Ga naar inhoud

Leentje : 17 december 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag nog even een telefoontje gehad met de consulente van de kliniek en de dag van de operatie doorgesproken. Zondag ga ik shoppen voor sportbh's! En natuurlijk het huis aan kant maken. :101:

Begin volgende week hoor ik hoe laat ik er moet zijn. Ik hoop vroeg, want dat nuchter blijven is volgens mij echt niks voor mij. Ik eet echt de hele dag.

Gr. Leentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Leentje!

De kliniek is super, ik ben er 25 nov geopereerd door dokter wilmink.

Heb zelf een erg goede ervaring met kliniek en personeel.

Heb wel een slechte start gehad qua pijn, maar kan nu behalve tillen en boven mijn macht bijna alles weer.

Als je pijn krijgt door je pijnstillers heen, gewoon meteen bellen.

Ik heb het te lang aangekeken en dus met veel te veel pijn gezeten.

Kijk maar effe bij operatieverslagen bij mijn topic daar kun je zien hoe het mij is vergaan.

Zoals ik al zei, het gaat nu weer prima 2 weken later, je moet effe door die eerste week heen en dan komt het goed.

Er wordt flink aan je spieren gezeten en dat is wat je voelt, flinke spierpijn maar het resultaat is dan ook wel supermooi!

Ben erg trots op mijn ieuwe stel en ben blij dat ik die vullingen niet meer aanhoef, volgende week lekker nieuwe bh's shoppe, ik kan niet wachten!!!!!!!

Hel veel succes met je nieuwe boobies en als je vragen hebt mag je mij altijd mailen!

Groetjes Bandida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leentje!

De kliniek is super, ik ben er 25 nov geopereerd door dokter wilmink.

Heb zelf een erg goede ervaring met kliniek en personeel.

Heb wel een slechte start gehad qua pijn, maar kan nu behalve tillen en boven mijn macht bijna alles weer.

Als je pijn krijgt door je pijnstillers heen, gewoon meteen bellen.

Ik heb het te lang aangekeken en dus met veel te veel pijn gezeten.

Kijk maar effe bij operatieverslagen bij mijn topic daar kun je zien hoe het mij is vergaan.

Zoals ik al zei, het gaat nu weer prima 2 weken later, je moet effe door die eerste week heen en dan komt het goed.

Er wordt flink aan je spieren gezeten en dat is wat je voelt, flinke spierpijn maar het resultaat is dan ook wel supermooi!

Ben erg trots op mijn ieuwe stel en ben blij dat ik die vullingen niet meer aanhoef, volgende week lekker nieuwe bh's shoppe, ik kan niet wachten!!!!!!!

Hel veel succes met je nieuwe boobies en als je vragen hebt mag je mij altijd mailen!

Groetjes Bandida

Hoi Bandida,

Bedankt voor je reactie! Niet zo fijn dat je een slechte start hebt gehad, maar goed om te lezen dat je nu zo blij bent.

Ik zal zeker bellen als ik te veel pijn heb. Gelukkig slaap ik graag op mijn rug, dus ik hoop dat ik daar minder last van zal hebben als jij. Ik bereid me gewoon op het ergste voor dan kan het alleen maar meevallen.

Lekker nieuwe bh's shoppen! Daar kijk ik ook naar uit. Het lijkt me zo raar om ineens zelf vulling te hebben in een bh.

Groetjes en veel plezier met je nieuwe aanwinsten! :1bouncingboobs:

Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Wat komt het dichtbij he voor jou???

Hoe weet je nou wat voor maat sportbh je moet kopen?? Ga je ook gewoon wat verschillende kopen zodat je er in ieder geval eentje hebt die past ;-)

In ieder geval alvast heel veel succes met de laatste dagen aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Wat komt het dichtbij he voor jou???

Hoe weet je nou wat voor maat sportbh je moet kopen?? Ga je ook gewoon wat verschillende kopen zodat je er in ieder geval eentje hebt die past ;-)

In ieder geval alvast heel veel succes met de laatste dagen aftellen!

Hoi Puck,

Ja, het komt nu echt dichtbij. Maar ik heb er wel heel veel zin in.

De consulente van de kliniek raadde mij aan een 75D en 80C te kopen. Dan kijken ze na de operatie welke het beste past en kan ik degene die niet past omruilen voor de goede maat. Ik wilde vandaag gaan, maar ik voelde me nogal beroerd :98: Nu gaat t gelukkig wel weer. Donderdag in de herkansing, dan ga ik de hele dag shoppen met mijn man. Goede afleiding.......

