Ga naar inhoud

Boobies betalen, hoe hebben jullie dat gedaan ?


Ninaaaxxx

Aanbevolen berichten

@Gigi88 bij Parkkliniek moest ik een deel vooruit betalen en de rest zou zelfs contant / per pin kunnen op de dag van de operatie. Ik heb inmiddels alles gewoon via internetbankieren overgemaakt, geen gezeur, geen stress en geen pinpas mee de dag van de operatie. Maar 5 weken van te voren alles al betaald moeten hebben is wel ver vooruit hé?

Ja vind ik dus ook, ik bedoel ik snap heus dat we vooruit moeten betalen maar het is pas over 43 dagen..... Mijn man vindt het ook niet normaal.

Nee pinnen op de dag zelf lijkt mij ook niet handig haha, sta je daar heb je opeens storing ofzo, nee we hebben al genoeg aan ons hoofd die dag.

Prinsesje99, bedankt voor je reactie. Ik denk dus dat de meeste klinieken zo werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Gigi,

Bij Diana Gabriëls is t pas 1 wk van te voren betalen. Vind ik wel normaler!

Maar ja ik heh bij n reisbureau gewerkr en een vakantie betaal je ook mega lang van te voren... Heb je ook nog niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks new me.

Een week vantevoren vind ik zelf ook normaler.

Nah het is niet anders....

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in begin augustus voor consult geweest en gelijk daarna geld over gemaakt, ik ben pas eind november aan de beurt. Kan maar gedaan zijn toch. Een kliniek als Bergman of in mijn geval een ziekenhuis gaat er niet zomaar met je geld van door hoor :-)

Je hebt altijd je bewijs op internet bankieren.

Geen stress en lekker genieten van het idee dat jij straks twee mooie meidn hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een meevaller bij een loterij, anders had ik het nog een tijdje moeten uitstellen denk ik.
Was al wel begonnen met sparen, maar dat ging niet zo snel toen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi!!! Heel lang geleden dat ik op het forum was... Helaas liep het financieel bij mij dit jaar iets anders dan gepland en heb ik nog steeds mijn boobies niet... zucht. :103:Ik hoop dat 2016 mij op dat gebied wat meer voor de wind gaat, zodat ik toch écht een keer mijn droomtieten kan realiseren. Die zullen met keihard sparen, bonussen, belastingteruggave worden betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb de helft gespaard en nu krijg ik een groot bedrag terug van de belastingdienst (HAPPY) Het zou anders het einde van 2016 begin 2017 zijn.. NU 23 maart 2016 de BOOBDAY :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik spaar altijd stiekem door mijn gaswaterlicht hoger te zetten.. Dit jaar januari kreeg ik 916 euro terug.

Ik twijfelde enorm.. Rijbewijs dan eindelijk of toch die droomboobies? Mijn vriend wilde me steunen in beide keuzes.

Maar toen ik eenmaal lid was van borstenforum, kon ik niet meer terug. We verdienen beide prima en hadden het bedrag in maart al bij elkaar.

Happy me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog flink aan t sparen, ben nog niet bij de 3000, en eigenlijk wil ik ook iets extra's achter de hand hebben, in ieder geval om die 2 weken te overbruggen, maar ik weet niet of me dat gaat lukken voor september, gelukkig hebben we altijd nog mijn man zn salaris, maar of ie daar blij mee gaat zijn?:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Toetje1993

Hoi ik wilde even mijn financieel plan met jullie delen:). Ik ben student en vanaf komende maand leen ik maximaal bij DUO. Dit maandelijkse bedrag houd ik apart op mijn spaarrekening om zo het grootste gedeelte van mijn bv te financieren. Over minder dan een jaar ben ik afgestudeerd en dan kan ik meer werken om zo deze schuld af te lossen. Je kan denken waarom zou je je zo in de schulden werken, maar ik geniet liever nu al van mijn nieuwe borsten dan dat ik nog jaren moet sparen. Zelf wil ik graag plannen dat ik mijn bv in november of december krijg:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Blondie94:

Haha ja dat is ook bijna het enigste voordeel aan nog thuis wonen hoor :P

Haha zo erg zal het niet zijn met zulke lieve ouders die je mooie boobies gegeven hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.