Ga naar inhoud

Willemieke : 10 mei 2010 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee Willemiek!

Gefeliciteerd met je meiden! Fijn dat het al steeds ietsje beter met je gaat. Al gedoucht inmiddels? Volgens mij heb ik dat niet de dag na de operatie gedaan, maar die daarna. Ben benieuwd naar je foto's zodra je ze hebt gemaakt. Wees niet bang om je bh even uit te doen, mag echt wel, ennn dan zie je ook je borsten even! Kan je de pijn even vergeten en weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Ben ik weer.. Inmiddels heb ik me vanmiddag gewassen (hulp van mijn vriend).. Ik heb ze meteen bewonderd, ze zitten nog wat hoog en ietwat uit elkaar (had ik voorheen ook al), maar het ziet er allemaal netjes uit.. Ben weer vergeten een foto te maken haha.. Moet wel zeggen dat ik nu wel last heb (overdag minder last dan 's avonds)..

Wanneer was bij jullie de pijn helemaal verdwenen?!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Willemieke

lekker he,weer een beetje fris en fruitig.

ooh je laat ons wel in spanning he,nog vergeten de foto te maken hahahahahah

meid,over de pijn,dat is echt bij geen van ons allen hetzelfde geweest

ene heeft amper pijn,ander weer enorm,ene weer een paar dagen,ander wel weken

dus je begrijpt vast wel,dat je dat voor je eigen even moet afwachten hoe jou herstel gaat verlopen.

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Willemieke, zorg je wel dat je nog even wat dagen de maximale dosis pijnstillers neemt? Je moet die nl op pijl houden in je bloed. Ik nam de eerste dagen 3x op een dag 1000 mg paracetamol. Na 3 dagen heb ik afgebouwd en nam ik nog een paar dagen alleen 's avonds. Toen voelde ik al geen pijn meer, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Jammer dat je nog geen foto's hebt... Hoop dat je lekker kunt slapen vannacht.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal per persoon wel verschillend zijn.. Had overdag minder last dan nu.. Maar goed, heb net weer een pijnstiller op.. Ik heb van de kliniek medicatie meegekregen: moet 2x daags diclofenac 75 mg en 1x daags nexium 20 mg. Dat laatste is een maagbeschermer.. Indien nodig mag ik ook nog 4x daags paracetamol 1000 mg nemen.. Die paracetamol neem ik nog niet echt regelmatig..

Dames ik maak zo snel mogelijk foto's.. Ik houd jullie nog lekker in spanning he?! :rolleyes:

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

eindelijk je verslagje gelezen

die mooie vleeskleurige beha heb ik ook, walgelijk dat ding, maar hij zit heerlijk haha

De pijn verschilt per persoon en per plaatsing.. dual plane is pijnlijker en langer herstellen dan voor de spier natuurlijk.

En die dyclofenac zou k niet nemen hoor!

Als je het gewoon met 2 paracetamollen om de 4 uur doet is het een stuk beter denk ik.

Bij mij werkt dyclofenac zoiezo niet, krijg er alleen ontzettende maagpijn van en de pijn blijft nog ook, dan heb je op 2 plekken pijn ;)

Ben benieuwd naar je foto's!! *hint hint hint*

Succes met je herstel verder!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Het gaat steeds beter met me.. Heb goed geslapen (tot 8 uur) en heb ook niet zoveel pijn nu.. Mijn vriend is werken en mijn zusje komt zo op mijn passen :152: Ik vind het maar niets om afhankelijk van iemand te zijn <_< ..

Ik wil dat er vandaag een foto gemaakt wordt van mijn nieuwe aanwinst en dan zet ik ze ff er op, kunnen jullie ze ook bekijken..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja we zijn reuze benieuwd.

en nog ene tipje,wat je niet hoeft aan te nemen hoor,is jou keus

maar maak een handtekening,met je soort prothese,aantal cc en hoe geplaatst,anders moeten de dames steeds terug scrollen om te kijken wat je nu ookal weer had enzo.

fijn da het al beter gaat,ja een dag kan al enorm verschillen he.de ergste dagen zijn de eerste 3 a 4 erna word alles beter.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey k heb net ff gespiekt! :) Ze zijn al mooi! Zeker op die foto in zij aanzicht zien ze er super uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb zelf twee dagen geleden (10 mei) een borstvergroting gehad bij de Bergmankliniek.

Ik heb 350cc. onder de spier gekregen. Ik had zelf een lege B na mijn zwangerschap, volgens mijn pc zou ik op een volle C uitkomen.

Toen ik na de operatie mijn sportbh aankreeg heeft de zuster mijn omvang nog even opgemeten en ik heb tot nu toe een 75D waar ik eigenlijk heel erg blij mee ben. Van mij mag het wel zo blijven!! Nu ben ik bang dat dit niet het geval is aangezien de zwelling nog afneemt... wat is jullie ervaring hiermee? Zijn jullie borsten behoorlijk kleiner geworden na dat de zwelling is afgenomen?

