Ga naar inhoud

Kimmmv : 18 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Heb een vraagje maak me zorgen, mijn rechter borst is heeeel opgezwollen en niet waar de borst zit maar de hele zijkant van onder de oksel tot,waar het verband stopte, zo waar normaal je bh band loopt om achter te sluiten. Aan de linker kant heb ik een klein beetje. Nog niemand hier last van gehad? Ben dinsdag geopereerd xx

had ik ook, komt normaal gezien van het verband omdat het zo strak zit =D x
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat het goed met je gaat Kimmmv! De derde dag was mijn ergste dag dus wie weet rol je er zo aardig doorheen! Ik had ook last van vocht onder mn borsten en dat zakte al snel naar mn buik, wat leek alsof ik zwanger was van een 3ling. Ook was ik blauw op de plekken die jij beschrijft, dit was na een paar dagen minder.

Ik dronk veel water en thee en dat hielp!

Maar het vocht moet wel weg kunnen dus hou het in de gaten of bel anders Verdonck even, je kan hem altijd bellen en hij vindt het echt niet erg als je veel vraagt.

Sterkte verder met je herstel!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmie : met CupAtje ik heb nieuw profiel gemaakt kon me niet meer inloggen met het oude:( wil je me toevoegen als vriend terug? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat? Cava? Veel,pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké heel ingewikkeld maar ik heb terug mijn oud profiel :) ga deze ook gewoon terug gebruiken ... Snap je nog? Bekijk foto's in mijn album .. Sorry voor het ongemak en ingewikkeld gedoe


Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy daizy alles goed super hier, heb bijna geen pijn meer enkel nog bij bepaalde bewegingen en die jeuk om zot te worden :D

Het verband zit er nog maar ga denk ik bellen om het af te mogen doen omdat helemaal los zit aan een borst, en de andere borst strak wat me ook niet goed lijkt

Hoe gaat het bij jou ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmi : spannend hoelang heb je het verband nu aan? Op zich is de operatie toch vlot verlopen en het herstel ook.. Hoeveel dagen po ben je nu? Ga je een foto plaatsen ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy cupje, ja komt dicht bij voor jou he, maar komt goed hoor!

Het is gisteren een weekje geleden dus zit op de helft :)

Ja zal fotos er op zetten zo dat je kan kijken :)

Xx

Heyy cupje, ja komt dicht bij voor jou he, maar komt goed hoor!

Het is gisteren een weekje geleden dus zit op de helft :)

Ja zal fotos er op zetten zo dat je kan kijken :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girls het verband is er af ! Jeeeeej

Zal m'n verslagje vertellen hoe het is verlopen.

2 dagen geleden was van m'n recht borst de tape los komen te zitten, toen ik deze morgen opstond had deze borst eigenlijk totaal geen steun meer door het verband dus heb ik even naar Dr Verdonck gebelt en uitgelegd wat er aan de hand was. Hij zei meteen geen probleem doe het verband er maar af en doe maar een sport bh aan die genoeg steun geeft maar niet te strak op de littekens zit. Nu had ik op de dag van operatie eentje willen meenemen maar dat rade mij het meisje van de balie niet aan omdat de maat nog niet bepaald kon worden dus had ik nu geen om aan te doen. Omdat ik maar 15/20min van de kliniek af woon had ik gebelt of ok even mocht langs komen om eentje te kopen en dat kon.

Toen ik aan kwam zei het meisje van de balie kom maar even mee voor te passen, zei kon niet mijn verband afhalen omdat dat gewoon niet mocht en wou ze dus dat ik paste met het verband oke zo gedaan maar geen enkele bh paste fatsoenlijk door het verband waarbij ze zei dat dokter van damen hier was en of ik even wou wachten op hem dat hij dus er naar ging kijken en het verband ging afdoen.

Ik dus maar even gewacht en kon ik naar dr ver damen, ik uit gelegd dat ik dit had besproken met dr Verdonck en dat het verband er af mocht, hij zei meteen oke als het van hem mag mag het van mij zeker, dus hij knipte het verband af en daar waren de meisjessssss :D oh ik was meteen te vreden zijn voor mijn mening heel mooi gewordene en niet te klein zoals ik dacht, wel heb ik een klein verschil maar dat had ik al en dat de tepels niet helemaal gelijk staan maar hij zei dat hij nog nooit een vrouw had gezien met de zelfde borsten. Nu kon in ook vragen wat dat grote gezwel was aan de rechter borst en hij zei dat dit normaal was en wel ging weg trekken. Bh'tje gepast en Mocht ik terug naar huis :D

Hij zelf vond ze ook groot voor zo een tenger meisje hahaha (zo zei hij het) enkel wat ik gek vond dat hij zei over een week mag je de pleister af doen en de knoopjes zelf door knippen en de rest laten zitten ?! Pardon dat ga ik echt niet zelf doen dacht ik (heb mijn afspraak al vast staan bij Verdonck voor de draadjes maandag er uit te doen)

Zo dat was mijn na middag en ik die dacht even een bh'tje halen hahaha :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ga ik morgen zeker doen ! Alleen m'n tepels zijn zo groot nu worden ze wel terug hun normale maat? Hihi

Ja vond ik ook, ik dacht hoor ik dit nu goed ?

Oh ik moet kwart na 12 daar zijn

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow wat fijn Kimmmv dat je zo tevreden bent! En wat heerlijk dat je van dat verband bevrijd bent! Ook ik ben natuurlijk nieuwsgierig haha ik wacht vol verwachting op jouw fotootjes :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben blij voor je dat het al bij al nog meevalt. Is wel raar dat ze zeggen dat het verband er eigenlijk 2 weken moet opblijven en dat het dan toch geen probleem is om ze na 1 week er al aftedoen. Natuurlijk wel beter voor jou zo kon je ze al wat vroeger bewonderen ben blij voor je dat ze zijn hoe je ze wou. Goed herstel en ben benieuwd naar je foto :) ik word ook geopereerd bij dokter Verdonck 22 december dus ben heel nieuwschierig :) groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de foto's bekeken en Dr. Verdonck heeft weer heel mooi werk geleverd :2: , ziet er al mooi uit.

Als ik jou was zou ik de hechtingen inderdaad door hem laten verwijderen, dan kan je ook nog vragen stellen als je die nog hebt. Zeker als je zo dicht bij woont. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben heel gelukkig, vind ze mooi en heb er een goed gevoel bik dat ze alleen maar mooier worden

Ik had een A 75 er voor

Spannend voor he, het is me zo goed meegevallen ik zou het zo op nieuw doen, de pijn was te verdragen en gaat als je je pijnstillers neemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ken het gevoel, ik had geen zenuwe tot de dag ervoor en vooral toen ik moest gaan slapen, heel emotioneel ook. En s morgens natuurlijk ook maar was zo snel gegaan bij mij binnen en buiten dat ik eigenlijk geen tijd heb gehad om echt lang na te denken of echt zenuwachtig te worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik word de 18e december geopereerd door dr visser. Ik ben 1.63cm lang en weeg rond 50- 51 kg. Omtrek onder de borsten is 68 cm. Omdat ik zo mager ben kon er bij mij max 230 cc in. Zo te lezen bij jullie kunnen jullie toch veel meer cc aan. Dit doet me twijfelen! Veel succes met jullie nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.