Ga naar inhoud

leraar lichamelijke opvoeding ongepast...


Barb wire

Aanbevolen berichten

Je hebt er even achter aan moeten zitten maar allemaal de moeite waard geweest !

Hopelijk keert de rust nu eindelijk snel terug .

Goed gedaan , ik ben trots op je Barb !

Ik vecht ook als een leeuw voor mijn kind hoor , ik ben heel lief en zorgzaam en de rust zelf , maar als ze aan mijn kind zitten .. hi,hi ... Dan lust ik ze rauw..

Ik was klein 9 jaar en we waren net verhuisd , dus een nieuwkomertje in de straat , daar wonende een paar kinderen die namen mij op een dag mee naar het dicht bijzijnde gelegen spoor .. Ze zeiden als er een trein aankomt duwen we je er onder .. En als je het tegen je moeder zegt ... Dan zal je het merken ... Altijd die angst gehad dat ik dit nooit maar dan ook nooit heb durven zeggen tegen mij mams . Ze hielden mij vast ... en maakten mij bang . Het is een paar keer gebeurd .. Nog voel ik deze angst , en daarom zal ik vechten voor mijn dochter ... Ik heb het zelfs tot de dag van vandaag nooit verteld mijn mams weet dit nog steeds niet .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hebt er even achter aan moeten zitten maar allemaal de moeite waard geweest !

Hopelijk keert de rust nu eindelijk snel terug .

Goed gedaan , ik ben trots op je Barb !

Ik vecht ook als een leeuw voor mijn kind hoor , ik ben heel lief en zorgzaam en de rust zelf , maar als ze aan mijn kind zitten .. hi,hi ... Dan lust ik ze rauw..

Ik was klein 9 jaar en we waren net verhuisd , dus een nieuwkomertje in de straat , daar wonende een paar kinderen die namen mij op een dag mee naar het dicht gelegen spoor .. Ze zeiden als er een trein aankomt duwen we je er onder .. En als je het tegen je moeder zegt ... Dan zal je het merken ... Altijd die angst gehad dat ik dit nooit maar dan ook nooit heb durven zeggen tegen mij mams . Ze hielden mij vast ... en maakten mij bang . Het is een paar keer gebeurd .. Nog voel ik deze angst , en daarom zal ik vechten voor mijn dochter ... Ik heb het zelfs tot de dag van vandaag nooit verteld mijn mams weet dit nog steeds niet .

xxx

Dankje lieverd!!!

en hoow zeg...men haren komen gewoon overeind van je verhaal...hoe erg kunnen kinderen toch zijn he zeg!!!

Echt gemeen...vals...geniepig...bah!!!

Kan me goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben...ocharm...

Ja,de dingen die je verzwijgt voor je ouders he...als ze dat allemaal moesten weten...

Ik hoop dat men kids me alles komen vertellen als er wat is...

Time will tell...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat de rust nu weer gekeerd is en ik hoop dat je meisje snel weer haar draai kan vinden.

En dat die "vriendin" haar lekker met rust laat. Dat je meisje weer met plezier naar school kan en dat ze allemaal weer gewoon tegen haar doen.

Je hebt goed gehandeld en gevochten voor je dochter ik kan alleen maar zeggen TOPPER!!!

Ik hoop dat haar verjaardag ondanks alles een succes is geworden en dat ze lkkr verwend is met veel liefde geluk en kado's

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Thankx mariette...:-)

Ja gisteren was het terug wat leuker zei men dochter...ze deden weer wat liever tegen haar...

Haar verjaardag was reuze fijn geweest...maar goed dat ze mocht thuis blijven!!

Xxx

Hee Barb Wire!

Hoe gaat het met je dochter en bij haar op school?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter nu dankje voor het vragen...

Ze gaat terug met plezier naar school...dat van die leraar was een verzinsel van dat'vriendinnetje'

De leraar in kwestie en men dochter hebben een goed gesprek gehad...

Dat vriendinnetje word nu opgevolgd door leerlingenbeleid en jeugdrechtbank...daar was ze blijkbaar al onder toezicht sinds jaren...

Men dochter had haar eerste rapport vorige week en was echt een super goed rapport ondanks alles...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter nu dankje voor het vragen...

