Ga naar inhoud

Willemieke : 10 mei 2010 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee spannend he, nog 4 nachtjes!!!! Je gaat zo blij wakker worden maandag na de operatie! En reken er maar wel op dat je conditie even te wensen over laat hoor na die 8 weken.... Als ik dat zo lees hier en daar bij meiden die heel fanatiek sporten....

Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes en zal je topic wel volgen. Je hebt mijn ww, dus je kan alvast zien wat er bij mij is gebeurd na 265 cc dual plane. Ik ben van niets naar tot nu toe een 70D gegaan. Toch lijkt het niet heel groot hoor. Het is natuurlijk eigenlijk een C cup, maar omdat mijn omvang net te klein is voor een 75 toch een D.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

@ Phantasia en Mercedes: alvast heel veel succes toegewenst a.s. maandag.. Ik word trouwens om 8 uur 's ochtends geopereerd.. Volgende week kunnen wij er ook over meepraten..

Wat het sporten betreft, het zal na 8 weken idd wennen zijn (en ik moet nog wel het goede voorbeeld zijn, met lesgeven haha.. :blush:) We zullen het wel zien..

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

allemaal heel veel succes met jullie bv.ik ben heel benieuwd naar jullie verslagen.

ik ben op donderdag 20 mei aan de beurt en begin ook al wel aan het aftellen.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gisteren ontving ik een bericht van mijn pc. De patiënte voor mij was niet te bereiken en de pc wil graag om 8 uur beginnen...met mij dus. Fijn, 2 uurtjes extra om te herstellen.

Zelfde dag, zelfde uur als jij. Ik zal aan je denken.

Groetjes,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Willemieke

Nog 2 daagjes te gaan wat moet dat spannend zijn voor je!

Als je straks weer bijkomt heb je je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

Ik wil je heel veel succes toewensen en ik zal je verslag hier wel

lezen hoe het met je gegaan is,

Geniet nog maar even van op je buik of zij slapen,straks is het nog

alleen maar op je rug, helaas.

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willemieke,heel veel sterkte en sucses toegewenst voor morgen alvast.

zet m op,het komt hoe dan ook goed,geen zorgen daarom!

hoop dat je vanacht nog lekker rollebolt in je bed,op de zij en buik,en morgen ertegen aan met de zenuwen.

tot gauw

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,willemieke.

ik wens je heel veel succes morgen.je zal wel zenuwachtig zijn.

ik hoop dat ik je versla kan lezen,at ik eet hoe het is gegaan .ben heel benieuwd want ik ben op 20 mei aan de beurt.

en de zenuwen beginnen soms ook al mee te spelen.

SUCCES MORGEN.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve mensen,

Bedankt voor jullie berichtjes, het doet me echt goed.. Ik ben nu echt wel zenuwachtig voor wat er komen gaat.. Maar weet zeker dat het allemaal goed gaat komen.. Ga vannacht nog lekker tegen mijn vriendje aan kruipen (LEES: we slapen altijd lepeltje lepeltje) en ga hem dan tijdelijk verbannen uit ons bedje :152: (LEES: vertrouw hem niet zo als hij slaapt, hij houdt nog al van knuffelen haha :blush:)

Goed, ik houd jullie op de hoogte..

Liefs,

Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey willemieke

hoop dat alles goed gegaan is en dat je een heel mooi resulaat krijgt

en een goed herstel natuurlijk heel veel beterschap

en lekker genieten naaste de pijn van je mooie borsten

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beste mensen,

Hier ben ik weer, met ja 2 borsten.. :125:

Hier mijn verslagje:

