Ga naar inhoud

Leentje : 17 december 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Leentje,

Grappig dat het zo per dag beter gaat zeg!! Bij mij gaat het ook steeds beter en kan eigenlijk alles al zelf (behalve mijn bh vast maken ;-))

Petra ga je volgende week al spinnen??? Ik sta ook te trappelen terwijl het nog geen week geleden is, maar mijn arts heeft het me echt verboden... Laat even weten hoe het ging als je bent geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

@Petra, ga jij al spinnen? Ben je niet bang dat ze eruit vallen op die fiets? :154: Ik mag echt de eerste 6 weken niet sporten en daarna rustig aan weer beginnen. Nog 4 weken te gaan........

Over die oefeningen.........Ik mag met mijn handen boven mijn hoofd, maar ellebogen mogen niet boven de schouders. En mijn armen achter mijn rug strekken. Ook dit weer niet te fanatiek natuurlijk.

Ik heb ook al op mijn zij proberen te slapen, maar dat vind ik nog niet zo prettig. Heb jij een kussen in je rug en onder je borst? Ik ben bang dat de prothese kan verschuiven, maar dat zal wel onzin zijn....

@Puck, fijn, hè om bijna alles zelf weer te kunnen doen. Ik haat dat afhankelijk zijn :139: .

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.o ..dat is dan nog even afkicken voor mij als je zo lang niet op je zij kan slapen ..

hoeveel dagen bij jij nu po miss j?...

leentje hoe is de pijn bij jou nu ? . zijn jullie al een beetje aan je nieuwe boobs gewend?....vor mij voelt het nu alsof er een olifant op mijn borst zit..het diep ademhalen gaat lastig en is wel pijnlijk , ze voelen wat branderig aan .Hadden jullie daar ook zon last van ?..lijkt me toch wel fijn dat de hectingen er al uit zijn

nou dames doe nog rustig aan ..het is natuurlijk ook maar kort geleden

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leentje,

Vandaag weer een normale werkdag achter de rug. Heerlijk om andere dingen te doen. Maar vooral om iets te doen. :rolleyes:

Ik was wel eerder op mijn werk geweest. De mensen die het wisten waren erg positief de anderen viel het niet op. Grappig he :154:

Het sporten moet toch nog even wachten. Ik las ergens dat ook spinnen belastend is voor de borstspier. De wisselingen, in en uit het zadel, bergje op, bergje af. Mijn pc had het over fietsen van af 14 dagen hier heb ik zelf spinnen van gemaakt. Mijn vriend ging in protest, voor mij dus nog even geen spinnen. En om op de home trainer te gaan zitten. ja deh... Blijf dan nog liever thuis aan de oliebollen.

Liefs petra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leentje,

Vandaag weer een normale werkdag achter de rug. Heerlijk om andere dingen te doen. Maar vooral om iets te doen. :rolleyes:

Ik was wel eerder op mijn werk geweest. De mensen die het wisten waren erg positief de anderen viel het niet op. Grappig he :154:

Het sporten moet toch nog even wachten. Ik las ergens dat ook spinnen belastend is voor de borstspier. De wisselingen, in en uit het zadel, bergje op, bergje af. Mijn pc had het over fietsen van af 14 dagen hier heb ik zelf spinnen van gemaakt. Mijn vriend ging in protest, voor mij dus nog even geen spinnen. En om op de home trainer te gaan zitten. ja deh... Blijf dan nog liever thuis aan de oliebollen.

Liefs petra.

Hoi Petra,

Ik ben vandaag ook weer voor t eerst gaan werken. Niemand had wat in de gaten :lol: Ik kan ook weer bijna alles en moet me echt inhouden om niet teveel te doen.

Ik ben blij dat je toch maar afziet van het spinnen. Zou toch wel erg zonde zijn als dat je herstel verslechtert.

