Ga naar inhoud

Kimmmv : 18 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ja denk dat dat wel moet lukken :) alleen de grote bestellings dozen die binnen komen en het reclame bord wat moeten buiten gezet worden dat word denk ik wel eve moeilijk. en hoe is het met voorover bukken lukt dat ? want alle kasten met spullen zijn laag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh oke gelukkig :) ja dat klopt denk dat je zelf ook aanvoelt tot hoever je kan gaan he, als je moe word weetje dat je moet stoppen, pak je medicatie of ben je daar mee gestopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is snel niet zonder pijnstillers? Moet je de pijnstillers ervoor of erna halen?

Als je pijn kon omschrijven van 1-10 welke zou het zijn want heb daar echt zoooooo een bang voor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt je voorschriftjes mee naar huis zijn deze opgehaald vlak voor thuis komst.

eerlijk gezegd had ik de pijn erger verwacht ikzelf had geen hulp nodig om recht te komen ofzo dag na operatie was idd alles stijf maar vanaf dan gaat alles steeds beter heb wel de eerste 2 a 3 dagen vele kleine dutjes gedaan die deden mij precies deugd maar is hier dan ook druk in huis met 4 kleintjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is sel te doen hier is toch om de hoek een apotheker :)

Oh dat stelt gerust, denk echt dat als een plant ga leven 2weken lang haha, ja kleine kindjes zijn druk he :D maar dat is goed dat je slaapt wilt toch zeggen dat je lichaam het nodig heeft x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou Sientje en Kimmmv nog maar 3 dagen!! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven...

Morgen de laatste dingen op werk afronden zodat ik woensdag en donderdag nog heb om wat dingen in huis te doen. Ik moet me vrijdag om 11:10 melden. Het is 2,5 uur rijden vanaf mn huis dus we gaan 7:30 uur de deur uit. Dan gaat mn puberdochter ook naar school en mn jongste breng ik bij oma. Mn vriend heeft vrij genomen dus die gaat met me mee. Vandaag mn acrylnagels eraf gesloopt en ineens typ ik dus een stuk sneller haha.

En Kimmmv al een beslissing genomen over het aantal cc. Ik geloof dat ik er wel uit ben dat het toch bij 350 cc blijft en ik niet groter wil. Het moet ook bij mn lijf passen en als je hele grote borsten hebt toont dat meestal ook wat dikker dus dat staat echt niet bij mn dunne polsjes en nek denk ik. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes daizy ! Komt wel goed ! Welke dokter ga je ?

Ben ook zenuwachtig aan t worden nog 13 dagen en ben vandaag gestopt met roken alle proberen 2 deze morgen hoop dat ik t vol hou, alleen ben ik al een bitch omdat ik m'n regels heb en dat niet echt helpt het stoppen met roken :)

Ben ook begonnen met vitamine tenemen had ergens gelezen dat dit moest xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik ben ook al 2 weken bezig met vitaminen.

Wat goed van je dat je bent gestopt met roken! Dat is inderdaad veel beter!

Nog maar 1 dag pffff ik heb nog een paar vraagjes voor Verdonck maar die stel ik voor de operatie. Weet je al hoeveel cc je neemt Kimmmv?

Wat moeilijk he? Tja als het er eenmaal inzit

Ik verheug me op nieuwe lingerie kopen zonder erin te hoeven knijpen of er wel genoeg vulling in zit. Uitgerekend dat ik precies 1 januari kan gaan shoppen!

Brrrr toch wel kriebels in mn buik nu. Ik ga vertellen hoe het was, en zal dan ook een foto voor je plaatsen Kimmmv

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend voor je daizy voor mij de 18de ! Hoelang op voorhand heb je een email gekregen met alle info over hoelaat je moest daar zijn ? Ben nu ook al zenuwachtig aan het worden het stoppen met roken lukt me niet best maar doe m'n best en heb mezelf opgelegd niet meer als 5 per dag

Ik krijg het zelfde als jou 350cc achter de spier xhp monobloc softone

En ben 1m65 en weeg 58kg

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mn boobies Kim, ben toch voor 380 cc gegaan!

Kijk even bij mn foto's ik heb een nieuwe geplaats een uur na de bv

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekeboe! :) ik ben een jaartje terug ook geholpen door verdonck. Aangezien ik toen 18 jaar was wou ik een zeer natuurlijk resultaat met 280cc (rond, extra high profile) ging ik van een AA naar een kleine C cup. Indien je toch naar een C/D wil gaan raad ik absoluut 350 cc aan. Onder de spier geeft wel zeer mooi en natuurlijk resultaat, je kan mijn foto's bekijken als je wil.

