Ga naar inhoud

leraar lichamelijke opvoeding ongepast...


Barb wire

Aanbevolen berichten

sjesus! ik weet uit ervaring, en dat zullen vele anderen ook weten, dat mensen heel erg kunnen zijn zeker op die leeftijd.... maar dit gaat echt te ver!! kijk ik zou zeggen pak dat wijf bij der haren en geef der een paar harde hoeken in der smoel.. maarja zoals je al zegt je dochter is verlegen en emotioneel dus dat zal ze waarschijnlijk nooit doen (dat durfde ik toen die leeftijd trouwens ook niet) dus dit is een hele vervelende eigenlijk nog ergere situatie... dat ze zich ook nog moet gaan excuseren bij de leraar :blink: ik zou met der meegaan en het hele verhaal uitleggen en dan vooral ff goed uitleggen hoe het met dan 'vriendinnetje' zit! kan jij niet mee naar school en ff jou zegje voor de klas doen? ff zeggen hoe het allemaal zit en wat ze allemaal geflikt heeft?

sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohhhh... Wat verschrikkelijk Barb ... Mijn dochter is ook een jaar lang gepest geweest op school , dus

ik weet heel goed hoe jij je nu voelt ...

Wat een nare rot kinderen .. Waarom en van wie moet zij zich excuseren bij die leraar ?

Ho... Daar moet even een stokje voor worden gestoken hé , het was haar zogenaamde

vriendinnetje die met verhalen kwam over deze leraar .

Ik denk toch en zo heb ik het ook gedaan , ik ben wel tien keer naar school geweest , maar het probleem

pesten moest de wereld uit , praten met de leraar waar ze les van krijgt dat deze situatie niet langer kan

in de klas . Pak de telefoon en maak meteen een afspraak voor vandaag nog of morgen .

Jou dochter mag niet het pikpunt zijn van roddels en pesten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochter is net als jou dochter een verlegen , bescheiden meisje en zal nooit zoals de moeder vroeger

van der afslaan .. Ik mepte ze altijd na school tijd als ze lastig waren . Nooit last gehad van pesten ...

Dus ben ik voor mijn dochter naar school gegaan , en ook de pest kinderen wisten wie ik was ...

Helaas toen ik ging werken werd ik het bescheiden meisje en liet flink over mij heen pissen..

Nu sta ik weer in het leven en ben ik weer terug gekeerd naar mijn roets ... :104::91::85::92:

En dit voelt zo heerlijk ! Geef je dochter een dikke knuffel ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad kinderen kunnen heel gemeen zijn onderling...

En nu is mijn dochter,die het al moeilijk heeft met vrienden maken en veranderingen,de dupe van alles...niet eerlijk...

Kheb juist weer met de directrice gebeld,men verhaal gedaan van vandaag en ze zei direct,dit kan zo niet verder,hier moet in gegrepen worden...ze gaat nu naar de klas en gaat alles bespreken met hun en proberen de situatie weer leefbaar te maken voor men dochter,ze zei ook dat ze men dochter een lief verlegen meisje vind en dit zeker en vast niet verdiend...ook zei ze dat uit de gesprekken die ze eerder had met de klas naar voor gekomen is dat dat'vriendinnetje'een populair persoon is in de klas in die zin dat iedereen wat bang van haar is en daarom wil goed staan bij haar...ze hadden dus al in de gaten dat zij de boosdoener is...

Als er niets opgelost geraakt ging ze maatregelen treffen...

Ik ben dus al blij dat ik niet tegen een muur sta te schreeuwen en dat de directie weet dat men dochter hier geen schuld treft...

Van dat ze haar excuses moest aanbieden was zij niet op de hoogte,ook dat ging ze na vragen...

Wat een soep zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg , kijk jij weet ook van aanpakken ! En heel goed dat de directie direct maatregelen gaat

nemen , zo hoort het .

Laat de onrust stoker maar ophoepelen dan ..

Hoop echt dat de rust snel wederkeert in de klas en dat jou dochter weer blij en vrolijk naar school

mag gaan .

En jij ook rustig aan hé , even pffff , er komt al van alles op je af .. Nu even over laten aan school en scherp

in de gaten houden .

Kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg , kijk jij weet ook van aanpakken ! En heel goed dat de directie direct maatregelen gaat

nemen , zo hoort het .

Laat de onrust stoker maar ophoepelen dan ..