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest van mijn consulente een 75 B/75 C kopen en ik krijg 310 cc. Ook raar! Ik heb maar een C gekocht, vond die al groot zat. Nou maar hopen dat ie past.

5 dagen nog maar. Spannend...

Hoi,

Ik had tijdens de passessie ook een 75D aan, dus vandaar denk ik. Ze zullen door de zwelling ook nog wel erg groot zijn. Ik hoop dat ik uiteindelijk op een C-tje uitkom.

Tijd vliegt nu, hè. Ook voor jou.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt nu erg dicht bij he!!!

Spannend hoor.

Ben zeer benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren en naar het resultaat natuurlijk.

Hoe gaat het met de dansjes?

Groetjes misse

Hallo,

Ik heb er echt heel veel zin in! Ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat vind ik wel een beetje spannend.

Dansles is afgelopen en begint eind januari weer. Goed gepland, hè...... :43:

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leentje,

Nog even een laatste berichtje van mij.

Zoek de rust weer op en weg met de pc. Bevalt me goed tot nu toe. Heel veel succes. we hebben wel weer contact na afloop.

Morgen druk dus geen tijd om het formum te bezoeken. Maar nogmaals succes en tot gauw. :97: Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb er echt heel veel zin in! Ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat vind ik wel een beetje spannend.

Dansles is afgelopen en begint eind januari weer. Goed gepland, hè...... :43:

Groetjes Leentje :116:

Hoi hoi,

Ja leuk he...Nog even en je wordt wakker met grote boobs!!

Narcose is per persoon verschillend natuurlijk.

Ik heb het eigenlijk als HEERLIJK ervaren....het klinkt heel raar maar het is waar!!haha

Werd in een peace stemming wakker!!

Goed gepland idd met dansen.

Eind jan kan je dat vast wel weer!! :rolleyes:

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Daar ben ik weer, met de lang verwachte boobies :1bouncingboobs: !

Vanochtend zijn we om 6.30 uur vertrokken richting Eindhoven. Toen we nog even in de file terecht kwamen, braken de zenuwen pas echt los. Maar we ware er op tijd. Eerst nog een paar papieren tekenen en mijn man kreeg een lekker bakkie koffie :134: .

Tegen 8.00 uur werd ik opgehaald door de operatieassistentes voor het maken van de foto's. Daarna ging alles heel snel. Ik werd mijn kamer binnengeleid en mocht een prachtige papieren badjas aan en een leuk mutsje op. De anesthesist kwam nog naar mijn hart en longen luisteren en gaf uitleg over de narcose. Mijn hartslag was een beetje snel....Gek, hè. :rolleyes: Daar heeft bijna iedereen last van, zei ie.

De chirurg kwam alles nog eens met mee doorspreken en een mooie tekening maken rondom mijn borsten. Omdat ik verschillende volumes kreeg, werden die ook nog mooi op mijn borsten geschreven. Allemaal voor de zekerheid. Dat gaf me wel een vertrouwd gevoel.

In de OK aangekomen mocht ik op het bed gaan liggen en kreeg ik iets om mijn benen tegen trombose. Soort massagesokken zal ik het maar noemen. Was heel grappig gevoel, net of je constant gemasseerd werd. :lol:

Infuus prikken ging de eerste keer fout, maar dat is ook heel moeilijk bij mij. Daar was ik op voorbereid. Toen werd ik langzaam een beetje duizelig en daarna werd ik wakker in mijn kamertje. Mijn badjas was al uit en ik had mijn sportbh aan. Helemaal niks van gemerkt. Dat vind ik toch zo raar. Het was 10.10 uur toen ik wakker werd. Er hing een enorme klok in mijn kamer....Best snel gegaan vind ik zelf.

Nog even bijgekomen in de relaxruimte waar mijn man ondertussen ook was aangekomen. De terugreis liep voorspoedig, het sneeuwde gelukkig niet meer. We waren om 12.30 uur weer thuis. Ik ben door mijn man geïnstalleerd op de bank met een lekkere slaapzak om me heen. Ik had nog wel wat rillingen en had t erg koud. :65:

Het gaat eigenlijk boven verwachting goed. Ik slik mijn pijnstillers volgens schema en probeer mijn armen zoveel mogelijk bij mijn lijf te houden en heb nu geen pijn. Alleen een strak gevoel rond mijn borsten en spierpijn aan mijn borstspier, vooral onder mijn oksels. Heel goed te doen voor mij dus...... :101:

Ik ben er echt heeeeeel blij mee!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn te lezen dat alles goed is verlopen en je je al zo goed voelt! Doe lekker rustig aan nu en laat je maar lekker verwennen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.