Ga naar inhoud

leraar lichamelijke opvoeding ongepast...


Barb wire

Aanbevolen berichten

Hey lieve Barb ,

wat een verhaal meis , je krijgt even heel veel op je af in een korte tijd , Je hebt ieder geval goed gehandeld.

En heel goed dat je veel met je dochter praat , en laat dat andere meisje maar even voor wat het is .

Hopelijk komt alles snel boven water , en dus de waarheid ! Maar dat je er serieus aandacht aan hebt

gegeven was heel goed van je ! Je dochter moet hoe dan ook zich veilig voelen waar

en bij wie dan ook . Dit is het belangrijkste !

Sterkte ! Dikke knuf xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed dat dit er ook gelijk uit is gekomen. Dat gesprek met de ouders....mmm wie weet wat er allemaal speelt daar thuis. Hoeft natuurlijk niet maar zet je antenne goed uit. Meestal is er wel een reden voor.....

Idd,ik heb een goed gesprek gehad met men dochter en er is wel een en ander boven water gekomen....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Wat vreselijk dit!

Heb alles gelezen en niet echt wat toe te voegen, maar wil jullie wel sterkte wensen en hopelijk komt alle waarheid op tafel, zowel van de leraar als het 'vriendinnetje' !

En heeeeel fijn dat je dochter je in vertrouwen neemt, hopelijk kun je het zo oppakken /begeleiden dat dit ook zo blijft in de toekomst!

Sterkte!

Dankje!!!

Ja vind het ook zo tof dat ik met men dochter over veel kan praten...ik hoop dat dit zo blijft...

Xxx

Sterkte!

Thankx babe...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Barb ,

wat een verhaal meis , je krijgt even heel veel op je af in een korte tijd , Je hebt ieder geval goed gehandeld.

En heel goed dat je veel met je dochter praat , en laat dat andere meisje maar even voor wat het is .

Hopelijk komt alles snel boven water , en dus de waarheid ! Maar dat je er serieus aandacht aan hebt

gegeven was heel goed van je ! Je dochter moet hoe dan ook zich veilig voelen waar

en bij wie dan ook . Dit is het belangrijkste !

Sterkte ! Dikke knuf xxx

Dankje lieve caro...ja,je weet het dan toch...ze weten ons wel te vinden deze weken...mag gaan ophouden nu...

Ik heb met de mama gesproken van dat zogenaamd vriendinnetje en de hele uitleg gedaan van de verwikkelingen van vandaag..ze verschoot er ook wel van...ze ging haar dochter er zeker over aan pakken dat ze op school alles tegen iedereen had gaan rondbazuinen ipv dit discreet te doen zoals afgesproken was.

Ik heb haar ook gezegd dat wij niet meer gaan toelaten dat onze dochter nog met de hare omgaat buiten school...ze mag dus ook niet meer blijven slapen...

Wat er nu nog van dat hele verhaal van die leraar overeind blijft weet ik op het moment niet...is het een verzinsel van dat vriendinnetje,is het echt...we weten het niet...de school volgt dit op,het clb is verwittigd,en ik meld het aan school als ik iets verdacht hoor...

Morgen hou ik men dochter gewoon thuis,het is toch maar een half dagje en het is haar verjaardag morgen...met hoe iedereen haar nu behandeld op school zou dit een rot verjaardag worden,daarom mag ze morgen een keertje thuis blijven...

Ik heb het gevoel van een mega kater te hebben...zeg maar een grote puma of zo....echt hoofdpijn gekregen van al die stress...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik wil heel de dag al reageren maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen zo bizar vind ik dit allemaal :blink::blink:

Als ik al zo sta? Hoe moet jij je wel niet voelen?? Ik wil je heel veel sterkte wensen (en je man en dochter ook) en hopen dat de waarheid zo snel mogelijk boven water komt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, komt dit er ook nog even!

Pfff voor je dochter ook veel op d'r bordje.

Heel veel succes de aankomende tijd, je klinkt als een super sterke vrouw en super moeder, dus samen komen jullie er echt wel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik wil heel de dag al reageren maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen zo bizar vind ik dit allemaal :blink::blink:

Als ik al zo sta? Hoe moet jij je wel niet voelen?? Ik wil je heel veel sterkte wensen (en je man en dochter ook) en hopen dat de waarheid zo snel mogelijk boven water komt!

xx

Thankx lieverd,ja ik wist het gisteren ook allemaal even niet meer hoor...wat was me dat...ik ben om half tien uitgeput in slaap gevallen en aan 1 stuk door geslapen tot men wekker af liep...kwas echt een wrak gisteren,en men hoofd stond op ontploffen van de stress...

