Ga naar inhoud

Ruitje : 7 november 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend hoor!

Ik belde net voor een afspraak 6 of 7 november, maar dat zat al vol, dan zijn jullie al aan de beurt haha.

Nu moet/mag ik 31 oktober al.

Och nee?!

Haha ja klopt toen ik een optie nam voor de 7de was dit de laatste plaats voor die dag!

Wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt!

Spannend he!

Kan ik je een beetje volgen en te weten komen wat me een weekje later de wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk! Kunnen we samen af tellen!

Waar word jij geopereerd? En Hoelaat?

Thx!

Hopelijk de juiste he! :)

Ik weet nog niet hoe laat. Ik heb volgende week nog een consult, dan zal ik dat wel te horen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Liesje ik laat het op me afkomen!

Hoewel ik hier nog steeds iedere dag komen piepen of alles met iedereen goed gaat hihi!

Maar ik geloof erin dat ik voor de juiste arts heb gekozen en heb er vertrouwen in!

Mss ook wel door de drukte op mijn werk dat ik ernaar uitkijk om een weekje nix te doen hahaha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb jij eigenlijk al de medi genomen?

De apothekeres sprak ook iets vn een papier als ik dat had dat het terug betaald werd. Vond ik beetje gek.

ik weet niks van een papier? Weet wel dat die Cerebrex heel duur is en heb niet eens de helft ervan genomen. De antibiotica heb ik na de eerste dag al moeten stoppen. Was er enorm misselijk van. Hij heeft me tijdens de operatie dan iets toegediend. Heb achteraf ook niet veel pijnstillers meer genomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo binnen een weekje kan ik zeggen, het is gebeurd hahaha!

Even deze week een dipje gehad door vieze bacteriën die me een bezoekje zijn komen brengen, hatelijke beestjes!

Maar dankzij de tips hier ben ik al aan de betere hand

Normaal gesproken neem ik niets in en ben ik van menig, het is van zelf gekomen het zal ook we van zelf weg gaan..

Maar zo kort voor de operatie wil ik geen risico nemen (staat trouwens in mijn papieren dat ik moet melden als ik voorheen ziek geweest ben...) dus mooi dafalgannetjes genomen, keelpastillen, neusspray, gemberthee en vicks!

En wat ik normaal nooit doe, stoppen met sporten! We hebben er toch al wat voor over :)

Dus ben overtuigd dat ik tegen vrijdag weer de oude ben!!!

Papieren zijn al ingevuld, medicatie ligt al even klaar (enkel mag ik deze donderdag niet vergeten al in te nemen!), nieuw huispak gekocht, 3 nieuwe boeken (mss ook maar ereader opladen indien ik een echt boek te zwaar ga vinden om vast te houden), digibox staat vol, bloesjes gekocht met knoopjes en waar ik langs onder kan instappen, euhm dat zijn zowat mijn voorbereidingen denk ik

Enkel volgende week nog een bankcheque halen en we zijn er klaar voor

mits de berg strijk die me nog te wachten staat sffs uiteraard - zucht-

misschien heb ik wel nog een domme vraag..

enig idee wanneer je terug bloed mag doneren? Op website voor bloed geven staat bij een kleine operatie na 2maanden, bij een grote na 4maanden.

Ik weet ook wel dat dit een operatie is, maar geen medische toch? en klein groot? weet echt niet hoe te interpreteren :)

vorige keer stond ik er al voor clown, vragenlijstje invullen, kwam ik aan "tattoo laatste 4 maanden" check, oke naar de dokter oh dan mag je nog niet doneren. Zeggen dat je een tattoo hebt laten zetten voor een volle zaal is toch net anders dan zeggen dat je een borstvergroting hebt ondergaan hahaha

Ofwel moet ik maar gewoon voor de zekerheid 4maanden niet gaan... alleen mijn nichtje sleurt me altijd mee (en nee zij is niet op de hoogte)

zo dat was het weer voor nu!

nu genieten van het zonnetje (stel je voor het is novermber!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo...jij bent dus ook goed voor bereid...en die vieze bacterién heb je ook de deur uit gezet...good for you...:-)

Heb je niks aan...

Over dat bloed doneren weet ik geen blaas van af...haha,anders eerst eens telefonisch contact opnemen he...

Ooooow stel het je voor...nog amper een paar daagjes en we hebben ze!!!

Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo...jij bent dus ook goed voor bereid...en die vieze bacterién heb je ook de deur uit gezet...good for you...:-)

Heb je niks aan...

Over dat bloed doneren weet ik geen blaas van af...haha,anders eerst eens telefonisch contact opnemen he...

Ooooow stel het je voor...nog amper een paar daagjes en we hebben ze!!!

Hahaha

Idd stel je voor hahaha dit lukt me nog niet :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint nu serieus dichterbij te komen he!! Super!

Sja.. dat doneren.. GEEN idee...

Kun je niet ff naar de bloedbank bellen, gewoon anoniem? Verzin anders een naam en zeg dat je op formulieren ziet staan dat je niet mag doneren bla bla bla, en dat je graag wil weten of een bv tot een grote of kleine operatie hoort...

Lastige nicht heb jij zeg :P

Je zomaar meesleuren naar de bloedbank haha.

Anders zeggen dat je ziek bent die dag? Dan mag je ook niet doneren toch?

Op naar vrijdag!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint nu serieus dichterbij te komen he!! Super!

Sja.. dat doneren.. GEEN idee...

Kun je niet ff naar de bloedbank bellen, gewoon anoniem? Verzin anders een naam en zeg dat je op formulieren ziet staan dat je niet mag doneren bla bla bla, en dat je graag wil weten of een bv tot een grote of kleine operatie hoort...

Lastige nicht heb jij zeg :P

Je zomaar meesleuren naar de bloedbank haha.

Anders zeggen dat je ziek bent die dag? Dan mag je ook niet doneren toch?

Op naar vrijdag!!

xx BB

Heel serieus dichtbij! Waar we blijven er voorlopig kalm onder :)

Mss een goed idee om te bellen maak je je niet publiek belachelijk haha

Ja mijn nichtje is er me eentje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaaggghhh...tis bijna zover...hahaha...ik dacht,laat ik het hier ook maar eens ff neer zetten he,stel je voor da je het zou vergeten zeg.... :45:

Stel je voor vrijdag opstaan en gewoon vergeten - er was iets vandaag maar wat??

Haha je doet er me wel nog even aan denken he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.