Ik heb trouwens helemaal nog geen echte pijn gehad. Ik heb alleen een beetje last met opstaan als ik lig en wat spierpijn.

Ik kon zelfs de eerste nacht al een beetje op mijn zij slapen. Het valt mij dus reuze mee!! Kan de pijn nog erger worden of heb ik het ergste nu gehad??

Ik hoop dat ik reacties krijg!!

Groeten Jeannette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey willemieke!!!

las je verslagje gefeliciteerd met je boobies!!

zijn mooi geworden!!!

geniet lekker van je herstel!

heb je nog veel pijn of valt het wel reuze mee?

en is de anesteshist een beetje aardig?

Je mocht dezelfde dag naar huis las ik...dat is wel beter omdat

ik ook dezelfde dag naar huis wil en een nacht blijven kost 500,- vind ik ook

best veel.

best wel spannend allemaal.

Ik ben 5 juli aan de beurt bij van der lei dus ben benieuwd!

ik heb de anesteshist nooit eerder gezien haha als het maar geen chagerijn is

want ben al zenuwachtig!

Nou veel sterkte nog met je verder hestel!

Groetjes Yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb net eens gekeken naar jou foto's en ik vind ze prachtig !!

Hoop dat de mijne er ook zo mooi gaan uitzien.

Ik ben nu dinsdag aan de beurt.

Bij de meesten staan ze redelijk ver uit mekaar,maar bij jou helemaal niet!

Succes ermee

Groetjes goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ben ik weer en het gaat steeds beter met me.. Merk verbetering per dag ('s avonds wel iets meer last dan overdag)..

@ Yasje: als je dezelfde anathesist krijgt als ik heb gehad.. Ik vond het een grappige man, voordat ik wegviel van de narcose lach ik helemaal dubbel om hem :152:.. Je bent in goede handen!! Weet je al hoe laat je geopereerd wordt? Ik vond de toeslag van € 500,00 ook teveel om er te overnachten.. Je krijgt trouwens ook een noodnummer mee, mocht er 's nachts wat gebeuren..

@ Goldie: Bedankt voor je berichtje.. Ik ben er ook blij mee.. En alvast succes en sterkte toegewenst!!! Ben benieuwd naar je verslagje..

Zal binnenkort wat meer foto's er op zetten..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeey Willemieke nou hopen dan dat ik dezelfde anesteshist krijg hahaha

ik moet om half 8 aanwezig zijn en word dan om 8 uur geopereerd.

Moest je lang blijven voordat je naar huis mocht??

je foto's zijn trouwens erg mooi!

xx yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Yasje: Dankjewel.. Ben er ook blij mee..

Ik ging afgelopen maandag pas rond 5 uur 's middags weg, omdat ik nog ff flauw wou vallen :blink: (lees ook mijn verslagje..)..

Het gaat verder goed met me, ik merk 's ochtends als ik wakker word nog wat stijfheid in mijn rug en dan zijn mijn borsten wat gevoeliger aan de zijkant.. Overdag en 's avonds gaat het nu eigenlijk prima, gister begon het al iets te jeuken.. Hebben jullie dit ook gehad?!

A.s maandag gaan de hechtingen er uit en wil dan weer wat foto's maken.. Die zet ik uiteraard weer in het album..

Liefs, Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Willemiek!

fijn dat het al wat beter met je gaat.

kan me voorstellen dat slapen idd niet zo ideaal is met je nieuwe borsten.

goed te horen dat maandag de hechtingen er al uit mogen!!

had je trouwens drains?

xxxx yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der Lei maakt geen gebruik van drains.. Ik heb ze in ieder geval niet gehad..

Ben vandaag wat gaan minderen met paracetamols (2x ipv 3x per dag), maar daar moet ik nog ff aan wennen! Heb geen pijn, maar voel wel meer druk..

Wat me nog opvalt is dat ik nu zo snel uitgeput ben, hebben meerderen hier last van?!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo lees kan dat wel kloppen omdat er een druk op je borstkast staat ben je

kortademig wat dus het effect kan hebben dat je snel moe bent

mooi dat je met de pijnstillers naar beneden kan!

xxx yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Van der Lei maakt geen gebruik van drains.. Ik heb ze in ieder geval niet gehad..

Ben vandaag wat gaan minderen met paracetamols (2x ipv 3x per dag), maar daar moet ik nog ff aan wennen! Heb geen pijn, maar voel wel meer druk..

Wat me nog opvalt is dat ik nu zo snel uitgeput ben, hebben meerderen hier last van?!

Groetjes Willemieke

Ja, dat heb ik ook hoor! ;) Ik heb 's middags een inkakker en 's avonds lig ik sowieso voor 0:00 uur in bed. Ben wel steeds heel vroeg wakker ook. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.