Ga naar inhoud

Boobies betalen, hoe hebben jullie dat gedaan ?


Ninaaaxxx

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Marietje:

Haha zo erg zal het niet zijn met zulke lieve ouders die je mooie boobies gegeven hebben ;)

Soms wel word niet echt vrijgelaten in keuzes maken.. zijn nogal van de kerk maarja mag op zich niet klagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Blondie94:

Soms wel word niet echt vrijgelaten in keuzes maken.. zijn nogal van de kerk maarja mag op zich niet klagen :)

Dan is het toch al heel wat dat ze het snijden in een gezond lichaam wel goed vonden :) snap je wel hoor, hou veel van mijn ouders en heb het thuis altijd goed gehad maar zou voor geen goud terug willen. Je eigen plekje is heerlijk, maar meid geniet er nog even van want op je eigen wonen is leuk lekker en vrij maar je hebt er ook je lasten en verplichtingen bij. Pff telkens als ik naar jouw foto's kijk denk ik had ik maar zo'n lijf :wub: ff off-topic :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Marietje:

Dan is het toch al heel wat dat ze het snijden in een gezond lichaam wel goed vonden :) snap je wel hoor, hou veel van mijn ouders en heb het thuis altijd goed gehad maar zou voor geen goud terug willen. Je eigen plekje is heerlijk, maar meid geniet er nog even van want op je eigen wonen is leuk lekker en vrij maar je hebt er ook je lasten en verplichtingen bij. Pff telkens als ik naar jouw foto's kijk denk ik had ik maar zo'n lijf :wub: ff off-topic :) 

Ja idd dat vond ik dus ook al heel bijzonder maar heeft wel een paar jaar geduurd voordat ze er mee akkoord gingen. Ja dat geloof ik best kost een hoop geld allemaal ook en je moet alles zelf doen dan helaas :P  haha dankjewel lief van jou! :53:Tijd voor de zomer he kunnen we eindelijk onze tieten showen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Blondie94:

Ja idd dat vond ik dus ook al heel bijzonder maar heeft wel een paar jaar geduurd voordat ze er mee akkoord gingen. Ja dat geloof ik best kost een hoop geld allemaal ook en je moet alles zelf doen dan helaas :P  haha dankjewel lief van jou! :53:Tijd voor de zomer he kunnen we eindelijk onze tieten showen :D

Zoist meid, genieten :) en ik ga als de malle dat buikje wegtrainen straks.. nu maar ff heel goed op mn eten letten.. was zo afgetraind en nu.. :( ach ja boobs voor het leven..dat buikje nu even ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn eigen duur verdiende centjes betaald! Maar ik mag niet zeuren, kan best veel per maand opzij zetten. Alleen jammer dat daarna mijn auto stuk ging ala 1000 euro. Nu is mijn bankrekening echt leeg :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Ik heb gelukkig wat centjes aan mijn scheiding overgehouden. Daarnaast goed gespaard en nog wat voordeel in juni...  Ik heb altijd gezegd als ik ooit ga scheiden dan ga ik gelijk voor een borstvergroting (dit zei ik natuurlijk als grapje). Mijn ex-man was namelijk zwaar tegenstander... Nu ga ik lekker voor mezelf! Ik heb 11 juni een intake bij Diana Gabriels in Amstelveen. Is dit via Kliniek Amstelveen? Zo onduidelijk eigenlijk. Ik ga bij nog 2 een intake inplannen en dan een keuze maken. Wie heeft er suggesties?

Liefs Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.