Ga naar inhoud

me and my boys : 4 november 2014 : Dr Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Heerlijk is dat dan hè?

Probeer echt om niet teveel te doen ook al heb je geen pijn.

Je wilt die prachtige boobs toch niet verpesten!

Liefs Linny ♡ ♡ ♡

Thanks girl. Idd moet ik uitkijken hoor pfff moeilijk om niet teveel te doen.

Ik heb 5 jaar geleden mijn baarmoeder eruit gekregen mocht toen ook 6 weken niks doen. Maar na een week was ik al weer aan de gang. Erg moeilijk voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de 2 bh ' s gepast ( kon het niet laten) die ik een tijdje geleden hier op het forum van vlinder had gekocht.......Helaas te klein. Maar aan de andere kant.....dan zijn ze dus groter als gepland en .....Daar ben ik dus weer blij mee hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd gezegend met een spleetje hihi Hoe je borsten voor de operatie staan is idd heel belangrijk. Ik heb alleen de bh aan voor6 eweken dag en nacht. Ik hoef gelukkig niet de martelband om.....heb er zoveel over gelezen dat ik daar schrik voor had. Maar gelukkig hoefde ik die niet te dragen pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de pleisters eraf gegaan en de hechtingen verwijderd. Pff dat lucht weer op.

Daarna bij de hunckermuller naar binnen. Na wx passen was de maat bekent. ...... tromgeroffel.......ik ben in het bezit van 2 knappe Jongens maat 85 H.

Mijn dochter zeg......boh mam zo in je kleding zie je dat niet maar ze zijn dus echt groot haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.