Ga naar inhoud

leraar lichamelijke opvoeding ongepast...


Barb wire

Aanbevolen berichten

Meiden,help!!!

Mijn oudste dochter is sinds begin deze maand naar een nieuwe school,eerste middelbaar...

Alles ging goed tot vandaag...

Haar vriendin van haar klas komt geregeld bij ons logeren zodat ze samen naar school kunnen met de bus...ze kwam hier deze avond toe en na een half uurtje kwamen ze beide naar mij,men dochter zei"mams,wij moeten u iets zeggen maar mischien dat gij ga boos worden..."

Ik zeg "wat scheelt er dan,zeg het maar"

En ze begonnen hun verhaal...blijkt nu dat hun turnleraar al van de eerste week raar doet volgens hen,ze zitten met 12 meiden in de klas geen jongens,als ze in de kleedkamer hun moeten omkleden staat hij mee in de kamer tegen de muur aan geleund en kijkt hij naar hen,ook als ze vragen dat hij buiten wil gaan weigerd hij dit...vorige vrijdag hebben ze zich snel omgekleed in de klas om te vermijden dat hij hen zou bekijken,toen hij daar achter kwam werd hij heel kwaad en zei dat ze hun moeten omkleden waar hij het zegt!!

Vandaag hadden ze zwemmen,ze moesten gehurkt zitten en duiken,hij was achter een meisje gaan staan en ging met zijn hand langzaam van op haar bovenbeen over haar zij zo naar boven haar borst...

Als hij tegen hen praat dwalen zijn ogen af naar hun lichaam ipv hun gezicht...

Pfff,wat moet ik hiermee...we hebben anoniem naar de politie gebeld en alles uitgelegd,ze zeiden morgen melden aan de directie van de school...achteraf klacht komen neer leggen...

Maar,die man is getrouwd,kleine kinderen,geeft dansles,treed op met een groep...

Ik wil geen problemen krijgen op school,men dochter moet daar nog wel school lopen,

Wat als ze hun niet geloven,en hun anders gaan behandelen,wat als die man erachter komt wie die klacht heeft neer gelegd...wie weet wat hij dan doet...

Dit is nu net waar ik bang voor had he...het is nog niet met mijn dochter zelf gebeurd maar wel in het klas gebeuren he...stel dat we nu nog afwachten en er gebeurd iets erger...dat vergeef ik mezelf nooit!!!

Maar iemand van zoiets beschuldigen kan die zijn reputatie voor altijd schaden he...

De meiden zeiden ons dat het allemaal echt waar is...maar ja...

Pffff... HELP!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Oef.. dat is wel heel erg heftig....

Ik kan me goed voorstellen dat je huiverig bent om dit op school te vertellen, maar misschien kunnen jullie je als ouders samen pakken?

En misschien kunnen jullie de meiden instrueren dat ze niet meer naar gymles gaan? Samen naar school (als dat mogelijk is) afspraak met een klassenleraar (weet niet of er bij jullie mentoren bestaan?) en die in vertrouwen nemen. Dat gaat echt geen consequenties hebben voor jullie dochter. Als alle meiden hetzelfde zeggen, dan geloven ze die meiden heus wel!

Weet je wat het is.. Ook al heeft die man een gouden berg, 10 kinderen, 3 huizen in timboektoe en een hoofdtooi, hij is niet goed bezig!! Hij is ziek in zijn hoofd!

Zo mag een leraar niet omgaan met leerlingen.
Als jullie er niks van zeggen, gaat hij door.... En dan gaat het van kwaad naar erger.. Het is pas eind september he.. Ze zitten nog op gymles bij hem tot het eind van het schooljaar, zonder jongens in de klas... Wie weet wat er allemaal kan gebeuren....

Probeer zo snel mogelijk, liefst morgen contact te zoeken met andere ouders.. Want dit mag niet 1 dag meer door gaan zo.. Het is heel heftig en zal heel moeilijk zijn om te bespreken op school, maar jullie zullen het (mijns inziens) moeten melden..

Ik ben nu misschien erg direct, maar dit is ook iets waaar ik erg van schrik en waar echt meteen actie op moet komen meid :) Doe het voor je kleine meid!

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve barbwire,

Alsjeblieft trek gelijk aan de bel, ik spreek uit ervaring.

Mijn leraar lagere school heeft mij en andere meisjes aangerand.

Ben gelijk naar mijn moeder gegaan en heb het verteld, omdat er al wat door de wandelgangen ging, geloofde zij mij gelijk.

En inderdaad, de school geloofde t niet, de leraar had ook vrouw kinderen, was directeur bij tennisclub etc. Na heeeel veel drama is hij gelukkig veroordeeld, helaas een veel te lage straf! En nog geen jaar later was hij foto's aan het maken van kinderen.