Om vanochtend half was ik al aanwezig bij Bergman Kliniek te Heerenveen. Ik werd door de operatie-assistente begeleid, ik kreeg 3 pillen (een pijnstiller, iets voor mijn maag en een kalmeringstabletje).. Vervolgens werd ik naar 'mijn' kamer gebracht, hier moest ik mij uitkleden. De chirurg Van der Lei kwam langs en tekende mijn borsten af en heeft toen foto's gemaakt.. Vervolgens kwam de anathesist langs om voor te stellen en hij heeft me vervolgens naar de operatiekamer gebracht.. Het infuus werd aangesloten en ik merkte aan mezelf dat ik behoorlijk aan het ratelen was en vervolgens was ik weg.. (OP VAKANTIE NAAR THAILAND, :152: )

Ik kom bij en naast mij zit mijn vriend.. Volgens hem en de verpleegster was ik al eerder bij, maar daar weet ik niets meer van.. Bleek dat ik nogal warrig aan praten was.. Ik had het ontzettend koud en mijn ademhaling had ik niet helemaal onder controle.. Heb toen mijn nieuwe aanwinst nog niet gezien, wel beetje last van pijn (niet mijn borsten doen zeer, maar mijn bovenste ribben bij de hechtingen).. Wel fijn dat ik te horen kreeg dat ze erg tevreden waren met het resultaat..

Een half uur later ben ik weer naar 'mijn' kamer gebracht, viel eigenlijk meteen weer in slaap.. Toen ik wakker werd moest ik naar de toilet (jeetje wat moelijk om overeind te komen) en kreeg ik thee.. Dat ging goed.. De verpleegster gaf aan dat mijn herstel goed ging en dat ik snel naar huis mocht (het was toen ongeveer 15.00 uur)..

Ok ik wou overeind zitten, want werd een beetje stijf van dat gelig.. Het verband werd verwijderd en heb ze toen pas gezien.. Het eerste wat ik dacht: GROOT!!! Maar ze zijn wel mooi, kreeg helaas meteen mijn lelyke sportbh (vleeskleurig) aan.. Hetzelfde moment werd ik behoorlijk duizelig en viel letterlijk in de armen van mijn vriend.. Mocht dus nog niet naar huis en werd weer aan het infuus gelegd.. Kreeg ook wat te eten en daar knapte ik behoorlijk van op..

Rond een uurtje of 5 ging het echt wel goed en mocht ik naar huis.. Zit/lig nu op de loungebank en ben erg tevreden..

Zal binnenkort wat foto's maken (durf mijn sportbh nog niet uit te doen) en het op mijn album zetten.. Wordt vervolgd dus...

Nogmaals bedankt voor jullie reacties..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee goed om alweer wat van je te lezen en dat het goed met je gaat. Tja, dat overeind komen herkent iedereen wel he. Ik trok mezelf met mijn hand in mijn rechterknieholte en met gebruik van buikspieren omhoog. Kon het gelukkig zelf. Wel aan de rand van het bed uiteraard. Ben erg benieuwd naar je foto's. Rust maar lekker uit en laat je verwennen meid!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zijn bij mij ook dualplane geplaatst.. Het truitje wat ik eerst aan had, paste me naar de operatie niet meer haha..

Ook al ben ik sportief, mijn buikspieren werken niet echt mee.. Gaat wel steeds iets beter trouwens..

Vanaf wanneer heb jij je weer gedoucht, Bloempje? Ik ben een beetje bang om mijn sportbh uit te doen, voelt nog zo vertrouwd..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet ingetaped ofzo en mocht dezelfde dag nog douchen. Dat heb ik maar even niet gedaan hihi. De avond daarna wel, met wat hulp. Dat was toch ook wel weer even lekker hoor, maar inderdaad wel wat onwennig. Je hebt de neiging om een beetje als een oud vrouwtje te lopen hihi.

Na een week mocht ik 's nachts de sportbh al uit, maar ik moet wel in totaal 6 weken dag en nacht een band omhouden die de protheses naar beneden duwen. Ik vond/vind het best lekker zo zonder bh 's nachts. Slaap ook alweer prima op mijn zij nu. Deed dit al voorzichtig na 2 weken, maar werd dat steeds een beetje wakker, nu niet meer.

Nou een goed herstel meid!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.