Ga naar inhoud

me and my boys : 4 november 2014 : Dr Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd!!! Hoop dat je een goed herstel tegemoet gaat! Probeer, wat slapen betreft, je voeteneinde iets omhoog te doen. Je kunt bv een kussen onder je voeteinde leggen (dan kun je het kussen/ badlaken niet wegtrappen in je slaap) als je geen elektrisch bed hebt.

Wat betreft het kijken straks,..SPANNEND! Heel veel plezier meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net terug uit het ziekenhuis. Verband mocht eraf. Drains moeten er nog even in blijven. Het ziet er prachtig uit. Kan niet stoppen met kijken naar mijn flinke jongens hihi. Ik zal straks wat foto's maken en plaatsen.

Is goed best boobie voeg maar samen anders word het een puinhoop hier haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze vullen het beeld aardig ! Big boobies , gefeliciteerd .

Enne.... wees maar heel trots op je meisjes , jongens ? nee toch , dat is weer iets voor een ander forum :45:

Beterschap en lekker genieten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, alles goed gegaan?
Ben benieuwd of je nu 800cc hebt?
En hoe is het met die siliconen allergie afgelopen?
Liefs Linny ♡ ♡ ♡

hoi linny. Het zijn er 800 cc geworden yippie. En met die silicone allergie....geen probleem. Had er met mijn pc over gehad. De vorige implantaat was een zoutoplossinggevulde . Maar de buitenkant is daarvan ook van silicone aangezien ik die zonder problemen 23 jaar heb gehad. Zal ik met deze 800cc hp van euro silicone ook geen problemen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, erg leuk!

En gaat allemaal lekker bij jou? Doe je wel rustig aan? ;)

xxx

ja het gaat heel goed gelukkig. Slapen valt ook mee. Gisteren avond voor het eerst in mijn waterbedje geslapen .

Ik lig de hele dag op de bank.....das wel moeilijk ben niet zo goed in het stil zitten.......maar ja wat moet dat moet he hihi. Alles vooreen paar mooie boops .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB voor me gevoel lig ik hele dag op de bank hihi maar loop zeker rond hoor .....anders word ik helemaal gek haha.

En Mell hij deed bij mij helemaal niet moeilijk over de cc ' s wel zei hij ik zal tijdens de operatie moeten kijken wat past. Hij had dus 700 750 en 800cc besteld. En gelukkig gingen de 800 er makkelijk in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het gaat heel goed gelukkig. Slapen valt ook mee. Gisteren avond voor het eerst in mijn waterbedje geslapen .

Ik lig de hele dag op de bank.....das wel moeilijk ben niet zo goed in het stil zitten.......maar ja wat moet dat moet he hihi. Alles vooreen paar mooie boops .

Wow en lukt dat jou in je waterbed...ik heb deze nacht gewisseld met men man en ben de bank op gegaan...ik kon op een gegeven moment echt niet meer recht...

Erg he dat stil zitten,ben er ook geen krak in...maar t'moet he...we zullen ons eraan moeten over geven...

Verzorg je he...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barb.....Ja vannacht voor t eerst in het waterbed en ging goed gelukkig. We moeten ons idd rustig houden ....moeilijk he!!

Ik loop helaas nog met mijn drains rond te rennen daar word ik.wel gek van. Hoop ze maandag kwijt te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB voor me gevoel lig ik hele dag op de bank hihi maar loop zeker rond hoor .....anders word ik helemaal gek haha.

En Mell hij deed bij mij helemaal niet moeilijk over de cc ' s wel zei hij ik zal tijdens de operatie moeten kijken wat past. Hij had dus 700 750 en 800cc besteld. En gelukkig gingen de 800 er makkelijk in.

ik ben eens benieuwd. Heb je eurosilicone? Die heb ik nu namelijk. Weet helemaal niet wat dr kortleve in de aanbieding heeft. Vind t nu wel erg spannend allemaal hihi

Wow en lukt dat jou in je waterbed...ik heb deze nacht gewisseld met men man en ben de bank op gegaan...ik kon op een gegeven moment echt niet meer recht...

Erg he dat stil zitten,ben er ook geen krak in...maar t'moet he...we zullen ons eraan moeten over geven...

Verzorg je he...xxx

succes dames. Jullie zien er geweldig uit

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.