Ga naar inhoud

leraar lichamelijke opvoeding ongepast...


Barb wire

Aanbevolen berichten

Barb, ga met alle ouders van de meiden samen klacht neerleggen ! Die man mag zo niet verder doen, ... sorry je zal van je hart een steen moeten maken ! liefs

Barb, ga met alle ouders van de meiden samen klacht neerleggen ! Die man mag zo niet verder doen, ... sorry je zal van je hart een steen moeten maken ! liefs

Ik weet het,dankje...1 ouder had ik gisteren gebeld en op de hoogte gebracht...de anderen ken ik niet maar men dochter ging de telefoon nrs vragen van haar klas genootjes...

Dat zou toch zoiezo niet mogen he,een klas van enkel meisjes van 13 en 14 jaar,volop in hun ontwikkeling,en daar dan een man als leerkracht bij zetten...dat is er om vragen vind ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje ik schrik hier enorm van!

Ik heb niet alles gelezen, dus ben misschien spuit 11 hier, maar wilde wel gelijk zeggen dat je samen met de andere meiden en hun ouders zeker wat moet doen.

Heb zelf het 1 en ander meegemaakt(niet op school) en als die leerkracht niet gestopt word dan wordt het alleen maar erger. Wie weet hoe lang hij dit al doet bij meiden en misschien wel meer.

Jeetje ik kan zo boos hiervan worden! Dat soort mannen weten niet wat voor schade ze kunnen aanrichten bij die jonge meiden!

Ik weet dat het best moeilijk is om hiermee om te gaan en wat super goed dat je dochter jou dit komt vertellen. Er zijn genoeg meiden die dit niet doen. Geeft ook aan dat je dochter jou echt vertrouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik schrik hier enorm van!

Ik heb niet alles gelezen, dus ben misschien spuit 11 hier, maar wilde wel gelijk zeggen dat je samen met de andere meiden en hun ouders zeker wat moet doen.

Heb zelf het 1 en ander meegemaakt(niet op school) en als die leerkracht niet gestopt word dan wordt het alleen maar erger. Wie weet hoe lang hij dit al doet bij meiden en misschien wel meer.

Jeetje ik kan zo boos hiervan worden! Dat soort mannen weten niet wat voor schade ze kunnen aanrichten bij die jonge meiden!

Ik weet dat het best moeilijk is om hiermee om te gaan en wat super goed dat je dochter jou dit komt vertellen. Er zijn genoeg meiden die dit niet doen. Geeft ook aan dat je dochter jou echt vertrouwd.

Dankje,ja echt te erg he...

En heb nu juist men dochter gehoord,ze belde me tijdens de speeltijd...

Dat vriendinnetje die eigenlijk de aanzet was gisteren om het tegen mij te vertellen,is nu op de hele school aan het rond bazuinen dat ik gebeld heb naar de directie en mijn man naar de politie...iedereen bekijkt men dochter nu vies en zegt vanalles achter haar rug...ze staan in groepjes te kijken naar haar en niemand komt bij haar staan...ze voelt haar heel slecht nu natuurlijk...arm kind...ze wou weg lopen daar...ik heb haar gezegd dat ze van mij toestemming krijgt om naar huis te komen als het niet meer te doen is op school....

Ik heb bang dat ze nu in het vervolg niets meer gaat zeggen en volledig zal dicht klappen...ze is al zo gevoelig en verlegen...en nu de hele school dankzij haar "vriendin"zo reageerd vrees ik ervoor...

Tot zover dus discretie...pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje,ja echt te erg he...

En heb nu juist men dochter gehoord,ze belde me tijdens de speeltijd...

Dat vriendinnetje die eigenlijk de aanzet was gisteren om het tegen mij te vertellen,is nu op de hele school aan het rond bazuinen dat ik gebeld heb naar de directie en mijn man naar de politie...iedereen bekijkt men dochter nu vies en zegt vanalles achter haar rug...ze staan in groepjes te kijken naar haar en niemand komt bij haar staan...ze voelt haar heel slecht nu natuurlijk...arm kind...ze wou weg lopen daar...ik heb haar gezegd dat ze van mij toestemming krijgt om naar huis te komen als het niet meer te doen is op school....

Ik heb bang dat ze nu in het vervolg niets meer gaat zeggen en volledig zal dicht klappen...ze is al zo gevoelig en verlegen...en nu de hele school dankzij haar "vriendin"zo reageerd vrees ik ervoor...

Tot zover dus discretie...pfff

Hoe goed is dat vriendinnetje met je dochter? Want, wat ik heel vreemd vind, dat ze dit nu doet tegenover haar! Hoe kan je nu je vriendinnetje laten staan? en zelf alles gaan rond bazuinen? Ik vind dit heel erg raar!! Maar ook zeker heel erg voor jouw dochter.

