Ruitje Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Hallo, Even eerst voorstellen, ik ben een vlaams limburgs meisje van 26jaar. Zoals zovele hier (of geweest zijn) met te kleine borsten. Ach op een moment dacht ik hier moet ik gewoon mee leren leven, nu zullen ze niet meer groeien. Nu op reis ben ik totaal omgeslagen, ik was het weer eens beu om geen geschikte bikini te vinden (in elke lijk ik zo plat als iets). Iedere dag mijn bikini aantrekken en dan zo goed als niks vulling derin te hebben, word ik depressief van! Voel me niet lekker in mijn vel! Terwijl ik vrij veel aan sport doe om toch ma goed in mijn vel te zitten (slechte genen dus sporten moet gewoon ) maar ik kan nog zo hard sporten als ik wil en zo strak worden als ik wil, mijn tieten zullen der niet van gaan groeien eh Dus we liepen op vakantie langs het strand en ik zei tegen mijn vriend, ik wil een borstvergroting. Heel positief opgenomen (vond voor hem natuurlijk niet nodig) als ik me daar beter bij zou voelen moet ik dat doen en hij zou me steunen! Dus nu volg ik sinds we terug zijn (bijna 3weken) dit forum, zoek me suf op het internet (slaap er zelfs slecht van). Ik was er vrij zeker van dat ik dit wil en wou dit weekend afspraken maken voor op gesprek te gaan (toch bij een paar om een goed gevoel bij de juiste te hebben zoals verschillende van jullie hier aanhalen). Gisteren nog naar de sauna geweest en dacht ik haaa binnen een paar maanden kan ik hier meer van genieten, moet ik me niet meer schamen voor mijn kleine borsten. Ik zag het rooskleurig in. Helaas vandaag kom ik precies alleen maar slechte commentaar en verhalen tegen dat ik echt niet meer weet ga ik hier mee door of niet Vooral de vraag welke chirurg houdt me erg bezig! Ik wou op consult gaan bij Verdonck in de wellnesskliniek in Genk (lekker dichtbij) maar ik lees enkel slechte dingen? Beau care stond ook op mijn lijstje (hier vind ik precies niet zo veel over) wat me hier bij tegen houdt is de prijs. Lijkt me aan de lage kant, jullie denken waarschijnlijk top hoe kan dit een nadeel zijn? Ik stel me de vraag kan dat voor die prijs deftig uitgevoerd zijn? Als andere 1000 euro of meer duurder zijn? Oke volgende op mijn lijstje is dr. Plovier. Meiden hier ervaringen? Ik zou ook wel nog naar nederland willen gaan, maar liefst geen 3u rijden (lijkt me niet ideaal net uit een operatie en dan zo lang in de auto). Iemand nog bekende goede chirurgen in de buurt van Belgisch Limburg? Momenteel weet ik me echt geen raad! Iemand deze twijfels ook vooraf gehad? Tuurlijk maak ik me ook zorgen over de olifanten ed wat ik hier lees maar voornamelijk maak ik me zorgen om een goede arts te vinden!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Hallo Ruitje!Ja, die twijfels he...Als je het doet, wil je wel dat het goed gaat natuurlijk! Ik heb er ook vele jaren over gedaan om de knoop door te hakken. Vroeger dacht ik zelfs...zoiets ga ik nooit doen...Totdat het nog erger kan....Ja, borstvoeding (2 kindjes) is nog meer funest voor zo'n klein cupje....(en voor grote cups vast ook)Maar ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Beaucare in Machelen, bij Brussel, doordat een vriendin daar een paar maanden geleden ook erg tevreden was na haar BV bij dr. Stephanie Bosselaers (zo schrijf je het ongeveer??). Ik ben door dr. Sara Ulens geopereerd.Zij heeft me fantastisch geholpen met het "uitkiezen" van de maat, vorm etc...En de operatie is ook vlekkeloos gegaan. Natuurlijk was het herstel heftig (dual plane), maar daar hebben de kwaliteiten van de PC geen invloed op! Maar ik was niet blauw, wel beurs, maar het litteken zie je nu 3 weken PO al bijna niets meer van.Het is prachtig geplaatst. Mijn eigen borsten staan van nature wat meer naar buiten en zoiets kan een PC niet anders maken. Dat is zoals het is...Net zoals de kapper geen krullen in je haar kan knippen!Het is dus belangrijk dat je van tevoren weet wat het resultaat kan zijn, want hoe beter je bent voorgelicht, hoe meer tevreden je zult zijn met het resultaat!! Dus oké, de prijs is wel heel erg aantrekkelijk, maar het is toch een goede kliniek, met goede, gekwalificeerde artsen. De OK was erg proper en netjes. