Ga naar inhoud

me and my boys : 4 november 2014 : Dr Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Was jong eigenwijs en blij dat ik eindelijk borsten kreeg, dus ben bij de eerste en goedkoopste gegaan toendertijd de welbekende j vandeputte haha

Was jong eigenwijs en blij dat ik eindelijk borsten kreeg, dus ben bij de eerste en goedkoopste gegaan toendertijd de welbekende j vandeputte haha

hoop gewoon dat ik met de wissel wat meer krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie halen bij dat quoten 1 haakje te veel weg :45:

Kijk uit bij backspacen ;)

En zit ik me toch te bedenken wie die canadiangirl opeens is... Maar zie het nu.... haha

Canadiangirl, een hoger profiel, zou dat niet gaan dan? Weet ff niet meer wat je nu zou krijgen?

xxx BB

haha bb, eerst zit ik op het verkeerde topic en nu dit hihi........er zit wel vooruitgang in he haha

er is verder nog niks afgesproken, de laatste keer dat ik daar was 3 weken terug om te besluiten dat idd een wissel de beste oplossing was, gaf ik meteen aan dat ik dan ook gelijk meer wou als ik toch onder het mes moet. Toen zei hij meer als 360 gaat niet passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze dan verschillende protheses moeten bestellen. Wat natuurlijk omslagtig is.Was bij mij ook het geval. Hij had voor mij 700 750 en 800 cc besteld. Ik zeg .....ik wil gewoon de grootste. Haha Dus op het voor de operatie stond ''mevrouw wilt groot, vol en rond met veel projectie''

Maar omdat hij niet wist wat ging passen heeft hij dus 3 verschillende maten besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar geloof ik dus niet meer in: meer gaat niet passen! Meestal zijn ze gewoon te lui om veel moeite te doen.

Ik zou gewoon aandringen op meer cc of anders eens verder kijken bij andere chirurgen, zoals Nio of Plovier.

Succes!♡

dankje

ik ga het zeer zeker proberen, had graag na plovier gegaan...maar heb eindelijk mijn goedkeuring vergoeding gekregen vandaar dat ik eerst er in het ziekenhuis uit probeer te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze dan verschillende protheses moeten bestellen. Wat natuurlijk omslagtig is.Was bij mij ook het geval. Hij had voor mij 700 750 en 800 cc besteld. Ik zeg .....ik wil gewoon de grootste. Haha Dus op het voor de operatie stond ''mevrouw wilt groot, vol en rond met veel projectie''

Maar omdat hij niet wist wat ging passen heeft hij dus 3 verschillende maten besteld.

ik wil in ieder geval op zn minst 1 grote cup maat meer, daar ga ik zeker op aandringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil in ieder geval op zn minst 1 grote cup maat meer, daar ga ik zeker op aandringen

Met 1 cup meer ga je waarschijnlijk niet gelukkig zijn naderhand. Gaat tegenvallen...

Ga eens naar Nio, die opereert in het ziekenhuis. (of had ik je dat al gezegd?) Als nog niks helemaal vaststaat, dan zou ik in ieder geval een tweede consult plannen.. Dat kan nooit kwaad.

Ga niet over 1 consult en dan hoppaa, want daar ga je echt van balen naderhand...

Je moet dan wel helemaal naar Amsterdam, maar ach, maak je er toch gewoon een leuke dag van? :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 1 cup meer ga je waarschijnlijk niet gelukkig zijn naderhand. Gaat tegenvallen...

Ga eens naar Nio, die opereert in het ziekenhuis. (of had ik je dat al gezegd?) Als nog niks helemaal vaststaat, dan zou ik in ieder geval een tweede consult plannen.. Dat kan nooit kwaad.

Ga niet over 1 consult en dan hoppaa, want daar ga je echt van balen naderhand...

Je moet dan wel helemaal naar Amsterdam, maar ach, maak je er toch gewoon een leuke dag van? :)

xxx

ook in het ziekenhuis? Dat is fijn. Hou ik in mijn achterhoofd.

Ik ga inderdaad op 2de consult 20 november. Dat is al volgende week. Eens kijken watwde pc verder nog te zeggen heeft aangezien we nu alles gaan bespreken

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.