Ga naar inhoud

Kimmmv : 18 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo in welk ziekenhuis of privé kliniek zit die dr Verdonk. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed dat je jezelf het ergste voorstelt, dan kan het alleen maar meevallen meis!

Ik was best bang voor de narcose dus maakte ik me daar alleen maar druk om, en heb ik niet zo nagedacht over de herstelperiode. De pijn is goed te dragen hoor, op tijd je medicatie nemen zodat je een spiegel opbouwd. De 2e en 3e nacht vond ik het naarste, nu gaat het steeds beter. Ik heb eigenlijk nog het meeste last van het drukverband pfff dat is echt $#%£¥!

Ik heb vandaag mn lipoelastic bh binnengekregen en ik heb 'm al 5x uitgepakt met de gedachte van ooooow hoe lekker zou het zijn het verband eraf te knippen en die aan te doen. Ik hou nog ff vol...

Ik had 3 dagen antibiotica, 3x ibuprofen, 3x 1000mg paracetamol, maar ik neem ipv ibuprofen nu diclofenac met maagbeschermer omeprazol dat werkt beter!

Maar het gaat goed nu hoor Kimmmv, ook jij gaat dit gewoon fiksen!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik word ook de 18e geholpen door dr verdonck en ben heel zenuwachtig, ik heb nog steeds geen mail gekregen dus ik ga zo maar ff bellen.

ik heb een paar vraagjes, moet je die sportbeha alvorens bestellen hoe weet je welke maat je moet nemen en waar kan je ze bestellen?

en ik ben best stevig weeg rond de 90 kilo heb cupmaat c en wil echt voor dubbel d gaan ivm de verhouding met mijn lichaam ik zit ook te denken aan high profiel en grote volume.

wat de pas protheses betreft las ik hier op het forum dat ze groter zijn als dat je er in laat zetten dus dat je meer cc moet nemen hoe is jullie ervaring daar in.

ooh ben zo zenuwachtig joh pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

ojaa ook of ik het voor of achter me spier zou laten doen ik lees van dualplane weer dat ze te ver uit elkaar kunnen gaan staan en als je ligt dat het ook niet mooi is en ben benieuwd of het echt zachter en soepeler aanvoelt na verloop van tijd. hoe lang zou je moeten wachten totdat je het resultaat ziet.

en me laatste ding druppelvorm of ronde wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dansam, je zegt dat je op de 18e geholpen wordt, maar zijn deze dingen allemaal niet aan bod gekomen tijdens je consult dan? Dit zijn typisch dingen die je vraagt, die vantevoren besproken worden met je arts toch? Ik zou voorstellen dat je hem nog een keer mailt (of nog een keertje langs gaat). Dual Plane is eigenlijk ook achter de spier, maar dan steekt het onderste deel er voor uit, dus eigenlijk is het tussen de spier. Maar het effect is volgens mij vergelijkbaar. Verdonck plaatst niet veel voor de spier volgens mij? Maar dit is wel iets essentieels om van tevoren helder te hebben lijkt me. Misschien kun je ook een eigen topic aanmaken, met je operatiedatum erin (onder operatieverslagen) en dan kun je daar al je vragen stellen. Succes!

@ Kimmm, wanneer ben je nou aan de beurt? Had ik even gemist. Maar heel veel succes! Ik ben net als Daizy geholpen op 7 november (heb zelf ook een topic), nu dus de 5e dag PO en het is me echt hartstikke meegevallen. Op het misselijke na de operatie na, dat was even vervelend. En ja, je hebt echt wel even wat last hoor. Maar het ging bij mij al snel weer beter. Ik was ook op het ergste voorbereid (je leest ook zoveel andere dingen) maar het herstel valt mij tot nu toe echt 100% mee. Ik ben sinds gisteren alleen nog maar aan de Paracetamol. Dat is ook goed te doen (voel wel wat meer nu idd, maar pijn kan ik het niet noemen). Je moet ook wel iets voelen, anders forceer je het alweer te snel volgens mij. Succes!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mailtje gekregen ! Om 8uur mag ik mij melden :D whoeeeehoeee het gaat nu echt gebeuren!!! Ben zo happy :D

Zou ik de eerste zijn?

Daizy ja ben beetje bang voor alles de narcose de pijn achteraf pfoe :( ik ga denk ik gewoon een bh in de welness kliniek kopen

Ja suuus volgende week dinsdag :D gelukkig is het mee gevallen hopelijk is het voor mij ook zo

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb gekozen voor een next day surgery dan heb je de 17e dat je alles bespreekt en kiest etc en dan wordt je de volgende dag geholpen ik heb een hele grote vragenlijst en heb al heel veel gelezen hier ik weet zo en zo dat het een hele lieve fijne arts is dus gaat helemaal goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heel leuk ben heel zenuwachtig aan het worden ben alles aan het regelen van compressen voor eventuele zwelling, zalf een kruik nou noem maar op bij dr verdonck en je hebt 2 opties wat betreft de narcose 1. gehele narcose 2. slaapnarcose dat houdt in dat je een roes krijgt maar natuurlijk wel verdoving op het gebied waar je geopereerd wordt maar de kans is wel bij de slaapnarcose dat je ondertussen wakker kan worden maar dan maken ze je weer in slaap merk je weinig van maar ik ga toch voor de gehele narcose

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb trouwens voor de next day surgery gekozen omdat het voor mij heel ver rijden is dus dacht 2 vliegen in 1 klap, ik heb heel veel informatie gelezen en heb me vragenlijst heel goed aangevuld ook heb ik daardoor zo goed kunnen lezen waar ik me op moet voorbereiden qua spullen in huis etc en ik ben er al zolang mee bezig dus al lijkt het niet zo ben heel goed voorbereid.

het enige wat ik heel spannend vind is dat een dame op de chat me vertelde dat hij niet grote borsten zet ik zit zelf aan 500 cc te denken ivm met mijn gewicht ik weeg 88,6 kilo en heb 90 in de omvang en de cup is C en wil graag E staat beter met mijn lichaam dus hoop wel dat verdonck en ik er samen uitkomen ook al heb ik de next day surgery ik mag maandag alsnog beslissen of ik er mee doorga zo niet krijg ik gewoon me gehele betaling teruggestort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 1 dag voor jullie! Ik moet me om 08:30 melden en dan stond er ook dat het -/+ 3 uur kon gaan duren.. Betekend dit dat er nog veel meer mensen zich rond die tijd moeten melden? Want het lijkt mij een beetje vreemd als ik dan straks pas rond 12:00 aan de beurt ben.. Ze laten je toch niet zo lang wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vond ik ook raar dat we met 2 om 8uur daar moeten zijn bij de zelfde dokter, en heb al gehoord hier dat ze dat schrijven maar dat je niet echt 3uur moet wachten gewoon wat vragen invullen enzo dus denk/hoop het niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.