Men dochter is er ook niet goed van,ze is me zooooo dankbaar dat ze vandaag op haar verjaardag thuis mag blijven,ze zag het niet zitten om naar school te gaan...wat normaal is na zo'n fiasco...

Ik zag net op men gsm dat ik 12 gemiste oproepen heb en 8 berichten van dat"vriendinnetje"...allemaal smeekbede's om alsjeblief toch nog vriendin te mogen blijven met men dochter en dat het haar spijt en nooit meer zoiets zal doen,en dat iedereen op school er toch zou achter gekomen zijn ook al had zij niets gezegd,en zo verder....bla bla bla bla!!!

Dacht ze nu echt dat ik daar in zou trappen?

We zijn trouwens nog achter wat gekomen,nu niets ernstig maar het hoort ook niet...

Wij zijn zoals de meeste van jullie al weten een groot gezin,zes kids en twee ouders,onze kids krijgen elke dag een koek,drankje,kerstomaatjes en een stuk fruit mee naar school,

Dat vriendinnetje kreeg dat ook mee van ons,men dochter zei gisteren dat ze daar van profiteerde en elke dag 4 koeken en 4 drankjes meenam en de boterhammen die ze van hier meenam gooide ze s'middags de vuilbak in...seg...wat denkt die wel,dat het geld op onze rug groeit of zo?

Ze kwam ook zomaar in mijn dochter haar kleerkast en nam er uit wat ze wou aandoen,oorbellen,kettingkjes,haar accesoires,noem maar op,alles wat ze kon gebruiken nam ze zonder schaamte...

Waar zit dat respect??

Men dochter is van mij moeten gaan kijken op haar kamer of er dingen zijn die ze mist...en haar mp4 is weg,geld uit haar spaarpot verdwenen,oorbellen,kledij,een paar nieuwe schoenen,schrijfgerief,loombandjes,enz...

Toffe vriendin he!!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, komt dit er ook nog even!

Pfff voor je dochter ook veel op d'r bordje.

Heel veel succes de aankomende tijd, je klinkt als een super sterke vrouw en super moeder, dus samen komen jullie er echt wel! Xx

Dankje lieve flow...:-)

Ja tis veel om te verwerken maar het gaat wel nu...ben alleen zo kwaad op dat meisje he...da wilde ni weten!!!

Maar komt goed,men dochter en ik zijn hierdoor sterker dan ooit...

Een goed team!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn trouwens nog achter wat gekomen,nu niets ernstig maar het hoort ook niet...

Wij zijn zoals de meeste van jullie al weten een groot gezin,zes kids en twee ouders,onze kids krijgen elke dag een koek,drankje,kerstomaatjes en een stuk fruit mee naar school,

Dat vriendinnetje kreeg dat ook mee van ons,men dochter zei gisteren dat ze daar van profiteerde en elke dag 4 koeken en 4 drankjes meenam en de boterhammen die ze van hier meenam gooide ze s'middags de vuilbak in...seg...wat denkt die wel,dat het geld op onze rug groeit of zo?

Ze kwam ook zomaar in mijn dochter haar kleerkast en nam er uit wat ze wou aandoen,oorbellen,kettingkjes,haar accesoires,noem maar op,alles wat ze kon gebruiken nam ze zonder schaamte...

Waar zit dat respect??

Men dochter is van mij moeten gaan kijken op haar kamer of er dingen zijn die ze mist...en haar mp4 is weg,geld uit haar spaarpot verdwenen,oorbellen,kledij,een paar nieuwe schoenen,schrijfgerief,loombandjes,enz...

Toffe vriendin he!!!?

Echt vreemd hoe sommige kinderen kunnen zijn. Jaloezie zal een grote rol spelen, maar meestal is daar meer aan de hand... Onbegrijpelijk hè...

Ook al gaat het je niet om het geld, misschien toch kijken dat die spullen terug komen? Al is het maar om het principe? Of hebben jullie nu liever even rust?

Kan ik me ook wel voorstellen dan idd....

Probeer je dochter vandaag maar wat te verwennen, geniet samen van haar verjaardag :)

Maak er een gezellige moeder/dochter dag van :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt vreemd hoe sommige kinderen kunnen zijn. Jaloezie zal een grote rol spelen, maar meestal is daar meer aan de hand... Onbegrijpelijk hè...

Ook al gaat het je niet om het geld, misschien toch kijken dat die spullen terug komen? Al is het maar om het principe? Of hebben jullie nu liever even rust?

