Ga naar inhoud

Willemieke : 10 mei 2010 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Mogen je hechtingen er al echt uit morgen? Morgen ga ik ook langs bij de pc. Tijdens de operatie werd er ook een klein huidvlekje weggenomen dat mij stoorde. Die hechting mag er morgen uit de andere pas donderdag. Ik heb er echt last van. De insnede zit netjes in de borstplooi en dat wil zeggen dat mijn bb daar echt knelt. 's Avonds raak ik niet in slaap van de pijn. Ik stop er dan even een koelcompres onder of zakdoekjes zodat het oppervlak waar de meeste druk wat groter is. Veel helpt het niet. Volgens mij zijn het de draadjes die zo branden. Het zijn geen steken eerder een constante pijn, vooral als ik lig.

Afwachten wat hij zegt.

Uitgeput ben ik ook. Waarschijnlijk komt dat wel van de narcose. Gelukkig nam ik 2 weken vrijaf. Het zou me wel lukken om maandag terug te gaan werken maar dat weekje ga ik echt wel nodig hebben. Al is het maar om rustig te gaan winkelen (lees bh's passen). Ik ben hier wel mijn kluts kwijt geraakt door al die maten en verschillen. Soms zie ik foto's van een AA en die borsten zijn groter dan de mijne voor de ingreep. De omtrek onder mijn borsten is 80 cm maar ik droeg de laatste jaren een 75. Nu heb ik een 80B sportbeha aan en hij trekt achteraan naar boven. Hier klopt iets niet. Is die 80 dan toch te groot? Heb ik een 80B of een 75C? Volgende week weet ik het.

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Mercedes,

Jep maandag mogen de hechtingen er uit, althans daar heb ik wel een afspraak voor staan.. Ik heb ook nog wel wat last hoor, als ik 's ochtends wakker word heb ik m.n. een drukkend gevoel op mijn borst/rib.. Heel apart gevoel is dat!! Maar overdag is het prima uit te houden..

Tja die bh-maten, dat vind ik ook nog moeilijk hoor.. Ik droeg voorheen altijd 75A.. Maar volgens de PC had ik toch een 80AA.. Ik heb behoorlijk wat sportbh's gepast, 75B (cup te klein), 80 C (cup te groot), en 75C (omvang op dit moment nog te klein, was allemaal wat opgezwollen) en 80B zit goed.. Dit is dan een sportbh van de hema.. Ben benieuwd wat de uiteindelijke maat gaat worden..

Ik ben deze week ook nog vrij, ben daar wel blij om.. Nou doe rustig aan en succes met het verwijderen van de hechtingen..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Zo vandaag zijn de hechtingen verwijderd, ze waren bij de kliniek zeer tevreden over het resultaat.. Van de littekens zie je bijna niets en ik ben nog niet eens begonnen met de littekencremes.. :rolleyes:

Verder gaat het erg goed met me.. Ik heb geen pijn meer (op gevoelige tepels na dan :blush: ) en ik heb veel meer energie dan vorige week.. Ben daar zo blij om!! :126:

Goed, ik heb vandaag ook weer wat foto's gemaakt.. Die staan uiteraard weer in de galerij..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Wat fijn dat je hechtingen eruit zijn zeg! ;) Bij mij moeten ze er vanzelf uit vallen. Ook de knoopjes konden niet afgeknipt worden volgens de pc, omdat anders de hechtingen open zouden kunnen gaan. :blink: Wel apart dat het bij jou wel gewoon kan na 1 week. Ik zou ze er ook wel al uit willen hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Willemieke!

Gelukkig dat de hechtingen eruit zijn!

ziet er ook een stuk chamanter uit dan!

ben blij voor je dat je geen pijn meer heb lijkt me vervelend om elke keer

pijnstillers te nemen.

xxxjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal, ben ik weer eens..