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Tot op heden ben ik heel erg tevreden met mijn keuze voor Beaucare. Dus dr. Sara Ulens kan ik ook zeker aanraden!!! Daarnaast is ze ook nog eens ontzettend aardig en mooi (maar dat is bijzaak natuurlijk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Tweede jeugd, ik ben blij dat ik je reactie heb gelezen!Ik ga deze week ook op consult bij BeauCare..Kon jij redelijk snel geopereerd worden? En als ik onbeleefd mag zijn, hoeveel heb je betaald?Groetjes, xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Hoi Vlinder22,Bij mij ging het in een razend tempo. 1 juli knoop doorgehakt (na vele jaren twijfelen) en op 14 juli had ik een consult in Utrecht bij dr. Vrambout. Tijdens het consult heb ik een papier moeten ondertekenen, waarin ik te kennen geef dat ik 14 dagen bedenktijd neem, alvorens ik tot een operatie overga. Na het consult heb ik vrij snel gebeld dat ik de operatie wilde plannen. Reden hiervoor was dat ik 3 weken vakantie voor de boeg had en de operatie aan het begin van mijn vakantie wilde plannen, zodat mijn werk er niet onder te lijden zou hebben.Het was even spannend of het zou lukken, want er was nog maar 1 plekje op vrijdag 1 augustus (mijn laatste werkdag) en daarna zou de kliniek 3 weken geen operaties uitvoeren (vakantietijd). Gelukkig kon ik het met mijn leidinggevende geregeld krijgen dat ik deze dag vrij kon nemen en heb direct de operatie vastgelegd.Dus op 1 augustus ben ik geopereerd door dr. Sara Ulens. Het kon bij mij dus allemaal wel heel snel gaan....gelukkig!!Dus volgende week begin ik weer met werken, mét big boobies (ben benieuwd of het verder iemand nog zal opvallen)Maar wat leuk dat je deze week op consult kan komen!! Ontzettend veel succes toegewenst hé!!! En ik was 2650,- euro kwijt voor "all inclusive"!!Maar een tip....neem een waslijst aan vragen mee. Ik had wel 50 vragen bij!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ja, ik vind het best wel spannend! Ben reeds al op consultatie geweest in de Welnesskliniek, en wil graag tussen beide mijn keuze maken.. Mijn lijstje ligt al klaar . Alleen weet ik niet of ik over het soort implantaat iets moet vragen? Ik bedoel, werkt elke kliniek niet met zijn zelf uitgekozen implantaten? Had jij hierover ook iets gevraagd, of niet? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Beaucare werkt met Sebbin en zijn daar uiterst tevreden over. Je krijgt keurig in een boekje mee welke prothesen je in welke borst hebt gekregen met welk serienummer. Dus als er wat is...je weet wat je hebt!!Je gaat wel met de PC kijken naar je lichaam, wat de mogelijkheden zijn. Ik heb diverse foto's meegebracht van wat ik mooi vind (natuurlijke look) en op die basis en je bouw van je lichaam wordt gekeken wat haalbaar is. In mijn geval: borsten wat meer naar buiten: heb ik gekozen voor bredere prothesen, zodat ze meer naar elkaar komen te staan en je een mooi decolleté hebt. Ik heb dus niet voor high profile gekozen.De PC adviseerde dual plane omdat ik te weinig borstklierweefsel heb. Dus pijnlijker, maar mooier resultaat en minder kans op kapelvorming (alhoewel de ruwere prothesen ook al verminderde kans op kans op kapselvorming geven)Ik heb geen idee als jij een specifiek merkt wilt, of zij dit dan speciaal gaan bestellen en misschien als "meerpijs" gaan berekenen? Misschien doen ze dat wel. Maar goed, ze werken alleen met (Amerikaans) goedgekeurde prothesen. Wellness kliniek lees ik wel wat meer verontrustende verhalen over....Maar oké, als het goed voelt en de PC staat goed aangeschreven....Ga ook op je gevoel af!