Ga naar inhoud

Janet : 13 april 2010 : Dr. Freundlig : OMC Sittard/Geleen


Aanbevolen berichten

Hoi Janet,

Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je bijna gaat flauwvallen als je de wonden ziet en dan is het allemaal ook zo spannend. Ik ben de 2de dag mezelf gaan wassen in bed en de 3de dag nadat het verband eraf was en de drains eruit waren ben ik gaan douchen wat wel erg goed ging. Alleen je voelt je dan nog wel wat slapjes. Het is belangrijk dat je echt je rust pakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Janet,

Hihihi, ik snap wel dat je niet goed wordt van de wonden... als je 't soms ziet, baah!

Ik ben benieuwd hoe 't is geworden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi janet,

ik was er gelukkig goed op voor bereid maar heb nu nog dat ,mensen het echt eng vinden om te zien.

je moet nu ook niet teveel willen en het ziet er al vrij snel anders uit.

wens je heel veel sterkte en lat je lekker verwennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn een paar dagen verder en het gaat echt al beter. Ja het slapen is een kwestie van volhouden want dat is toch iets. Ik word wel een paar keer per nacht wakker en het liefts wil ik zo graag al anders liggen maar dit is nu eenmaal het beste. Hoe moe ik 's morgens ben, het doet goed om even op te zijn. Mijn vriend heeft de gazen verwisseld. En mijn borsten zien er goed uit. Ben er blij mee, gelukkig want dat had ik eergister nog niet bedacht.

Ik vind ze nu echt mooi, nu de tijd geven voor te genezen.. hihi en dan over een paar maanden alles nieuwe lingerie halen woehoeeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gelukkig nog steeds in slaap komen terwijl ik op mijn rug lig. Maar daarvan dacht ik ook eerst dat het echt 10x niks ging worden maar het lukt me toch nog steeds wel om op mijn rug te slapen. Echt fijn dat je nu al zo blij bent met je borsten en straks zal de vorm nog mooier worden. Ik ben echt benieuwd naar je foto´s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janet,

Wat fijni dat je borsten er nu al zo goed uitzien zeg!! Das al erg snel.

Deed 't verwisselen van de gazen geen zeer? Ik hoorde via deze site dat je 't dan moest losweken onder de douche, maar ik begrijp van jullie dat je de eerste dagen nog niet kan douchen.... (En hoe doe je 't dan met plassen in 't ziekenhuis :67: ) Oooh wat fijn dat je nieuwe lingerie kan kopen zeg!!!! Dat lijkt me zo lekker.... Gewoon bij een willekeurige winkel een BH kunnen kopen ipv naar een "echte" lingerie winkel (lees vooral duur!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dag na de operatie heb ik op een pan moeten plassen, in bed. Dat was pas gek! Hing je zowat met natte billen in die pan. Ik ben 1x met de flessen naar de wc geweest, dat was wel grappig, gelukkig heb ik de drains niet lang gehad.

Het gaat nu allemaal steeds beter. De wonden jeuken nu alleen heel erg. Ik heb geen pijn, krijg alleen stijve nekspier. Het slapen gaat gelukkig beter, vanacht van 00.30uur tot 07.00u doorgeslapen, op de rug hahaha vond ik wel weer een prestatie.

Ik neem naar mijn idee wel voldoende rust, ga toch wel minstens 2x terug naar bed overdag en zit veel op de bank wat te lezen. Dat alles maar goed geneest!

In de 6de week, (3 dagen voordat het 6 weken geleden is) hebben we een feestje, we hebben de kaarten al. Ik hoop dat ik dan gewoon kan gaan, en misschien al een andere BH aankan? Heeft hier iemand al ervaring mee?

Ik ga zo de foto's uploaden, ff kijken of me dat lukt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janet,

Wat heerlijk dat het goed met je gaat zeg.

Ik heb geen ervaring maar ik denk als

het zo goed met je blijft gaan dat je dan

wel naar een feestje kan gaan over 6 weken.

Nu maar extra goed uitrusten.

Geniet er maar lekker van.

En o ja ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar

je foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi janet,

ik ben nu 3 weken verder maar dat is al zon verschi met een week geleden.

ik doe al weer van alles(de stad in , gisteren naar braderie geweest, terasjes pakken etc.

