Ga naar inhoud

Ruitje : 7 november 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik was ziek zo ziek van de celebrex. Ik reageerde daar echt niet goed op.

Heb ook na 2/3 dagen gebeld en hij vertelde mij dit. Ik kon evt medicatie nemen tegen de misselijkheid, maar omdat ik een paar daagjes verder was mocht ik evt stoppen. Ik heb dit eigenlijk gelijk gedaan. Het ging bij mij een stuk beter nadat de medicatie was uitgewerkt. Duurt namelijk 12 uur die werking van deze pil.

Oh jij ook?

Nu lijk BB zei ik had m'n eerste lading al uitgespuwd voor ik de eerste celebrex in had genomen

Mijn parcetemol lag wel op de grond!

Gisteren morgen was ik ook wel misselijk na inname van celebrex direct Erna zo een paar uur geduurd.

Ga nu ng ene keer proberen en anders stop ik er ook mee

Ma het overgeven moet vn de narcose komen denk ik

Drink heel veel water en brandnetelthee om alle rommel Af te voeren

Dus ik hou nu alles terug binnen :)

Ik eet nu ook wel soep voor ik wat inneem scheelt ook al denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo we zijn al aan dag 4

Wat gaat het snel!

Gisteren had ik een topdag!

Voelde me kiplekker, niet meer misselijk, alles bleef binnen!

De brandnetelthee en water doen toch hun best precies ;)

Vers brood gegeten met smeerkaas (toch al een verbetering dan enkel geroosterd brood) als ontbijtje.

Even wat canvassen van onze reis opgehangen - gecoördineerd uiteraard haha!

Toen gaan Wassen, hier helpt mijn vriend me nog mee (geeft me instant bejaarde gevoel)

Maar Oh wat een angst telkens om die bh uit te doen!

Je zou me bezig moeten zien hilarisch volgens mij - ik durf niet, ik durf wel, ik durf niet etc.

Na pak een 10 min en zuchten vn m'n vriend gaat hij dan toch heeeel langzaam uit in mini stapjes haha wat een geklungel!

Ik heb nog steeds niet in de spiegel durven kijken maar omdat ik toch zo een zwelling had links leek het me niet slecht om toch maar eens foto's te nemen zodat ik de evolutie kan volgen!

Gelukkig zei m'n vriend dat de zwelling al een heel stuk minder was - gaf me toch een zetje om de foto te bekijken!

Oh het viel mee - had erger verwacht! Uiteraard Staat alles strak en nog vrij hoog

Ma Hey ben pas 3 dagen PO - en we blijven er kalm onder!

Heel voorzichtig - ook super eng- wat bio oil gesmeerd want poh wat een jeuk!

Zo waren we al gauw een uur verder!

Nog steeds voelde ik me prima had ook amper pijn dus ik dacht ik wil het bos in lekker wandelen - loop hier immers de muren op vn dat stil zitten!

Zo gezegd da gedaan, weliswaar met de auto -vriend reed hond achterin- tot aan Het bos, anders was ik wellicht al kapot voor ik aan het bos was haha (wonen slechts 5min er vanaf)

Ma hey die autoritten poh bochten en retondes zijn een hel! Wowww rijd aub wat trager!

En dan beweert mijn PC dat ik na 1 dag zelf mocht autorijden - no way!!

Ma dus het wandelen! Eng hoor om tieten los te laten, hou ze hier thuis vast ma is nogal een gek zicht in het openbaar haha :D

M'n conditie nul komma nul was blij om na ongeveer een half uur tegen een tergend traag tempo terug aan de auto te zijn!

2de keer die dag dat ik me bejaard voelde haha

Verder die avond al een beetje schuin kunnen zitten in de zetel'

Ben ondertussen ook van die helse rugpijnen af en ook snachts slaap ik beter!

Word enkel wakker om de paar uur om naar toilet te gaan - vindk niet erg hoop zo Asap dat mottig vocht uit mn lijf te krijgen-

Maar dan deze morgen wakker geworden van pijn ter hoogte van m'n wonde rechts!

M'n bh knelt dan ook enorm onder m'n borsten en denk dat dit hier geen goed aan doet!

Dus maar terug volledige pijnstilling ingenomen -na gister wou ik afbouwen- en ben nu kalm aant wachten tot de pijnstillers werken zodat ik kan douchen!

Ook eens proberen -als ik durf haha- water over mn boobs te laten stromen mss dat dat wat oplucht!

Hoeveel ik me gister beter voelde zoveel voel ik me vandaag slechter!