Ik voel de protheses nog wel erg zitten en alles is nog wat stijf. Heb jij dat ook? Ben ook begonnen met littekencreme.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

3 weken PO vandaag. Op de helft..... :101:

Ik kan de tijd wel vooruit kijken, totdat ik die bh uit mag. Ik heb nog het meeste last van mijn tepels. Zijn rood, schraal, gevoelig. Lijkt wel of ik borstvoeding aan t geven ben :134: Volgens mij komt t van de hele dag een bh aan hebben. Ik smeer ze nu elke avond in met Nivea. Heeft iemand anders hier ook last van en misschien nog tips?

Verder gaat t heel goed. Ik kan weer prima autorijden en een beetje het huishouden doen. Alleen nog een beetje zwelling in de linkerborst. Ook beginnen ze nu goed in te dalen.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leentje,

Raar he alweer 3 weken po en inderdaad op de helft. Alhoewel ik de huishoudelijke klusjes nu echt niet mis. Ook dit went dus. :lol:

Ik heb vandaag bio-oil gekocht en dit geeft ook verzachting voor de tepel en de borst. Ben op mijn werk in de pauze direct op het toilet gaan smeren. :105:

Dit voelt wel een stuk zachter. Ik las dat het ook veroudering van de huid tegen gaat, direct m'n snufferd ingesmeerd, ik leek wel een oliebol.... :125:

Heb je ook foto's, ben wel benieuwd naar je voorlopige resultaat.

fijn weekend

Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leentje,

ja net als Petra smeer ik mijn tepels en mijn littekens elke dag 2x in met bio oil, en de rest van mijn borsten met een body lotion, ben hartstikke aan het vervellen, als ik de bh uitdoe zitten er allemaal schilfers in :66:

zou ik ook je ww mogen , ben benieuwd hoe het geworden is bij jouw?jij hebt dual plane gehad?dan duurt het ook langer he voor het uiteindelijke resultaat, zie bij mij geen verandering met nu en dag 1, ze staan precies hetzelfde :69: weet niet of ik me zorgen moet maken, of ik heb gewoon een dikke stugge huid :118:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leentje,

Lees net je berichtje pas. Bij mij voelt het ook strak en nog steeds erg hard. Ook de schrale plekken voel ik.

Ik had niet verwacht dat dit nu nog het geval zou zijn. Ik had gehoopt en gedacht dat het strakke gevoel nu wel minder zou zijn maar tja niet dus... Misschien heeft het te maken met de manier van plaatsten dual-plane. :102:

Het herstel ging de eerste dagen zo snel, per dag kon ik meer en voelde ik minder maar het bovenstaande is er nog steeds..... het lijkt nu langzamer te gaan.

Duss....Geduld. Ik heb gisteren een heel mooi jurkje gekocht van king louis. In het pashokje kon ik wel huilen zo blij was ik , eindellijk eindelijk. Zelfs met mega oma sport bh zag het er 100000 maal beter uit dan voor d 17e. en tja dan dus dit deed me echt goed. :33:

ciao Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Bedankt voor jullie tips! :101:

Ik vond het herstel de eerste week echt super snel gaan, maar nu lijkt het een beetje stil te staan. Vooral als ik de hele nacht gelegen heb, is t ff lastig met opstaan. Ik voel die druk op mn borstbeen dan nog steeds. Overdag heb ik eigenlijk geen last. Ik voel soms wel de bovenste randen bij diep inademen.

Toch nog meer geduld hebben.......

Ik plaats trouwens geen foto's.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Leentje,

Is het strakke gevoel bij jouw nu ook aan het afnemen. Ik merk erg langzaam maar toch een verschil. Zelfs voorover buigen voelt nu anders aan. s'ochtends opstaan is alles nog erg strak, dat wel :134: . Ik ben zo benieuwd of ze zachter worden en meer beweging krijgen. Hoe is dit bij jouw dan?