Van wie kwam dit berichtje als eerste? Samen? Van dat vriendinnetje of jouw dochter?

Is het verhaal verzonnen ja of nee? Begrijp je wat ik hiermee bedoel lieverd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, wat een gedoe. Er blijven debielen rondlopen op aarde......jullie hebben goed gehandeld, het kan toch niet zo zijn dat hij hier mee wegkomt.

Kinderen zijn hard tegen elkaar. Denken niet na over consequenties.....anders hou je haar maar thuis. En waarschuw de directie dat dit nu speelt, ik weet niet hoe het beleid met dit gedrag is daar op school....word hier niet getolereerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed is dat vriendinnetje met je dochter? Want, wat ik heel vreemd vind, dat ze dit nu doet tegenover haar! Hoe kan je nu je vriendinnetje laten staan? en zelf alles gaan rond bazuinen? Ik vind dit heel erg raar!! Maar ook zeker heel erg voor jouw dochter.

Van wie kwam dit berichtje als eerste? Samen? Van dat vriendinnetje of jouw dochter?

Is het verhaal verzonnen ja of nee? Begrijp je wat ik hiermee bedoel lieverd??

Ja daar zit ik dus ook mee he,dat vriendinnetje laat haar gewoon staan nu...ik heb gisteren en vanmorgend meer maal gevraagd,het is toch echt waar?

Ze bleven zeggen van wel..het was gisteren het vriendinnetje dat tegen men dochter zei om het tegen mij te zeggen...ik weet het ook ff niet meer nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, wat een gedoe. Er blijven debielen rondlopen op aarde......jullie hebben goed gehandeld, het kan toch niet zo zijn dat hij hier mee wegkomt.

Kinderen zijn hard tegen elkaar. Denken niet na over consequenties.....anders hou je haar maar thuis. En waarschuw de directie dat dit nu speelt, ik weet niet hoe het beleid met dit gedrag is daar op school....word hier niet getolereerd...

Ja ik dacht dus dat ik juist handelde tot nu...men dochter is in alle staten...en als die leerkracht er achter komt dat het haar moeder is die gebeld heeft,hoe gaat hij haar dan behandelen...

Ik heb juist gebeld naar het clb ze gaan een onderzoek starten...in de loop van de week gaan ze me terug wat laten weten...

Wat een toestand...voel me echt rot tegeover men dochter nu...

Heb nu wel het gevoel dat ik haar tekort schiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry. Ff maar een korte reactie... Maar bel die moeder van die vriendin, vertel haar hoe haar dochter jouw dochter nu behandelt en vraag haar of ze samen met haar dochter even langs wil komen bij jullie. Dan kunnen jullie dit bespreekbaar maken en kijken hoe de reactie van die moeder is. Die moeder zal dit gedrag van haar dochter ook niet goedkeuren...

En morgen mag mevr 'ice queen' aan iedereen op school vertellen hoe het echt gelopen is.

Oh ja... En vertel je dochter een mooi verhaal over dat dit soort mensen geen vriendschap waard zijn.. Ik heb ook dat soort vrienden gehad.. Sjonge, daar heb je wat aan...

Heel veel sterkte meid!! Rot situatie!!

Maar!!! Vergeet niet!!! JIJ HEVT GÓED GEHANDELD!!! die man moet gestraft worden, en dan kun je niet je mond houden om de reactie van een stel pubers :)

Xxxx

Oh.. Zo kort was de reactie niet.. :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry. Ff maar een korte reactie... Maar bel die moeder van die vriendin, vertel haar hoe haar dochter jouw dochter nu behandelt en vraag haar of ze samen met haar dochter even langs wil komen bij jullie. Dan kunnen jullie dit bespreekbaar maken en kijken hoe de reactie van die moeder is. Die moeder zal dit gedrag van haar dochter ook niet goedkeuren...

En morgen mag mevr 'ice queen' aan iedereen op school vertellen hoe het echt gelopen is.

Oh ja... En vertel je dochter een mooi verhaal over dat dit soort mensen geen vriendschap waard zijn.. Ik heb ook dat soort vrienden gehad.. Sjonge, daar heb je wat aan...

Heel veel sterkte meid!! Rot situatie!!

Maar!!! Vergeet niet!!! JIJ HEVT GÓED GEHANDELD!!! die man moet gestraft worden, en dan kun je niet je mond houden om de reactie van een stel pubers :)

XxxxOh.. Zo kort was de reactie niet.. :75:

Dankje BB voor je "korte"reactie...:-)

Ja he wat een kreng zeg...ik ga straks haar mama zoiezo opbellen...ben benieuwd wat ze daar op te zeggen heeft...

