Ga naar inhoud

miss-match : 4 maart 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

ik zelf heb netjes de sportbh 6weken gedragen,zelfs nog een week of 2erna nog,niet omdat ik hem vervloekte,maar meer om het idee dat een gewone bh helemaal niet fijn zat.

me borsten kwamen niet mooi in de cup te liggen/hangen en het zat gewoon niet lekker.

na een weekje of 10ben ik pas beugelbh,s gaan dragen en nog zit het tot de dag van vandaag niet lekker,maar daar ben ik een uitzondering van denk,want me borsten hangen/liggen gewoon niet lekker in de cups,waardoor zo een bh dragen echt niet lekker zit,ik draag nog enkel cuploze bh,s

gewoon van die soft bh,s en katoenen bhtopjes.

je voelt het vanzelf na de 6weken welke bh het lekkerst zit,komt echt wel goed

en iedereen klungelt in het begin met de maat en het lekker zitten,ach heb je wat te doen,een grote zoektocht naar ene goed zittende bh hahahaha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik ben ook absoluut van plan om mijn hele periode een sportbh te blijven dragen, ik heb er geen problemen mee. lijkt me alleen leuk om van de zomer onder een jurkje iets kleiners aan te kunnen dan dit monsterlijke geval.. :) hihihihi

ik zelf heb netjes de sportbh 6weken gedragen,zelfs nog een week of 2erna nog,niet omdat ik hem vervloekte,maar meer om het idee dat een gewone bh helemaal niet fijn zat.

me borsten kwamen niet mooi in de cup te liggen/hangen en het zat gewoon niet lekker.

na een weekje of 10ben ik pas beugelbh,s gaan dragen en nog zit het tot de dag van vandaag niet lekker,maar daar ben ik een uitzondering van denk,want me borsten hangen/liggen gewoon niet lekker in de cups,waardoor zo een bh dragen echt niet lekker zit,ik draag nog enkel cuploze bh,s

gewoon van die soft bh,s en katoenen bhtopjes.

je voelt het vanzelf na de 6weken welke bh het lekkerst zit,komt echt wel goed

en iedereen klungelt in het begin met de maat en het lekker zitten,ach heb je wat te doen,een grote zoektocht naar ene goed zittende bh hahahaha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss-match,

Ik ben na die 6 weken direct beugelbh's gaan dragen, heb er helemaal geen last van gehad, ook niet op de littekens. Maar dit is voor iedereen anders, dus zul je zelf moet ontdekken straks. En is natuurlijk leuker onder zomerse kledij iets frivolers te dragen dan die sportbh, qua vorm ziet dat er toch direct veel beter uit in kledij, nog enkele weekjes geduld en je kunt het zelf gaan uittesten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag percies 4 weken po en ik begin de verschillen echt wel te merken. borsten zijn gewoon veel zachter en beginnen al goed in te dalen. pijntjes worden ook steeds minder. voel het nu alleen nog als ik een snelle of onverwachte beweging maak en dan vooral rechts. rechts voel ik het ook nog steeds "bewegen" als ik wandel. heb helemaal meer last van rechts dan van links. links ziet er ook net iets mooier uit. vanavond maar weer even wat foto's maken, om de vooruitgang vast te leggen. het valt mij alles mee tot nu toe, was voorbereid op veel erger.. hoop dat de laatste pijntjes ook snel weg gaan. het vervelendst vind ik het niet mogen sporten.... heb het idee dat ik dicht groei :( .... nog maar 2 weken van extreem uitkijken te gaan :) en daarna rustig aan weer een beetje gaan opbouwen.

vraagje. ik voel nog steeds een "drukkend/stekend" gevoel in mijn borsten (rechts erger) als ik ga liggen. dit trekt redelijk snel weg en dan geen last meer. zodra ik op sta 'sochtends is het gevoel er weer en het trekt ook weer snel weg. het is rond de 2de week even wat minder geweest maar nu wordt het weer wat meer. kent iemand dit gevoel? ik slaap nog steeds gewoon met mijn sportbh aan en netjes op mijn rug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss-match,

Wat gaat de tijd toch snel hé, nog twee weekjes en je bent door het ergste heen! Gelukkig heb je tot nu toe al een goed herstel gehad, dat links en rechts niet helemaal gelijk opgaan is ook normaal, zijn toch twee verschillende operatiewonden, maar komt wel allemaal in orde.

Kan me voorstellen dat je 't sporten mist, gelukkig kun je straks weer rustig gaan opbouwen. Zie uit naar je nieuwe foto's.

