Ga naar inhoud

me and my boys : 4 november 2014 : Dr Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

Vandaag een afspraak gemaakt...4 november word ik geopereerd door dr kortleve in Heerlen. Krijg als het goed is 800cc high profile onder de spier geplaatst. Ik ga eerstnog even heerlijk op vakantie in ooktober en als ik terug ben hoef ik nog maar 5 dagen te wachten. Yippie eindelijk mijn prothese wissel na 23 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Alles is geregeld. 4 november krijg ik als alles goed gaat mijn wissel. Het is nl zo dat ik een allergiese reactie heb op mijn silicone piercings. Dus ik heb al naar Amsterdam gebeld (ze hebben daar nl een onderzoek gedaan naar vrouwen en silicone inplantaten) maar daar werd ik niet veel wijzer. Dus nu maar mijn huisarts gebeld om een verwijzing voor een allergie test. Weet r trouwens iemand hier of de met zoutoplossing gevulde inplantaten ook op high profile te bestellen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Ja de hydrogel is er ook in high profile en in extra high profile.

Het is wel zo dat de hydrogel prothesen, vergeleken met de breedste siliconenprothesen, breder zijn met minder projectie...
Bij jou zal het waarschijnlijk niet anders gaan dan dat je voor hydrogel moet kiezen, maar kijk wel goed met je pc naar de maten hiervan. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Als je vaak leest dat hier met 500 cc hp een E of F cup bereikt wordt, dan gaat het om siliconen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh 's zijn binnen (lipoelastic ) afspraak met de anesthesie staat. En volgende week donderdag het laatste gesprek met mijn pc . Kan ik hem dan gelijk vragen of ik een allergie test kan doen om te kijken of ik echt allergie's ben voor silicone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Alles is er klaar voor. Alleen de tijd nog zien door te komen. Vandaag alle was weg gewassen en gestreken. Het eten voorbereid. Het huis een poetsbeurt gegeven. Net alles flink onthaard (moet toch gladjes zijn😀) en lekker alles fris en fruitig gemaakt. Nu nog de avond door zien te komen endan morgenochtend om 7 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Jippie......gelukkig als 1e aan de beurt. Denk dat ik mijn mannetje vanavond nog even flink bespring (want dat zal straks ook pijnlijk zijn hihi) en dan maar hopen dat ik kan slapen vannacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is er klaar voor. Alleen de tijd nog zien door te komen. Vandaag alle was weg gewassen en gestreken. Het eten voorbereid. Het huis een poetsbeurt gegeven. Net alles flink onthaard (moet toch gladjes zijn) en lekker alles fris en fruitig gemaakt. Nu nog de avond door zien te komen endan morgenochtend om 7 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Jippie......gelukkig als 1e aan de beurt. Denk dat ik mijn mannetje vanavond nog even flink bespring (want dat zal straks ook pijnlijk zijn hihi) en dan maar hopen dat ik kan slapen vannacht.

Heeeey...

Je bent al aan de beurt morgen....spannend!!!

Niet te veel zenuwen?

Heel veel succes...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen allemaal. Ik ben de nacht goed doorgekomen had mijn pijnstillers vrij laat ingenomen. Om 23.30 uur naar bed en om half 6 wakker. Het enige waar ik.last van had was mijn rug. Ik ben een zij slaper en nu dus plat op de rug moeten slapen pfff.

Straks op half 11 terug naar het ziekenhuis. Dan gaat het verband eraf en man ik mijn nieuwe boops eindelijk zien. Ik zal straks ook foto's plaatsen.

Voor nu.....op de bank en nog maar wat rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.