Ga naar inhoud

miss-match : 4 maart 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

jezus wat vliegt de tijd zeg... alweer ruim twee maanden po!!!!!! ben helemaal blij met mijn boobies!!!!! moet bijna terug voor controle, ben wel benieuwd wat ik dan moet verwachten.

slaap inmiddels alweer lekker op mijn zij, buik gaat helaas nog niet lukken. pijntjes zijn allemaal praktisch helemaal verdwenen op wat kleine dingen na als ik gek doe. je durft gewoon steeds meer en zo maar opeens doe je dan even te veel...

sporten lukt ook elke keer een beetje beter. nog geen gewicht heffen, maar fietsen, wandelen en beenspieren gaan weer prima al is mijn conditie verdwenen...snik snik

ach het is allemaal voor een goed doel en hopelijk kunnen we snel in een zomerjurkje over straat!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

vandaag voor het eerst mijn nieuwe bh aan!! hij was eindelijk klaar... heb er een van prima donna gekocht, zwart zonder voorgevormde cup. ze hadden hem alleen niet in 70 F, alleen in 75 E. dus kon ik hem laten vermaken. erg mooi geworden trouwens. maar goed gisteren dus eindelijk opgehaald!!!!

heb vandaag voor de zekerheid wel mijn sportbh bij me, eerste keer dat ik de hele dag in een gewone bh loop dus wil niet dat ik niet kan wisselen als het pijn gaat doen. je leest toch wel eens dat de lidtekens pijn gaan doen door de beugels....

vanaaf maar weer eens wat fototjes maken na het sporten. is alweer even geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

vandaag even met de kliniek gebeld... gaat even iets minder met mijn linker borst... :103: zo maar opeens eigenlijk. het ging echt supergoed! maar sinds een week of 2 heb ik opeens toch weer meer last. geen idee waardoor. heb weer wat last als ik ga liggen en het voelt vervelend (moeilijk te beschrijven, maar het is een beetje een prikkend/bewegend gevoel) met lopen en mijn armen bewegen. ik liep al 2 weken op mezelf in te praten het zal wel vocht zijn en het hoort er vast allemaal bij, maar gisteren even met mijn mannetje gepraat en het begon op mijn hummetje te werken. vandaag dus maar eens met Boerhaave gebeld en het uitgelegd, lastig hoor over de telefoon... maar goed het is waarschijnlijk inderdaad vocht. ik moet het in de gatenhouden en als het volgende week nog neit weg is of als ik het niet vertrouw gewoon weer bellen. gaan we evt de afspraak van 10 juni vervroegen. maar goed waarschijnlijk niets aan de hand dus, mijn borsten zijn ook gewoon "zacht" en hebben niet een rare vorm gekregen ofzo dus dat stelde me de hele tijd al wel redelijk gerust alleen het feit dat de pijntjes opeens weer terug kwamen is een beetje maf. vonden ze trouwens ook in de kliniek maar het kan gebeuren. vanavond maar even niet gaan sporten, volgende week wel weer als het gaat. en ik sport al amper... beetje wandelen en fietsen... om gek van te worden. maar goed het is voor een goed doel!!! voorlopig dus maar even de boobies in de gaten houden,

Kent iemand anders ook het opeens terugkomen van de klachten??? wat zei jullie pc daarop?? en is het weer gewoon weggegaan??

ik weet dat ik nog midden in het herstelprocess zit met mijn bijna 3 maanden, maar vind het terugkomen van de pijntjes toch een beetje raar. hopelijk valt het allemaal mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss-Match,

Nou das even niet zo fijn voor je, maar misschien gewoon verder even afwachten, en als je het niet vertrouwd toch nog eens langs de kliniek gaan. Maar zoals je zelf ook zegt, je zit nog midden in het herstelproces en dat duurt eigenlijk toch wel tot een jaar na de bv dat alles helemaal weer is geheeld! Dus tot dan kan er soms nog wel eens iets opspelen. Hoop dat het snel weer beter met je gaat, is misschien maar even een korte terugval! :147:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heay Eefje,

thnks voor je berichtje. ja, ik hou het voor nu gewoon even in de gaten en als ik het echt niet vertrouw ga ik naar de kliniek, blijft toch je lichaam he... maar goed ik moet hoe dan ook 10 juni heen voor controle en dat is al over 2 weken...

hoe is het met jouw boobies??

groetjes

Hey Miss-Match,

Nou das even niet zo fijn voor je, maar misschien gewoon verder even afwachten, en als je het niet vertrouwd toch nog eens langs de kliniek gaan. Maar zoals je zelf ook zegt, je zit nog midden in het herstelproces en dat duurt eigenlijk toch wel tot een jaar na de bv dat alles helemaal weer is geheeld! Dus tot dan kan er soms nog wel eens iets opspelen. Hoop dat het snel weer beter met je gaat, is misschien maar even een korte terugval! :147:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal een geruststelling voor je zijn als je eenmaal geweest bent, zij kunnen dan ook inschatten wat het probleem is en of het echt een probleem is of gewoon van voorbij gaande aard. Nou twee weekjes is best snel al. Komt vast wel goed!

Met mijn boobies alles naar wens! :blush: Hoop dat het bij jou ook spoedig weer in orde is!