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ja, eigenlijk heb ik totaal geen idee welke prothese wel/niet goed is, dus ik hoop dat de dokter waar ik bij ga alvast de goede gebruikt . Op mijn eerste consult werd me gezegd dat ik een redelijke tussenruimte heb tussen mijn borsten, en dat ik dus zonder bh niet zo een "spleet" zal hebben. Maar als ik het bij jou hoor kan dit met brede prothesen dan weer wel? En ik heb ook weinig vel vooraan, dus hij raadde me achter de spier aan.. Ik vraag me af wat Beaucare hierover gaat zeggen . Wat zou het beste zijn volgens jou, dual plane of achter de spier? Ja ik weet het, welness komt redelijk wat naar voor, nu niet specifiek over Verdonck, maarja het doet me toch weer twijfelen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ik heb me pas op dit forum aangemeld na mijn operatie, als ik dat daarvoor had gedaan was ik gek geworden... Je moet veel research doen, geen impulsieve beslissingen nemen..ik heb toch wel een jaartje of drie /vieOnderzoek gedaan...en ik moet zeggen je leest over elke kliniek wel iets, over elke arts wel iets...in je moet ook een realistisch beeld hebben van wat je wilt en wat kan... Ik denk dat daardoor ook vele vooral jonge meiden teleurgesteld zijn met het resultaat... Je moet gewoon op je eigen intuïtie afgaan.. Het is een commerciële instelling zo'n privékliniek. Ziekenhuis is misschien ook een optie als je zo twijfelt. Maar daar werken ook soms prutsers...zoals voor mij dan dr koopman.. Tjonge jonge.. Andere vinden hem geweldig. En wat betreft dr verdonck voor mij in 1 woord geweldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 By the way voor de spleet dames ;-) je kunt filmpjes vinden op YouTube hoe je de borsten moet masseren, schijnt te helpen. Bijvoorbeeld borsten aan de zijkant met een platte hand naar binnen duwen en 10 sec vasthouden, zo creëer je die ruimte x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 @ vlinder: Bij beaucare had dr. Sara Ulens daar dus wel een antwoord op om de ruimte tussen mijn borsten wat te verkleinen. Dat was dus de, plattere, bredere prothesen, zodat de borsten meer naar elkaar komen. Kies je voor een high profile, die zijn wat smaller en daardoor steken je borsten dus meer vooruit, maar staan ze ook wat verder van elkaar. Dat geeft een meer onnatuurlijke look zei dr. Ulens. Ik had verwacht na de OK dat mijn prothesen toch wat meer uit elkaar zouden staan, maar ik ben verwonderd over het resultaat. Waar ik eerst twijfelde voor de high profile, voor meer vulling, ben ik nu toch blij dat ik gekozen heb voor de plattere, bredere prothesen.Bij mij was het meest haalbare 330cc. Ik kom nu uit op cup 70D/70E. Ik had niet verwacht dat de cupmaat zo groot zou worden. Ik ging voor een C of D. Visueel gezien vind ik het geen grote D of kleine E ogen...Ow ja, je vraag over dual plane: dat is achter de borstspier. Dan snijden ze een stukje van je aanhechting van je borstspier door en wordt de prothese achter je borstspier geplaatst, maar de onderkant van de prothese zit dan alleen achter de borstklierweefsel. Zodoende voel ik aan de onderkant van mijn borsten de prothesen wel. Eigenlijk wordt deze techniek het meest toegepast bij Beaucare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitje Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 @ tweede jeugd Dus jij raadt wel beau care aan, wel leuk dat ze daar aardig zijn en goed helpen met je keuze (ik wil trouwens zo natuurlijk mogelijk en ook niet te groot - ik draag nu steeds van die voorgevormde maximazers en dan zien ze er wel oke uit in kleding, alleen da zit zo ongemakkelijk eh dus eigenlijk een klein kipfiletje extra hebk ik nodig denkk ) Heb je al dadelijk bij je eerste consult kunnen passen of doen ze dat daar niet? Ook tof dat je zo rap kon en dat dat uitkwam met je verlof! Ik zelf zou