Ga naar inhoud

Ruitje : 7 november 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@Isis16 : Volgens mij mag je een ruwe prothese zo niet masseren hoor...of toch zeker in het begin niet, want dit is heel slecht voor je kapsel.. deze massage is enkel voor gladde protheses, denk ik... Je kan je huis insmeren met wat lotion of creme, maar zo'n stevige massage is volgens mij toch enkel bedoeld voor gladde protheses..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste Reactie

@Isis16 : Volgens mij mag je een ruwe prothese zo niet masseren hoor...of toch zeker in het begin niet, want dit is heel slecht voor je kapsel.. deze massage is enkel voor gladde protheses, denk ik... Je kan je huis insmeren met wat lotion of creme, maar zo'n stevige massage is volgens mij toch enkel bedoeld voor gladde protheses..

Klopt helemaal Lea!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste vriendin zei tegen me ga toch niet kijken op zo'n sites ge gaat enkel horrorverhalen lezen en soms denk ik dat ze wel gelijk heeft!

Toch vind ik hier best nuttige info (wa ge wel of niet kunt bv, wat meenemen vr in de auto na de operatie, welke middeltjes tegen vocht etc.) dus ik blijft stiekem toch altijd terug komen piepen :)

Ik denk dat ik best een paar afspraken maak bij verschillende chirurgen en kijk wat mijn gevoel dan zegt.

Uiteindelijk is u iedere dag int verkeer begeven ook een risico, toch?

@Vlinder hoe was uw afspraak bij Beaucare gegaan? ben je er uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Ruitje! Mijn consult is heel goed gegaan, het enige vervelende is dat ik niet heb kunnen passen => De chirurg doet dit op de dag zelf, meet dan je borsten na en dergelijke, bekijkt de foto's die je hebt meegebracht, en bespreekt dan welke cc's en hoe er ingaan :).

Ik heb hierover enkel nog maar goeie resultaten gehoord en gezien, en ze bieden 3jaar garantie op eender welke complicatie zich voordoet.

Ik had echt wel de indruk dat ze weten waarover ze spreken, ook omdat er mensen van overal richting Beaucare komen om operaties te laten uitvoeren..

Dus, ik heb vandaag ook mijn dag vastgelegd, en zal geopereerd worden op maandag 22 December door Dr. Vanzele

Ik hoop dat jij er ook uitgeraakt, maar volg gewoon zeker en vast je gevoel! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn voor je vlinder dat je een keuze hebt kunnen maken en ook al een datum hebt kunnen vastleggen.

Wel nog lang he niet? Veel tijd om te stressen :)

Was dit zo een lange wachttijd of heb je hier bewust voor gekozen?

Idd een rustige kerst.

Veel succes alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh fijn te lezen vlinder22 dat je eruit bent waar! :) wel lastig dat je de dag zelf van de OP pas je cc en zo weet :\ had je dit niet liever op voorhand geweten?

Heej, dankjewel! Ja, ik vond dat ook een beetje minder, maar ik kan nog steeds als ik wil een afspraak maken met de chirurg.

De directeur van de kliniek heeft wel de foto's bekeken, en zei me dat het wel zou lukken, maar dat de chirurg pas op de dag zelf zak beslissen na afmeting enz van mn borsten, hoeveel er exact in kan :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder: super dat je datum gepland staat! Gefeliciteerd!! Nu rustig er naartoe leven en voorpret hebben!! Het zal een rustige kerst worden, maar je krijgt er zoiets moois voor terug!

@ Vlinder: super dat je datum gepland staat! Gefeliciteerd!! Nu rustig er naartoe leven en voorpret hebben!! Het zal een rustige kerst worden, maar je krijgt er zoiets moois voor terug!

Ja, rustig zal het zeker en vast worden! Ik zie er heel hard naar uit, maar vind het ook wel, mega spannend :D xxxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn voor je vlinder dat je een keuze hebt kunnen maken en ook al een datum hebt kunnen vastleggen.

Wel nog lang he niet? Veel tijd om te stressen :)

Was dit zo een lange wachttijd of heb je hier bewust voor gekozen?