In alle geval over mijne vloer mag ze niet meer komen...achterbakse........

Ik ga nu men dochter bellen en horen wat er nog gezegd is...

Ik word hier echt zot van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets komt niet uit de lucht vallen, die meiden zijn niet gek. Het is toch jou goed recht om als moeder bij zulke signalen aan de bel te trekken.

Degene die niet eerlijk zijn geweest komen echt wel aan de beurt, kwestie van tijd...

ff niet paniekeren vrouwke! De waarheid komt boven tafel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet alles gelezen, dus met het risico dat ik een beetje achter de feiten aanloop: heb je die gymleraar er al op aangesproken? Je kunt toch naar hem toegaan en vragen om uitleg? Aan zn reactie zie je al snel genoeg hoe laat het is. Bovendien kun je erop staan dat hij zich wegmaakt uit de kleedkamer als de meisjes aan het omkleden zijn. Bovendien, mocht het toch zo zijn dat verhalen door je dochter anders beleefd worden dan door hem, dan kun je dat ook uit de wereld helpen.

Wat betreft het vriendinnetje: inderdaad met haar, haar moeder en je dochter om tafel zitten en alles goed doorspreken. De kans is groot dat dat vriendinnetje geen idee heeft wat ze aanricht en juist met goede intenties alles aan het rondvertellen is. Je weet het niet.

In ieder geval sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig dit zeg!

En vervelend heb zelf ook een zwem/gym leraar gehad met dit soort fratsen gelukkig niet bij mij maar hij is wel ontslagen praat wel over 8 jaar geleden.

Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen!

En zeker je dochter blijven steunen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx voor alle lieve woorden en goede info girls...

Ik heb zojuist telefoon gehad van de directrice van de school...ze namen dit zeer ernstig en hebben direct de leerlingen ondervraagd,allemaal apart.

Hier is uit gekomen dat er vijf leerlingen,waaronder mijn dochter,zeggen dat de turnmeester zulke dingen doet...de rest van de klas vindt het schandalig en erg voor hun meester...

Ze vinden niet dat er iets aan de hand is...

De directie en leerlingenbeleid weten niet goed wat er van te denken...ze gaan het opvolgen,ook hebben ze de leraar in kwestie opgedragen dat het ten strengste verboden is voor hem om nog een voet binnen te zetten in de kleedkamers...ook moet hij zijn familiair gedrag aanpassen,profesioneel blijven.

Ik moet alles wat verontrustend lijkt direct melden bij haar...

Uit het gesprek dat ze met men dochter had kwam ook te boven dat ze haar vriendin eigenlijk niet vertrouwd en dat ze haar spullen expres stuk maakt,haar aanspoord om over de treinsporen te lopen,als er een auto komt duwt ze haar naar de richting van die auto...enz

Ik vind dit alles behalve en er gaat dus een duchtig woordje geklapt worden met die vriendin en haar ouders...

Ik weet niet meer wat er van te denken ondertussen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm!! dat vriendinnetje...ook dat zat al niet lekker bij mij. En dat blijkt dus ook wel. Dit is niet te geloven, om jouw dochter richting een auto te duwen?? Over een treinspoor te lopen?? En dan nog zonder schaamte bij jullie blijven slapen?

Daar zou ik,, als ik jou was een fink woordje me spreken!! Die was de mijne....geloof me!

En ook een praatje met haar ouders erbij.

Het kan mis gaan, daar moet je niet aan denken zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel.... Die 'vriendin' heeft een paar flinke steken los.. Daar zou ik ook wel eens een hartig woordje mee willen spreken..

Barb, ga met die moeder en die tuthola en je dochter om 1 tafel zitten. Het maakt mij niet uit bij wie, maar spreek samen die 'vriendin' aan. Laat je dochter in haar bijzijn vertellen wat die 'vriendin' allemaal doet. Licht de moeder van te voren in als je wilt. Dit zijn meiden die hulp nodig hebben... Heel erg dat jouw dochter de dupe ervan is.

Als je nu niet ingrijpt, gaat het van kwaad tot erger... Alleen maar geen contact met haar hebben, zal niet helpen helaas... Ze zijn nu op een leeftijd dat ze nog enigszins beïnvloedbaar zijn, over een paar jaar niet meer..

Sterkte hoor! En laat het er niet bij zitten!

En wat die vieze leraar betreft, hij zal wel niet meer zo gauw in het kleedlokaal komen ;) en anders aan de bel trekken hè!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel.... Die 'vriendin' heeft een paar flinke steken los.. Daar zou ik ook wel eens een hartig woordje mee willen spreken..

