Ga naar inhoud

Help! Temp 38 graden. 11 dagen po


Booby

Aanbevolen berichten

Dat het morgen dicht is zie ik dus echt niet meer gebeuren, dus ben alvast bezig met me tas inpakken voor de operatie.

Het is allemaal klote maar helaas niks aan te doen.

Ik heb ook teveel last nog van links dus het zit gewoon niet goed.

Gelukkig heeft mijn partner net kunnen regelen met zijn werkgever dat hij deze week nog thuis kan blijven om mij te verzorgen.

Wat betreft mijn baan, ik moet volgende week maandag weer beginnen, maar ik meld me morgen ziek (in me vakantie maar goed, scheelt weer een paar vakantiedagen)

Deze operatie is een stuk zwaarder dan een borstvergroting zelf en brengt veel meer complicaties met zich mee, dus volgende week lig ik in bed ipv aan het werk.

En uiteraard word de operatie morgen en die over 3 maanden volledig vergoed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste Reactie

Inderdaad niks aan te doen meid!

Super fijn dat je partner deze week bij je kan zijn. Je kan zijn hulp lichamelijk en natuurlijk ook mentaal goed gebruiken. Heel goed dat je je al ziek gaat melden morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff....dit is echt zo balen voor je. Goede nazorg en dat is fijn. Maar toch hopen ik samen met je op een klein, of zeg maar groot wonder!!! Maar dat je het zat bent, zeer begrijpelijk...Die onzekerheid...Dan kan het morgen inderdaad ook maar gewoon gebeurd zijn.

En daarna goed uitzieken.

Ik wens je ontzettend veel sterkte morgen, indien de OK toch gaat plaatsvinden!!!

Take care en over 3 maanden opnieuw met evt. naar wens wat extra volume!!! Dan zou dat je positieve, vanuit het negatieve kunnen worden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat je ook nu maar door wil pakken en wil genezen. Fijn dat dr.koopmann de nazorg zo goed regelt. Tuurlijk moet hij wel, maar je leest ook wel eens ander soort verhalen.

Heel veel sterkte, ook ik hoop natuurlijk nog op een wonder, dat staat voorop! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Wonder gaat niet meer gebeuren, net nog ff gekeken maar het staat echt open, kan zo naar binnen loeren met een spiegel (wel inimini gaatje hoor)

En zodra ik er een gaasje tegen doe zit er meteen wondvocht op.

Uurtje later moet ik ook verschonen, dus nee helaas..

Ja ik vind ze nu toch te klein.. Cc wel goed alleen projectie naar voren net wat te weinig..Ben wel tevreden hoor maar had denk ik toch de extra high profile moeten nemen, dus ik denk dat ik dat ook doe in december , wel hetzelfde aantal cc. Daar kijk ik ook naar uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Wonder gaat niet meer gebeuren, net nog ff gekeken maar het staat echt open, kan zo naar binnen loeren met een spiegel (wel inimini gaatje hoor)

En zodra ik er een gaasje tegen doe zit er meteen wondvocht op.

Uurtje later moet ik ook verschonen, dus nee helaas..

Ja ik vind ze nu toch te klein.. Cc wel goed alleen projectie naar voren net wat te weinig..Ben wel tevreden hoor maar had denk ik toch de extra high profile moeten nemen, dus ik denk dat ik dat ook doe in december , wel hetzelfde aantal cc. Daar kijk ik ook naar uit!!!

Ik hoop dat je goed slaapt en zal heel,erg aan je denken morgen. Sterkte! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben net geopereerd.

Alleen de geïnfecteerde linker prothese is eruit gehaald. Hierdoor was ik voor de o.k dus waar over in paniek omdat ik me nu helemaal verminkt voel.

Maar ze hebben me uitgelegd dat voor mijn herstel het beste is om alleen de linker eruit te halen en over 3 maanden word daar een nieuwe ingezet..

De oude prothese ligt hier bij me, die kan ik dan gewoon in een beha doen zodat jet voor de buitenwereld niet opvalt..

Mag over 3 uurtjes naar huis.

En dan maar hopen dat het heel snel december is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enorme bewondering voor je! Dit is allemaal niet wat je wilde. Helaas toch gebeurt. Nu herstellen, en dan zorgen dat je in december alles opnieuw kan doen.

Proud of you girl!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al het idee dat ze alleen deze prothese er uit zouden halen. Met die andere is natuurlijk niks aan de hand.

Meid probeer je rust te nemen, want dit is allemaal best wel even pittig voor je.

Het gaat allemaal niet zoals het zou moeten, maar jij zal ook een paar prachte boobies krijgen!

Sterkte! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je bent een bikkel hoor! Een borst eruit betekend ook maar 1 herstel, dus minder energieverlies...terwijl die andere nog bezig is met herstellen....geen andere maat dus. Maar in december wel weer twee borsten bij het kerstdiner. Komt goed.

Je blijft wel vertellen hoe het met je gaat he? Anders gaan we ons zorgen maken.....

Rust lekker uit.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja prachtig worden ze in december zowiezo want ze zagen er al prachtig uit :)

Ja psychisch is het een flinke klap heb ook heel veel gehuild hier vandaag voordat ik geopereerd werd maar nu voelt het wel als een opluchting hoor. Kan je nagaan hoeveel pijn ik had.

Me werkgever heeft net voor de operatie gebeld, ik heb 2 weken vrij / ziekmelding en ze was echt superlief en begripvol. :)

Het komt allemaal wel weer goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij is al heel de dag bij me en een weekje vrij (alweer) dus dat is wel heel fijn.

Ja aan de ene kant is het ook maar beter dat er maar 1 uit is idd want des te minder pijn ga ik krijgen in december! Kan niet wachten tot die er weer inzit !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.