Alsjeblieft ga hier achter aan, voordat er ergere dingen gebeuren. Juist omdat hij kinderen heeft, wie weet wat hij nog meer doet of gaat doen.

Heeeel veel succes !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

I had vroeger een congierge op school die derd ongeveer hetzelfde.. Komt in ieder geval op hetzelfde neer...

Ik ben samen met andere meiden waar hij vreemd tegen deed naar de hoofd van de school gestapt en verhaal gedaan.... Diezelfde middag was de congierge ontslagen!!!

Zoeits nemen ze bloedserieus zeker als je dochter met de rest van de klas haar verhaal gaat doen! Zoeits kan gewoon echt niet!

Je kan verdomme tegenwoordig nog een eena je dochter veilkg op school achter laten met al die smerige idioten op deze aardbol!!!!! Sorry me bloed begint gewoon te koken...

Oo goed dat je de politie heb ingelicht..

Hoop voor jou en je dochter en uiteraard ook voor de reat van de klas dat die ontgore imbeciel morgen al van school afgetrapt is!!

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad...dankje BB,dit kan niet verder zo...

Ik heb juist met de mama gebeld van het vriendinnetje,alles uitgelegd en ze schrok heel erg,ze zei ook dit kan niet,daar mogen we geen gras laten over groeien!!!

Dus,morgen ga ik mee naar school,en ga alles vertellen aan de directie...ik hoop dat ze me serieus genoeg nemen daar...

In alle geval eis ik dat mijn dochter niet moet deelnemen aan de lessen LO...

Achteraf gaan we klacht neer leggen...

Oh god...het is toch altijd wat he...een mens is nooit gerust...

Kheb men dochter en haar vriendin wel gezegd dat ik trots ben op hun dat ze het durven zeggen hebben...voort zelfde geld zwijgen ze en ging het van kwaad naar erger...echt ik heb zin om men kids binnen te houden tot hun zestigste he!!!

In wat voor wereld leven wij nu toch!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je!!

Ook als moeder heb je nu goed gehandeld, dat verdient ook wel een bloemetje hoor!! :116:

Heel veel succes morgen!! Maar gaat vast goedkomen! Jullie willen het beste voor je dochters, en dat zullen ze op school ook wel merken :) Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Maar ik denk dat het wel goed komt. Ze willen daar geen slechte publiciteit.. Misschien zijn er nog wel andere klassen waar het gebeurt, maar die meiden durven misschien niets te zeggen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow dank jullie wel meiden...nee ik laat dit zeker niet zo...kga niet zitten afwachten tot er ergere dingen gebeuren...zoals jullie in een ander topic van sylleke al hebben kunnen lezen is mij vroeger ook het een en ander aangedaan,en ik zweer het als ooit ene mijn dochter met ene vinger aanraakt....dan sta ik niet in voor de gevolgen...

Ik hou jullie op de hoogte hierover...hier is het laatste woord nog niet over gezegd...

Mijn meid heeft mij hierover in vertrouwen genomen en ik laat haar niet in de steek!!!

Ze word verdorie pas 13 jaar!!!

Ik kan zo verschrikkelijk pissig en neidig worden van zo'n dingen he!!!

Mijn man wou al vrijaf nemen en mee gaan...maar die nijpt gelijk die vent zen strot dicht als hij die moest tegen komen dus heb hem gezegd dat ik wel zal mee gaan...

Tgoh...krijg hier echt buikpijn van he,ben al serieus ant stressen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat verschrikkelijk is dit zeg.

En idd het mag geen dag langer door gaan denk niet aan zijn cariere maar aan jullie lieve meisjes.

Hij moet met zn poten van ze afblijven. En heel goed dat je tegen ze hebt gezegt dat je het goed vind dat ze het hebben durven vertellen is niet niks als ze zoiets moeten vertellen. En dan maakt het niet uit of het je eigen ouders zijn of anderen het is een hele hoge drempel waar ze overheen zijn gegaan(spreek uit ervaring)

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen op school!!

Het enige wat ik nu kan zeggen tegen je is YOU GO GIRL opkomen voor de meiden die durven dat nog niet zo goed en zeker niet met dit soort dingen.

Heel veel succes en idd als school geen maatregelen neemt laat je dochter niet meer meedoen hoor je bent haar moeder en jij bepaald wat er gebeurd.

Probeer morgen in ieder geval rustig te blijven hoe erg je ook kookt van binnen!!!

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah wat een verhaal, kan hier zo boos om worden! Gelukkig dat je dochter het tegen je durfde te vertellen, wie weet wat er anders allemaal gebeurt.. Dit soort zaken worden meestal zeer serieus genomen dus hoop dat dat dit keer ook het geval is. Succes en laat het er niet bij zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rug recht, en gaan :)

Gewoon zeggen hoe het is. Zeg er anders bij dat je het zelf ook heel erg vindt, maar dat je dit niet zo kunt laten gaan.