IK vond de zorgen daar niet zoo top, maar tis dan ook een standaardoperatie, Verdonck zelf was wel heel lief.

Ik kon twee weken niet naar school en je mag echt de eerste 6 weken niet tillen en heffen, je herstel doe je maar één keer en dat moet echt goed gebeuren. Waarom zou je het risico nemen om scheurtjes te maken (en dus ook sneller kapselvorming te krijgen) ?

Ik heb mijn blauwe band niet één week gedragen want spande te veel en mijn rug deed onwijs veel pijn. je kan trouwens mijn hele verslagje lezen hoor, ik heb serieus afgezien. Braken, niet kunnen slapen, de eerste 10 dagen waren een echte hell en had ik enorm veel spijt. Maar nu ben ik enorm blij! Ook pas na 6 weken een BH dragen want je borsten veranderen redelijk veel in die periode :) Ik heb mijn eerste BH mogen weggooien, de rest past gelukkig perfect!

Hopelijk heb ik je hiermee wat kunnen helpen. Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal echt verder kijken en meer geld uitgeven !!!! De nazorg is dat flop en als je klachten heb laten ze je in de kou staan !! ..... Plus mijn chirug was ook lieg het eerste consult... Totdat ze geld hadde geint en ik ging klachten.... Zeer onprofessioneel gedrag naar patient toe zonder enige goede oplossing !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow wat vervelend Yess89. Door wie ben je dan geholpen bij de Wk en wat is er dan mis gegaan? Waar was je ontevreden over? Ik zie geen foto's op je gallerij staan?

Ik ben gisteren geholpen door Verdonck ook in de Wk maar ik ben tot nu toe zeer tevreden... Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen door dr damen... Typ dat maarceens in de zoekbalk dan zie j gelijk hoe de WK met namen kwaliteitsverandwoordelijke stephanie hier ook op het form even mijn gegevens openbaar maakt :-) ..... Ik wou ze heel bol en hoog... Opbhet consult wou dr damen daar 420cc instoppen ik zelf heb gekozen voor 485cc maar niet mijn gewenste resultaat naar maanden mailen bellen en al 7x per post mijn medische gegevens opgevraagt te hebben nog niets terug !!! Meerdere so gehad bij andere en allemaal zegge ze dat er veelste weinig cc's erin hebbe gedaan en dat ze eigelijk achter me spier moesten... Me borsten hangen nu meer dan voorheen ! Dit terug gemailt naar de WK maar niets terug hierover gebeld toen werd ik afgekafferd !! Plus door dr damen uitgemaskt van smeerlapperij ! En dat ik nooit geen genoeg geld zou hebben voor 800cc (4200euro) .... Plus dit is nooit aan te pas gekome op het eerste consult !!!! Het na consult wel naar mijn klachten maar moest ik het volledige bedrag betalen !! Echt noooooit geen WK meer !! Alleen goede referenties laten ze toe en de slechten worden aan de kant geschoven ... Zooo slecht us zit ik nu ook met een borst die bijna 2 cm breeder is !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nu opschieten Kimmmv. Ik wil je niet zenuwachtig maken hoor maar je zal vast de dagen aftellen dat deed ik ook! Ik ben tot nu toe heeel erg tevreden en heb geen complicaties of wat dan ook.

Wilde ik je even laten weten...

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje heb je verslag gelezen verschrikkelijk van jou herstel met het overgeven,... Maat gelukkig is alles goed gekomen ! Ben best zenuwachtig aan het worden en heb gisteren een mailtje gestuurd omdat ik nog geen mail met de informatie en het uur gekregen heb :( hoop dat zr mij niet zijn vergeten ! Heb wel m'n 500€ betaald dus kan bijna niet he ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was vandaag een feestdag in Belgie dus het was daar een lang vrij weekend voor de meesten. Ik hoorde van iemand dat de kliniek vandaag ook dicht was. Dat verklaard wellicht waarom je nog geen mail hebt gehad Kimmmv.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het trouwens ook heel erg voor je Yess. Ik heb je verhaal gelezen en ik begrijp je afkeer tegen de Wk als zoiets je overkomt. Ik hoop dat je uiteindelijk toch gelukkig gaat worden met je borsten, want inderdaad dat gun je niemand... Ik moet er niet aan denken!

Veel sterkte met je strijd...

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt daizy dacht ik ook al, als ik morgen niets hoor bel ik zelf wel even ! Fijn dat het bij jou al beter gaat he, hoop dat ik ook snel van de pijn af ben, is het te verdragen of echt om te janken ? Haha stel me echt het ergste voor :D

En welke medicatie moest jij nemen, en helpen deze een beetje of voel je nog pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.