Idd een rustige kerst.

Veel succes alleszins!

Heej Ruitje! Wel meid, ik kan niet anders.. Ik ben namelijk een kleuterjuf. En op mijn job gaan ze het niet appreciëren dat ik verlof neem voor een BV. Dus de Kerstvakantie is de uitgesproken periode om het te doen :D. Xxxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo 2 afspraken staan vast :)

eentje volgende week vrijdag al bij Beau Care

en de volgende de 25ste september bij Verdonck in de Wellnesskliniek.

Best wel spannend....

Hoop dat ik een duidelijker beeld krijg hoe en wat en dat ik snel de knoop kan doorhakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo bijna een maandje verder, tijd voor een update ;)

Mijn eerste consult was dus bij Beaucare.

Mooi gebouw, heel vriendelijk onthaal, eventjes moeten wachten en dan was ik aan de beurt.

Het eerste gesprek is daar altijd met de directeur, dus niet de eigenlijke chirurg.

Hoewel ik hier ook hele mooie resultaten heb gezien van hun en goede ervaringen heb gelezen, kwamen ze voor mij niet overtuigd over naar mijn gevoel.

Ben maar hooguit 10min binnen geweest en was niet echt goed geïnformeerd vond ik.

Allemaal wel professioneel maar kon mijn vragen amper stellen (hele lijst mee) hij vroeg "nog vragen" en stond al op om ons naar buiten te begeleiden..

Ik had mezelf eerst voorop gesteld dat ik 3 consulten zou inplannen om een keuze te maken, echter ik had beaucare en wellness opstaan en had hoge verwachtingen bij Beaucare dat ik nog geen 3de had ingepland.

Nadat deze verwachtingen niet waren ingelost heb ik hier op het forum nog wat rondgezocht en kwam ik uit op Dr. De Meyere.

Dus ook daar een consult ingepland en deze kon nog plaatsvinden voor mij afspraak bij de Wellnesskliniek.

Ook hier had ik weer vrij hoge verwachtingen gezien de gesprekjes hier op het forum.

Dus dinsdag was het zo ver, mijn vriend en ik richting Gent.

Bij binnenkomen hadden we al direct door dat dit anders ging zijn dan bij Beaucare.

een veel huiselijkere sfeer.

Kleiner ook.

Geen onthaal.

Ook weer even moeten wachten en toen naar binnen.

We krijgen direct een uitleg van bijna een half uur.

Er werd gepast en naar mijn wensen gekeken en geluisterd.

Hij vroeg ook of ik nog vragen had maar zijn uitleg was zo uitgebreid dat alles eigenlijk al aan bod was gekomen.

Ook schreef hij al medicatie en antibiotica voor. Dit laatste preventief al te starten één dag voor de behandeling!

Terug richting huis waren we al veel meer overtuigd :)

Ik had zelfs al iets van we cancelen de afspraak bij Wellness kliniek, maar mijn vriend vond dat we daar ook nog maar eens moesten horen en zo kort dag niet konden afbellen.

Donderdag dus richting Genk.

Afspraak was bij dr. Verdonck.

Dit was nog helemaaaal anders dan de 2 voorgaande klinieken.

Echt een massa kliniek.

Iedereen liep daar constant in en uit.

We hadden echt het gevoel een nummertje te zijn.

Ook hier krijgen we uiteindelijk wel de nodige uitleg.

Wel tegenovergesteld aan Dr. De Meyere (dewelke voor de spier adviseerde) en dr. Verdonck achter de spier.

Ongeacht dat de arts ons bekwaam overkwam was de beslissing eigenlijk al genomen voordat we binnen gingen dat ik niet in de Wellnesskliniek zou willen geopereerd worden.

Puur persoonlijk vond ik Dr. De Meyere en zijn kleinschalige kliniek voor mij het aangenaamst aanvoelen en heb ik gisteren - mede met dank aan verschillende personen hier op het forum met hun goed advies en hun ervaringen, bedankt meiden - mijn keuze gemaakt en ga ik voor 7 november aftellen voor mijn borstvergroting bij Dr. De Meyere in Gent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.