Ach dan maar weer een dagje op de bank :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel gaat met ups en downs, maar ach, alles voor de boobs he ;)

Doe lekker rustig aan vandaag dan. Morgen is het weer allemaal anders :)

Die geraniums heb ik nog niet gevonden trouwens, ben er niet meer uit geweest, regent hier nu. Mocht ik ze tegenkomen, stuur ik ze je op he! :35: Beloofd is beloofd :45:

Leg trouwens wat tussen je bh en de littekens, dat zachter is. Een maandverband, een borstvoedingscompres, iets dat zacht is en geen extra druk geeft :) Voelt misschien wat beter, en anders haakje nog iets losser?

Succes vandaag!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel gaat met ups en downs, maar ach, alles voor de boobs he ;)

Doe lekker rustig aan vandaag dan. Morgen is het weer allemaal anders :)

Die geraniums heb ik nog niet gevonden trouwens, ben er niet meer uit geweest, regent hier nu. Mocht ik ze tegenkomen, stuur ik ze je op he! :35: Beloofd is beloofd :45:

Leg trouwens wat tussen je bh en de littekens, dat zachter is. Een maandverband, een borstvoedingscompres, iets dat zacht is en geen extra druk geeft :) Voelt misschien wat beter, en anders haakje nog iets losser?

Succes vandaag!!

xxx BB

Had dezelfde tip al van Sylleke gehad om er wat tussen te steken

Heb ik gedaan en bandjes wat losser gedaan

Ietsje beter juij!!

Intussen tijd wacht ik geduldig af en op mijn geraniums hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruitje, ik volg jouw topicje op de voet :) heel leuk om zo te kunnen volgen, het helpt me enorm :)

Veel succes nog met je herstel en ik blijf alles meelezen :)

Hopelijk wordt je snel weer beter want het lijkt me echt geen pretje.

De Meyere zei me op het consult dat je helemaal niet misselijk kan zijn... Blijkbaar wel :(

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruitje, wat ik me afvroeg he...

Heb jij een Tradonal zuigtablet gehad voor je naar huis ging, bij Demeyere?

Ze vragen meestal of je pijn hebt en er nog wat voor wilt hebben... Als dat zo is, krijg je een zuigtablet, die gelijk is aan Tramadol....

Als je die gehad hebt he.. dan zou je daar wel eens misselijk van kunnen zijn geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ze vroegen me of het ging of dat ik pijn had

Op dat moment deed mijn linker borst al pijn en had ik nog een hele rit naar huis voor de boeg dus heb een pijnstiller gekregen in de vorm van een zuigtablet..

Mysterie ontrafeld? Mss dat Barbie007 deze ook genomen heeft en daarmee ook zo ziek is geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruitje, ik volg jouw topicje op de voet :) heel leuk om zo te kunnen volgen, het helpt me enorm :)

Veel succes nog met je herstel en ik blijf alles meelezen :)

Hopelijk wordt je snel weer beter want het lijkt me echt geen pretje.

De Meyere zei me op het consult dat je helemaal niet misselijk kan zijn... Blijkbaar wel :(

Groetjes

Fijn dat je je er wat aan hebt meid!

Ik had zelf ook wat aan andere hun verhaal daarmee da ik het mijne hier ook neerzet

Als het iemand kan helpen ;)

Hopelijk kan je snel je besluit nemen en als je nog vragen hebt horen we het wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Celebrex neem ik nog steeds en toen ook maar geen problemen meer had.

Zondag: ik werd wakker

een rijstpapje uit de koelkast genomen. 3lepeltjes binnen en dat was meer of genoeg. dan celebrex en para genomen. Dan terug in de zetel. in de voormiddag 1sneetje rozijnebrood (het is verlof voor iets :-) ) drinken enkel water en een klein beetje melk. Na het slapen werd ik misselijk wakker en de rest vh verhaal ken je wel.

Ik vermoed dat het nog vd narcose was. sindsdien niet meer misselijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het bijna durven wedden.....

Tramadol (tradonal) veroorzaakt vaak misselijkheid en zit 12 uur lang in je bloed ongeveer....

Tramadol is ook een opiaat, net als Morfine. En ik ben dus ook zo misselijk geweest, maar dan van de morfine. Zou kunnen dan idd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Celebrex neem ik nog steeds en toen ook maar geen problemen meer had.