Geen zin om foto's te plaatsen? Je goed recht.

doeii Petra :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Leentje,

Is het strakke gevoel bij jouw nu ook aan het afnemen. Ik merk erg langzaam maar toch een verschil. Zelfs voorover buigen voelt nu anders aan. s'ochtends opstaan is alles nog erg strak, dat wel :134: . Ik ben zo benieuwd of ze zachter worden en meer beweging krijgen. Hoe is dit bij jouw dan?

Geen zin om foto's te plaatsen? Je goed recht.

doeii Petra :63:

Hoi Petra,

Bij mij zit er nu ook echt vooruitgang in. Ik slaap ook weer heerlijk op mijn rug en als ik buk, heb ik niet meer het gevoel dat ze eruit vallen. :141:

Gisteren belde de consulente van de kliniek nog op om te vragen hoe het ging en ik gaf dus ook aan dat het herstel in het begin heel snel ging en nu heel traag. Dat was normaal zei ze. Kan zeker 3 maanden duren, voordat je echt niets meer voelt.

Ik zag dat je weer gesport hebt. Stoer, hoor. Durf ik echt nog niet. Maar ik moet ook veel met mijn arnmen de lucht in, en dat mag niet. Nog 1,5 week............

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo herkenbaar wat je zegt, Leentje. In het begin ging het heel snel en nu heel langzaam, het herstel.

Ik had het gisteren ook met mn vriend over. Ik denk dat ik voor de operatie vooral gefocust was op de pijn van de operatie zelf. De eerste paar dagen daarna, zeg maar.

Nooit nagedacht over hoe ik me week 2, 3, 4, enz. zou voelen. Maar merk dat ik er nog iedere dag mee bezig ben, en toch veel kwaaltjes heb. Kan ook niet anders, het is toch een behoorlijke ingrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He leenje,

Hoe gaat het???

Nog 6 dagen en dat mag de stofzuiger weer uit de kast.....

Of heb je dit inmiddels al weer gedaan?

Ik heb de kids mooi aan het werk gezet en dit beviel wel goed.

Petra :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Inmiddels 7 weken PO en gisteren eindelijk nieuwe bh's geshopt. Ik zit nu op 70D. Echt ongelooflijk! :1bouncingboobs: Heb gelukkig geen last meer van mn tepels en het gaat echt supergoed.

Van de week ook weer lekker gepoetst in huis. Ik had nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden. :101:

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Wow ook al 7 weken po! Wat gaat het toch snel! Mooie maat hoor, 70D, kan me voorstellen dat je er superblij mee bent! En fijn dat alles ook zo goed met je gaat! :D

Geniet van je nieuwe aanwinsten! :55: Dat wordt een superleuke zomer straks (hoop dat het weer ook een beetje meewil hihi)! :beach:

Hihi, wat een mens toch al niet leuk zou gaan vinden als ie het een tijdje niet gekunt heeft zoals het hoort! :viannen_81:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Inmiddels 7 weken PO en gisteren eindelijk nieuwe bh's geshopt. Ik zit nu op 70D. Echt ongelooflijk! :1bouncingboobs: Heb gelukkig geen last meer van mn tepels en het gaat echt supergoed.

Van de week ook weer lekker gepoetst in huis. Ik had nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden. :101:

Groetjes Leentje :116:

Hey Leentje,

Heerlijk he om alles weer gewoon te kunnen en die sportbh aan de kant te gooien ;-)

Geniet er lekker van!

Groetjes Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Vorige week voor mijn eindcontrole bij de PC geweest. Hij was heel tevreden over het resultaat. En ik ook! :136: De ene borst was vooraf een stuk kleiner dan de andere, maar ze zijn nu bijna symmetrisch.

Heerlijk om weer alles te kunnen en mogen. En vooral bh's en bikini's kopen bevalt met erg goed! Laat die zomer maar komen. :43:

Meiden, allemaal bedankt voor de berichtjes en steun die ik van jullie gehad heb, tijdens dit traject. :109:

Succes voor de meiden die er nu in zitten. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik had het eerder moeten laten doen!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.