Ff een rare vraag, ik ben nu 3 weken PO.. In de instructies die ik van de kliniek heb meegekregen, staat dat ik 3 weken dag en nacht de sportbh moet dragen.. Dit heb ik keurig gedaan.. Ook staat in de instructies dat ik na 6 weken weer de gewone beugel-bh mag dragen.. Nu heb ik de kliniek gebeld en zij geven aan dat ik 's nachts (of overdag) geen sportbh aan hoef (het mag uiteraard wel).. Hoe is jullie ervaring daarmee?!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey willemieke

als ik het zo lees op het forum zegt elke pc er weer wat anders over.

de 1 zegt 4 weken en de ander 6 weken.

maar omdat je dual plane heb lijkt me verstandig om nog even de sportbh te dragen.

verder kan ik je ook niet helpen hahah heb de bv nog niet gehad

groetjes Yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm.. nou vind ik ook wel prettiger hoor.. Doe overdag of 's avonds (als ik thuis ben) de sportbh wel eens uit, vind ik dan echt een opluchting..

Over 3 weken weer controle bij Van der Lei..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloempje, succes vandaag!!! Zal vast goed gaan.. Ik moet over 3 weken op controle komen.. Ben ook benieuwd..

Weet je waar ik nog wel last van heb, ik heb net zo'n gevoel dat mijn ribben (rechterkant) gekneusd zijn.. Vet irritant gevoel, vooral als je ligt.. Komt iemand dit bekend voor?!

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ach het zal er wel allemaal bijhoren.. GEDULD!!

Hoi Willemieke,

Ik heb dan wel een voor de spier plaatsing gehad.. Maar ik had ook last van mijn ribben hoor! Ik ben ook een week écht kortademig geweest! En als ik ging liggen leek het net alsof mijn ribben bont en blauw waren geslagen. Heel apart. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar het zal wel iets te maken hebben met de operatie zelf (ze halen toch met een soort van haak je borst omhoog..brr) en je huid die oprekt..

Maar het gaat over! Ik heb trouwens codeine daarvoor geslikt!! Toen lag ik heerlijk :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht nu na 2weken al me sportbh uit snachtds,deed ik dan ook meteen,is altijd ff eng eerste paar nachten,alles voelt vrij en bewegelijk uiteraard,maar heb nooit geen nacht spijt gehad,heerlijk,en de 4weken erna moest ik wel overdag de sportbh dragen,ook netjes gedaan,maar nu ben ik toch blij,dat ik hem enkel nog maar aanhoef tijdens het sporten,en dan zelfs,in die paar uurtjes,ben ik hem spuugzat,strak,en afijn,tijdens sporten is het ideaal,want ik loop ook hard,maar verders,als ik niet sport,ligtie verrrrr achterin me kledingkast :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. Nou ik doe de sportbh 's nachts nog maar braaf aan en doe het tussendoor wel ff uit (dat is wel een vrij en lekker gevoel hoor..).. Moontje wat fijn dat je de sportbh enkel nog draagt tijdens het sporten.. Tja die komen mij straks ook goed van pas met het sporten..

Ben net ff de stad ingeweest, kijken of ik nieuwe lingerie, bikini o.i.d. kon aanschaffen, maar zag nog niet zoveel spectaculairs..

@Blonde Dollie: gelukkig ben ik niet kort ademig, alleen als ik lig voelt het niet zo lekker.. maar slaap er niet minder om, gelukkig kan ik ook weer op mijn zij liggen, dus kan variëren met houding..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Moontje.. :blush:

Bikini komt bij de Hema vandaan.. Liep er gister toevallig tegen aan en de prijs viel reuze mee..

Ik heb ook nog een Roxy (ietsies duurder :145: ) besteld.. Hopelijk past deze ook..

Wordt vervolgd..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha.. nou dankjewel voor je compliment.. Maar goed, geef normaliter ook 6x in de week les (attack en step) en daarmee hebben de kilootjes geen kans om erbij te komen.. Hoe gaat het sporten bij jou nu naar de wissel?! Ik heb je foto's gezien, ziet er goed uit..

Ben ook benieuwd naar de bikini van Roxy.. Zodra ik die heb (en hij past) zet ik die weer in de galerij..

Fijne dag!!!

Liefs Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.