Hoop echt dat de rust snel wederkeert in de klas en dat jou dochter weer blij en vrolijk naar school

mag gaan .

En jij ook rustig aan hé , even pffff , er komt al van alles op je af .. Nu even over laten aan school en scherp

in de gaten houden .

Kus xxx

Ik hoop het ook zooo hard,ik was al aan het denken in de richting van een andere school,maar das ook weer zo drastisch he,en weer overnieuw beginnen,weer vriendschappen proberen te maken,weer de nieuwe van de klas zijn...

Denk dat dat teveel gaat worden voor haar...

Even afwachten nu tot de hele situatie weer wat bedaard is...

Niet gemakkelijk he zeg...tieners...phoeh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Barb,

Wat vervelend allemaal !!! Hoop dat je meisje snel weer met plezier naar school kan gaan

niets is erger dan gepest te worden op school waar je elke dag naar toe moet gaan.

Xxx

Dat is zeker en vast zo...en ik hoop het,kvind het zo erg voor haar...tis zo'n lieveke!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De directrice heeft na mijn telefoontje van vanmiddag naar de klas geweest,heeft de hele zaak met hen besproken...heeft dat 'vriendinnetje eens goed aan gepakt en luidop laten toegeven aan de hele klas dat zij diegene was die de oorzaak van de hele situatie is...

Daarop hebben de rest zich bij men dochter verontschuldigd,en de directrice heeft hen duidelijk gemaakt dat ze zulk pest gedrag niet tollereerd op haar school...

Ook heeft men dochter de gym leraar gesproken...hij was erg aangedaan van dit alles...maar hij zei tegen men dochter dat zij zich niet moest excuzeren bij hem...dat er andere waren die dat wel zouden moeten doen...hij was helemaal niet kwaad op men dochter en zei haar ook dat ze met dat 'vriendinnetje'beter niet meer optrok...

Ook heeft hij plechtig beloofd niet meer de kleedkamers te betreden...hij was er het hart van in,tot tranen toe...

Al bij al valt de schade dus nog mee...alleszinds is die wolf in schapen kleren ontmaskerd nu en komt ze hier niet meer over onze vloer...

Les van dit alles....vertrouw niet zomaar iedereen...school en thuis gescheiden houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even bijgelezen hier...

Sjonge jonge, wat een gedoe door 1 zo een meid zeg....

Gelukkig heeft de directie het goed opgenomen na jouw telefoontje! :35: Nu hopen dat alles goed gaat en dat die 'vriendin' eens een keer een koekje van eigen deeg krijgt ;)

En voorop gesteld; hopelijk kan je dochter dit achter zich laten en vertrouwen blijven houden in mensen. Maar met zo een moeder komt dat vast wel goed :)

Goed gedaan Barb!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even bijgelezen hier...

Sjonge jonge, wat een gedoe door 1 zo een meid zeg....

Gelukkig heeft de directie het goed opgenomen na jouw telefoontje! :35: Nu hopen dat alles goed gaat en dat die 'vriendin' eens een keer een koekje van eigen deeg krijgt ;)

En voorop gesteld; hopelijk kan je dochter dit achter zich laten en vertrouwen blijven houden in mensen. Maar met zo een moeder komt dat vast wel goed :)

Goed gedaan Barb!!

xxx

Oooh lief!!!dankje BB...ja je probeerd steeds het juiste te doen voor je kind,keuze's te maken die in hun voordeel zijn...

Helaas gaat het niet steeds zoals we zouden willen...dat is hier wel gebleken...

Ik kan enkel met een gerust hart zeggen dat ik men best gedaan heb...khad het hier en daar mischien anders kunnen aanpakken maar goed...al doende leert men...

Men dochter heeft gelukkig nog goeie vriendschappen van op haar vorige school,daar heeft ze acht jaar bij in de klas gezeten(kleuterklas en lager onderwijs)en die meiden kent ze door en door...die zijn haar vriendschap waardig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeie,ging wat mis met het quoten blijkbaar...:-)

Ach lieverd, dat quoten? dat ken ik :45:

Maar ook ik heb weer even bij gelezen. En vanaf morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen. We gaan zien hoe die madame ( dat zich vriendinnetje noemt) zich gaat gedragen. Is het niet anders, dan heel rap naar haar ouders en even een babbeltje maken.