Barb, ga met die moeder en die tuthola en je dochter om 1 tafel zitten. Het maakt mij niet uit bij wie, maar spreek samen die 'vriendin' aan. Laat je dochter in haar bijzijn vertellen wat die 'vriendin' allemaal doet. Licht de moeder van te voren in als je wilt. Dit zijn meiden die hulp nodig hebben... Heel erg dat jouw dochter de dupe ervan is.

Als je nu niet ingrijpt, gaat het van kwaad tot erger... Alleen maar geen contact met haar hebben, zal niet helpen helaas... Ze zijn nu op een leeftijd dat ze nog enigszins beïnvloedbaar zijn, over een paar jaar niet meer..

Sterkte hoor! En laat het er niet bij zitten!

En wat die vieze leraar betreft, hij zal wel niet meer zo gauw in het kleedlokaal komen ;) en anders aan de bel trekken hè!

Xxx

Ja precies...dat gaan we doen ook...ik heb net met men dochter gepraat en ze wil al langer niet meer met haar optrekken maar dat ging niet zo makkelijk...

Ze mag alleszinds niet meer komen spelen en niet meer blijven slapen..zo'n invloeden kunnen we hier missen...echt straf wel hoor,zowel men dochter als men man en ik zijn er met beide voeten ingetrapt...we dachten echt dat het een goed degelijk meisje was,ze was ook steeds beleefd...pffff,hoe een mens zich kan vergissen...

Met die klacht zullen we nog maar wat wachten,aangezien we nu niet zeker weten of dat vriendinnetje alles verzonnen heeft en opgestoken aan hun kliekje...

Op school is nu wel dit hele verhaal een leven op zich gaan leiden...ik hoop dat er snel iemand anders het nieuws van de dag word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm!! dat vriendinnetje...ook dat zat al niet lekker bij mij. En dat blijkt dus ook wel. Dit is niet te geloven, om jouw dochter richting een auto te duwen?? Over een treinspoor te lopen?? En dan nog zonder schaamte bij jullie blijven slapen?

Daar zou ik,, als ik jou was een fink woordje me spreken!! Die was de mijne....geloof me!

En ook een praatje met haar ouders erbij.

Het kan mis gaan, daar moet je niet aan denken zeg!!

Ja lieve syl,echt waar...en dan moet je weten dat we drie weken terug nog samen met dat vriendinnetje gepraat hebben over het feit dat wij zo'n bang hebben dat er met onze dochter,nu ze alleen naar school moet met de bus en over een treinspoor moet om bij de bus te geraken,iets zou gebeuren...dat we er niet aan mogen denken...en ze zei nog ja dat zal wel,das gevaarlijk ook !!!

En nu komen we er achter dat eigenlijk zij het gevaar is voor onze dochter...

Ziekelijk gedrag vind ik dat hoor...

Brrrr...als zij nu al zo geslepen is,wat gaat dat zijn als ze volwassen is...

En al die tijd heeft zoiets gewoon in mijn huis gezeten he,erg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lieve syl,echt waar...en dan moet je weten dat we drie weken terug nog samen met dat vriendinnetje gepraat hebben over het feit dat wij zo'n bang hebben dat er met onze dochter,nu ze alleen naar school moet met de bus en over een treinspoor moet om bij de bus te geraken,iets zou gebeuren...dat we er niet aan mogen denken...en ze zei nog ja dat zal wel,das gevaarlijk ook !!!

En nu komen we er achter dat eigenlijk zij het gevaar is voor onze dochter...

Ziekelijk gedrag vind ik dat hoor...

Brrrr...als zij nu al zo geslepen is,wat gaat dat zijn als ze volwassen is...

En al die tijd heeft zoiets gewoon in mijn huis gezeten he,erg

Ik reageerde misschien een beetje raar, of het kwam zo over in mijn 1e reactie, maar ik kreeg een eng gevoel bij dat meisje. En verder dacht ik, laat ik mijn mond houden en zien of het waar is of wat er uit gaat komen. En dan lees ik nu dit..Hmm...nee, dat meisje is slecht!! Heel slecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat dit er ook gelijk uit is gekomen. Dat gesprek met de ouders....mmm wie weet wat er allemaal speelt daar thuis. Hoeft natuurlijk niet maar zet je antenne goed uit. Meestal is er wel een reden voor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Wat vreselijk dit!

Heb alles gelezen en niet echt wat toe te voegen, maar wil jullie wel sterkte wensen en hopelijk komt alle waarheid op tafel, zowel van de leraar als het 'vriendinnetje' !

En heeeeel fijn dat je dochter je in vertrouwen neemt, hopelijk kun je het zo oppakken /begeleiden dat dit ook zo blijft in de toekomst!

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.