ook een datum moeten kunnen kiezen want mijn verlof ligt vast ik kan dat niet kiezen en lijkt me niet ideaal om direct te gaan werken. Tuurlijk hangt het herstel van je eigen lichaam af en niet van de chirurg. Maar ik vind het toch belangrijk te weten dat je ergens terecht kan als het wel mis gaat. Die "all in" wat houdt dit in? Ben je al op controle moeten gaan of dient die niet te gebeuren? (bij Wellness kliniek dacht ik gelezen te hebben dat de draadjes van zelf weggaan?) De voor na foto's op hun site zijn ook wel heel mooi vindk (wss zetten ze er wel de echte schoolvoorbeeldjes op, maar toch ) @Vlinder Jij bent bij Verdonck geweest dan? En indruk? Spannend allemaal eh @Isis Dus toch een tevreden Wellness kliniek patient? Ben je ook nog ergens anders geweest of direct bij hun? Tuurlijk is een goede research van belang, ik suffer me der kapot over. Ik wil gewoon de beste chirurg haha En hoe zit dit met de nazorg? Moet je nog terug op controle of voor de draadjes? Je bent pas geopereerd geloof ik he? Dus je hebt nog niets gezien? Las dat bij Verdonck zo een verband werd aangelegd voor 12dagen? En hoe verloopt de herstelling? Last van de befaamde olifanten? Veel herstel geluk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitje Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 Oja ziekenhuis heb ik ook al aan gedacht ipv kliniekmaar daar ligt denk ik en hoop ik ook de hoofdzaak op medische aspecten heDus lijkt me raar om daar te zijn voor iets "onnodigs" terwijl daar echt zieke mensen zijn, zou dat oneerlijk tov hun vinden alle ja moeilijk uit te leggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Morgen een week geleden, mijn hechtingen lossen op, gelukkig. Ik ga volgende op controle bij mijn allerbeste huisarts en over 3 mnd naar genk terug.... @ruitje kijk naar koopman die werkte eerst ook in het ziekenhuis en daarbij komt moet je ook zelf betalen. Laten we dan zeggen particuliere op ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ik ben in Brussel geweest, toen ik belde voor een afspraak, was het net of de chirurg tussen de operatie door mijn telefoontje kwam aannemen. En mega onvriendelijk. Als je me toevoegd kun je een foto zien van. 4 dagen post-op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 @isis: ik word ook compleet gek hier op dat forum hoor! Ik ben al een stresskieken, en dit forum helpt me op dat vlak niet echt vooruit . Ik vind het gewoon moeilijk om al die verhalen te lezen over verschillende implantaten, en groot genoeg nemen, en manier van plaatsen, en noem maar op! Ik wist niet dat een bv zo moeilijk kon zijn . Gelukkig ben ik er wel al uit wat ik wil, nu enkel nog een keuze maken. @ruitje: het consult bij Verdonck was heel aangenaam, hij nam echt de tijd om alles uit te leggen. Een fout van mezelf was dat ik nog niet zo veel wist als nu, en nog niet echt wist wat ik wou. Ik kreeg ook voor de eerste keer grote borsten om te passen en dat was meteen "wauw, dat wil ik"! Maar gelukkig heeft mn vriend me tegengehouden om al een afspraak vast te leggen, want nu na research wil ik nog meer cc . Ik bedoel maar, het is enorm spannend, maar weet goed wat je wil, neem eventueel foto's mee, en laat het thuis ff bezinken. Ik ben ook van de mening: ik doorga de pijn, maar het moet het echt waard zijn! Daarom wil ik toch voldoende grote borsten (het maximum dat op mn lichaam kan) xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlietje Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Hoi Ruitje,Ik ben 7 juli door Dr. Verdock geopereerd, en ben erg tevreden!Ik ken het helemaal, het forum helpt in heel veel opzichten, maar maakt je tegelijk ook aan alle kanten extra aan het twijfelen!Succes met je keuze!x Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 @isis16 ben even naar je foto gaan spieken, mooi seg!! jij bent maar een paar dagen voor mij geopeerd en