Ik heb het vroeger gehad met mijn dochter en een stalker! Haar ex-vriendje toen. Geloof me, hij vond me altijd te gek als dochter's mama. Maar daarna niet meer. Ik stapte er direct op af. Het gaat toch echt niet zo zijn dat iemand mijn dochter's leven kapot maken.

Geloof me, het was snel klaar :-)

Heel veel liefs!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach lieverd, dat quoten? dat ken ik :45:

Maar ook ik heb weer even bij gelezen. En vanaf morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen. We gaan zien hoe die madame ( dat zich vriendinnetje noemt) zich gaat gedragen. Is het niet anders, dan heel rap naar haar ouders en even een babbeltje maken.

Ik heb het vroeger gehad met mijn dochter en een stalker! Haar ex-vriendje toen. Geloof me, hij vond me altijd te gek als dochter's mama. Maar daarna niet meer. Ik stapte er direct op af. Het gaat toch echt niet zo zijn dat iemand mijn dochter's leven kapot maken.

Geloof me, het was snel klaar :-)

Heel veel liefs!!

Xxx

Zeer zeker dat je dat niet toelaat dat iemand je kind's leven kapot maakt...

Als moeder laat je zoiets niet gebeuren...vecht je als een leeuwin!!

Maar voor nu,nu de storm weer even gaan liggen is ben ik weer een lief aaibaar poesje...wel op men hoede...dat wel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een toestand allemaal. Gelukkig is het redelijk afgelopen.

Nu afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Wat 1 zo'n meisje wel niet kan doen zeg pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is dan toch wel wat goed nieuws... nu hopen dat er verandering in gaat komen hoe ze tegen je dochter doen.

Ik hoop eigenlijk van harte dat iedereen der rug nu tegen dat 'vriendinnetje' keren....

gaat ze morgen weer naar school toe?

maar als ik het goed begrijp is het dus helemaal niet waar van die leraar?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bammmmm goed gedaan Barb!

Er zijn veel mensen die hier een puntje aan kunnen zuigen....gelijk de kop indrukken die hap, en top van de school dat ze gelijk acties uitzetten!

En fijn dat de leraar niet meer in de kleedkamer komt ( ook dit blijf ik wel vreemd vinden overigens)

Hopelijk vindt je meisje snel haar draai weer en wordt het " vriendinnetje" extra begeleid /ondersteund met zichzelf ( hoe lullig dat t ook klinkt dit gedrag komt ook weer ergens vandaan)

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een toestand allemaal. Gelukkig is het redelijk afgelopen.

Nu afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Wat 1 zo'n meisje wel niet kan doen zeg pfff

Ja he,verschrikkelijk...ik kan het nog steeds allemaal niet vatten...je ziet dat er dus echt niet aan he...gevaarlijke combo hoor,er uit zien als een lief onschuldig verlegen meisje en tegelijk sluw,geslepen en achterbaks zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is dan toch wel wat goed nieuws... nu hopen dat er verandering in gaat komen hoe ze tegen je dochter doen.

Ik hoop eigenlijk van harte dat iedereen der rug nu tegen dat 'vriendinnetje' keren....

gaat ze morgen weer naar school toe?

maar als ik het goed begrijp is het dus helemaal niet waar van die leraar?????

Ja hoor,ze is op school...

Wel,we weten het dus niet he of het een verzinsel was,of het verhaal wat aangedikt,overdreven was,

Ze gaan het onderzoeken,int oog houden...

Meer kunnen ze nu ook niet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bammmmm goed gedaan Barb!

Er zijn veel mensen die hier een puntje aan kunnen zuigen....gelijk de kop indrukken die hap, en top van de school dat ze gelijk acties uitzetten!

En fijn dat de leraar niet meer in de kleedkamer komt ( ook dit blijf ik wel vreemd vinden overigens)

Hopelijk vindt je meisje snel haar draai weer en wordt het " vriendinnetje" extra begeleid /ondersteund met zichzelf ( hoe lullig dat t ook klinkt dit gedrag komt ook weer ergens vandaan)

Suc6!

Ja thankx,eerlijk gezegd heb ik een paar keer getwijfeld of ik wel goed had gedaan hoor,men dochter was even het zwart schaap he...heb wel wat tranen gelaten...

Maar achteraf gezien weet ik dat je zoiets altijd moet melden...

Als het dan toch waar blijkt....

Ja idd...dat vriendinneke heeft dringend hulp nodig...daar zitten een paar vijzen bij los vermoed ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.