Ga naar inhoud

Leentje : 17 december 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi Leentje,

Wat mooi om te lezen dat alles goed is verlopen. En wat was je snel weer thuis. De eerste nacht goed door gekomen? Heb je al gekeken?

Ik heb vanochtend gekeken maar vond dit erg spannend. Eerst heeft mijn vriend gekeken hij werd meteen enthousiast toen durfde ik ook wel. Tjee echt een heel verschil. Doe het lekker rustig aan en laat je goed verwennen. Ik had wel even een dejavu van mijn kraamperiode. Ik wens je een pijnloos weekend toe.

Liefs Petra. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej Leentje,

Zit net je verslag te lezen, bij jou is het ook allemaal voorspoedig gegaan dus :D super hoor!!!

Heb je ze al bekeken?? ik ben nu al erg blij met die van mij :D en hoe is je eerste nacht gegaan??

Tot nu toe vind ik het goed te doen en zou ik t zo over doen zeg maar ;) nou doe lekker rustig aan en ik wens je een spoedig herstel :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

De eerste nacht is goed verlopen, gelukkig. Ben alleen 2x wakker geworden van een snurkende man :angry: . Maar goed, hij zorgt zo goed voor me, dus daar kan ik eigenlijk niet boos om worden.

Vanochtend ben ik al gebeld door de kliniek om te vragen hoe het gisteren en vannacht was gegaan. Het gaat echt super! :101: Ik had het veel erger verwacht. Maar ik zit natuurlijk nog wel onder de pijnstillers.

Ik heb de :1boobs: nog niet bloot gezien, alleen met de bh aan. Ik heb nu sportbh 80C aan en die is heel goed gevuld. Ze zijn best groot, maar dat is nogal snel als je niks gewend bent. Maar vanavond mag ik weer douchen, dan zal ik ze eens goed inspecteren. :125:

Mijn huid begint nu ook af en toe te jeuken, is dat van het uitrekken van de huid? Heeft iemand daar ervaring mee? Het is niet irritant hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

Groetjes Leentje :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van :123: GEFELICITEERD met je boobs.

Wat fijn dat het is mee gevallen...

Ennuhhh pijnstillers doen wondere.

Je voelt het van zelf als je er mee kan mindere.Zou ze voorlopig gewoon blijven in nemen.

Hoe was het douche gister avond?

Blij met het resultaat? :126:

Ik had de eerste paar dagen ook last van jeuk..heb er soms nog last van!!

Is denk het genezings proces...Ik weet het niet zeker hoor.

Ik heb nu zelf een beetje last van soort van schilvertjes/velletjes.

Zijn er misschien meer dames die er last van hebben/hadden?

Liefs MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gisteren voor t eerst gedoucht. Mijn man heeft me helemaal gewassen, erg grappig........ Hij schrok wel toen de bh uitging. Hij vond ze enorm :123: . Ze zijn echt nog behoorlijk opgezwollen en nog wel een beetje puntig. Ik lijk Madonna wel, maar dan zonder die bh :lol:

Nu beginnen de wondjes onder mijn hechtpleisters ook al te jeuken. Maar ja, das een goed teken, toch? Maandag de 27ste moet ik terug om de hechtingen te laten verwijderen.

Ik heb trouwens super goed geslapen vannacht. Geen snurkende man.......... :59:

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ie wel in dezelfde kamer slapen??

Mogen de pleisters nat worden? Er staat in mijn papieren dat je na 24 uur gewoon mag douchen, maar ik heb geen idee hoe dat zit met die pleisters. Lijkt me spannend, eerste keer douchen en in de spiegel kijken. Ben je daar nog wel vandaan te slaan of valt dat mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leentje

gefeliceteerd met je boobs..wat fijn dat het allemaal zo snel gegaan is en dat je ook goed geslapen hebt ... geloof dat je nu ongeveer 2 dagen po bent toch ? en ben je zelf tevreden met het resultaat? ik hoop net zon herstel als jij te krijgen hoor ...jeetje wat fijn voor jou ...nou laat je lekker verwennen de komende tijd

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zelf een beetje last van soort van schilvertjes/velletjes.

Zijn er misschien meer dames die er last van hebben/hadden?

Liefs MissE

Hey MissE, is normaal hoor, door het oprekken van je huid begint die nadien te vervellen, gewoon goed insmeren met een lekkere bodylotion of huidolie, helpt meteen ook een beetje tegen de jeuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissE, is normaal hoor, door het oprekken van je huid begint die nadien te vervellen, gewoon goed insmeren met een lekkere bodylotion of huidolie, helpt meteen ook een beetje tegen de jeuk.

Dank je wel voor je reactie :rolleyes:

Ik was al aan het smeren geslagen...

Heb vaak in de winter last van een droge huid, pak nu extra goed mijn borsten mee.