ook 425cc, bij mij is het precies wel meer gezwollen bovenaan mijn borsten en naar mijn oksel toe en aan de zijkanten blauw, is dit bij jou ook? @vlinder22 hoi meid ook uit de limburg? ik ook ik herken je verhaal volledig. een dik half jaar ben ik hier ook zo begonnen op het forum, dan consults gepland bij pc en uiteindelijk had ik hier op het forum supermooie borsten gezien die door dr. visser geplaatst waren in de wellnesskliniek dus daar ook een consult gehad en ik had die foto meegenomen en zo ben ik bij haar terecht gekomen, ik had ook direct een goed gevoel bij haar. succes met je zoektoch, komt allemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Heej aardbei'ke, neen ikzelf ben niet uit Limburg. Ik woon in het Brusselse. Was het voor jou dan niet te ver rijden richting Welnesskliniek?Ik hoor hier ook over dat ze niet graag grote borsten plaatsen, en dat ze je vaak wandelen sturen wanneer er een complicatie is..Wat is jouw idee hierover? Heb jij dit zo ervaren? Groetjes xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 oh ik meende te lezen dat je in limburg woonde, maakt niet uit ik heb naar mijn consult met dr Visser een foto meegenomen en ze zei meteen : 'oh je wil goede grote precies' ze heeft er geen punt van gemaakt, ze zei me dat 425cc het max. zou zijn wat ik kon gaan, ik heb die gepast en ik vond deze goed voor mijn lichaamsbouw, ik zei ook dat ik op een D wilde uitkomen en heb (sport)bh maat 75D nu. De wellnesskliniek is niet ver voor mij een klein halfuurtje rijden. ik heb hier jammer genoeg ook gelezen dat wanneer er problemen zijn ze niet echt klaar staan voor je, wat heel jammer is maar ik ben op mijn buikgevoel afgegaan en heb ookal positieve ervaringen over de wellnesskliniek gelezen en idem over dr. Visser, heb toen zelfs haar naam gegoogeld en na veel lezen, foto's bekijken en foto's opslagen van wat ik mooi vond en na het consult was ik eruit hoe en waar ik het wilde. bij wie had je een afspraak in de wellnesskliniek? groetjes xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 ik woon in limburg aarbeikebij mij is het niet meer zo blauw,tussen mijn borsten was het geel,bijna weg nu..en onder de borst was het blauw maar das weg aan het gaan x Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 als je maar een half uur hoeft te rijden ,moet je bij mij in de buurt wonen aardbeike Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 @isis16 ligt eraan naar welke richting uit Genk h hehe hier ziet mijn rechtse borst, waar ik het meeste last van heb, ook blauw aan de zijkant en nog altijd dik tot onder de oksels, en in het midden tussen mijn borsten is het wat gelig. door welk pc ben jij geopereerd? groetjes xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 dr verdonck Link to comment Share on other sites More sharing options...
mukkie Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Hoi.hoiIk ben 2 weken geleden geopereerd in de wellness kliniek in genk. Ik ben zeer tevreden over de kliniek. Vandaag bij mn huisarts de hechtingen eruit laten halen. Mijn huisarts was zeer te spreken over het resultaat en de hechtingen waren heel netjes en vakkundig gedaan!! Het forum kan je idd helpen maar ook gek maken. Probeer je niet teveel te laten beinvloeden en ga op eigen informatie af die je in de klinieken krijgt!! En in elke kliniek is wel wat te vinden wat daar fout is gegaan... succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder22 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Hej Aardbei'ke, ik ben ook op consult geweest bij Verdonck. Morgen ga ik langs bij Beaucare met deze keer enkele foto's als voorbeeld, en dan zal ik mijn keuze maken.. Ik voel me ook nog steeds goed bij de Welnesskliniek, al is Beaucare voor mezelf ook een stukje korter. Het zal morgen duidelijk worden wie ik zal kiezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.