Liefs,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alweer even meer dan 4 weken verder. kwam eergisteren tot de ontdekking dat het bewegende gevoel bij het lopen begint af te zakken!!! :) en ook het liggen gaat makkelijker. gisteren wezen shoppen, heerlijk een paar nieuwe shirtjes gekocht. ook even wezen window shoppen bij hunkemoler, livera en nog een lingeriewinkel. ik kan bij de hunkemoller echt helemaal niets vinden.... ze hebben gewoon bijna niets in mijn maat :( gelukkig wel bij de livera en die andere zaak! had al bijna zoiets van dat gaat nog wat worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé miss-match!

Ik heb je foto's mogen zien, WOW! Prachtig resultaat. Ben echt onder de indruk!! :35:

Ik moet alleen zeggen: ik dacht in eerste instantie toen ik je voor-foto's zag: 'Hé, da's wel vergelijkbaar met mijn borsten'. Alleen heb ik een lege B cup en jij een lege D cup! :mellow: Hoe kan dat nou weer!?? We hebben wel allebei 400CC (of tenminste, dat krijg ik ;)), dus dat is wel echt vergelijkbaar.

Mag ik vragen waarom je voor anatomisch gevormde protheses hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heay,

dank voor je positieve reactie!!! ik ben er zelf ook heel erg blij mee. tot nu toe is het helemaal wat ik ervan verwachte!

mijn borsten zijn erg "breed" dus als ze een bh in moesten vulde dat wel goed op... mijn borsten begonnen vroeger eigenlijk al onder mijn oksels.... nu niet meer gelukkig!!!! (net na de operatie trouwens wel maar dat waas de bekende zwelling...) ik ben heel benieuwd hoe het er bij jouw uitgaat zien! 400cc klonk heel groot maar het valt uiteindelijk reuze mee.

ik heb anatomisch gekozen omdat ik dat mooier vond qua vorm. ik wou het graag zo natuurlijk mogelijk hebben. ga jij voor rond? welk merk??

groetjes

Hé miss-match!

Ik heb je foto's mogen zien, WOW! Prachtig resultaat. Ben echt onder de indruk!! :35:

Ik moet alleen zeggen: ik dacht in eerste instantie toen ik je voor-foto's zag: 'Hé, da's wel vergelijkbaar met mijn borsten'. Alleen heb ik een lege B cup en jij een lege D cup! :mellow: Hoe kan dat nou weer!?? We hebben wel allebei 400CC (of tenminste, dat krijg ik ;)), dus dat is wel echt vergelijkbaar.

Mag ik vragen waarom je voor anatomisch gevormde protheses hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raak er wel wat van in de war... Ik wil namelijk ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat! En jou resultaat vind ik echt prachtig...

Wat ik me afvraag: weet jij wat er zou gebeuren met anatonmische implantaten wanneer je een push-up BH gaat dragen? Krijg je dan geen rare vorm als décoleté?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou nieuwe foto's gaan posten, maar de baterij van mijn fototoestel was leeg... ze komen er zsm aan (hopelijk straks na mijn werk).

ik heb nog van niemand iets gelezen over raar zittende/vormende proteses met een push-up (anatomisch en gewoon), gelu8kkig!! mijn pc heeft hier ook niets over gezegd en ik mag gewoon push-ups gaan dragen straks... ik mag zelf nu nog geen gewone bh's en loop nog braaf alleen in de sportbh. misschien dat een van de meiden die alleen langer hun nieuwe boobies hebben hier meer van weten???

groetjes

O ja! Je bent nu alweer wat verder... heb je ook nieuwe foto's????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raak er wel wat van in de war... Ik wil namelijk ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat! En jou resultaat vind ik echt prachtig...

Wat ik me afvraag: weet jij wat er zou gebeuren met anatonmische implantaten wanneer je een push-up BH gaat dragen? Krijg je dan geen rare vorm als décoleté?

@prinsesje,

Heb zelf nog geen push-ups aangehad, maar heb wel al foto's gezien van iemand met anatomische in push-up, en ziet er heel gewoon uit hoor, niets geen rare vorm in het décolleté (kijk maar eens bij tietie)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnks eefje! steeds mij ook weer een beetje gerust!

groetjes

@prinsesje,

Heb zelf nog geen push-ups aangehad, maar heb wel al foto's gezien van iemand met anatomische in push-up, en ziet er heel gewoon uit hoor, niets geen rare vorm in het décolleté (kijk maar eens bij tietie)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik had ze denk ik gister nog eens bekeken; want ik zie niets nieuws! Haha! Zonder het te weten heb ik je nieuwe foto's al bewonderd... :blush:

