Ga naar inhoud

Willemieke : 10 mei 2010 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

bij mij gaat het sporten echt prima,nergens last van,kan alles weer,als ik maar wel goede strakke sportbh aan doe,maar ik heb dan ook redelijk zware prothesen en dat voel je wel dansen ja als je zelf iets te ruig doet hahahhaa.

maar ik vind het heerlijk dat ik alles weer kan.

ik wacht je bikini af,leuk!

fijne dag ook...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Mooie foto's hoor! ;) Ik ben jaloers, ik kan nog niet op mijn zij slapen hoor! M'n rug doet elke ochtend zo'n pijn van het rugslapen. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dat is idd erg jammer zeg van je bikini,vind hem ook erg mooi,vooral met die gouden lijntjes die erdoor heen lopen.

zat hij niet lekekr,te krap of beetje te wijd toch ofzo?

echt aparte bikini ja,zonde

je nieuwe,vind ik je erg goed staat,vind ze echt allebei goed staan,ik heb zelf ook een haltermodel,en die zit als gegoten,durf ik zelfs mee te duiken in water,heb geen angst dat hij scheef gaat ofzo,je snapt het vast :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die roxy vond ik ook echt apart, vandaar dat ie me opviel en ook had besteld.. Maar ja ik vond het topje niet fijn zitten en ik had het idee dat ze er zo uit zouden vallen bij bijvoorbeeld duiken haha.. Dus tja dan maar een bikini van de hema die goedkoper is en ook nog fijner zit :101:

Fijn weekend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik snap zekers wat je bedoeld,dan durf je amper rare armbewegingen te maken,bang dat ze er uit floepen ofzo,hahahaha :152:

ja jammer,en je had niet een maat groter kunnen omruilen?

ja jij ook fijn weekend,breng je een beetje zon naar zeeland toe :46:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een maat groter werd echt te groot..

Ben gister nogmaals wezen shoppen en heb ook nog nieuwe lingerie gekocht (Marlies Dekkers), maat: 75D!!! :rolleyes:

haha, dat had ik niet verwacht..

Foto's volgen weer!!

@ Moontje, veel plezier in Zeeland!!! Hopelijk mooi weer..

Liefs Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen,

vraagje.. heb sinds een paar dagen een wat zeurige pijn (niet heftig) bovenin mijn rechterborst en het straalt wat door naar mijn schouderbladen.. De borsten zelf voelen prima aan (al best soepel) en de kleur is niet anders.. Dus maak me niet echt zorgen ofzo (moet dinsdag as. op controle komen), maar was nieuwsgierig of jullie dit bekend voor komt..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Willemieke

jee het eerste wat in me opkomt is,dat je mischien iets te druk bent geweest,dat het net TE was...rustig aan doen dus,en kijken wat het dan doet?

en wel fijn dat je gauw naar je arts kan,wegens nacontrole,dus je hoeft niet lang in spanning te zitten met vragen zonder antwoord.

sterkte,en rustig aan :6:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk dat ik wat te veel gedaan heb deze week (hoezo eigenwijs??).. dacht dat ik spinning wel weer kon doen, beetje meefietsen niet kwaad kon.. Maar dat was toch iets te veel naar voren hangen en heb wat te krampachtig op de fiets gezeten (ben daar best stijf van in mijn schouders en mijn rug).. Heb afgelopen dagen maar rustig aan gedaan en heb bijna geen last meer hoor..

Moet dinsdag dus op nacontrole komen en wil dan tevens vragen hoe het zit met (fanatiek) sporten.. Want ik moet over een paar weken wel weer lesgeven (attack).. Zie er eerlijk gezegd een beetje tegen op..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vergeet niet dat je ook dual plane hebt he,is redelijk pittig hoor tegenover voor de spier.en de ene heeft gewoon een vlotter herstel dan de ander,je spieren moeten gewoon weer wat oprekken natuurlijk,die hebben 6wkn niks gedaan,en spieren afbouwen gaat super snel hoor.

ben benieuwd,wel fijn dat je dinsdag na de arts kan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep daar heb je gelijk in.. Afbouwen (qua kracht en conditie) gaat snellen dan opbouwen haha :blink: .. Ben echt wel benieuwd wat de chirurg over mijn borsten zegt aankomende dinsdag.. Ze voelen wel echt soepel (niet zo hard meer gelukkig).. :1big_boobs:

Nou fijn weekend allemaal en ik ga zo lekker uiteten mijn vriendje :55:..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

nou ben net terug van mijn controle.. De chirurg was zeer tevreden en het zag er perfect uit volgens hem.. :3:

Ik heb nog gevraagd hoe het zit met sporten, in principe mag ik vanaf nu alles weer doen.. :1bouncingboobs: Nou over 2 weken moet ik weer lesgeven, dus dat is een geruststelling!!!

Fijne avond!!!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

Welkom.

Spannend hoor biggrin.gif

Ik heb zelf ook een BV gehad bij bergman!

Wel een andere arts. Heb zelf 240 cc gehad dual plane. smile.gif

Erg tevreden!

Wat zeg jij nou??

Heb jij met 240 cc een D cup bereikt??

Daar snap ik echt niks vanblink.gif

In je profiel staat toch dat je voorheen een A cup had?

Welk merk protheses heb je gekregen en zijn ze rond of anatomisch???

En zou ik je foto's (voor en na) mogen zien?blush.gif

Sorry dat ik zo reageer.. (hoop echt niet dat je van me schrikt) maar vind het vreselijk moeilijk om een keuze te maken (ik orrienteer me overal, heb 2 consulten achter de rug en nog 2 consulten gepland "en dat werkelijk waar bij 4 verschillende pc's")

Ik heb welliswaar een A cup en wil een C/D cup en twijfel zoo over het aantal cc's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Ben even rustig geweest in mijn topic.. Maar heb nog even een vraag en wellicht herkennen jullie dit..

Ik merk dat het litteken bij mijn rechterborst wat achter ligt t.o.v. linkerborst.. Ze zien er netjes uit hoor, maar hij is gewoon iets roder en wat gevoeliger.. Ook kan ik een beugelbh nog niet lang dragen, de beugel van de bh zit precies op het litteken en voelt niet fijn --> rechterkant (heb de bh nu dus ook al uit)..

hebben jullie misschien tips? Ik smeer en masseer braaf met littekencreme 2x daags, dus daar kan het niet aan liggen..

Ik zie jullie reacties graag tegemoet..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.