T komt wel goed. Even doorbijten. Je dochter zal je eeuwig dankbaar zijn :)

Sterkte!! En je staat er niet alleen he!!

Xxxx :35: :35:

Thankx...I know...:-)

Kheb hen juist nog eens gevraagd of ze zeker waren van hun verhaal...want als ik dit meld aan de school en straks bij de politie dat die man zijn reputatie om zeep is...en dat dit waarschijnlijk zijn huwelijk ook niet ten goede komt...ze blijven bij hun verhaal...

Pfff,de hele nacht van wakker gelegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow wat een heftig verhaal! Geen seconde kwam mijn dochter nog in de buurt van die man.

Gelijk meldden zoals je nu gaat doen, ondernemen ze geen actie naar hem dan zou ik het Zelf gaan doen.

Alleen omkleden en dan blijven staan kijken als man of als vrouw is al over de grens.

Knap van je dochter dat ze dit uit heeft gesproken.

Wn ja hij heeft een vrouw en kinderen, maar als ik die Vrouw was was ik je dankbaar ( hoe moeilijk ook) het risico zit er thuis ook in.

Zet m op meid, en een beetje school gaat onderzoek doen en neemt je serieus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke...de directrice wou er maar vlug vlug vanaf zijn...ik heb niet eens alles wat ik wilde zeggen kunnen zeggen...

Wel klonk ze aan gedaan over wat ik haar vertelde...ze zou vandaag nog die leerkracht op de rooster leggen en met de leerlingen in het algemeen bespreken wat er gaande is...

Ook zou ze dit met de klastitularis bespreken...ze vroeg me om mee een oogje in het zeil te houden en als ik nog wat hoorde dit dan meteen aan haar te zeggen...

Ik ga vandaag even afwachten wat men dochter zegt...en vanavond naar de politie om klacht neer te leggen...

Zou ik ook heet clb hiervan op de hoogte stellen?

Ik kreeg van de directrice niet het gevoel dat er drastische maatregelen zouden volgen...ik kan toch niet zitten afwachten tot er iets ergers gebeurd he voor dat er wat aan gedaan word...als ze vandaag tegen die leerkracht zegt dat er klachten zijn binnen gekomen,gaat hij dit afstrijden en zich even koest houden he...logisch

Maar vroeg of laat valt hij door de mand maar dan is het te laat!!!

Iemand tips hoe we hier mee om kunnen gaan?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ze mogen toch wel even goed de tijd voor je maken met zoiets zeg pffff

Ik zal zo is aan mn man vragen wat hij gisteravond ook alweer zei van waar je het allemaal kan melden.

Ik weet het even niet meer omdat wij hier ook ff wat aan de hand hebben op school met onze zoon alleen dat is dan een medeklasgenootje.

Zodra ik het weet laat ik wat van me horen.

Succes!!! En wat BB ook al zei je dochter zal je er eeuwig dankbaar voor zijn.

En ook zijn werk en vrouw niks van aantrekken hij doet het dus moet hij zelf de consequenties dragen voor wat hij doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ze mogen toch wel even goed de tijd voor je maken met zoiets zeg pffff

Ik zal zo is aan mn man vragen wat hij gisteravond ook alweer zei van waar je het allemaal kan melden.

Ik weet het even niet meer omdat wij hier ook ff wat aan de hand hebben op school met onze zoon alleen dat is dan een medeklasgenootje.

Zodra ik het weet laat ik wat van me horen.

Succes!!! En wat BB ook al zei je dochter zal je er eeuwig dankbaar voor zijn.

En ook zijn werk en vrouw niks van aantrekken hij doet het dus moet hij zelf de consequenties dragen voor wat hij doet.

Hey,bedankt...:-) alle tips zijn welkom...

Ja men dochter kwam me vanmorgen nog een dikke knuffel geven en zei"ik zie je graag mams"

De tranen prikten toen achter men ogen hoor pfff...hoe kan iemand nu zo'n lieve kleine meiden iets aan doen...ik snap zoiets echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat ze je een knuffel kwam geven dat doet jou ook heel erg goed en geloof graag dat de tranen prikten.

Echt een schouderklop voor jou als ouder hoe je het oppakt en ermee aan de slag gaat en ook een schouderklop voor je meissie die jou met zoiets moeilijks in vertrouwen durft te nemen!!!

:116::116::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat ze je een knuffel kwam geven dat doet jou ook heel erg goed en geloof graag dat de tranen prikten.

Echt een schouderklop voor jou als ouder hoe je het oppakt en ermee aan de slag gaat en ook een schouderklop voor je meissie die jou met zoiets moeilijks in vertrouwen durft te nemen!!!

:116::116::116:

Dankje,ja deed me zeker goed...

Ik moest even alles op een rijtje zetten hoor...in zo'n situatie moet je voor zichtig handelen he...ik ben benieuwd wat men dochter straks te vertellen heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.