Zondag: ik werd wakker

een rijstpapje uit de koelkast genomen. 3lepeltjes binnen en dat was meer of genoeg. dan celebrex en para genomen. Dan terug in de zetel. in de voormiddag 1sneetje rozijnebrood (het is verlof voor iets :-) ) drinken enkel water en een klein beetje melk. Na het slapen werd ik misselijk wakker en de rest vh verhaal ken je wel.

Ik vermoed dat het nog vd narcose was. sindsdien niet meer misselijk geweest.

T blijft apart... Maar oké, kan zijn idd...

Nu gelukkig alles weer goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruitje, hoe gaat het vandaag met je?

Gisteren ging het goed!

Haren gewassen, direct een ander mens he zo fruitig terug rond de kop haha

Moest ook voor mijn nageltjes gaan - dus ook weer in de auto, bochten doen nog steeds pijn maar minder!

Ma Oh wat was ik uitgeput toen ik terug kwam! Voelde me echt niet goed en heb me moeten neerleggen

Ook geen goede nacht

Toch misschien een beetje te veel geweest, 1,5u zitten babbelen en armen bewegen

Ma vndg een nieuwe dag :)

En jij? Nog steeds zo een goed herstel? Neem je nog medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ruitje,

Volg je topic hier een beetje omdat je ook bij demeyere bent geweest, heb volgende week consult bij hem. Maar zo te zien is alles toch goed verlopen bij jou. En het herstel lijkt ook wel goed. Mss tips vr als ik bij hem op consult ga? Hoe heb jij aangegeven wat je wou? Vind het wel eng dat je bij hem niet kan passen, heb je op voorhand dan een idee hoe je borsten er gaan uitzien, of is het een sprong in het onbekende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lizz

Fijn dat je een consult bij hem hebt

De 19de zag ik in je status?

Dan mag ik terug voor mijn draadjes uit te halen :)

Goh hij vertelt eerst vanalels hoe het in zijn werk gaat enzo en vraagt je wat je wilt (bolling of geen bolling etc)

Dan gaat hij kijken naar je situatie en kijkt wat kan en houdt wel een prothese voor waar je dan mee in de spiegel mag kijken

Nu ik denk sowieso dat zo een passessie toch niet de werkelijkheid nadien weerspiegelt

Ik had wel voorbeeldfotos bij

En bij mijn operatie zelf nog een paar extra

Ik heb er op vertrouwd dat hij wel wist wat hij deed :)

Tijdens de operatie is mijn vriend ook mogen gaan kijken naar een testprothese

Hij vond het oke :)

Veel succes alleszins met je keuze

Ben je nog al ergens geweest?

Hij was mijn 2de consult. Ma gaf direct een veel betere indruk dan de eerste..

En wist al voor dat ik bij de 3de ging dat ik wss voor hem zou kiezen (maar had die afspraak opstaan)

Als je nog vragen hebt stel gerust ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kennis die enkele jaren geleden door hem geopereerd is, en zo is de bal aan het rollen geraakt. Dus vond het zo natuurlijk bij haar, verschoot er zelfs van toen ze zei dat het nep was. Dus vandaar mijn keuze vr demeyere.

Dan kwam ik hier op het forum terecht en las alleen mr positief, dus wrm ng meerdere consults bij andere artsen denk ik dan, vind het niet nodig.

Even over die fotos die je mee had, waar heb jij de inspiratie van die fotos op gedaan, weet niet waar ik die moet zoeken?

Had jij trouwens voldoende weefsel? Of hoe kan je dit weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kijk das al leuk dat je iem hebt gezien die bij hem is geweest dus je kent het resultaat

Khad m'n eerste consult bij BeauCare omdat ik mooie resultaten had gezien en ook hier goede commentare had gelezen maar ik was op 10min terug buiten en was mijn inziens niet voldoende geïnformeerd of overtuigd zeg maar

Dit was heel anders bij dr De Meyere

Euhm ik had genoeg weefsel want heb ze dus voor de spier

Ik had een kleine B altijd maximazers dus kan ook een A zijn geweest

Dus niet echt veel maar niet volledig plat zeg maar

Dit zal hij bij het consult wel zeggen of je al dan niet genoeg weefsel hebt

Ik heb rond, cohesive 1 en die valt door de zwaarte kracht ook druppelvormig

Hij zal je dat woensdag wellicht laten zien ;)

Anatomisch is volgens mij hetzelfde als druppelvormig enkel een mooiere naam haha

Hier is ergens een site gecirculeerd met voorbeeldfotos ik zoek het even voor je op

En ik heb vooral het internet afgespeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.