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi :)

Jij ook al je linkerborst? Die is bij mij ook raar aan het doen sinds het weekend. Iets meer gezollen en bovenop wat hard. Maar verder geen pijn ofzo. Bij mij kwam het nadat ik een kort sprintje trok achter mijn kleine nichtje aan. Toen kreeg ik een soort kriebelend gevoel binnenin mijn linkerborst waar ik een beetje naar van werd. Alsof er iets in mijn borst zweefde ofzo. Ik weet niet hoe ik het gevoel moet omschrijven. Maar ik heb daarna flink rustig aan gedaan en dat harde gevoel gaat al weg gelukkig.

Zo zie je maar dat dat herstel eigenlijk gewoon lang duurt en dat je lichaam dat dus ook nodig heeft. Ik krijg van vriendinnen weleens opmerkingen als ik iets liever niet wil tillen dat ze dat raar vinden want..: 'het ziet er toch al gewoon normaal uit?!' Ja, maar van binnen voel je nog wel eens wat vreemds! Ik ga echt nog niet twee kratten bier tillen ofzo.. Dat laat ik nog even aan een ander over. En daar maak ik totaaaaal geen misbruik van :rolleyes: . Nee, alle gekheid op een stokje.. Rustig aan doen dus!

10 Juni heb je je controle? Ik die maand daarna :). Nou, ik hoop dat het tzt weer weg is dat gevoel! Ik ga duimen voor je!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heay,

sorry voor de late reactie, kwam even wat tussendoor (pinkpop :rolleyes: ). bij mij gaat eht ok een beetje zo, vrienden die het zijn "vergeten" of die zoiets hebben van het is nu wel weer lang genoeg geleden... ach ik hou het voor mezelf in de gaten en ga zo ver ik kan.

10 juni idd controle, ben benieuwd... hopelijk is alles goed! en bij jou een maand later ook!!

groetjes

Hoi :)

Jij ook al je linkerborst? Die is bij mij ook raar aan het doen sinds het weekend. Iets meer gezollen en bovenop wat hard. Maar verder geen pijn ofzo. Bij mij kwam het nadat ik een kort sprintje trok achter mijn kleine nichtje aan. Toen kreeg ik een soort kriebelend gevoel binnenin mijn linkerborst waar ik een beetje naar van werd. Alsof er iets in mijn borst zweefde ofzo. Ik weet niet hoe ik het gevoel moet omschrijven. Maar ik heb daarna flink rustig aan gedaan en dat harde gevoel gaat al weg gelukkig.

Zo zie je maar dat dat herstel eigenlijk gewoon lang duurt en dat je lichaam dat dus ook nodig heeft. Ik krijg van vriendinnen weleens opmerkingen als ik iets liever niet wil tillen dat ze dat raar vinden want..: 'het ziet er toch al gewoon normaal uit?!' Ja, maar van binnen voel je nog wel eens wat vreemds! Ik ga echt nog niet twee kratten bier tillen ofzo.. Dat laat ik nog even aan een ander over. En daar maak ik totaaaaal geen misbruik van :rolleyes: . Nee, alle gekheid op een stokje.. Rustig aan doen dus!

10 Juni heb je je controle? Ik die maand daarna :). Nou, ik hoop dat het tzt weer weg is dat gevoel! Ik ga duimen voor je!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi,

3 maanden controle achter de rug. alles helemaal goed!!! niets afwijkends of vreemds :). mag dus vanaf nu alles weer rustig aan gaan opbouwen!!!!! sportschool here I come 3 times a week :)

heb net nieuwe foto's geplaats. ben echt super blij met de vooruitgang en het feit dat de pc heeft gezegd dat alles er prima uit ziet!!!!

ik slaap inmiddels topless en draag mijn sportbh alleen nog met sporten. wou van het weekend een nieuwe bh kopen maar de verkoopster deed zo raar dat ik zo de winkel uit ben gelopen.... ze vond het belachelijk dat ik na ff meer dan 3 maanden al een gewoon bh draag.... maar goed moet dus nog een nieuwe bh hebben donderdag maar even naar Wala.

verder weinig te melden. links nog altijd iets meer last dan rechts maar dat schijnt dus normaal te zijn. en het kan nog wel een aantal maanden duren... tja er is natuurlijk het een en ander gebeurt van binnen....

ik ga bijna op vakantie, lidtekens mogen nog niet in de zon. zijn nog te rood volgens de pc. goed dat ik naar Marrakech ga dus topless is out of the question :) hopelijk wordt het hier ook beter weer kan ik nog even bijkleuren voor ik die kant op ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss-match,

Ook alweer dik over de 3 maanden! En alleen maar goed nieuws te melden dus kan niet beter hé! Nu lekker weer volop gaan sporten, leuk!

Nog een toffe vakantie gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Fantastisch om te horen dat het goed gaat met je!!! En ik vind je foto's er super uitzien, zo natuurlijk! Logisch dat je er superblij mee bent ;) ik ben nu 4wk po en heb ook iets meer last van links dan rechts, maarja is toch weer het magische woord he; geduld. Wat ze ook zeggen, volledig hersteld zijn we pas na een jaar...

Lekker genieten meid, veel plezier in Marrakech!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.