ik thuis wel van rust hou. Maar in het uitgaansleven ben ik zeker te vinden en gaan graag paar keer per maand wel ergens heen, festivals of gewoon gezellig met vrienden samen thuis.

Ik kom op dit forum omdat ik 13 april een borstverkleining onderga.. Ik graag ervaringen wil delen en hoe anderen dit ervaren hebben...

Na mijn zwangerschap ben ik ontzettend veel kilo's bijgekomen,en had ik heel veel melkproductie. Lees 1500cc per dag! Dat terwijl mijn zoontje maar 400cc toen per dag maar dronk! Dit 3 weken volgehouden te hebben (niet lang) maar genoeg. En in korte tijd veel afgevallen te zijn, zijn mijn borsten gaan hangen...

Na twee jaar vond ik het tijd om eens naar de huisarts te gaan en toen ging het balletje rollen.. en binnen 2 maanden had ik de goedkeuring van mijn verzekeraar en nu is het aftellen tot de 13de!!!!

En gek, ik heb er zin in! Geen zenuwen (komen misschien nog), het enige wat mij zorgt is daarna... met de kleine.. hmmm hoe zal dat gaan. Gelukkig heeft mijn vriend zorgverlof, en is 3 weken vrij!

Inmiddels een verhaaltje neergezet... nu ga ik eens de site bekennen.. dat heb ik nog niet gedaan! Eerst even voorstellen dacht ik...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Janet,

Wat snel zeg de 13e april!

Geweldig zeg, ik ben erg benieuwd.

Hoe groot zijn je borsten op 't moment en hoe groot gaan ze worden?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Dankje voor jullie reacties!

Het is nu echt aftellen! Nog 12 dagen!

Het duurt me echt zolang.. De maand Maart heb ik kruipend voorbij zien gaan pff het komt omdat ik echt zin in de operatie heb. Klinkt misschien gek maar ik kijk er al naar uit hoe het daarna zal zijn... Normale BH's kopen, truitjes die beter zitten...

Ik heb nu 75E, als het goed is krijg ik dadelijk een volle C.

Het is voornamelijk dat mijn borsten hangen, in het intake gaf de Chirurg aan dat de tepel al minstens 8 cm omhoog geplaatst moet worden, dat vond ik nogal wat. Hij zei, de 'vulling' is genoeg, hoofdzakelijk word er huid weggehaald.

Morgen om 11.00u heb ik de screening waarin alles aan mij uitgelegd word.. Ik ben benieuwd...

Groetjes Janet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia1984

Ik lees dat jij pas enkele dagen geleden geopereerd bent...

Hoe gaat het nu? Qua pijn en bewegen?

Is het echt dat je 2 weken plat moet liggen?

Oke rust nemen is natuurlijk heel belangrijk en dat zal ik ook gaan doen maar ik kan me zo moelijk voorstellen dat je dan even niks kan...

Groetjes Janet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo janet,

ik ben net geopereerd nl de 30 maart.

Het is mij super bevallen alhoewel ik nu wwel last heb van mijn strakke bh

Mijn foto's kun je bekijken via mijn verslag (jantina)

Voor jou komt ook al snel.

bij werden ze ook steeds groter na de bevallingen(2)

Het is nu zo anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janet,

Het gaat qua pijn heel erg goed maar iedereen ervaart het weer anders. Maar met bewegen moet je wel wat oppassen omdat je al snel te veel wilt doen. Je hoeft echt niet 2 weken plat te liggen. Ik zit geregeld te computeren, tv te kijken en zaterdag ga ik een poging tot boodschappen doen doen. Ik neem mijn moeder dan wel mee als pakezel haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijd gaat toch wel snel he! Bij mij is het nu al weer een week geleden.

Het gat heel goed en het voelt steeds beter.

Jij alvast heel veel sterkte en denk dat je net als wij allen heel tevreden zult zijn.

ik heb nog geen last mee van mijn rug gehad en nek wat ik voorheen contstant had met cup G

Denk dat ik nu een D heb maar wet het nog niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi allemaal,

Via een kennis op deze site terecht gekomen en omdat ik mijn operatoe datum al weet, stel ik me meteen hier voor.

Ik ben Janet, woon samen met mijn vriend in het zuiden. Samen trots Papa en Mama van ons zoontje. Hij wordt in juli 3 jaar. Erg leuk zo'n klein ondernemend pubertje! hihi

Werk in de zorg, heel afwisselend en dankbaar werk. Ik doe het graag. Net zoals ik graag met vrienden omga. Mensen om me heen vind ik prettig alhoewel ik thuis wel van rust hou. Maar in het uitgaansleven ben ik zeker te vinden en gaan graag paar keer per maand wel ergens heen, festivals of gewoon gezellig met vrienden samen thuis.

Ik kom op dit forum omdat ik 13 april een borstverkleining onderga.. Ik graag ervaringen wil delen en hoe anderen dit ervaren hebben...

Na mijn zwangerschap ben ik ontzettend veel kilo's bijgekomen,en had ik heel veel melkproductie. Lees 1500cc per dag! Dat terwijl mijn zoontje maar 400cc toen per dag maar dronk! Dit 3 weken volgehouden te hebben (niet lang) maar genoeg. En in korte tijd veel afgevallen te zijn, zijn mijn borsten gaan hangen...

Na twee jaar vond ik het tijd om eens naar de huisarts te gaan en toen ging het balletje rollen.. en binnen 2 maanden had ik de goedkeuring van mijn verzekeraar en nu is het aftellen tot de 13de!!!!