Kan ik me ook wel voorstellen dan idd....

Probeer je dochter vandaag maar wat te verwennen, geniet samen van haar verjaardag :)

Maak er een gezellige moeder/dochter dag van :)

Xxxx

Dankje lieve BB...ja ongelooflijk he,ik stond ook met men mond vol tanden...ik wist echt niet dat dat zo'n onbetrouwbaar type was,zo ziet er ook niet uit...een wolf in schapevacht...

Ja,ik ga haar moeder wel verwittigen dat er spullen verdwenen zijn hoor...anders denkt ze nog dat ze zomaar met alles weg komt...

Van die jaloezie komt niet geheel uit de lucht vallen eerlijk gezegd,ze liet al meerdere keren horen dat ze wou dat ze hier echt woonde en zoveel broertjes en zusjes had...

Zij is thuis enig kind...

Maar dat dat zover ging had ik niet zien aankomen.

Jaaaa,ik ga direct slingers ophangen en een hoop ballonnen opblazen!!!

Cadeautje mooi presenteren....hihi,ze krijgt van ons een tablet voor haar verjaardag...

En vanmiddag feestje met taart....

En vanavond haar lievelingseten...steak champignon met frietjes en sla met tomaatjes in vinaigrette sausje...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelicitaart! Ondanks alles een super dag gewenst!

Hopelijk komt de waarheid boven tafel. Toch ook sterkte want dat je zo door iemand gebruikt wordt, ook al is dat kind zich niet bewust van de langer termijn gevolgen, doet heel wat met je.

Je hebt het met beleid aangepakt, en de school heeft direct actie uitgezet.

Hij is iig. over de schreef gegaan, door in de kleedkamert te blijven staan bij het omkleden. Wellicht heb je iig. Erger voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onrust en blijdschap lopen vandaag een beetje door elkaar heen , maar ieder geval gefeliciteerd

met je lieve dochter , maak er ondanks alle narigheid toch een leuke en gezellige dag van .

Fijn dat ze vandaag thuis mag blijven, ik lees het al ze krijgt een prachtig verjaardags kado en vanavond haar lievelings- eten !

Geniet ervan . :64::43: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelicitaart! Ondanks alles een super dag gewenst!

Hopelijk komt de waarheid boven tafel. Toch ook sterkte want dat je zo door iemand gebruikt wordt, ook al is dat kind zich niet bewust van de langer termijn gevolgen, doet heel wat met je.

Je hebt het met beleid aangepakt, en de school heeft direct actie uitgezet.

Hij is iig. over de schreef gegaan, door in de kleedkamert te blijven staan bij het omkleden. Wellicht heb je iig. Erger voorkomen.

Ja zo voelt het precies!!gebruikt...we hadden er geen idee van dat ze zo deed...echt vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd!!! En probeer er ondanks alles een hele leuke gezellige dag van te maken met je dochter!!

Mooi kado krijgt ze hoor daar zal ze SUPER blij mee zijn!!!

XXX

Ja he,dat wil ze al zoooolang...nu ze vandaag tiener is geworden(13)en ze voor school af en toe wat moet opzoeken,besloten we om haar er 1 te geven...mag wel niet mee op der kamer,moeten er wel nog controle op kunnen houden...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onrust en blijdschap lopen vandaag een beetje door elkaar heen , maar ieder geval gefeliciteerd

met je lieve dochter , maak er ondanks alle narigheid toch een leuke en gezellige dag van .

Fijn dat ze vandaag thuis mag blijven, ik lees het al ze krijgt een prachtig verjaardags kado en vanavond haar lievelings- eten !

Geniet ervan . :64::43: xxx

Doen we lieve caro,en ja ze verdiend wel wat verwennerij vond ik!!!:-)

Thankx...xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girls...mijn dochter is vandaag weer naar school,nu is de hele klas tegen haar gekeerd...dat vriendinnetje heeft dus iedereen naar haar hand gezet...iedereen doet gemeen tegen haar,ze zat alleen om te eten vanmiddag,ze gaan met hun rug naar haar staan en zeggen de lelijkste dingen...mijn dochter is een heel verlegen emotioneel meisje...

Ze is er kapot van...op de koop toe moet ze zich nu gaan excuseren bij die leraar...

Waar halen ze het lef vandaan...

Echt,ik zou dat vriendinnetje door ne mangel willen halen he....tsssss....

Wat moeten we hier nu mee...men dochter heeft een stempel op haar hoofd van int begin van het schooljaar...dankzij een ander dan nog...

Hoe is dit toch zover kunnen komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.