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Ik lees net je operatieverslag en de eerste dagen Po. Het lijkt erg op mijn herstel, ik ben blij dat je je zo goed voelt en goed kan slapen, dat scheelt een hoop!!! Probeer toch rustig aan te doen en blijf je pijnstillers nog even slikken, anders krijg je dalijk nog een terugslag!!!

Veel plezier met je nieuwe boobs :1big_boobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag voor het eerst een dagje alleen thuis. Gaat prima hoor! Ik pak wel af en toe een krukje als ik moet reiken om iets te pakken, maar opstaan en zo gaat echt heel goed. Ik had het veeeeeel erger verwacht.

Ik slik alleen nog maar 2x daags Celebrex (pijnstiller en ontstekingsremmer). Geen paracetamol meer.

Mijn borsten zijn nog wel hard, gespannen en errug puntig. Ik hoop dat dat puntige er snel vanaf gaat. Maar goed, ik ben pas 3 dagen PO, hè. Ff geduld........ :rolleyes:

Morgen ga ik van huis uit een beetje proberen te werken.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed hoor! En ben je ook al buiten geweest? En kun je zelf je haar doen, aankleden enzo???

Wel lekker dat het zo is meegevallen!

He Puck,

Ik heb vanochtend mijn dochter te voet naar school gebracht. Wel lekker om buiten te zijn! Aankleden gaat prima. Ik heb nog wel makkelijke kleding aan, vestje, niet te strakke broek. Haren kammen en föhnen lukt ook zelf. Wassen doet mijn man nog voor me.

Jij bent morgen aan de beurt, hè. Helemaal voorbereid?

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leentje,

Tjeeh wat goed je bent al buiten geweest!!!

Lijkt me heerlijk. Ik merk dat ik het lastig vind om alles aan mijn vriend over te laten. Hij is echt druk en ik moet me verbijten om me niet met zijn logistiek te bemoeien.

Doordat ik me goed voel heb ik zin om er op uit te trekken maar doe het toch nog maar even rustig aan.

:105:

Merk je ook dat je vocht vast houdt? Soms maakt het zelfs bij mij een raar geluidje. Echt bizar. Fijn om straks vanuit huis te werken he. Ik heb gisteren ook het eea vanachter de pc aangepakt. Even geen borsten maar andere zaken.

Fijne dag Petra :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Hoe is het met jou??? Al weer helemaal op de been??

Ik ben vandaag thuis gekomen en zit heerlijk op de bank :-)

Groetjes

He Puck,

Het gaat echt supergoed met me. Ben overdag van de pijnstillers af. 's Nachts voor het naar bed gaan slik ik nog 2 paracetamol, want dan heb ik toch wat druk op mijn borstbeen. Is niet zo fijn...... En soms verveelt mijn rug een beetje. Maar al met al slaap ik prima!

Dinsdag en vandaag zelfs al weer aan het werk. Ik heb veel PC werk, dus geen problemen. :101:

Ik word wel een beetje gek van het 'rustig' aan doen hoor. Ben ook al een kilo aangekomen. Ik kan het makkelijk hebben hoor, maar het is altijd op de verkeerde plaats. Normaal kom ik nooit iets aan....

De bank is zeker je beste vriend, nu? :105:

Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt wel goed, want ik word nu al gek van het niks kunnen. Ik loop ook nog eens met een tasje met die drains hahaha om te gieren maar word er wel gek van :134:

Morgen mogen ze eruit en dan heb ik in ieder geval meer bewegingsvrijheid.

Wat goed dat je al kunt werken, heerlijk toch??? En hoe is het met je littekens? Is het al dicht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag al weer 10 dagen PO. Ik ben er al helemaal aan gewend. Soms voel ik ze zelfs niet meer!

Ze worden steeds mooier van vorm en ik heb zelfs al complimenten gekregen. :101: Dat is echt een heel goed gevoel.

Vanochtend zijn mijn hechtingen verwijderd. Het zag er allemaal heel mooi uit. Weinig blauwe plekjes. Ik had alleen op sommige plekjes wat irritaties van de hechtpleisters. Vandaar ook die jeuk die ik heb gehad. Maar goed, dat zal nu snel over gaan.

Ik heb ook wat oefeningen meegekregen om de spiertjes weer voorzichting te gaan gebruiken. Vooral links, want die borst was nog een beetje gezwollen.

Over 3 maanden de volgende controle.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leentje,

Goed om te lezen dat het allemaal lekker loopt.

Ben wel benieuwd naar je oefeningen die je mag doen. Ik slaap nu sinds 3 dagen weer op mijn zij even wennen maar uiteindelijk beter dan alleen maar op de rug. Vandaag weer op het werk geweest, en leuke reacties gekregen. Ben het ook beu om het rustig aan te doen maar mijn pc heeft me wel overtuigd van het belang ervan. Volgende week wil ik proberen meer te gaan doen. Spinnen op de sportschool ben benieuwd.

liefs Petra. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.