Maar ze zijn echt supermooi! Ik hou wel van zo'n nieuw-gebolde bovenkant. Maar toch ga ik voor de ronde implantaten! haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

dank je dat je mijn :1big_boobs: mooi vind! ik ben ook heel blij met ze :131: . je moet ook gewoon lekker doen wat je zelf het mooist vind! elk lichaam is anders en bij elk lichaam past ook weer wat anders! je hebt nog maar een paar daagjes aan het wachten en dan "mag" je ook! ben heel erg benieuwd hoe het er bij jou uit gaat zien en hoe het gaat met je herstel. een vriendin van mijn wil ook een mommy make over. heeft als het goed is volgende maand een eerste consult bij boerhaave. ik kan haar natuurlijk alleen maar over de borsten vertellen... ik heb haar wel al naar het forum verwezen.

fijn weekend!

groetjes

Oh, ik had ze denk ik gister nog eens bekeken; want ik zie niets nieuws! Haha! Zonder het te weten heb ik je nieuwe foto's al bewonderd... :blush:

Maar ze zijn echt supermooi! Ik hou wel van zo'n nieuw-gebolde bovenkant. Maar toch ga ik voor de ronde implantaten! haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren door de :64: grens van 6 weken gegaan!!!! ben er helemaal :3: mee. het was even een :61: project maar dan heb je ook wel :1boobs: ! hihihihihihi

de eerste 3 a 4 weken waren het pijnlijkst maar zelf die weken vielen mij heel erg mee, was dan ook op :122: voorbereid.... maar goed na 11 dagen weer aan de slag gegaan en dat ging allemaal prima. de laatste 2 weken zijn de laatste pijntje on opgemerkt aan het verdwijnen. zomaar opeens merkte ik dat ik tijdens het lopen bijna geen last meer heb van dat "bewegende" gevoel. en het liggen gaat ook elke nacht weer een beetje beter. ik loop nog wel gewoon in een sportbh, heb trouwens ook geen gewone bh's meer die zouden passen dus... ik slaap ook nog steeds met de sportbh aan. zaterdag misschien even shoppen, al hebben we eigenlijk wel andere dingen te doen. we zijn namelijk druk bezig met het kopen van een huis :126: !!

ik moet op 10 juni weer terug naar mijn pc die van mij echt de :127: krijgt voor het resultaat. hopelijk blijft alles zo, maar daar ga ik wel vanuit!

ik ga proberen dit weekend even wat nieuwe foto's te plaatsen.

kan iemand mij trouwens vertellen hou lang je moet smeren met lidtekenzalf?? mijn potje dat ik van de kliniek heb gekregen is bijna leeg :124: en anders moet ik even een nieuwe halen... kan iemand een merk aanraden??

en wanneer zijn jullie weer op jullie zij gaan slapen? ik lig heel braaf nog steeds op mijn rug maar ordt daar wel een beetje moe van....

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Je hebt de kaap van de 6 weken overschreden! Proficiat! :43: Gaat achteraf gezien toch wel heel vlug voorbij niet?! Nou om te vieren mag je jezelf toch wel een mooie nieuwe bh cadeau doen hoor, heb je wel verdiend! Niets leuker dan je nieuwe aanwinsten mooi te verpakken toch?!

Benieuwd naar je nieuwe foto's van 't weekend, maar dat kan alleen maar nog mooier zijn hé, ze waren al zo mooi dus... Ik ben ondertussen al de 3 maanden po voorbij en smeer nog dagelijks met littekencrème, weet niet of het echt nodig is, maar ik ga er maar gewoon mee door. (Ik smeer trouwens echinaforce creme van Dr. Vogel, is niet zo duur en heb er goede ervaring mee).

Ik ben al na een week of twee terug voorzichtig op m'n zij gaan slapen, zou zeggen probeer het effe uit of je al lekker ligt zo, kan nu wel geen kwaad meer.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

nieuwe foto's geplaatst! ga zo lekker high tea-en met mijn oma, moeder en tante!!! gezellig!

kan ik meteen aan mijn oma en tante vertellen dat we een huis gaan kopen :)

groetjes,

ps. kon gisteren nergens een bh vinden in mijn maat (70 E/F) :angry: !! hebben jullie nog tips voor leuke winkels/websites???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss-match,

Laatste picjes bewondert hoor, en ze zien er echt heel natuurlijk uit, er zit al veel meer hang in dan in het begin. Zul je wel trots op zijn! :33: Brengt je echt heel mooi in verhouding allemaal! Geniet er van, nu je ondertussen ook volledig pijnvrij bent! Veel succes met het bh-shoppen, niet zo'n courante maat blijkbaar, denk dat ik eens gelezen heb dat ze bij Hunkemöller wel die maat hebben maar dat ze niet altijd in de rekken hangt, dat je er zelf moet achter vragen.

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.