Dus met 6 weken kan je vast alles wel weer.

ik heb de 21e mei een avond naar de toppers gepland, dat moet lukken.

je voelt dan zelf wel of je het aankan. Maar zo als ik me nu al voel gaat zeker lukken.

alleen die jeuk word ik nu wel eens gek van.

maar nu moet je eerst wel goed rusten dan hersteld alles veel sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat voor iedereen geld dat je goed naar je lichaam moet luisteren, en tussen door wel veel rust nemen als dat lukt.

Helemaal als je bv weet dat je 's avonds een feestje hebt dat je dan daarvoor even in de rust gaat.

zo doe ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha thnx voor de tips!

Ik rust nu best veel, vind ik zelf. Het is morgen een week geleden en ben vanochtend voor het eerst buiten een rondje lopen geweest. Het ging goed, naar mijn idee zou ik best al veel kunnen, zo goed voel ik me. Ja me boobs voelen wel nog trekkerig, beurs en wat stijf aan maar geen pijn. Dat is wel fijn! Voor de rest zit ik op de bank, of in bed of achter de pc maar allemaal in half liggende/zittende houding.

En idd ik las bij iemand, jeuk! Jaaaaa dat heb ik ook, zoveel jeuk aan me boobs hahaha teken van genezen zeggen ze he.

Gister had ik in de gazen nog wat wondvocht, bruin/groening zo groot als de nagel van mijn pink. Oh was meteen ongerust, gelukkig vanochtend zat er nog een geel plekje. In de gazen zit bijna niks meer dus dat is wel een goed teken lijkt me. Ik heb een formulier meegekregen van het ziekenhuis waarin opstaat wat ik wel en niet mag en ik moet nu iedere ochtend gazen erop doen totdat de hechtingen eruit gaan.

ah daar gaat de bel.. typ de volgende keer verder!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

de hechtingen moeten toch oplossen?

ik hen nog 2 gaatjes.

1 bij 3 landen punt en 1 van de hematoom.

kan wel paar weken duren.

de hechting draden zitten er ook nog en die doen af en toe wel pijn.

maar geloof dat die moeten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet komende dinsdag de 27ste terug voor controle, dan gaan de pleisters eraf en aan het uiteinde zit schijnbaar een hechting, dat is zo niet echt zichtbaar maar dat vertelde ze me in het ziekenhuis.

Ik ben benieuwd, dinsdag, dan hebben we er alweer twee weken opzitten en daarmee een mijlpaal weer bereikt hihi

En ja dan gaan we vrijdag lekker uiteten, heb er al zin om weer even met vrienden tussenuit te gaan!

Kan een glaasje alcohol dan kwaad? Ik mocht zowiezo 4 weken niet roken, dat ivm de genezing! Gelukkig rook ik nit veel alleen als we opstap gaan.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dat nu niet zoveel kwaad kan meer, anders moet je gewoon even bellen met de arts.

Het is meer met de kans op bloedingen maar die zullen nu wel niet meer komen lijkt mij.

maar even voor de zekerheid bellen.

als ik jou was zou ik het roken dan maar helemaal niet meer doen, als je het nu ook niet doet!

Bij mij hebben ze het totaal niet gehad over hechtingen die verwijderd kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ok ja dankje. Ik zal het ook maar bij een glaasje houden, gewoon voor de smaak hihi

Ik ben nu toch al veel sneller moe dus we zullen alleen gaan uiteten en daarna weer na huis.

Ik heb het sinds de operatie erg koud, misschien omdat ik nu niks doe van lichaamsbeweging maar herkent iemand dit?

En ff een ander dingetje, een grote boodschap maken op de toilet is ook al zoiets, vanochtend voor de 1ste x weer eens goed naar de wc kunnen gaan, na een week! Ongelooflijk haha Had een opegblazen gevoel pff hoop dat dat ook goed opgang komt...

Verder gaat alles goed, vanuit het ZH had een verpleegster van de afdeling nog gebelt om te vragen hoe het allemaal ging en zo hoe ze hoorde ging het allemaal prima! Joepieee

Vanochtend waren de gazen ook helemaal wit, niks van wondvocht nou goed teken dus en veeeeel heel veel jeuk! Maar ja knijpen in me boobs zal ik nog maar niet doen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.