Ga naar inhoud

Ruitje : 7 november 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja is ook even wennen. Je bent toch dan benieuwd of mensen het zullen zien.

Ik moet zeggen dan als ik in de sauna ben ik me er nog steeds heel erg van bewust ben dat ik siliconen heb. Niet dat ik het erg vind ofzo, maar merk dan wel aan mezelf dat ik er gewoon meer bij stil sta ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop het haha

Is een van m'n lievelingsontspanningstherapies (WoW wat een woord haha) dus zou dat niet kwijt willen!

Maak me wel wat ongerust over de behandelingen

Zit massage bij, hopelijk kan ik op m'n buik blijven liggen zolang

Deze morgen getest, maar een waterbed is toch net wat anders en moet eerlijk bekennen dat het niet zo leuk aanvoelde..

Wel geen pijn maar gewoon niet leuk :) (ma wel nooit graag op m'n buik gelegen mss focus ik me er nu te fel op!)

Oh moet me wel nog in oude Bikini zien te proppen gezien ze nergens in de winter dat lijken te verkopen *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bikini? Waar heb je die voor nodig? Voor bij de massage?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid :) Maar ik gebruik dat ding alleen op het strand, vandaar, dat ik me afvraag waar hij nog meer voor kan dienen hihi.

Op je boobs liggen? Ja.. heeft bij mij ook wel maanden geduurd eer ik dat kon voor een massage eigenlijk.. Maar probeer het gewoon, en anders fake je maagpijn of zo ;)

Have fun :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha oh ja dat zou het zijn hahaha ff boobs derin en we kunnen hahhaa *plat*

Ja heb nog een bon vandaar die sauna en is net eentje met badkleding idd

Normaal gaan we altijd naar naaktsauna dus ga me hoe dan ook irriteren aan die bikini :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk had iedereen een gezellige kerst en nu lekker uitrusten voor oudjaar haha

Heel even een update over de sauna:

In die bikini zijn we dus geraakt :)

Wel goed gevuld wat een verschil (zal sffs even fotootje posten)

Maar als ik ging liggen had een cmtje meer stof aangenamer geweest haha

Wel gek mezelf zo in bikini zien

De verhoudingen klopte meer!

Ik zei tg m'n vriend dat ik dringend terug moet beginnen met sporten

Zijn antwoord "je buik is toch super plat"

Hoe kan m'n buik plat zijn na 7w op m'n luie kont te zitten?!

Denk dus dat het uitzicht gewoon totaal anders is met die boobs haha

Maar dan hadden we ook massage bij in het arrangement!

Echt geen aanrader op 6,5week!

Op m'n buik liggen ging (maar net) maar dan die massage zelf vooral ter hoogte vn m'n schouders au au au!

Eindelijk gedaan! Maar dan opstaan au au au!!

Heb er na nog een paar uur last gehad!

Dan kerstavond en kerstdag me in een strak kleedje wurmen deed er ook geen goed aan!

Heb zelfs een pijnstiller moeten innemen en gisteren en vandaag terug sportbh aan en een huispak lekker los!!

Dan mss een vraagje:

Ik heb ietsje verder dan m'n litteken rechts (tevens de kant die nu pijn doen) onderhuids een verharding zeg maar. Eerst dacht ik dat dit mss bij het litteken hoort maar dan aan de binnenkant maar gaat niet weg. Zie je niks van he je voelt het enkel heel raar.. Herkenbaar? Moet ik me er zorgen om maken?

Dan voor de voor de spier hebbende meiden:

Als ik me snachts omdraai in bed trekt de zwaartekracht aan m'n boobs zeg maar haha

Dus als ik vn links naar rechts wel draaien heeft m'n linker boob moeite met volgen..

Heel moeilijk te verwoorden maar alsof m'n huid de prothese moet tg houden en mee trekken

Dit lijkt me minder als de spier erover zit?

Blijft dit zo aanvoelen of wordt dit nog beter?

Want eerlijk gezegd vind ik het draaien nog pijnlijk (niet onhoudbaar maar toch) ik hou ze dan vast en draai.

Maar lijkt me in de zomer op strand een gek zicht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Klinkt als dat je genoten hebt van je boobs ;) Fijn zeg!!

Hihi, dat van je buik! Lekker toch dat ie nog zo plat is!!

Wat betreft die hardere plek.. durf ik zo niet te zeggen.. Misschien toch ff aan Demeyere vragen...

Wat betreft de zwaartekracht, ja, herkenbaar!!! Heeft bij mij volgens mij wel een hele tijd geduurd... Ik heb een hele tijd geslapen met een kussen tegen mijn borsten aan gedrukt, als ik op mijn zij lag. Dan hield het kussen, de borst tegen en ging dat gevoel weg :)

Wel genoten van het zicht in je strakke jurkje?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zicht in m'n kleedje werd toch bekeken..

Niemand wat gezegd dat niet maar zag ze wel kijken :)

Och zullen vast denken dat ik een mega push up aan had hahaha

Ok ik hou het in de gaten dan dat plekje en anders mail ik eens

Maar moet sowieso begin februari terug gaan

Doet geen pijn maar voelt gek.

Oh dat kussen moet ik eens proberen bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ruitje, ik had even geen tijd om eerder te reageren, maar ik heb dat ook van die zwaartekracht. En ik heb ze nog wel dual plane. Maar ik slaap sinds een aantal nachten weer met de Lipo BH aan, dat zit veel lekkerder. Misschien idd ook eens een klein kussentje proberen.

Ik ga even bij je foto's kijken!

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.