Ga naar inhoud

Boobies betalen, hoe hebben jullie dat gedaan ?


Ninaaaxxx

Aanbevolen berichten

ja, ik raad niemand aan om een lening af te sluiten voor je bv..

Stel ik had nu een lening afgesloten.. dan had ik eerst die moeten afbetalen en dan kon ik pas gaan sparen voor een wissel (ik ben allesbehalve tevreden) :blink::blink:

Het kan altijd gebeuren dat je ontevreden ben met je bv en dat je vertrouwen in de kliniek weg is waardoor je geen heroperatie meer daar wil! en dan zit je dus...

bovendien krijg je er ook nog een dikke rente bij!

maar goed het is natuurlijk je eigen keus :) en dit is mijn mening...

(ik doel hier trouwens op die beautybetaalplannen, bedoel hier niet die DUO mee...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Idd lies, ben je 20 jr aant afbetalen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een lening is t slechtste wat je kan doen, je betaald zoveel extra rente.

Ik had t ook zo kunnen betalen, maar wilde niet zo een groot deel van m'n spaargeld aanbreken. Dus even wat extra erbij, voor idd eventuele onvoorziene kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig een hele lieve moeder die het aan mij wil lenen.. Het terug betalen ga ik me later dan wel zorgen om maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leonie ik denk toegepaste psychologie, maar ik moet dan wel eerst een toelatingstest doen want ik was vroeger zo *** lomp om me vwo niet af te maken of wat dan ook.. Zo'n spijt van!! Maarja beter laat dan nooit toch?

Doen! Ik zit in in het vierde jaar in Leiden en je leert er echt heel veel van. Ik weet alleen niet of het bij het LOI ook zo praktijkgericht is als bij mij, heb je dan ook lessen of is het alleen online?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobies waren tubulair, voor mij heeft het maar 1800 euro gekost mits de mutualiteit een deel heeft vergoed. Een geluk bij een ongeluk.

Toen mijn ouders dit vernomen hebben ze beiden een beetje "geholpen". Ze wilden dat ik dit kon doen, gezien er effectief iets niet normaal was.

Krijg je dat met tubulaire borsten vergoed dan?

Ik had nl. ook tubulaire borsten maar heb alles zelf betaald, er vanuit gaande dat er niks vergoed werd dus me daar ook verder niet echt in verdiept..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn ook betaald door DUO + wat spaargeld

En aangezien de rente zoooooo laag is bij DUO (voor mij nog geen 1%)

heb ik ook meteen wat extra's geleend / aan de kant gezet voor een wissel over 10/12jaar of evt complicatie die kan ontstaan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon gewerkt en geld opzij gezet ben je gelijk klaar met betalen en kan ik weer veder sparen voor andere dingen of eventueel en wissel over een paar jaar. :1:

Leningen afsluiten etc vind ik zonde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai ladies

Even een vraagje.

Ik ga mijn bv bij Bergman laten doen op 26 november.

Nu heb ik vandaag de rekening en het contract binnen gekregen.

Ik moet nu direct 1000 euro betalen en de andere 3000 binnen een week.

Is dit zo bij alle klinieken, je hebt immers nog niks maat je betaald al wel ver van tevoren 4000 euro. Ik ben niet zo van het vooruit betalen......

Hoe hebben jullie dit ervaren?

Liefs Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies

Even een vraagje.

Ik ga mijn bv bij Bergman laten doen op 26 november.

Nu heb ik vandaag de rekening en het contract binnen gekregen.

Ik moet nu direct 1000 euro betalen en de andere 3000 binnen een week.

Is dit zo bij alle klinieken, je hebt immers nog niks maat je betaald al wel ver van tevoren 4000 euro. Ik ben niet zo van het vooruit betalen......

Hoe hebben jullie dit ervaren?

Liefs Gigi

Ik moest het gehele bedrag van te voren betalen, lijkt me ook niet meer dan normaal. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad logisch om van te voren te betalen, dat bedoel ik ook niet maar waarom al 5 weken vantevoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad logisch om van te voren te betalen, dat bedoel ik ook niet maar waarom al 5 weken vantevoren?

Oeps verkeerd begrepen dan! ;)

Pff weet het niet meer precies maar ik moest ook wel een aantal weken van te voren betalen geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gigi88 bij Parkkliniek moest ik een deel vooruit betalen en de rest zou zelfs contant / per pin kunnen op de dag van de operatie. Ik heb inmiddels alles gewoon via internetbankieren overgemaakt, geen gezeur, geen stress en geen pinpas mee de dag van de operatie. Maar 5 weken van te voren alles al betaald moeten hebben is wel ver vooruit hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gigi88 bij Parkkliniek moest ik een deel vooruit betalen en de rest zou zelfs contant / per pin kunnen op de dag van de operatie. Ik heb inmiddels alles gewoon via internetbankieren overgemaakt, geen gezeur, geen stress en geen pinpas mee de dag van de operatie. Maar 5 weken van te voren alles al betaald moeten hebben is wel ver vooruit hé?

bij BE clinic is dit ook zo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.