Ga naar inhoud

Kimmmv : 18 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Oh komt goed meid als het achter de rug zou je zo opnieuw doen !

Fia dat is weinig ja, maar natuurlijk weten de pc's wel wat ze zeggen, als je meer verwacht zou ik het zeker aangeven. Of eens bij een andere pc ? Kijken wat hij zegt zo hoor je verschillende meningen. Ik denk ook hoe slanker hoe groter een 230 cc kan lijken als je bv bij iemand van 60kg een 230 zet er misschien heel klein uit ziet.

Veel succes in je keuzen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

@Fia misschien zijn je borsten wat minder breed en passen er daarom minder cc's in? Mijn implantaten zijn bijvoorbeeld 12cm. Je zou even de breedte van je borst op kunnen meten en kijken hoeveel cm er nog mooi in zou vallen. En anders inderdaad bij een andere pc een consult inplannen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de draadjes er uit laten doen, de littekens zagen heel goed uit zei hij en waren ongeveer 2 vingers groot. Deed wel even een beetje pijn!

Vind dat ze al zachter zijn en al wat veranderd zijn word steeds blijer er mee. Donderdag terug aan het werk en terug het oude leventje in :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmmv, heb je de littekens gezien ?

Nog een paar dagen en dan mag je gaan smeren en weer normaal douchen en in bad, heerlijk na twee weken.

Op naar de 6 weken po :-) En rustig aan met het werken :-)

fia, ik ben 1,58 en weeg 46 kg en heb een omtrek van 70 cm en heb XP 280 cc dual plane. 230 cc vind ik wel weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft ze even laten zien, zagen goed uit :) ja heeerlijk kijk er echt naar uit dn dan mooie bh's kopen :D

Ja werk in een make up winkel voor visagisten dus heffen is er niet bij alleen veel zware lades open trekken

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen hier,

Ik heb mijn eerste rdv met dr. Verdonck volgende donderdag (11/12).

Ben blij zo veel goeds over zijn resultaten te horen. Ben nu al zenuwachtig ... ;-)

Ik ben 1m64 en weeg 57 kg. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Girlss

Wou jullie nog even updaten op mijn herstel :)

Morgen ben ik 6 weken po en wat is de tijd omgevlogen. Al bij al denk ik dat mijn herstel super is verlopen de eerste 4 dagen waren het moeilijkste maar daarna ging alles iedere week beter en beter en kan nu zeggen dat ik er eigenlijk niets meer van merk.

Ik kan terug op mijn zij slapen, mijn vriend terug goed vastpakken zonder wat ruimte te laten voor de boobs :D mijn armen terug boven m'n hoofd houden enz,...

Het enige wat wel nog voel is wat stijfheid als ik net uit bed stap maar dat is ook na 10 min verdwenen.

Gisteren mijn oude bikini's aangedaan en wat heb ik gelachen paste totaal van geen meter (gelukkig maar) ik en mama lagen echt krom.

Zal nog wat foto's posten.

Nu heb ik wel vragen mag ik nu officieel alles? Terug sauna, bad, zonder bh slapen/rond lopen, zwemmen, zonder bh seks hebben?( zonder ze vast te houden :D) ?

Meisjes die nog moeten gaan, niet twijfelen gewoooon doen als je het echt wilt ! Ik zou het zo opnieuw doen, als ik er op terug kijk heb ik van de tijd van het zoeken naar borstvergroting op het internet tot hier op het forum terecht komen en met alle toffe dames kletsen over hoe het in z'n werk gaat ECHT genoten, ik vond het fantastisch dat ik nu nog altijd kriebels er van krijg hoeveel schrik ik ook had :) gewooon doen, het is het waard !

Liefst kim x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhh leuk te lezen dat het zo goed gaat! Ben ook benieuwd naar je foto's!

Kuis je ook al terug en strijken? Ik ga weer aan het werk na 6w po als voltijds poetsvrouw zou dit lukken denk je? Ik kijk er naar uit want het thuis zitten is niets voor mij.. En het niet kuisen thuis al helemaal niet :) wil alles terug zelf kunnen doen :)! Heb je al bh's gaan shoppen? Ik ben zo benieuwd naar mijn cupmaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, bij jou gaat het ook snel vooruit he :)

Heb ik tot nu toe nog niet gedaan maar, koken en tafel afruimen, vaatwasser zetten enz doe ik wel al terug. Denk dat het nu allemaal wel moet lukken hoor :) ben na 2 weken terug begonnen met werken maar ben visagiste dus het is de heledag make-uppen :) haha nee nog niet nog geen tijd gehad, :) nog 2 weekjes wachten. Heb wel m'n oude aangedaan wat was dat een zicht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat goed vooruit .. Maar het mag nog sneller gaan :) wil terug aan het werk het oude leventje weer opnemen.

Jij hebt een leuke job lijkt me .. Leuk zeg! En wat soort bh zoek jij te kopen? Wat ik me afvraag push up mag niet het eerste jaar.. Maar bh met voorvorming in zou dat mogen? En met beugel? Ik ben echt benieuwd denk dat ik het nieuwe jaar mij de eerste bh aanschaf :) ben benieuwd naar je foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt, wou ook terug aan het werk alleen is mijn job natuurlijk niet zo zwaar als de jouwe. denk dat je goed hebt gedaan om echt 6 weken niet te gaan werken met het zwaar tillen enz..

klopt dat weet ik zelf ook nog niet echt zijn zo veel verschillende meningen over, ik denk dat met zo iets kleins van vulling niet echt uit maakt maar die echt dikke opvulling hoe we er voor gewend waren niet zo goed is.

als iemand anders het weet mag je het laten weten ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik ben ook al 2 weken bezig met vitaminen.

Wat goed van je dat je bent gestopt met roken! Dat is inderdaad veel beter!

Nog maar 1 dag pffff ik heb nog een paar vraagjes voor Verdonck maar die stel ik voor de operatie. Weet je al hoeveel cc je neemt Kimmmv?

Wat moeilijk he? Tja als het er eenmaal inzit

Ik verheug me op nieuwe lingerie kopen zonder erin te hoeven knijpen of er wel genoeg vulling in zit. Uitgerekend dat ik precies 1 januari kan gaan shoppen!

Brrrr toch wel kriebels in mn buik nu. Ik ga vertellen hoe het was, en zal dan ook een foto voor je plaatsen Kimmmv

Xxx

vroeg me al af of het verstandig is om te gaan shoppen als je net je bv hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.