Ga naar inhoud

me and my boys : 4 november 2014 : Dr Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha en de gratis vakantie zeker he

Met xena gaar het heel goed. Ze deed het goed op de puppy cursus. Vrijdag gaan we weer. En ze is ook al goed gegroeid. Word een groot truteke denk ik.

Hoi meid, 4 weken alweer!

Wat gaat de tijd toch snel hè!

Hoe gaat het met Xena?

Was het leuk op de puppy cursus?

Heb trouwens die vriend van ons nog niet kunnen bereiken, volgens mij heeft hij een "verplichte vakantie"

Haha.

Liefs Linny ♡ ♡ ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey schateke hij vroeg of ik last van mijn nek en rug had. Ik zeg...Nee hoezo? Nou mevrouw ze zijn toch 800 cc en erg zwaar hè. Haha ik heb nergens geen last van.

Ik heb m info gevraagd over fillers. Wil mijn lippen graag wat voller. Hij gaat de kosten opsturen samen met mijn certificaat! Hij vond het raar dat ik die dus niet had gekregen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schateke hij vroeg of ik last van mijn nek en rug had. Ik zeg...Nee hoezo? Nou mevrouw ze zijn toch 800 cc en erg zwaar hè. Haha ik heb nergens geen last van.

Ik heb m info gevraagd over fillers. Wil mijn lippen graag wat voller. Hij gaat de kosten opsturen samen met mijn certificaat! Hij vond het raar dat ik die dus niet had gekregen.

Xx

haha hij zegt niet veel, maar als die dan ook wat vraagt........haha

oh te gek, dat zou ik ook nog graag willen, maar dat blijft maar een paar maanden hè?

Ja zie vond t ook al raar dat je het certificaat nog niet had

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idee een man van weinig woorden maar ik vind m wel ok haha.

Ja die fillers houden 6 tot 8 maanden. Dus ik ben benieuwd. Hihi o ja dat zei die ook nog....ik ben niet de man die van die dikke lippen zet. Ik zeg ik heb al dikke tieten gekregen van je en wil toch geen Duck face haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idee een man van weinig woorden maar ik vind m wel ok haha.

Ja die fillers houden 6 tot 8 maanden. Dus ik ben benieuwd. Hihi o ja dat zei die ook nog....ik ben niet de man die van die dikke lippen zet. Ik zeg ik heb al dikke tieten gekregen van je en wil toch geen Duck face haha

Xxx

haha geweldig ik zie t al helemaal voor me.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.