Ze gaat terug met plezier naar school...dat van die leraar was een verzinsel van dat'vriendinnetje'

De leraar in kwestie en men dochter hebben een goed gesprek gehad...

Dat vriendinnetje word nu opgevolgd door leerlingenbeleid en jeugdrechtbank...daar was ze blijkbaar al onder toezicht sinds jaren...

Men dochter had haar eerste rapport vorige week en was echt een super goed rapport ondanks alles...:-)

Geweldig nieuws! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het weer goed gaat met je dochter! :)

Dat 'vriendinnetje' zou eens uit moeten kijken.. Ik neem aan dat ze OTS heeft? Ze kunnen je op de een of andere dag vastzetten.. Maar zal wel beter voor der wezen danwird ze opnieuw opgevoed...

Ik vraag me eigen alleen af waar zulk gedrag vandaan komt???

Zulke dingen verzinnen!!?? Ff serieus Heb nog nooit zoiets meegemaakt en het is gewoon abnormaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter nu dankje voor het vragen...

Ze gaat terug met plezier naar school...dat van die leraar was een verzinsel van dat'vriendinnetje'

De leraar in kwestie en men dochter hebben een goed gesprek gehad...

Dat vriendinnetje word nu opgevolgd door leerlingenbeleid en jeugdrechtbank...daar was ze blijkbaar al onder toezicht sinds jaren...

Men dochter had haar eerste rapport vorige week en was echt een super goed rapport ondanks alles...:-)

Wat ben ik daar blij om. En wat zat ik toch goed wat dat meisje betreft maar durfde het eigenlijk niet hardop te zeggen.

En het is goed dat ze onder toezicht is geplaatst. Anders gaat het zeker de verkeerde kant op en dat is ook niet de bedoeling he?

En fijn dat jouw meisje het zo goed doet op school!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx babe's...:-)

Jaaa,heel zeker dat er iets serieus mis is met dat meisje...zoiets doe je toch niet...

Anyway...zolang ze mijn dochter gerust laat,laat ik haar met rust...

Maar als ik één ding hoor dat me niet aan staat,sta ik op school hoor!!!

Zeker weten...

En jep idd syl,je had gelijk....dat buikgevoel van jou laat je niet in de steek!! :-)

Gestoord meisje zeg...en dan te zeggen dat wij haar hier met open arms ontvangen hadden he...pfff...hoe je je kan vergissen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergissen is menselijk. Misschien zal je het de volgende x weer gaan doen. Je wilt iedereen positief zien. Dat is heel normaal.

Ook ik doe dat, maar automatische, als er iets niet goed is, hoor ik een stemmetje tegen mij zeggen dat er iets niet goed zit. Of het nu bij mij zal zijn of bij iemand anders.

Ik reageer daar wel direct op. Ik laat niks meer over aan het "toeval" Die tijd heb ik wel gehad hoor. Ik vertrouw altijd op mijzelf. Ik ben de beste raadgeefster..altijd :D

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,is zo he...en eigenlijk als ik heel eerlijk ben vertrouwde ik haar niet volledig van in het begin...als ze bvb alleen boven was op men dochter haar kamer zogezegd om te slapen...maar we hoorde haar dan rondlopen...dan zeiden men dochter en ik al tegen elkaar,waarom loopt die nu rond,wat zou ze aan het doen zijn...

Ook Had ik men handtas op een veilig plekje gezet...dus onbewust had ik er toch al niet zo'n geweldig gevoel bij he...

Had er wat meer naar moeten luisteren...

Maar ja...gedane zaken nemen geen keer...goede les geweest...dat wel...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoe is het nu een dik half jaar verder? Nog geruchten horen waaien?

Heb zelf ook op een school gezeten waar de leerkracht, die later directeur werd, een pedofiel was... heeft een half jaar in de cel gezeten, maar de meesten bewijzen waren verdwenen (lag op school) nadat ze bij zijn thuis een huiszoeking gedaan hebben... andere leerkrachten hebben hem dozen dien in de auto zetten meermaals, maar nooit de politie gebeld, ondanks dat ze het wel wisten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.