En gek, ik heb er zin in! Geen zenuwen (komen misschien nog), het enige wat mij zorgt is daarna... met de kleine.. hmmm hoe zal dat gaan. Gelukkig heeft mijn vriend zorgverlof, en is 3 weken vrij!

Inmiddels een verhaaltje neergezet... nu ga ik eens de site bekennen.. dat heb ik nog niet gedaan! Eerst even voorstellen dacht ik...

Groetjes!

Hoi Janet,

Wat erg zeg dat je borsten zo zijn gaan hangen zeg :mad:

Ik vind het knap van je dat je zo "snel" al naar de huisarst ging.... Ik heb er ongeveer 12 jaar over gedaan hahaha

Ik hoop dat je een mooi resultaat krijgt... Maar 't allerbelangrijkste is dat je je gewoon weer goed voelt.

Fijn dat je geen zenuwen hebt... Dat scheelt alweer!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Janet,

jaaa t gaat zeker al opschieten voor jou. jij bent 3 dagen eerder aan de beurt dan ik. spannend he? ik vind t ook ontzettend langzaam gaan.Ben ook erg benieuwd hoelang ik niks kan doen in huis, maargoed, dat zal wel per persoon verschillen.

ik wens je iig heel veel sterkte en succes,

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janet,

Morgen is t al zover voor jou, heeel erg spannend!!!! Weet je al hoelaat je aan de beurt bent?

laat weten hoe t is gegaan, ben zooo benieuwd. ik ben de 16de aan de beurt, dus ik wacht jou verhaal af, hahah,

heeeeeel veel succes en sterkte, ik hoop dat t allemaal meevalt.

groetjes natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

vandaag uh gister ben ik geholpen.. ik lig nog in het ziekenhuis maar ik kan nu even niet slapen, handig zo'n computer aan bed hihi

Bedankt voor jullie steun wensen, ik ben bewust niet meer op de site geweest, bang dat ik misschien iets zou zien of lezen wat me niet zou bevallen of waar ik zenuwachtig van zou worden..

Maar nu hier mijn verslag hihi

Opzich voel ik me nu wel goed, ik durf alleen mijn bovenlijf niet zo te bewegen, voelt allemaal stijf en zwaar.

Ik werd om 9u geholpen en de narcose werkte prima, ik was op Dance Valley haha aangezien ze me vroegen wat we allemaal gingen doen dacht ik daaraan en weg was ik. Toen ik wakker werd dacht ik, is Dance Valley al afgelopen, oh ja ik voel het hmmm hihi meteen de doktoren aan bed. Mijn ogen waren zwaar en vielen weer dicht, voelde me zwaar en stijf van voor en had het idee enorme bergen te hebben, ze zitten zo hoog haha

Terug op de kamer werd ik misselijk en heb 1x overgegeven. Ik dacht waar ben ik aan begonnen!

Beetje suffe middag achter de rug en net kwamen ze de bloeddruk nog meten en kijken naar de wonden, mijn borsten vonden ze al soepel,de tepel voelt wel raar hihi en mijn borsten staan wat puntig. Maar het moet nog allemaal zakken en de juiste vorm duurt een paar maanden tot een jaar maar ze waren al tevreden, ik ook, mjn tepel staat gewoon in het midden hihi, bij mij hingen ze heel erg!

Ik heb de hele dag op bed moeten blijven en nu nog, heb wat lage bloeddruk en morgen (straks) gaan we kijken in de spiegel..

Ben benieuwd..

Nou dit was alvast een begin...

Succes ieder die in de komende tijd geholpen wordt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Janet,

super voor je dat het zo gegaan is!

Dance valley is inderdaad heerlijk om bij weg te zakken, hahaha Dit jaar ben ik daar ook weer te vinden.

spannend hé het moment dat je ze echt kan bekijken.het klinkt allemaal goed, lekker hoog.

nou maar lekker bij komen en en je rust nemen hoor , is heel belangrijk ook al voel je hel goed, de littekens hebben veel rust nodig om te genezen.

laat horen hoe het met je gaat en zet je ook foto's erop?

groetjes jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janet,

Las net dat je gister geopereerd bent, wat fijn!

Ik mag 13 augustus, dus eerst nog even lekker op vakantie.

Veel succes met aansterken de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nogmaals dankjullie wel.. Sorry ik blijf alleen nog mijn ' eigen' topic volgen.. de computer hangt hier wat hoog waardoor typen moeilijker gaaat..

Ik ben nog in het ziekenhuis, ik moet nog een nachtje blijven..

Vanochtend met de verzorging heb ik mijn eigen gezicht gewassen en tanden gepoets, dat ging prima! Tot dat de bh losging, ik vond het zo spannend... het absorberend verband ging eraf ja en toen voorzichtig kijken... ik vind ze wel al mooi staan! Maar de wonden vond ik wel heftig, ik viel dus bijna flauw! Ze bracht me snel naar bed en kantelde het bed meteen zodat mijn hoofd onder lag. Toen zakte het, zij heeft me verder gewassen en het ' onderbeurtje' heb k zelf maar geprobeerd, gelukkig dat ging goed hihi

Een uur geleden zijn de drains verwijderd! Ik had mininale wondvocht, nog geen 10cc! Dat verwijderen vond ik niet zo prettig, ene bleef vast zitten.. gelukkig lag ik weer op bed hihi boh ben echt een held nu.. ik kan me nog niet voorstellen dat ik over 6 weken weer alles kan en mag..

Nu weer ff rusten..

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.